o ja.je had een hele serie.... heb je die nu nog?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van die serie heb ik een pedaalemmer, van de Dianaserie een beschuitbus en een braadpan.
Geen idee ook of ze er daar iets mee opgeschoten zijn want volgens mij is het daar nog steeds ellende.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog wel een blikvoer inzameling herinneren, moesten alle kinderen een blik met soep
of smac of groente meenemen naar school en dat ging ook naar Afrika![]()
Of dat daar ooit is aangekomen? ik heb geen flauw idee
Of als je je eten niet wilde opetenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er werd ook nogal eens mee gedreigd. Als je niet tevreden was met wat je had, of niet zo zuinig was op je spullen.
Nee, gewoon oud.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:08 schreef LXIV het volgende:
Uit het lijstje van de OP:
1) Onderzetters: Gebruiken wij nog dagelijks
2) Kokosbrood: staat hier ook nog op de ontbijttafel
3) Nibb it's op je vingers: doen mijn kinderen ook. Naderhand vingers verplicht afllikken.
ZIjn wij nu heel ouderwets?
ik heb ze juist de afgelopen jaren gekocht. Mijn ouders waren niet zo van het bewaren, dus dat oranje spul ging de deur uit toen het niet meer modern was. Van de spullen van opa en oma hebben mijn zusje en ik nog wel wat liggen, ik heb o.a. hun bestek en wat schaaltjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja.je had een hele serie.... heb je die nu nog?
Het laaste wat ik over de blikken erwten heb gehoord is dat de Hutsi's en de Tutsi's elkaar ermeequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee ook of ze er daar iets mee opgeschoten zijn want volgens mij is het daar nog steeds ellende.
Ah... heb je je hele huis Retro ingericht?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ze juist de afgelopen jaren gekocht. Mijn ouders waren niet zo van het bewaren, dus dat oranje spul ging de deur uit toen het niet meer modern was. Van de spullen van opa en oma hebben mijn zusje en ik nog wel wat liggen, ik heb o.a. hun bestek en wat schaaltjes.
Hadden ze beter soep van kunnen maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Het laaste wat ik over de blikken erwten heb gehoord is dat de Hutsi's en de Tutsi's elkaar ermee
de hersens hebben ingegooid
Dat hebben ze van elkaar gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hadden ze beter soep van kunnen maken.
En er was ook nog even Haïti, herinner ik me. Dan moesten we op school van alles knutselen (o.a. héél veel van die geknoopte plantenhangers, die eerder al voorbij kwamen in het topicquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Of als je je eten niet wilde opeten![]()
De kindjes in Afrika zouden er dolblij mee zijn![]()
of er kwam iets over de oorlog, die twee dingen waren wel vaste prik
een deel. Heb vooral veel Arcopalservies, een aantal 'foeilelijke' vazen van Scheurich, flink wat Tupperware en een klein beetje Brabantia. Ik sprokkel heel wat bij elkaar via rommelmarkten en kringloopwinkels, maar het geld voor echt mooi vintage meubilair heb ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... heb je je hele huis Retro ingericht?
dat komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef Eska het volgende:
[..]
En er was ook nog even Haïti, herinner ik me. Dan moesten we op school van alles knutselen (o.a. héél veel van die geknoopte plantenhangers, die eerder al voorbij kwamen in het topicen asbakken van klei en zo
). Dat werd dan allemaal verkocht, en de opbrengst ging naar Haïti.
Ah... mijn broertje is er ook zo eentjequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een deel. Heb vooral veel Arcopalservies, een aantal 'foeilelijke' vazen van Scheurich, flink wat Tupperware en een klein beetje Brabantia. Ik sprokkel heel wat bij elkaar via rommelmarkten en kringloopwinkels, maar het geld voor echt mooi vintage meubilair heb ik niet.
Haïti? Dat was zojuist! Was dat nu vorig jaarof het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef Eska het volgende:
[..]
En er was ook nog even Haïti, herinner ik me. Dan moesten we op school van alles knutselen (o.a. héél veel van die geknoopte plantenhangers, die eerder al voorbij kwamen in het topicen asbakken van klei en zo
). Dat werd dan allemaal verkocht, en de opbrengst ging naar Haïti.
Ach, sommige dingen zijn tijdloos zoals die stoelen maar al die oranjezooi hoef ik niet meer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een deel. Heb vooral veel Arcopalservies, een aantal 'foeilelijke' vazen van Scheurich, flink wat Tupperware en een klein beetje Brabantia. Ik sprokkel heel wat bij elkaar via rommelmarkten en kringloopwinkels, maar het geld voor echt mooi vintage meubilair heb ik niet.
Had jij van die schoenen met hakken?quote:
Heb ik ooit gehad zo rond 1975.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Had jij van die schoenen met hakken?en van die broeken met ENORME wijde pijpen?
![]()
De broer van mijn vriendinnetje was er zo eentje die toepeerde ook zijn haar
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:25 schreef Eska het volgende:
Op verjaardagen nog gewoon een glas met sigaretten naast de schaaltjes met pinda's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |