SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dai-Jentley... Wat verschrikkelijk! Ik heb het net hardop uitgesproken en ik kan gewoon geen manier bedenken waarop het mooi klinkt...quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:24 schreef Selvaria het volgende:
Wij hebben nog geen naam, maar wel een werknaam. Ik hoop tzt ook de echte namen (we willen zelf het geslacht niet weten) niet per ongeluk te verklappen.
Zag vandaag in een babynamen app de naam Dai-Jentley. Zouden die ouders dat van tevoren wel eens hardop uitgesproken hebben?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:14 schreef Risu het volgende:
Eerste echo stond 'kindje achternaam' en dat is er hier in blijven hangen, later werd het 'meisje achternaam'
De naam hardop zeggen durf ik niet, straks verraad ik het. Maar mijn zusje heeft het al geraden (al weet ze dat zelf niet)
Nog 9 weken, dan mag het echt hardop.
Rust die de vk me voorschreef is een beetje scheef gelopen. Man werd weer zieker en heeft met mij de hele nacht wakker gelegen overdag had ik ook mijn dutje niet gepakt, dus was toen ineens bijna 24 uur wakker. We 'sliepen' bij zusje, en we zijn om 6 uur maar opgestaan, gegeten en naar huis. Was niet het plan, maar ja. Thuis nog van 10 tot 3 geslapen, ben nog steeds moe, dus vanavond ook weer vroeg erin. Morgen weer huisarts, want ze vonden niks in het bloedonderzoek en ook niks op de echo. Gek vind ik dat. Misschien is het wel deels in zijn hoofd nu, dat hij zich onbewust druk maakt om de komst van de baby ofzo. Maar we zien wel. Ik stuur hem overigens met zijn moeder naar de huisarts, dan kan ik langer liggen. Even egoistisch zijn voor ons kindje, die moet nu wel gaan groeien.Goed dat je op het laatst toch nog je rust hebt gepakt, heel slim van je! 24 uur wakker is ook wel veel te lang, ook zonder zwanger te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben toch echt wel benieuwd wat er mis is met je man hoor... Misschien zijn het ook hormonen of inderdaad spanning.
Ik ook!quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef Moppert het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar jullie ventje
Geweldige namenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef lunapuella het volgende:
Wij grapten al ver vóór we überhaupt aan het proberen waren over de vreselijke namen die we onze kinderen willen geven. Lekker de schoonouders op de kast jagen.Dus mijn vent gebruikt nu de werknaam Kanwulf, en mochten we over een paar weken horen dat het een meisje wordt gaan we denk ik Brunhilde gebruiken.
not sure if serious....quote:
Ik vind ze als werknamen bijzonder geweldig jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
not sure if serious....
hier was de werktitel, draakje/muppet of saar als we thuis waren
Ok, geweldige werknamen. Zoiets zou ik mijn kinderen nooit aandoen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
not sure if serious....
hier was de werktitel, draakje/muppet of saar als we thuis waren
Werktitel hier: Destiny & Cheronyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:20 schreef kwakz0r het volgende:
Onze werknaam wasnoverigens Chantasmeralda/Jaydendelano
(Op z'n Engels) Die gently.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dai-Jentley... Wat verschrikkelijk! Ik heb het net hardop uitgesproken en ik kan gewoon geen manier bedenken waarop het mooi klinkt...
ik kreeg van de huisarts beclometason voorgeschreven maar dat haalde bij mij niets uit. Via de kno werd ik teruggezet naar de avamys, al is dat niet het eerste middel wat ze bij zwangerschap voorschrijven. Volgens de KNO is de kans dat de baby daar iets van binnenkrijgt minder dan minimaal, en aangezien ik op de avamys meteen reageerde, houd ik het daar maar bij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef klumsy het volgende:
Spannend selvaria! Succes zo
Iemand ervaring met voorhoofdholte ontsteking tijdens zwanger zijn?
Vanmiddag bij de huisarts langs, ben benieuwd of ze wat voor kunnen schrijven, want lig nu al een paar dagen plat met snotkop en knallende hoofdpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |