quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
en deze... ken je deze nog?![]()
[ afbeelding ]
Yeps, die kennen we ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
en deze... ken je deze nog?![]()
[ afbeelding ]
En dienbladenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als de broodtrommels![]()
[ afbeelding ]
oe... ja dan was je wel hip!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, die kennen we ook.
Ik had ooit zo eentje met buddyseat.
[ afbeelding ]
Dat was helemaal de bom in die tijd.
Was ergens beginjaren 70, ik ben ook al vreselijk oud.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ja dan was je wel hip!![]()
Ik geloof niet dat ik die ooit gezien heb, komt me niet echt bekend voor eigenlijk
Ik kreeg toen ik een kamer had wel wat spullen van mijn oudste zus, maar toen ik zelfquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij hadden we bijna dezelfde huisraad.
o man ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was ergens beginjaren 70, ik ben ook al vreselijk oud.
die dingen kosten een vermogen in vintagewinkeltjes. Kennissen hadden die pindabakjes ook en de buren hadden die theeglazen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk waren ze best handig ... ik zal eens in zo'n kringloopwinkel kijken, koop ik een setje![]()
Theedrinken was ook een kleurige bezigheid toen, dit was hélemaal hip![]()
[ afbeelding ]
serieus? godsamme jammer... ik dacht heb ik voor weinig een handig setjequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die dingen kosten een vermogen in vintagewinkeltjes. Kennissen hadden die pindabakjes ook en de buren hadden die theeglazen.
ja, en die werden ook nog opgespaard voor de arme kindjes in Afrika toch ofzoiets?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef Eska het volgende:
Van die aluminium doppen van de melkflessen om de spaken van je fiets vouwen. Dat was cool.
Ja, zoiets staat mij ook vaag bij idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, en die werden ook nog opgespaard voor de arme kindjes in Afrika toch ofzoiets?
Dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zoiets staat mij ook vaag bij idd.Geen idee wat die daar aan hadden dan?
Toen zat melk nog in glazen flessen en bestond de melkboer nog.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, en die werden ook nog opgespaard voor de arme kindjes in Afrika toch ofzoiets?
We stuurden alles dat we niet meer nodig hadden naar Afrika toch?quote:
Oh ja, die ratels idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Je fiets pimpen met idd de doppen van melkflessen, afgeknipte rietjes om je spaken en als klapper een bierviltje met een wasknijper zodat het lekker ratelde als je spaken daar langs kwamen.
Die zijn leuk!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen zat melk nog in glazen flessen en bestond de melkboer nog.
[ afbeelding ]
Ik heb nu nog 3 st. van deze org. keukenstoelen 2 geel en 1 blauw.
van die serie heb ik een pedaalemmer, van de Dianaserie een beschuitbus en een braadpan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Net als de broodtrommels![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen dat, er werd ook nogal eens mee gedreigd. Als je niet tevreden was met wat je had, of niet zo zuinig was op je spullen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We stuurden alles dat we niet meer nodig hadden naar Afrika toch?
De mijne zijn qua kleur wel wat valer geworden maar ze zijn helemaal onbeschadigd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zijn leuk!![]()
Wij hadden zoiets in de keuken, maar niet zo leuk kleurig hoor, gewoon een witte tafel, stoeltjes
weet ik niet meer zullen ook wel wit geweest zijn...
Ik kan me ook nog wel een blikvoer inzameling herinneren, moesten alle kinderen een blik met soepquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We stuurden alles dat we niet meer nodig hadden naar Afrika toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |