Nou da's toch grootquote:Op maandag 29 december 2014 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je? 20e stad van Nederland.
Je vindt Elburg grootquote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik vind alles groter dan 10000 mensen groot
Maar waarom zou je die gaan vergelijken?quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
Ik vind Zwolle vergeleken met Dokkum ook groot
Gewoond waarschijnlijkquote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die gaan vergelijken?
Net als dat mannen piemels vergelijken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik opgegroeid ben in Dokkumquote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen vergelijken ook piemels, ze kunnen alleen kritischer oordelenquote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als dat mannen piemels vergelijken.
Heb ik ook nooit begrepen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als dat mannen piemels vergelijken.
Uiteraard.quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen vergelijken ook piemels, ze kunnen alleen kritischer oordelen
Kleine mooie piemels.quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen vergelijken ook piemels, ze kunnen alleen kritischer oordelen
Flapjes ook wel hoorquote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Al heb ik nooit gehoord dan mannen flapjes vergelijken. Wel borsten geloof ik.
Ik kom uit een dorp van 5000 man. Woon nu in een van 3500.quote:
Dat doen vrouwen onder elkaar niet, volgens mij. Maar daar heb ik maar weinig verstand vanquote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Al heb ik nooit gehoord dan mannen flapjes vergelijken. Wel borsten geloof ik.
Borsten niet?quote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen onder elkaar niet, volgens mij. Maar daar heb ik maar weinig verstand van
10 a 11 x zoveel als het stadje waar ik ben opgegroeidquote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp van 5000 man. Woon nu in een van 3500.
123000 inwoners in Zwolle. Ik vind dat toch echt fokking veel hoor
Ik kan me nog maar van 1 partner de flapjes herinneren eigenlijk en dat is alleen maar omdat ik er 5 jaar tegenaan heb gekeken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen onder elkaar niet, volgens mij. Maar daar heb ik maar weinig verstand van
Heb jij flappen van 5, 10, 20, 50, 100, 200 of 500,-?quote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
450 echt fantastischquote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij flappen van 5, 10, 20, 50, 100, 200 of 500,-?
Niet?quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken. Ik heb het nooit met vriendinnen over onze tieten gehad eigenlijk.
Sounds like a very bad thingquote:Op maandag 29 december 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me nog maar van 1 partner de flapjes herinneren eigenlijk en dat is alleen maar omdat ik er 5 jaar tegenaan heb gekeken.
Ja?quote:
Nee dat nu ook weer niet meteen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij dan blousejes uitdoen en vergelijken?
Ik niet iig. Wel eens over BH's, welke fijn zitten ofzo, maar verder niet eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat nu ook weer niet meteen.
Maar wel dat jullie het er over zouden hebben ofzo.
En voelen. Hoe zwaar of stevig ze zijn. Zachtjes kneden en met de tepels spelen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat nu ook weer niet meteen.
Maar wel dat jullie het er over zouden hebben ofzo.
Dat idd, maar ach zoveel vriendinnen had ik nu ook weer niet. En de meeste waren zo preuts als watquote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik niet iig. Wel eens over BH's, welke fijn zitten ofzo, maar verder niet eigenlijk.
Nouja, ik hoor voldoende vrouwen over formaten van partners en wat ze het liefste hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen.
Ik bedoel, er zit ook nog iemand aan vast waar je in eerste instantie op viel dus tsja.. weinig keus dan.
Nee hoor, was een fijne relatie verder.quote:
Dat jaquote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
En voelen. Hoe zwaar of stevig ze zijn. Zachtjes kneden en met de tepels spelen.
Klinkt een beetje vies, maar op een goede manier. Denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
En voelen. Hoe zwaar of stevig ze zijn. Zachtjes kneden en met de tepels spelen.
Oh ja, dat wel. Maar je kan ze niet altijd daarop uitzoeken natuurlijk. Voorkeuren zijn wat anders natuurlijk, genoeg over gesproken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik hoor voldoende vrouwen over formaten van partners en wat ze het liefste hebben.
Liever een maatje meer dan minder, als ik het mag geloven.
[..]
Ik vind het een goede manierquote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt een beetje vies, maar op een goede manier. Denk ik.
Wanneer mag ik in jouw moobjes kneden?quote:Op maandag 29 december 2014 16:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het een goede manier
quote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leuk centrum is belangrijker dan het aantal inwoners. Vanuit Zwolle kan je makkelijk naar Utrecht, Amsterdam, maar ook Groningen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
Maar nog even over Zwolle, zelfs Zoetermeer heeft meer inwoners
Dus nee, ik vind het geen grote stad.
Het is wel een prima locatie hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Leuk centrum is belangrijker dan het aantal inwoners. Vanuit Zwolle kan je makkelijk naar Utrecht, Amsterdam, maar ook Groningen.
Elkaars behaatjes passen om te kijken wie dikkere tieten heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij dan blousejes uitdoen en vergelijken?
Wow! Even toestemming aan Kaneel en Straw vragen dan. Wil geen ruzie.quote:Op maandag 29 december 2014 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer mag ik in jouw moobjes kneden?
Troost je, ik ben ook een single FOK!ker, onherkenbaar plaatje.quote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef xFriendx het volgende:
Ik herken mij niet in het gifje in de OP. Of ik ben maar een halve single fokker
In eten, niet in de persoon in het gifje, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Troost je, ik ben ook een single FOK!ker, onherkenbaar plaatje.
Wel een beetje trek nu
Moobjes kneden is nog onschuldig genoeg toch?quote:Op maandag 29 december 2014 16:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! Even toestemming aan Kaneel en Straw vragen dan. Wil geen ruzie.
Je weet dat het daar niet bij blijft bij Art.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moobjes kneden is nog onschuldig genoeg toch?
Ja denk ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje bang voorquote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat het daar niet bij blijft bij Art.
Sws vooraf toestemming beter dan achteraf gezeikquote:Op maandag 29 december 2014 16:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje bang voor
Wie hebben moobjes? En wat zijn moobjes?quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MannenbOOBJESquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie hebben moobjes? En wat zijn moobjes?
Ik heb moobsquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie hebben moobjes? En wat zijn moobjes?
Jij hebt ook veel te veel sixpack voor moobjes.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
Het klinkt als een enge ziekte moobjes
ik ben woest aantrekkelijk :$quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou dan niet he, als je daar geen genoegen mee kunt nemen.
Daar gaat het niet om artje, ik moet mij aan het schema houden :$quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik ben woest aantrekkelijk :$
Dat is waar ookquote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel te veel sixpack voor moobjes.
Duidelijkquote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit als openingszin bij mij zou gebruiken zou ik ervoor gaan hoor.
Echt.
Ik probeer juist van mijn nerd image af te komen, dit helpt dan nietquote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit als openingszin bij mij zou gebruiken zou ik ervoor gaan hoor.
Echt.
Ik durf nietquote:
Je moet een nerd image nooit verloochenenquote:Op maandag 29 december 2014 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer juist van mijn nerd image af te komen, dit helpt dan niet
Nerd is the new sexyquote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet een nerd image nooit verloochenen
Bij mij werkt het uitstekend altijd :$
Bij mij werkt het niet, daarom probeer ik er van af te komen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet een nerd image nooit verloochenen
Bij mij werkt het uitstekend altijd :$
Helaas werkt dat niet bij mensen die van zichzelf debiel zijn.quote:
Zo debiel ben je niet Fasjequote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet bij mensen die van zichzelf debiel zijn.
Helpt dus al jaren nietquote:
Noem je mij nou debielquote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard niet over mezelf.quote:
Nou, je lijkt in ieder geval niet op een nerd, dat scheelt al een hele hoopquote:Op maandag 29 december 2014 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer juist van mijn nerd image af te komen, dit helpt dan niet
Nee, voor jou staan de mannen in de rijquote:Op maandag 29 december 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard niet over mezelf.
Over mij he!quote:Op maandag 29 december 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard niet over mezelf.
Als voor het vrouwentoilet?quote:Op maandag 29 december 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voor jou staan de mannen in de rij
Vrouwen niet nee.quote:Op maandag 29 december 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voor jou staan de mannen in de rij
Oh hoiquote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
En bij het wegrijden niet eerst aankondigt op een kwart van impulskracht te gaan rijden.quote:Op maandag 29 december 2014 16:49 schreef xFriendx het volgende:
En zolang je je auto geen Enterprise noemt en je hond geen Chewbacca noemt zal het ook allemaal wel meevallen.
