SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
BA is fokking dik gek [/noracism]quote:
BA?quote:Op maandag 29 december 2014 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
BA is fokking dik gek [/noracism]
wij zijn tegenpolen ik ben dik harig en lekkerquote:
dus je bent ook ongelofelijk dom?quote:Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef BozeHaas het volgende:
wij zijn tegenpolen ik ben dik harig en lekker
Z'n UI JIJ PAASHAASquote:Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
BA?
[..]
wij zijn tegenpolen ik ben dik harig en lekker
jij bent slim?quote:Op maandag 29 december 2014 14:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
dus je bent ook ongelofelijk dom?
Gewoon een troll.quote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef hoink581 het volgende:
Inso is wel een debieltje als ik het zo teruglees.
Echt hequote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef d4v1d het volgende:
Wat erop staat zijn slechte live opnames ofzo
Ik denk dat het FOK!ken wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
Poll: wat moet Der_Mann nu gaan doen?
• Battlefield 4 spelen
• FOK!en
• Film/serie kijken
• Maakt me geen ene tyfus uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ben te lui om mijn eigen beslissing te maken, vele dank
Best welquote:
Geen idee. Rijd net weg uit het ziekenhuis dus.quote:Op maandag 29 december 2014 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Willoow post een keertje en jij komt er meteen in
en hoe is het afgelopen?quote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijd net weg uit het ziekenhuis dus.
zoals altijd. Ze kunnen niks. Hechten ze het dicht dan wordt het ongeveer mn dood want dan gaat et b8nnenin ontsteken. Dusja.quote:
pijnlijkquote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zoals altijd. Ze kunnen niks. Hechten ze het dicht dan wordt het ongeveer mn dood want dan gaat et b8nnenin ontsteken. Dusja.
quote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zoals altijd. Ze kunnen niks. Hechten ze het dicht dan wordt het ongeveer mn dood want dan gaat et b8nnenin ontsteken. Dusja.
ik zou 'm van Steam af knikkerenquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zegt 'ie gister kom Chivlary doen, ben ik online is hij ander spel aan het doen
klacht.nlquote:Op maandag 29 december 2014 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de TT?
bel maar met de diepvriesquote:Op maandag 29 december 2014 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jij gaat dat echt doenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
okequote:
Nee, ik heb alles geteld. Ik zal zo als ik even wat anders heb afgehandeld een OP opzetten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
Hoink is met de noorderzon vertrokken of wat?
Heb ik iets gewonnenquote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles geteld. Ik zal zo als ik even wat anders heb afgehandeld een OP opzetten.
Linkje als hij online staat aubquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jup... klacht ingediend, wordt beoordeeld door redactie
Dus BozeHaas is er gloeiend bij
Ik hoop dat hij er snel op staatquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jup... klacht ingediend, wordt beoordeeld door redactie
Dus BozeHaas is er gloeiend bij
quote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles geteld. Ik zal zo als ik even wat anders heb afgehandeld een OP opzetten.
Weet ik, maar bij alles 2e worden is ook zo zonde want geen tagjequote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je lag niet heel ver achter op de nummer 1 voor meest geliefde user.
http://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/modorators/quote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef terrastegel het volgende:
Veel succes zou ik zeggen
[ afbeelding ]
Toto for wereldleiderquote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zelfs in Bangkok bekend.
(c) Opreis
quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/mijn-leven/
quote:8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fok Forum
Sterk team daar hoor, lekker adequaat, kunnen netsplitter en hugecooll nog wat van leren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat staat onder al die klachten.
jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
Sherlock is nog steeds stuk toch?
jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef voederbietel het volgende:
Sherlock is nog steeds stuk toch?
quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.klacht.nl/fok-forum/klacht/mijn-leven/
Als ik niks heb gewonnen mag ik dan een troostprijsquote:Op maandag 29 december 2014 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
yvonne is op de hoogte, als jij een tagje krijgt heb je wat gewonnen.
iedereen zit in volle anticipatie te wachten op de uitslag. het is moeilijk typen met trillende handjesquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen zit in volle anticipatie te wachten op de uitslag. het is moeilijk typen met trillende handjes
Haxball dan maar?quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen zit in volle anticipatie te wachten op de uitslag. het is moeilijk typen met trillende handjes
Ik vind het eerder erg dat dit topic dan ook weg moetquote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Iemand heeft een gebrek aan talent hoorquote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
Kom nu eens met een fatsoenlijk spel ipv haxball.
Hier hetzelfde ;') man man ... kutzooiquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb te weinig voedsel ingeslagen om deze avond door te komen. help
Nee hoor, ik was koekjes bakkenquote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nog niets bekend??quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan maar even naar JustEat surfen en een voorraad aan fastfood inslaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ;') man man ... kutzooi
quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
Kom nu eens met een fatsoenlijk spel ipv haxball.
Nee.quote:
Ah kut, ik wilde ook nog even naar de supermarkt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ;') man man ... kutzooi
quote:Op maandag 29 december 2014 16:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ah kut, ik wilde ook nog even naar de supermarkt.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:05 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als ik dit niet gevraagd had, was je er nooit achter gekomen dat ze een ander heeft.
keihard jaquote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik weet het man, de waarheid is keihard maarja
Ja, ik denk nog ik ga niet te vroeg ;")quote:Op maandag 29 december 2014 16:03 schreef Willoow het volgende:
Ah kut, ik wilde ook nog even naar de supermarkt.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Lekkere koekjes trouwens Willoow, heerlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten nog in de oven, maar als jij ze halfgaar lekker vindt, ga je gang.quote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Lekkere koekjes trouwens Willoow, heerlijk...
quote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze zitten nog in de oven, maar als jij ze halfgaar lekker vindt, ga je gang.
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bwehehehehe beetje mijn grapje verpesten
Ben ik ookquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
Zelfs in Bangkok ben ik beroemd.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
wat is hetquote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
kent iemand hier Cards Against Humanity? er is een online versie die we kunnen spelen
leuker dan haxball
deja vu?quote:Op maandag 29 december 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar klinkt gay.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
kent iemand hier Cards Against Humanity? er is een online versie die we kunnen spelen
leuker dan haxball
Ja, da's vet grappigquote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
leuker dan haxball
Met wie zat je?quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef Chai het volgende:
Gisteren was er zo'n potje met allemaal VBL'ers en die zijn zo gemeen. Hele tijd vloeken dat je zo slecht bent en in de weg loopt.
Dan was het met jullie wel een stuk leuker hoor.
Bring it on! PEW! PEW! PEW! PEW!quote:
eriksen, ggmm, alors, zlata, toto, euribob, jessica alba, en nog wel watquote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
eriklklkl? ggmm, alors, uhhhm. Weet niet.
je krijgt een set kaarten waarop allemaal rare shit staat. dan krijg je een vraag/stelling en iedereen moet dan een kaart selecteren die het grappigst is. de ''leider'' kiest dan wat hij de grappigste vond en die krijgt een punt. kut uitleg maar je hebt ook googlequote:
Euribob noemde ons 12-jarigen laatst.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eriksen, ggmm, alors, zlata, toto, euribob, jessica alba, en nog wel wat
Hij is zelf 18.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Euribob noemde ons 12-jarigen laatst.
Eriklklkl heb ik geen idee wie het is, bedoel je niet Eriksen?quote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
eriklklkl? ggmm, alors, uhhhm. Weet niet.
Hm, fix het maar dan doe ik wel meequote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je krijgt een set kaarten waarop allemaal rare shit staat. dan krijg je een vraag/stelling en iedereen moet dan een kaart selecteren die het grappigst is. de ''leider'' kiest dan wat hij de grappigste vond en die krijgt een punt. kut uitleg maar je hebt ook google![]()
ik zat gisteren te spelen en was zoiets van ''After Hurricane Katrina, God gave the poor surviving children ____'' en iemand had een kaart met Hurricane Katrina
GGMM trollt veel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eriklklkl heb ik geen idee wie het is, bedoel je niet Eriksen?
En GGMM post eerder sarcastisch "Jij bent echt goed"dan dat die gaat schelden volgens mij.
En Alors is vgm gwn liev.
whehehquote:
Zou wel vet zijn!quote:Op maandag 29 december 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Vanaf 29 december op SBS 6: koekjesbakken met willoow
[ afbeelding ]
Alors deed ook wel normaal, alleen die erikfiguur en ggmm.quote:Op maandag 29 december 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eriklklkl heb ik geen idee wie het is, bedoel je niet Eriksen?
En GGMM post eerder sarcastisch "Jij bent echt goed"dan dat die gaat schelden volgens mij.
En Alors is vgm gwn liev.
GGMM is altijd topshowquote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Alors deed ook wel normaal, alleen die erikfiguur en ggmm.
24quote:
quote:
Euribob is alleen actief in POL zowat.quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, duh
Maar ik heb echt nog nooit van Eriklklklkl gehoord.
En ook niet van Euribob trouwens.
Euribob zie ik wel vaker in POL posten geloof ik.quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, duh
Maar ik heb echt nog nooit van Eriklklklkl gehoord.
En ook niet van Euribob trouwens.
GGMM trollt nogal wat idd.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Alors deed ook wel normaal, alleen die erikfiguur en ggmm.
als iemand mijn kop ziet denken ze soms ook dat ik 15 ben hoorquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat je 17-18 bent
Zit ook maar 5 HAVOquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sommigen denken zelfs dat ik 15 ofzo ben. Ik kom blijkbaar kinderachtig over.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
laat mijquote:
Echt hč.quote:
allemaal joinen a mattiesquote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
http://pyx-1.socialgamer.net/game.jsp#game=33
als dat niet werkt, ga hierheen en ctrl+f Der_Mann
http://pyx-1.socialgamer.net/game.jsp#
wachtwoord is hermann als het goed is
Als dat zou kunnen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik je anus verbouwen met een honkbalknuppel?
quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommigen denken zelfs dat ik 15 ofzo ben. Ik kom blijkbaar kinderachtig over.
Dan heeft DP straks ook een topic in LIFquote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik je anus verbouwen met een honkbalknuppel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan heeft DP straks ook een topic in LIF:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent sws altijd hard.quote:
Weer? Nooit gestopt zul je bedoelen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat
ga je wéér vreemd?
Slaat echt helemaal nergens opquote:
Ik heb aangifte tegen je gedaan.quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weer? Nooit gestopt zul je bedoelen.
Zie ik hier als expert FOK!love opbloeienquote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb aangifte tegen je gedaan.
check je wa eens trouwens, trut
Je bent zelf FOK!lovequote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie ik hier als expert FOK!love opbloeien
Is niet strafbaar.quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb aangifte tegen je gedaan.
check je wa eens trouwens, trut
alsof ik dat meen schatjepatatjequote:Op maandag 29 december 2014 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is niet strafbaar.
Ga ik ook echt doen als je mij trut noemt![]()
Ja, dat werkt nou niet meer .quote:
Toen ik er werkte niet, maar dat is volgens mij nu wel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand of PostNL op maandagen bezorgt? had gisteren verzendbevestiging maar nog niks ontvangen, dikzakken dat het zijn
nee, alleen op dinsdagenquote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand of PostNL op maandagen bezorgt? had gisteren verzendbevestiging maar nog niks ontvangen, dikzakken dat het zijn
Niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik er werkte niet, maar dat is volgens mij nu wel.
hier word ik wijzer vanquote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, alleen op dinsdagen
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
Jezus wat scherpquote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie ik hier als expert FOK!love opbloeien
kun je aub zeggen of ze pakketjes op maandag leveren, terrastegel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.
Ja dat doen zequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je aub zeggen of ze pakketjes op maandag leveren, terrastegel.
Echt wel. Er vindt zoveel gevoos plaats hier op FOK! dat het lastig is om het echte gekroel eruit te filteren.quote:
waar dan? ik mis echt alles altijdquote:Op maandag 29 december 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Er vindt zoveel gevoos plaats hier op FOK! dat het lastig is om het echte gekroel eruit te filteren.
Godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.
US.quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
waar dan? ik mis echt alles altijd
toto sloot de room denk ikquote:
Aah, een echte FOK!ker heeft daar gewerkt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef terrastegel het volgende:
Ik werk helemaal niet bij post nl. Maar even goochelen leverde dit resultaat op:
[ afbeelding ]
Mooi toch?quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Iemand vond 't nodig een pokémon van mij te maken
[ afbeelding ]
Stemmen tellen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Waar is hoink nou weer heen trouwens?
Stemmen tellenquote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Dat had hij al gedaanquote:
Tellen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Hertellen.quote:
Ik heb er iig even geen zin meer in.quote:
Hehehquote:Op maandag 29 december 2014 16:48 schreef terrastegel het volgende:
Het beste van dit topic is nog dat Fylax er modje gespeeld heeft
Jongedame van ergens in de 40.quote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
Chanantquote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef terrastegel het volgende:
Wie draagt mij even voor als mod? Maakt niet uit van wat als ik maar mod benGedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: DeisyyThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef terrastegel het volgende:
Wie draagt mij even voor als mod? Maakt niet uit van wat als ik maar mod benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gedaan
![]()
![]()
Ik zou gewoon zeggen dat ze hun tyfusbek moeten houden.quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
mod zijn is ook niet alles
krijg je steeds van die jankende kindjes in je DM of je wil helpen met hun ruzie
juistquote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen dat ze hun tyfusbek moeten houden.
Dan kan je meteen je blauwe kleurtje inleveren.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef deadprez het volgende:
En dan weer verdergaan met notes van users lezen
Dat gaat ook vervelen na een tijdje.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef deadprez het volgende:
En dan weer verdergaan met notes van users lezen
Daarom: Deadprez4modquote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Crewfora lezen dan.quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat gaat ook vervelen na een tijdje.
Dat zou echt helemaal fout gaan en waarschijnlijk zou ik na een dag al weer op zwart staanquote:
Ja en toen ze dachten dat Steven het was door de MED van een aantal jaar geleden.quote:Op maandag 29 december 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Vond het wel leuk toen half KLB flipte omdat ze dachten dat ik KLB_mod was geworden.
Ik heb ook zoiets als een leven jah.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Belachelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets als een leven jah.
Kom maar op met die tagjes.quote:Op maandag 29 december 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
geloof je het zelf?quote:Op maandag 29 december 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Leugenaar.quote:Op maandag 29 december 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goede moderator ben ik he.quote:Op maandag 29 december 2014 16:48 schreef terrastegel het volgende:
Het beste van dit topic is nog dat Fylax er modje gespeeld heeft
bam jongequote:Op maandag 29 december 2014 17:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Graag gedaan. Past mooi bij dit nutteloze topic.
Ze gaan jou ook wel mod makenquote:
Ga buiten staan in je blootje danquote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop over een paar weken/maanden het blauwe kleurtje te hebben.
Ik steun je.quote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
Maar ik wil helemaal geen mod meer worden.quote:Op maandag 29 december 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik jou ook.
En als ik moderator word ga ik je zeker voordragen.
fylax plsquote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
quote:
Ja, want Danny wil dan alles van je weten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen mod meer worden.
En ze hebben hun kans gehad. Hadden ze me de vorige keer maar blauw moeten maken.quote:Op maandag 29 december 2014 17:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, want Danny wil dan alles van je weten.
Oh oke.quote:Op maandag 29 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen mod meer worden.
Ik mod TV.quote:Op maandag 29 december 2014 17:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Yes, dan kan ik samen met Fylax gaan modden op dit forum. En dan rulen we etc
Danny mag zelfs mijn pincode weten.quote:Op maandag 29 december 2014 17:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, want Danny wil dan alles van je weten.
hahahquote:Op maandag 29 december 2014 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Danny mag zelfs mijn pincode weten.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Danny mag zelfs mijn pincode weten.
Pak de lapo maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |