WAAROM KEEK JIJ NIET NAAR DARTS?????quote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik liep buiten en zag ze binnen in een ruimte naar veel schermen darts kijken.
Die was net op Sky Sports.quote:
Top2000-café, wat behoorlijk kut is, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
WAAROM KEEK JIJ NIET NAAR DARTS?????
quote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Top2000-café, wat behoorlijk kut is, maar dat geheel terzijde.
baggerpot waar hij alleen in zijn eigen sets goed gooit. 4-3.quote:Op maandag 29 december 2014 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft Febo v Barneveld nog gedaan?
Thanks for the updatequote:Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
baggerpot waar hij alleen in zijn eigen sets goed gooit. 4-3.
En dit moeten de Fokkers! geloven zonder archiefbeelden?quote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dat was in 2009 ook met Stompé, Van Barneveld, Van der Voort en Klaasen.
Stompé 4-0 Mardle
Van Barneveld 4-3 Baxter
Klaasen 4-1 Hamilton
Van der Voort 0-4 Wade
feboquote:Op maandag 29 december 2014 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft Febo v Barneveld nog gedaan?
quote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef raptorix het volgende:
Doen er eigenlijk nog negers mee? Best wel ideale sport, veel bling bling, niet overmatig inspannen, en je hoeft niet al te veel te denken.
frikandellenquote:
Kroketten gadverdamme.. daarbij denk ik altijd dat ze roadkill in een blender hebben gedaan en daarna een krokant randje erom gedaan hebben..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen 1 aan mij gegevenquote:
Als je even langs komt heb ik nog een doos van dobbe bitterballenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |