abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148218165
Gelukkig nieuwjaar! Het jaar waarin wij allemaal ons kindje gaan ontmoeten O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148218399
Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Mousemicky, aangezien mijn vader Harry heet zou dat hier een aparte werktitel zijn. Wel probeert hij ons te overtuigen kind Harry te noemen ( :') ). Sterker nog, hij wil graag dat het kind Harry Huub gaat heten, de naam van mijn schoonvader erbij. Toen hij erachter kwam dat de initialen dan H.H. [HaHa] zouden worden, werd dat alleen nog maar erger.

Man heeft hier op dag 1 baby 'little puppet' genoemd. Die is blijven hangen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 1 januari 2015 @ 16:13:33 #178
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148218619
Hier geen (schoon)vaders die Harry heten ;)

We noemen J. nu wel eens muppet, muppet en puppet klinkt ook wel grappig :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 januari 2015 @ 16:18:24 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_148218724
Toen ik net zwanger was, vroeg ik geert eens wat er in mama's buik groeide. Zijn antwoord was vol overtuiging "een spekkie". Dus daar heb ik het voor de buitenwereld maar bij gelaten :P

Jongste ligt trouwens compleet en volledig uitgeteld te slapen op de bank. Knalrode wangen van vermoeidheid. Oudste is (legaal) behang aan het scheuren in z'n kamer. Meneer had toch al de helft er vanaf gepulkt, dus dan nu alles maar en morgen aan de bewindvoerder vragen om geld voor een paar emmers latex. Dat krijgt hij er niet zo makkelijk vanaf (hoop ik :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 1 januari 2015 @ 16:21:22 #180
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148218823
Als er ooit een baby bij zou komen wil ik zodra het geslacht zeker is het wel bij de naam gaan noemen. Ik vond het zo sneu voor de mini dat ik hem ook na de zwangerschap de eerste weken 'de baby' bleef noemen. Ik moest zo erg wennen aan zijn naam gebruiken dat ik dat nu anders wil doen. :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148219163
Wij hebben nog geen naam met 32+4 dus dat zou ook niet echt handig zijn :+. Hier gewoon baby, hoe origineel :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 januari 2015 @ 17:04:27 #182
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_148219988
Zoon 2 heette hier gedurende de hele zwangerschap Elvis, dus toen ik wat vrienden voor de grap 'elvis had left the belly' stuurde na de bevalling, kregen we felicitaties met: 'gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Elvis' oeps _O-
pi_148220227
Eerste echo stond 'kindje achternaam' en dat is er hier in blijven hangen, later werd het 'meisje achternaam'
De naam hardop zeggen durf ik niet, straks verraad ik het. Maar mijn zusje heeft het al geraden (al weet ze dat zelf niet)
Nog 9 weken, dan mag het echt hardop.

Rust die de vk me voorschreef is een beetje scheef gelopen. Man werd weer zieker en heeft met mij de hele nacht wakker gelegen overdag had ik ook mijn dutje niet gepakt, dus was toen ineens bijna 24 uur wakker. We 'sliepen' bij zusje, en we zijn om 6 uur maar opgestaan, gegeten en naar huis. Was niet het plan, maar ja. Thuis nog van 10 tot 3 geslapen, ben nog steeds moe, dus vanavond ook weer vroeg erin. Morgen weer huisarts, want ze vonden niks in het bloedonderzoek en ook niks op de echo. Gek vind ik dat. Misschien is het wel deels in zijn hoofd nu, dat hij zich onbewust druk maakt om de komst van de baby ofzo. Maar we zien wel. Ik stuur hem overigens met zijn moeder naar de huisarts, dan kan ik langer liggen. Even egoistisch zijn voor ons kindje, die moet nu wel gaan groeien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148222349
Wij hebben nog geen naam, maar wel een werknaam. Ik hoop tzt ook de echte namen (we willen zelf het geslacht niet weten) niet per ongeluk te verklappen.

Zag vandaag in een babynamen app de naam Dai-Jentley. Zouden die ouders dat van tevoren wel eens hardop uitgesproken hebben? ;(
pi_148223116
risu, is het niet "gewoon" pds bij je man? Ik heb ook onwijs lopen klote voordat dr pds uit kwam.
S. 2014
J. 2016
pi_148223226
R. heette (Nico) Tinus.
J. was B2 (baby2)
De eerste miskraam was B3, maar R noemde hem Jonathan en dat gingen wij ook doen.
De tweede miskraam was B4
en deze is dus B5 :)

De naam ligt nu zo goed als vast, maar we blijven hem gewoon B5 noemen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 1 januari 2015 @ 20:07:10 #187
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148224874
Ik ben zo benieuwd naar jullie ventje *;
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148225227
Werktitel hadden wij ook moeten doen... Nja, eerst was het Sjaak ofzo, toen werd het Kees en toen raakten we zo gewend aan z'n echte naam dat we die hier thuis nu altijd al gebruiken.
Mijn moeder heeft beloofd om haar mond te houden, vandaag nog een keer. En dat geloof ik wel. Zelfs in ons bijzijn spreekt ze de naam niet uit, om er niet gewend aan te raken ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:24 schreef Selvaria het volgende:
Wij hebben nog geen naam, maar wel een werknaam. Ik hoop tzt ook de echte namen (we willen zelf het geslacht niet weten) niet per ongeluk te verklappen.

Zag vandaag in een babynamen app de naam Dai-Jentley. Zouden die ouders dat van tevoren wel eens hardop uitgesproken hebben? ;(
Dai-Jentley... Wat verschrikkelijk! Ik heb het net hardop uitgesproken en ik kan gewoon geen manier bedenken waarop het mooi klinkt...

quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:14 schreef Risu het volgende:
Eerste echo stond 'kindje achternaam' en dat is er hier in blijven hangen, later werd het 'meisje achternaam'
De naam hardop zeggen durf ik niet, straks verraad ik het. Maar mijn zusje heeft het al geraden (al weet ze dat zelf niet)
Nog 9 weken, dan mag het echt hardop.

Rust die de vk me voorschreef is een beetje scheef gelopen. Man werd weer zieker en heeft met mij de hele nacht wakker gelegen overdag had ik ook mijn dutje niet gepakt, dus was toen ineens bijna 24 uur wakker. We 'sliepen' bij zusje, en we zijn om 6 uur maar opgestaan, gegeten en naar huis. Was niet het plan, maar ja. Thuis nog van 10 tot 3 geslapen, ben nog steeds moe, dus vanavond ook weer vroeg erin. Morgen weer huisarts, want ze vonden niks in het bloedonderzoek en ook niks op de echo. Gek vind ik dat. Misschien is het wel deels in zijn hoofd nu, dat hij zich onbewust druk maakt om de komst van de baby ofzo. Maar we zien wel. Ik stuur hem overigens met zijn moeder naar de huisarts, dan kan ik langer liggen. Even egoistisch zijn voor ons kindje, die moet nu wel gaan groeien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je op het laatst toch nog je rust hebt gepakt, heel slim van je! 24 uur wakker is ook wel veel te lang, ook zonder zwanger te zijn ;) Ik ben toch echt wel benieuwd wat er mis is met je man hoor... Misschien zijn het ook hormonen of inderdaad spanning.
pi_148225566
Wij grapten al ver vóór we überhaupt aan het proberen waren over de vreselijke namen die we onze kinderen willen geven. Lekker de schoonouders op de kast jagen. ;) Dus mijn vent gebruikt nu de werknaam Kanwulf, en mochten we over een paar weken horen dat het een meisje wordt gaan we denk ik Brunhilde gebruiken. ;)
pi_148226079
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef Moppert het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar jullie ventje *;
Ik ook! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 1 januari 2015 @ 20:48:08 #191
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_148226465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef lunapuella het volgende:
Wij grapten al ver vóór we überhaupt aan het proberen waren over de vreselijke namen die we onze kinderen willen geven. Lekker de schoonouders op de kast jagen. ;) Dus mijn vent gebruikt nu de werknaam Kanwulf, en mochten we over een paar weken horen dat het een meisje wordt gaan we denk ik Brunhilde gebruiken. ;)
Geweldige namen :)
pi_148232657
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 20:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Geweldige namen :)
not sure if serious....

hier was de werktitel, draakje/muppet of saar als we thuis waren
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 2 januari 2015 @ 00:20:17 #193
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148233472
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

not sure if serious....

Ik vind ze als werknamen bijzonder geweldig ja :D en kan me voorstellen dat Shop de humor er ook van inziet. :+

Onze werknaam wasnoverigens Chantasmeralda/Jaydendelano O+
Kwak
  vrijdag 2 januari 2015 @ 02:56:10 #194
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_148235499
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

not sure if serious....

Ok, geweldige werknamen. Zoiets zou ik mijn kinderen nooit aandoen. :) Als werknaam super, maar in het echt neeeee :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Shopaholic1984 op 02-01-2015 07:32:13 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 07:27:16 #195
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148236373
* MELD *

Niks loos!

Omeprazol werkt 's nachts ook aardig als je het 's ochtends pakt, en de misselijkheid werd ook minder naar mate de dag vorderde dus misschien dat we het er even in houden nog.

Werktitels waren hier Draak en Piranha, of als er een naam geroepen werd, dan was het Sjefke, bij beide zwangerschappen.

Zometeen maar eens opstaan en boodschappen doen. Voorraadje aan gaan leggen :P .
  vrijdag 2 januari 2015 @ 08:13:00 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148236509
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:20 schreef kwakz0r het volgende:
Onze werknaam wasnoverigens Chantasmeralda/Jaydendelano
Werktitel hier: Destiny & Cherony
En dan nog reacties van "wat leuk dat jullie de namen al gebruiken" en het ook echt leuke namen vonden :')
pi_148237507
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dai-Jentley... Wat verschrikkelijk! Ik heb het net hardop uitgesproken en ik kan gewoon geen manier bedenken waarop het mooi klinkt...
(Op z'n Engels) Die gently. ;( |:(

Straks om 11 uur SEO! Ik ben best zenuwachtig, maar vind het superleuk om weer even te gluren. O+
pi_148237813
Spannend selvaria! Succes zo :)

Iemand ervaring met voorhoofdholte ontsteking tijdens zwanger zijn?
Vanmiddag bij de huisarts langs, ben benieuwd of ze wat voor kunnen schrijven, want lig nu al een paar dagen plat met snotkop en knallende hoofdpijn :(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 januari 2015 @ 10:39:30 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_148237928
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:31 schreef klumsy het volgende:
Spannend selvaria! Succes zo :)

Iemand ervaring met voorhoofdholte ontsteking tijdens zwanger zijn?
Vanmiddag bij de huisarts langs, ben benieuwd of ze wat voor kunnen schrijven, want lig nu al een paar dagen plat met snotkop en knallende hoofdpijn :(
ik kreeg van de huisarts beclometason voorgeschreven maar dat haalde bij mij niets uit. Via de kno werd ik teruggezet naar de avamys, al is dat niet het eerste middel wat ze bij zwangerschap voorschrijven. Volgens de KNO is de kans dat de baby daar iets van binnenkrijgt minder dan minimaal, en aangezien ik op de avamys meteen reageerde, houd ik het daar maar bij.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_148237938
Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Klumsy, geen ervaring mee, beterschap!

Hier ook nog steeds hoesten, snot, oorpijn, bluh!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')