Je hebt wel een broek aan?quote:Op maandag 29 december 2014 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Stap ik de flat uit heb ik mijn slofjes nog aan
Poging twee.
bril op en ben klaar, ziequote:Op maandag 29 december 2014 16:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je lijkt in ieder geval niet op een nerd, dat scheelt al een hele hoop
Story of my lifequote:
Whehe.quote:Op maandag 29 december 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En bij het wegrijden niet eerst aankondigt op een kwart van impulskracht te gaan rijden.
Beter dan niks.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En bij het wegrijden niet eerst aankondigt op een kwart van impulskracht te gaan rijden.
May I put the force in youquote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe.
Of tijdens de seks tegen je vriendin: 'beam it up'![]()
En zij dan zegt, na een half uur:quote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe.
Of tijdens de seks tegen je vriendin: 'beam it up'![]()
I construct my own life. I'm an engineerquote:
Met daaronder zeker the one (cock)ringquote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zij dan zegt, na een half uur:
"Waarom gebruik je de Force nu niet?"
Terwijl je daar al ligt te stoten met je lightsaber-condoom die licht geeft.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zij dan zegt, na een half uur:
"Waarom gebruik je de Force nu niet?"
Terwijl je daar al ligt te stoten met je lightsaber-condoom die licht geeft.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Could be worse tijdens de seks. 'Inolvidable...I'm your father'
En zijn daar filmpjes of foto's van?quote:Op maandag 29 december 2014 17:42 schreef Dqod het volgende:
Ik heb een sneeuwpop-smackdown gedaan :$
je moet je aggressie ergens kwijtquote:Op maandag 29 december 2014 17:42 schreef Dqod het volgende:
Ik heb een sneeuwpop-smackdown gedaan :$
Helaas niet, sorryquote:Op maandag 29 december 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zijn daar filmpjes of foto's van?
quote:Op maandag 29 december 2014 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je moet je aggressie ergens kwijt
#AHpost #RIPPiekema
zo'n supermarkt en zijn klanten wordt deprimerendquote:Op maandag 29 december 2014 17:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helaas niet, sorry
Maar het was wel keileuk om te doen :$
[..]![]()
!!!
Poesje mauw kom eens gauwquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaarten van de Hema zijn de belichaming van lewd.Allemachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello sunshinequote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op dat moment heb je schijt aan je ex en aan hoe je eruit ziet. En ga je verder waar je mee bezig was.quote:Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef Inolvidable het volgende:
Het moment dat je je ex tegen komt op het winkelcentrum terwijl je in je meest huiselijke kleding loopt en een knotje in hebt.
Zo makkelijk gaat dat niet altijdquote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dat moment heb je schijt aan je ex en aan hoe je eruit ziet. En ga je verder waar je mee bezig was.
Vreselijk.quote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft je tijdens jullie relatie toch vast ook wel eens zo gezien?quote:Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef Inolvidable het volgende:
Het moment dat je je ex tegen komt op het winkelcentrum terwijl je in je meest huiselijke kleding loopt en een knotje in hebt.
Had ik ook maar toch.quote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dat moment heb je schijt aan je ex en aan hoe je eruit ziet. En ga je verder waar je mee bezig was.
Neequote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar ben het wel met hem eens. Ex = ex.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet altijd
Ja dat is waar maar je wil toch laten zien dat het mega goed met je gaat zonder hem.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft je tijdens jullie relatie toch vast ook wel eens zo gezien?
Maar snap het wel. Je wilt er dan het liefst op je best uitzien.
Ik ook hoor. Op één ex na. Die mag van mij zwemmen in een gierput.quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik wens mijn ex eigenlijk gewoon het allerbeste.
Dit jaquote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik deze ex niet. Loopt ook gewoon straal langs me heen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik mijn exen ook. Al kan mijn laatste ex me geen reet boeien. Ik gun haar het beste, maar hoef het niet te weten.quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
Als je gedumpt bent wel... andersom zou het gekker zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 18:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar je wil toch laten zien dat het mega goed met je gaat zonder hem.
Ben er nog agressief van.
Maar jullie zijn toch op een normale manier uit elkaar gegaan dacht ik? Zij was te vaak weg voor werk?quote:Op maandag 29 december 2014 18:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik mijn exen ook. Al kan mijn laatste ex me geen reet boeien. Ik gun haar het beste, maar hoef het niet te weten.
Ex? Je bent toch 16 of zo?quote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik deze ex niet. Loopt ook gewoon straal langs me heen.
Mja, ik beschuldigde haar van het niet vertellen van de ware reden van onze break-upquote:Op maandag 29 december 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch op een normale manier uit elkaar gegaan dacht ik? Zij was te vaak weg voor werk?
Ik heb hem in eerste instantie gedumpt omdat hij mij bedroog. Ik wilde hem toen zelfs nog een kans gevenquote:Op maandag 29 december 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gedumpt bent wel... andersom zou het gekker zijn.Dat je hem een oog wilt uitsteken, terwijl je hem hebt laten gaan.
19quote:
Ah, k.quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, ik beschuldigde haar van het niet vertellen van de ware reden van onze break-up
Wees blij dat je van hem af bent dan.quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb hem in eerste instantie gedumpt omdat hij mij bedroog. Ik wilde hem toen zelfs nog een kans gevenen toen zei hij 'daar is de deur'. Hij was boos op mij dus ik voelde me best genaaid. Overigens geen moment spijt gehad dat het uit ging maar ik word echt mega agressief als ik hem zie.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb hem in eerste instantie gedumpt omdat hij mij bedroog. Ik wilde hem toen zelfs nog een kans gevenen toen zei hij 'daar is de deur'. Hij was boos op mij dus ik voelde me best genaaid. Overigens geen moment spijt gehad dat het uit ging maar ik word echt mega agressief als ik hem zie.
Doe ik ook, was nu gewoon even kut en moest het even kwijt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat je van hem af bent dan.
En laat die negatieve energie los.
Dat mag hierquote:Op maandag 29 december 2014 18:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe ik ook, was nu gewoon even kut en moest het even kwijt.
Alleen onzekere mensen liggen daar wakker van.quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik lig er echt niet wakker van hoe m'n ex me zou zien.
Dan ben je echt over hem heen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik lig er echt niet wakker van hoe m'n ex me zou zien.
quote:
Ik lig in badquote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat ik een spelletje wil doen en je anders nee gaat zeggen haha
Poker? Ik doe meequote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat ik een spelletje wil doen en je anders nee gaat zeggen haha
Beheerders van wat?quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Jullie zijn allebei beheerder dus als het goed is kunnen jullie ook toernooien aan maken.
Klopt. Zal even kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
Jullie zijn allebei beheerder dus als het goed is kunnen jullie ook toernooien aan maken.
Komt goedquote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, zonder Roy dan? Die is al met z'n badeendjes aan het spelen
quote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter een potje liegen?
Dat snap ik tenminste..
Het heeft lang geduurd, maar ik ben blij voor je.quote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter een potje liegen?
Dat snap ik tenminste..
Het kaarstpel he.quote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd, maar ik ben blij voor je.
Tuurlijk. Moet je even PokerStars installeren en... ehh, dan home games kiezen in het programma, lid worden van club ID 1969571. Maar kan je beter Royco vragen voor de toegang en zo.quote:
En over 52 min? Wachten we tot Royco uit bad is?quote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef artelligence het volgende:
Gefixt, stond nog niet op oefengeld
Is gelukt. Over 5 minuten ongeveerquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En over 52 min? Wachten we tot Royco uit bad is?
Haha.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En over 52 min? Wachten we tot Royco uit bad is?
Nicequote:Op maandag 29 december 2014 18:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is gelukt. Over 5 minuten ongeveer
Ok, en wat is de uitnodigingscode?quote:Op maandag 29 december 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tuurlijk. Moet je even PokerStars installeren en... ehh, dan home games kiezen in het programma, lid worden van club ID 1969571. Maar kan je beter Royco vragen voor de toegang en zo.
Royco1isgodquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, en wat is de uitnodigingscode?
Nee, vind het al wonderlijk dat je het werkend hebt gekregenquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef artelligence het volgende:
Zie net dat het niet de reeks is. Maar goed, is niet erg toch?
Roycotheslayer geloof ik.quote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, en wat is de uitnodigingscode?
En goedgekeurdquote:Op maandag 29 december 2014 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, had Royco1isgod al gedaan
het schijnt te werken. Aanvraag is de deur uit
Zijn veel leukere spelletjesquote:
Riskquote:
Naakt twister?quote:
Wat let je?quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zin om jeu de boules te spelen
Je wilt met ballen spelen...quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Zover ik weet niet. Hoezo?quote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep, sletje.
Nam jij je laptopje mee woensdag? :$
Niet per se. In alle bochten wringen waardoor jouw of haar kleding steeds strakker komt te zitten en alle curves zichtbaar zijn is ook goed.quote:
Kunnen we tegen elkaar aankruipen en marathon houden tochquote:
Zal jou eens jeu de boulenquote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, jij hebt me zo goed door.quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je wilt met ballen spelen...
wowquote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het ooit aangeboden.
Hehe lewd :$ marathon wat?quote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we tegen elkaar aankruipen en marathon houden toch
Als dat niet lukt is twee ook genoegquote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
I know. Een paar ballen en een kleine bal.
LotR tochquote:
Dat telt nietquote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het ooit aangeboden.
lol, je gaat aan jezelf twijfelen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
Werkt er hier iemand bij Pokerstars die de account van Straw even kan controleren?
Ze is niet weg te bluffen, en uit haar betgedrag kan ik amper informatie halen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, je gaat aan jezelf twijfelen?
lewdboyquote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LotR toch
Nee, hoeft niet hoor. Ik kruip wel gewoon naast je zonder dat feer het ziet.
Dat zou ik niet erg vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje staan en toekijken
Kopje thee Lola? Dan kunnen we het volgen vanaf de bank.quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig. Hier fokken over wat jullie op een pokersite doen
Koffie graagquote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kopje thee Lola? Dan kunnen we het volgen vanaf de bank.
ik bescherm je wel :$quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, durf ik niet met yats en Fikkie.
Samen met Feer?quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje staan en toekijken
Zin in een potje patience?quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Gezellig. Hier fokken over wat jullie op een pokersite doen
Dat kan ook, maar ik vind mijn zinnetje nu wel even iets toepasselijker :$quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joint in je smoel en music in je ear
Ah zo. Hands-on approach.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie graag
Ik kijk niet graag toe
Jij hebt nog wel een boel fantasieen of niet dan?quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan hoef ik me niet te schamen, dat maakt het minder leuk
quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik vind mijn zinnetje nu wel even iets toepasselijker :$
Kan je dat met zijn tweetjes doen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zin in een potje patience?
quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kan je dat met zijn tweetjes doen?
Dat komt omdat ik er nog maar weinig verwezenlijkt heb :$quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel een boel fantasieen of niet dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_Klondikequote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Kan je dat met zijn tweetjes doen?
Ik ben niet aan het pokeren. Google die uitspraak maar eensquote:
Nou begin daar eens mee danquote:Op maandag 29 december 2014 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er nog maar weinig verwezenlijkt heb :$
Is het een Buffy dingetje?quote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het pokeren. Google die uitspraak maar eens
It's an L-word thing :$quote:
Ligt eraan wat de fantasieen zijnquote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je stelt jezelf voor als lijdend voorwerp?
Bordspel is tofquote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaan.
Het spel zelf vind ik episch.
Doe maarquote:Op maandag 29 december 2014 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bordspel is tof
Zal 'm wel een keer meenemen.
Je moet die arme jongen een keer laten winnen he, anders heeft hij geen zin meerquote:Op maandag 29 december 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerste worden, laatste worden. We houden het onvoorspelbaar.
Die krijgt zijn zin toch wel een keer huehuehuequote:Op maandag 29 december 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet die arme jongen een keer laten winnen he, anders heeft hij geen zin meer
quote:Op maandag 29 december 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerste worden, laatste worden. We houden het onvoorspelbaar.
True en eerlijk gezegd ben ik toch meer van het snel een spelletje type.quote:Op maandag 29 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Doe maar
Ik ben benieuwd.
DenD spelen kost zoveel voorbereiding, en iemand moet zich opofferen als DM en er ziek veel tijd in stoppen
jaar of 8 terug jaquote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Myraela het volgende:
Is die foto bij de slowchat poker groep Royco?
quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom wel weer terug als het weer gezellig is
Nou, met een beetje drank en vrienden die het niet te serieus nemen is het geweldigquote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True en eerlijk gezegd ben ik toch meer van het snel een spelletje type.
Wie zijn dekentje zou je dan zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wou dat ik een dekentje was. :$ :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |