Alsof er hier iemand ooit sociaal doet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Valt FOK ook onder sociale media?
Ik heb hem lekker sticky gezet voor je, Henk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdje geleden dat ik een NWS-SC-topic heb geopend.![]()
Verwachte reactie:
• Kut-TT
• Bedankt Henk
Dat is niet handig hè...nu blijft ie zeker staan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht op Twitter en toen vond ik dat plaatje.
De topictitel is eigenlijk ook best wel kut.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen omdat ik een hele sociale jongen ben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De topictitel is eigenlijk ook best wel kut.
Zit je wel klaar voor Tunnel Of Love, Karien?quote:
Kut Henk!quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdje geleden dat ik een NWS-SC-topic heb geopend.![]()
Verwachte reactie:
• Kut-TT
• Bedankt Henk
Nee je weet dat ik Dire Straits niet leuk vind. Alleen Sultans of Swing kan nog net.quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je wel klaar voor Tunnel Of Love, Karien?
Voor je beroep?quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde iets doen met "social media" en met SC.
Fijn Harry, bedankt!quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde iets doen met "social media" en met SC.
Laten we het daar maar helemaal niet over hebben...quote:
Wat niet is, kan komen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mijn anus is hier...in tegenstelling tot andere plaatsen in de wereld....erg onderbelicht.
Kan me herinneren dat het hier toch redelijk uitgebreid is besproken allemaal.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mijn anus is hier...in tegenstelling tot andere plaatsen in de wereld....erg onderbelicht.
Volgende keer gewoon een live videostream.quote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat het hier toch redelijk uitgebreid is besproken allemaal.
Dat is ook al eens voorgesteld.quote:Op maandag 29 december 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een live videostream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |