Toen ik er werkte niet, maar dat is volgens mij nu wel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand of PostNL op maandagen bezorgt? had gisteren verzendbevestiging maar nog niks ontvangen, dikzakken dat het zijn
nee, alleen op dinsdagenquote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand of PostNL op maandagen bezorgt? had gisteren verzendbevestiging maar nog niks ontvangen, dikzakken dat het zijn
Niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik er werkte niet, maar dat is volgens mij nu wel.
hier word ik wijzer vanquote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, alleen op dinsdagen
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
Jezus wat scherpquote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie ik hier als expert FOK!love opbloeien
kun je aub zeggen of ze pakketjes op maandag leveren, terrastegel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.
Ja dat doen zequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je aub zeggen of ze pakketjes op maandag leveren, terrastegel.
Echt wel. Er vindt zoveel gevoos plaats hier op FOK! dat het lastig is om het echte gekroel eruit te filteren.quote:
waar dan? ik mis echt alles altijdquote:Op maandag 29 december 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Er vindt zoveel gevoos plaats hier op FOK! dat het lastig is om het echte gekroel eruit te filteren.
Godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.
US.quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
waar dan? ik mis echt alles altijd
toto sloot de room denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |