Toen ik er werkte niet, maar dat is volgens mij nu wel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand of PostNL op maandagen bezorgt? had gisteren verzendbevestiging maar nog niks ontvangen, dikzakken dat het zijn
nee, alleen op dinsdagenquote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
weet iemand of PostNL op maandagen bezorgt? had gisteren verzendbevestiging maar nog niks ontvangen, dikzakken dat het zijn
Niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik er werkte niet, maar dat is volgens mij nu wel.
hier word ik wijzer vanquote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, alleen op dinsdagen
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.quote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
Jezus wat scherpquote:Op maandag 29 december 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie ik hier als expert FOK!love opbloeien
kun je aub zeggen of ze pakketjes op maandag leveren, terrastegel.quote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.
Ja dat doen zequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je aub zeggen of ze pakketjes op maandag leveren, terrastegel.
Echt wel. Er vindt zoveel gevoos plaats hier op FOK! dat het lastig is om het echte gekroel eruit te filteren.quote:
waar dan? ik mis echt alles altijdquote:Op maandag 29 december 2014 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Er vindt zoveel gevoos plaats hier op FOK! dat het lastig is om het echte gekroel eruit te filteren.
Godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat ja, want ik werk daar ook toevallig.
US.quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
waar dan? ik mis echt alles altijd
toto sloot de room denk ikquote:
Aah, een echte FOK!ker heeft daar gewerkt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:44 schreef terrastegel het volgende:
Ik werk helemaal niet bij post nl. Maar even goochelen leverde dit resultaat op:
[ afbeelding ]
Mooi toch?quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Iemand vond 't nodig een pokémon van mij te maken
[ afbeelding ]
Stemmen tellen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Waar is hoink nou weer heen trouwens?
Stemmen tellenquote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Dat had hij al gedaanquote:
Tellen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Hertellen.quote:
Ik heb er iig even geen zin meer in.quote:
Hehehquote:Op maandag 29 december 2014 16:48 schreef terrastegel het volgende:
Het beste van dit topic is nog dat Fylax er modje gespeeld heeft
Jongedame van ergens in de 40.quote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: Deisyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanantquote:Op maandag 29 december 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef terrastegel het volgende:
Wie draagt mij even voor als mod? Maakt niet uit van wat als ik maar mod benGedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FB / Voordragen voor moderator-schap 40+: DeisyyThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 29 december 2014 16:55 schreef terrastegel het volgende:
Wie draagt mij even voor als mod? Maakt niet uit van wat als ik maar mod benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 16:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gedaan
![]()
![]()
Ik zou gewoon zeggen dat ze hun tyfusbek moeten houden.quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
mod zijn is ook niet alles
krijg je steeds van die jankende kindjes in je DM of je wil helpen met hun ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |