ook niet bij de kringloop? Je had ook tuinpakken van spijkergoed, mijn zus had er eentjequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef Eska het volgende:
Die spijkerbroeken van vroeger, geweldig vind ik ze.Nog steeds.
Nergens meer te vinden.
Ja, ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Je had gewoon van die rooksetjes, later werden ze van marmer, zo'n tafelaansteker een marmer
doosje voor de sigaretten en en marmere asbak, ik zocht een foto maar ik kan er geen eentje
vinden ....
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Je had gewoon van die rooksetjes, later werden ze van marmer, zo'n tafelaansteker een marmer
doosje voor de sigaretten en en marmere asbak, ik zocht een foto maar ik kan er geen eentje
vinden ....
Ik kam al jaren alle kringloopwinkels uit, op zoek naar die broeken. Zonder resultaat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ook niet bij de kringloop? Je had ook tuinpakken van spijkergoed, mijn zus had er eentje
I.d.d. jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef Eska het volgende:
Niet eens allemaal (wel veel).Ook wel veel bruin.
Ik heb nog een foto van mezelf in zo'n wasbakdinggevalquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oe, volgens mij was er bij ons in het durp geen wasserette![]()
Handwasjes deed mijn moeder in het Lavet, toen we klein waren gingen we daar
ook in bad, zo jammer dat daar geen foto's van zijn...
maar zag er zo uit
[ afbeelding ]
Nou ja en de rest van de was dus in een héle grote ketel met een gasbrander eronder
ofzoiets, we hadden ook een douche hoor, in dezelfde ruimte, die had mijn vader aangelegd,
die was gelukkig wel érg handig
Oh, wat tof.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
..maar diens interieur was volgens mij sinds de jaren 30 nooit veranderd.
Een lavet hadden we ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van mezelf in zo'n wasbakdinggeval
Yepquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal even wat bij lichten.
[ afbeelding ]
Dit hing boven je bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |