SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe die naam in mijn post terecht is gekomen.. zij is de vriendin van Ronald de Boer geloof ikquote:
Bobby Charlton en Alex Ferguson die bij een wedstrijdje van United aanwezig zijn.. zoietsquote:Op maandag 29 december 2014 15:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze uitleggen?
Twee heren die opgelucht zijn dat een minuut van herdenking eindelijk voorbij is?quote:Op maandag 29 december 2014 15:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze uitleggen?
Ik blijf nieuwjaarsdag kwart voor 1 een belachelijke tijd vinden voor voetbal. Je zult maar Stokefan zijn, kun je direct door uit de kroeg naar het stadionquote:
Voor de fans die (ongetwijfeld weer in grote getalen) hun club achterna reizen ook wel fijn. Als is het in dit geval maar een km of 75.quote:Op maandag 29 december 2014 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf nieuwjaarsdag kwart voor 1 een belachelijke tijd vinden voor voetbal. Je zult maar Stokefan zijn, kun je direct door uit de kroeg naar het stadion
Lolwat?quote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Dos37 het volgende:
Pardew dus naar Crystal Palace, what the F
Bron The Daily Mail... Da's niet de meest betrouwbare krant van Engeland. Welke andere "verschillende kranten" ze hebben wordt niet genoemd.quote:LONDEN - Alan Pardew wordt volgens verschillende Engelse kranten de opvolger van Neil Warnock als trainer van Crystal Palace. Volgens Daily Mail betaalt de Londense club een afkoopsom van 2 miljoen pond (ruim 2,5 miljoen euro) aan Newcastle United, Pardews huidige club.
Crystal Palace liet het oog vallen op Pardew na het ontslag van Warnock. Pardew zou wel oren hebben naar een overgang naar de club waar hij tussen 1987 en 1991 voor speelde. De 53-jarige Engelsman is bezig aan een teleurstellend (Newcastle staat 9e) 5e seizoen bij de club uit het noordoosten van Engeland.
8-jarig contract
Het contract van Pardew bij Newcastle loopt echter nog tot 2020. Pardew tekende 2 jaar geleden, in betere tijden, een contractverlenging van 8 jaar, maar daar lijkt clubeigenaar Mike Ashley inmiddels spijt van te hebben. De afkoopsom van 5 miljoen pond in het contract van Pardew zou daarom verlaagd worden naar 2 miljoen, een bedrag dat Crystal Palace bereid lijkt te betalen.
Warnock werd zaterdag bij Palace na nog geen 6 maanden dienstverband ontslagen. De 66-jarige Engelsman won met de 2 jaar geleden gepromoveerde club slechts driemaal in 19 wedstrijden, te weinig voor een veilige plaats in de Premier League. Vorig seizoen, onder de vertrokken trainer Tony Pulis, eindigde Crystal Palace op een knappe 11e plaats. Pulis verliet de club omdat de club niet aan zijn wensen kon voldoen op de transfermarkt.
Volgens de Britse pers wil hij heel graag dichter bij huis werken (woont in Surrey) en zou hij daarom eerst al bijna naar Fulham zijn gegaan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:46 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom zou je van een geweldige club als Newcastle naar een grijze club zoals Palace gaan?
Dat lijkt mij eerlijk gezegd een veel betere reden voor een professioneel sportman maar dat terzijdequote:Op maandag 29 december 2014 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Andere reden is dat hij te horen heeft gekregen van Ashley dat er in januari geen geld vrijkomt voor transfers en dat Sissoko verkocht gaat worden.
Mignolet blijft bizar slecht, net als die defensie.quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Brecht35 het volgende:
Had Mignolet de blunder begaan die de andere keeper begaan heeft, de kranten stonden er vol van.
Tevens is het bij de 2-1 wel allang duidelijk dat er geen nieuwe keeper nodig is, maar een nieuwe defensie. Jemig zeg, gewoon 0,0 organisatie achterin bij Liverpool.
Als speler/trainer?quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt dat Colloccini de interimmanager van Newcastle wordt.
twitter:WBAFCofficial twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 00:32:44Club statement: West Bromwich Albion announce the departure of Alan Irvine as the club’s Head Coach.Read more at http://t.co/eZFt756uG2 reageer retweet
Tuurlijk jonge, na al die jaren PL is het plots een flutkeeper.quote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Mignolet blijft bizar slecht, net als die defensie.
die skrtel vind ik zo'n verschrikkelijk overschatte verdediger.quote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Mignolet blijft bizar slecht, net als die defensie.
Niet plots hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:47 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge, na al die jaren PL is het plots een flutkeeper.
The centre-back?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die twee daar aan die tafel vermaken zich volgens mij altijd wel.
Koeman doet het goed maar hij had beter Schaapman kunnen heten.. hij blaat teveel namelijk. In zijn tijd bij Feyenoord ook al.. voor het seizoen allemaal blablabla over kampioen worden en vervolgens verlies je de eerste 3 wedstrijdenquote:Koeman: 'Boven Arsenal blijven'
Van onze Telesportredactie
Opnieuw een belangrijke wedstrijd voor Ronald Koeman en zijn verrassend sterke Southampton. Op Nieuwjaarsdag komt Arsenal op bezoek in het zuiden van Engeland. De Gunners zijn een rechtstreekse concurrent in de strijd om een plaats in de Champions League. "Ik denk dat wij boven Arsenal kunnen eindigen", blikte Koeman vooruit.
"We zijn nu halverwege het seizoen en hebben tegen alle team een keer gespeeld. Vooraf was het niet realistisch dat we op de helft zo hoog zouden staan, maar inmiddels is dat wel veranderd", zei de ex-coach van Feyenoord en de huidige nummer vier van de Premier League.
Veel keuze heeft hij momenteel nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:41 schreef Reddead het volgende:
Heeft Van Gail nooit van rotatie gehoord? En dan heb ik het over de voorhoede.
Wat een gelul pleun.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Koeman doet het goed maar hij had beter Schaapman kunnen heten.. hij blaat teveel namelijk. In zijn tijd bij Feyenoord ook al.. voor het seizoen allemaal blablabla over kampioen worden en vervolgens verlies je de eerste 3 wedstrijden
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien toch een glaasje champagne te veel.
quote:While you lot were knocking back the champers and toasting the start of a new year, Manchester United players were tucked up in bed dreaming of a trip to Stoke.
At least, that is what Louis van Gaal hoped anyway.
"You have to be busy with yourself, with your preparation, and the imagination of the game," he said. "All the players have to do that - dream of the game already, you have to play the game already in your bed."
Louis, ik wil niet stoken hoor...quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig blijft 2015 niet lang verstoke van goals.
Bovendien iemand met scorend vermogen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:48 schreef Reddead het volgende:
Begoviç kan een goede aanwinst zijn voor Arse of Pool.
Aah hij speelt weer zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:42 schreef Downwards het volgende:
Alle balcontacten van Van Persie in de eerste helft:
[ afbeelding ]
Maar is nog steeds in staat om met een fluwelen aanname de bal in het netje te prikken straks.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aah hij speelt weer zo'n wedstrijd.
Ik kijk inderdaad al uit naar Villa - Palace. Zou de rode kaart voor Villa nu een keer terecht zijn?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik geef deze pot een grote 'meh'.
Gelukkig nieuwjaar, overigens.
Bergkamp speelde tegen Argentinië ook niet goed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar is nog steeds in staat om met een fluwelen aanname de bal in het netje te prikken straks.
Villa wint die pot keihardquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad al uit naar Villa - Palace. Zou de rode kaart voor Villa nu een keer terecht zijn?
30 miljoen pondquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Shaw niet zo goed.. wat kostte die knul ook alweer?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Forster; Bertrand, Alderweireld, Fonte, Gardos; Wanyama, Ward-Prowse, Davis, Mané, Tadic; Pellè
Szczesny; Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Gibbs; Coquelin, Chambers; Ox-Chamberlain, Cazorla, Rosicky; Sanchez
Ik hoop het, tegenwoordig durf ik niet meer te zeggen dan een gelijkspel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Villa wint die pot keihard![]()
En Southampton tegen Arsenal hebben we zo, daar heb ik zin in zeg.
Stijn en ik vinden Jetro beter.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
30 miljoen pond
Duurste tiener ooit.
SOUTHAMPTON OPGELEID:
DUURSTE SPELER OOIT
DUURSTE TIENER OOIT
KAN DEZE GODENCLUB IETS FOUT DOEN
Doen ze voor de media.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Scheidsrechters en de Premier League zijn nog altijd een ongelukkige combinatie.
Door hem wat verder weg te leggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan je een penalty 90% geven?
Behalve natuurlijk tegen Chelsea, want daar wordt een hetze tegen gevoerd!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Deze valt in de categorie 'bevoordelen van de grote clubs'
alleen de noordelijke pauper clubsquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Deze valt in de categorie 'bevoordelen van de grote clubs'
Heb niks met Chelsea maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ze leuker zijn om naar te kijken dan dat saaie Unitedquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk tegen Chelsea, want daar wordt een hetze tegen gevoerd!
Daar ben ik het zo erg niet mee eens. Ik zit me alleen maar te ergeren aan het gedrag van de meeste Chelsea-spelers en trainer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb niks met Chelsea maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ze leuker zijn om naar te kijken dan dat saaie United
Dat is zo maar ze hebben een paar creatieve spelers lopen.. Hazard, Oscar, Willian.. dat soort types mist United. Zo'n Januzaj doet toch pijn aan je ogen..quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo erg niet mee eens. Ik zit me alleen maar te ergeren aan het gedrag van de meeste Chelsea-spelers en trainer.
VBL / Premier League 2014-2015 #36quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
WBA heeft Pulis officieel aangesteld.
Dat wordt genieten van #betonvoetbal.
Toen ik inzette wist ik al dat het een kutgok was.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wed nooit meer op wedstrijden van United
Weer geen Walcott.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Forster; Bertrand, Alderweireld, Fonte, Gardos; Wanyama, Ward-Prowse, Davis, Mané, Tadic; Pellè
Szczesny; Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Gibbs; Coquelin, Chambers; Ox-Chamberlain, Cazorla, Rosicky; Sanchez
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Toen ik inzette wist ik al dat het een kutgok was.
Draw gebet hihiquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wed nooit meer op wedstrijden van United
Ik ben nu radeloos die vijftien euro met dikke winst aan het terugverdienen met allemaal kamikaze betjes.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook
Had op safe moeten spelen en een X moeten invullen.
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben nu radeloos die vijftien euro met dikke winst aan het terugverdienen met allemaal kamikaze betjes.Moet jij ook doen.
Zat vast een haartje verkeerd waardoor hij naast koptequote:Op donderdag 1 januari 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
PelleGod is niet te stoppen.
kan je mij stream DMenquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zat vast een haartje verkeerd waardoor hij naast kopte
foxsports.nlquote:
Van fer ook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:25 schreef donroyco het volgende:
Leroy Fer
https://vine.co/v/OwE7zv7q2gJ
Mofquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Arsenal is echt zo slecht. Wanneer komt de turk weer terug?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer Mertesacker, kan gebeuren!
Had na al die wereldreddingen ook wel een slokje verdiend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:14 schreef Smoofie het volgende:
Keepert had zn bidon wel snel te pakken
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:19 schreef Downwards het volgende:
En Jeffrey Schlupp met de 2-2 voor Leicester.
Vergeet Ambrosius niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en ik vinden dat leuk.
Dan ken jij Ambrosius niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ambosius dat wel leuk vindt.
Net zoals in Sunderland bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Tottenham is niks, Chelsea wint eenvoudig
BURN!quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Net zoals in Sunderland bijvoorbeeld?
Natuurlijk niet, want toen wonnen ze niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Net zoals in Sunderland bijvoorbeeld?
Hahahahaha, bedankt Hans!quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want toen wonnen ze niet.
Dat stelde niks voor als je het vergelijkt met zijn gedrag in de Ligaquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijft een smerige speler na die 1-0 tijdens het WK
Smerige spelersquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijft een smerige speler na die 1-0 tijdens het WK
Kunnen er niet veel zeggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:01 schreef Downwards het volgende:
Harry laat Courtois gewoon volstrekt kansloos van buiten de zestien.
Beresterk ook voor een eenentwintigjarige.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:03 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Kunnen er niet veel zeggen.
Toptalent die Kane btw.
Ok.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:30 schreef Sked het volgende:
Tottenham is niks, Chelsea wint eenvoudig
Cahill moest rood hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
Wachten tot Mourinho wederom terecht klaagt over de arbitrage
quote:Chelsea have conceded more than once before half-time for the first time since playing Pochettino's Southampton in March 2013.
Mooi man!quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een ouderwetse. Waar nog gaten in schedels worden geboord etc.
Harry Kane is gewoon een toptalent. TOP-TA-LENTquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
Hoeveel champagne heeft die Sjelsie defensie gisteren gedronken
Kane is gewoon niet te stoppen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
Hoeveel champagne heeft die Sjelsie defensie gisteren gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |