Mag ik met je op de foto?quote:Op maandag 29 december 2014 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rustig aan. Ik kan het nog niet helemaal beseffen.
Helaas niet. Ik liep buiten en zag ze binnen in een ruimte naar veel schermen darts kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je bij Co op schoot gaan zitten?
Geen foto gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik liep buiten en zag ze binnen in een ruimte naar veel schermen darts kijken.
https://www.youtube.com/channel/UCNYOzVbVPwmWQhX1_i1i-xA/videosquote:Op maandag 29 december 2014 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik liep buiten en zag ze binnen in een ruimte naar veel schermen darts kijken.
Dat komt in ronde 4, als er 4 Nederlanders in de kwartfinale zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:44 schreef polderturk het volgende:
4 Nederlanders bik de laatste 16. Is dit een record?
Zjak eet de hele dag doorquote:Op maandag 29 december 2014 17:48 schreef Thezeurminator het volgende:
Jaques kan een keer lekker op tijd eten
Nee dat was in 2009 ook met Stompé, Van Barneveld, Van der Voort en Klaasen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:44 schreef polderturk het volgende:
4 Nederlanders bik de laatste 16. Is dit een record?
Taylor Priestley 1-6.quote:
Sinds ik Kingstown met 4-0 van de ockey heb gepleurd heeft hij zich hier niet meer laten zien.quote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kingstown moet even een overzichtje maken van hoe het toernooi er voor staat met de users als darters.
Ik weet alleen nog dat ik Peter Wright was en dat ik nog in het toernooi zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |