Ik speel mijn kaarten via jou?quote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, ik kan het hebben
Ja blijkbaar kan je er niet meer tegen om het zelf te krijgenquote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik heb je net nog liefde gegeven
Jawel hoor, we gaan toch al kapsalon schranzen en jointjes klappen samen?quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kan je er niet meer tegen om het zelf te krijgen
Dit laat ik mij natuurlijk geen 2 x zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onterechte angst, kan het hebben
Maakt niet uit, daar hebben er veel last vanquote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, we gaan toch al kapsalon schranzen en jointjes klappen samen?
Onterechte angst, ik kan het hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit laat ik mij natuurlijk geen 2 x zeggen
quote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik kan het hebben
quote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik kan het hebben
Doe maar. Dan keur ik ze wel op een lewdness schaal.quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Dqod het volgende:
Ik wil trouwens even kwijt dat ik enorm veel om twi geef en zijn posts te allen tijde waardeer. Zelfs wanneer hij niet lief is tegen me
[..]
Ik speel mijn kaarten via jou?
Kakhielmoves winnen altijdquote:
Ik had zojuist al besloten om te beginnen met een percentage van ong 5% op de schaal van lewd :$quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar. Dan keur ik ze wel op een lewdness schaal.
DOE HET, dingen op je muur kalken geven zoveel bevrediging.quote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil keigroot BOR op mijn muur spuiten, vanavond Illustrator maar opstarten
Ik ben sowieso van plan dat iedereen die wil er wat op mag spuiten. Met voorkeur verf, thoughquote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DOE HET, dingen op je muur kalken geven zoveel bevrediging.
Ik heb een rups op een paddenstoel met een waterpijp als uitzicht.
Ook die is geniaal indeedquote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van zijn broertje zwokbor. Ook omdat Bor.
[ afbeelding ]
Ik zou het percentage inschatten op 7-8, maar de ervaring van lewdness is iets nog niet iets gestandaardiseerdsquote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had zojuist al besloten om te beginnen met een percentage van ong 5% op de schaal van lewd :$
Beetje kromme zin, maar goed. Je snapt het
Ik kan niet omgaan met spuitverfquote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van plan dat iedereen die wil er wat op mag spuiten. Met voorkeur verf, though
Wanneer ik binnenkort eens een 2e stuur, laat me dan weten hoeveel % lewdness die dan bevat :$quote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het percentage inschatten op 7-8, maar de ervaring van lewdness is iets nog niet iets gestandaardiseerds
Doe wat je wilquote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met spuitverf
Wil wel wat acryltekeningetjes komen zetten though.
We kunnen dan je muur komen volkalken onder het genot van wat geestverruimende middeltjesquote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe wat je wil
Moeten we volgende maand maar eens kijken wanneer we tijd hebben, misschien kan dkutje dan ook
Ik ben nog een beetje terughoudend met psychedelica hoorquote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen dan je muur komen volkalken onder het genot van wat geestverruimende middeltjes
Oh hell yeahquote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen dan je muur komen volkalken onder het genot van wat geestverruimende middeltjes
Geestverruimende middelen hoeven natuurlijk niet persé psychedelica te zijn ehquote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje terughoudend met psychedelica hoor
Wiet is ook een psychedelicumquote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje terughoudend met psychedelica hoor
Weet ik, maar ik weet dat zij er van is, dus ik zeg het even voor het geval ze het wel bedoeldquote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeah
Moet alleen nog steeds de boel laten testen, maar testcentrum in Arnhem blijkt alleen maar op donderdagen open te zijn
EN IK WOU NOG WEL EEN VERJAARDAGSHIGH
FML
[..]
Geestverruimende middelen hoeven natuurlijk niet persé psychedelica te zijn eh
Het duurt vele weken voor je de uitslag gaat krijgen, bereid je daar maar vast op voorquote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hell yeah
Moet alleen nog steeds de boel laten testen, maar testcentrum in Arnhem blijkt alleen maar op donderdagen open te zijn
EN IK WOU NOG WEL EEN VERJAARDAGSHIGH
FML
Je hebt toch testkitjes die je zo kan kopen?quote:Op maandag 29 december 2014 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het duurt vele weken voor je de uitslag gaat krijgen, bereid je daar maar vast op voor
Ik had dat nog niet zo heel lang geleden. Had die avond ervoor ook x en pep gehad en die zondag dus een beetje de hele dag door zitten blowen. Ging naar bed en volgens mij was ik gewoon echt aan het trippen. Hele rare gewaarwording was het, al was ik me er altijd al van bewust dat wiet idd ook psychedelisch isquote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wiet is ook een psychedelicum
Heb wel eens harder getript op een verkeerd gevallen joint dan op een bescheiden paddenstoelendosage
Zij had acid volgens mij. Daar wil je echt de dosering for sure van weten.quote:Op maandag 29 december 2014 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt toch testkitjes die je zo kan kopen?
Dacht dat het over rode supermannetjes gingquote:Op maandag 29 december 2014 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zij had acid volgens mij. Daar wil je echt de dosering for sure van weten.
Oh danquote:Op maandag 29 december 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht dat het over rode supermannetjes ging
Wat lijkt je daar zo eng aan als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zou echt geen pilletjes durven.
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat lijkt je daar zo eng aan als ik vragen mag?
Nee, ik ga het je niet aanpraten, maar ben gewoon benieuwd
Dit dus. "Ohhhh t komt allemaal wel goed" nadat je telefoon is gejatquote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
Als er iets niet eng is zijn het wel pilletjes, kan me niet voorstellen dat er met dat op nog iets bestaat dat je eng vind
Heb me nog nooit zo veel zelfverzekerd gevoeldquote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
Als er iets niet eng is zijn het wel pilletjes, kan me niet voorstellen dat er met dat op nog iets bestaat dat je eng vind
quote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit dus. "Ohhhh t komt allemaal wel goed" nadat je telefoon is gejat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik vind het gewoon gevaarlijk. Het is niet voor niets verboden en je hebt gewoon een kans dat je erin blijft hangen of dat er dingen fout gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat lijkt je daar zo eng aan als ik vragen mag?
Nee, ik ga het je niet aanpraten, maar ben gewoon benieuwd
quote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Nah, de foto's nog niet op t internet aangetroffen, dus wat dat betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
En waar raakte je die ook al weer kwijt?quote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, de foto's nog niet op t internet aangetroffen, dus wat dat betreft
Die kans is er ook met middelen die niet verboden zijn. Vind alcohol wel een goed voorbeeldquote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gevaarlijk. Het is niet voor niets verboden en je hebt gewoon een kans dat je erin blijft hangen of dat er dingen fout gaan.
Erin blijft hangen, dat zou je willenquote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gevaarlijk. Het is niet voor niets verboden en je hebt gewoon een kans dat je erin blijft hangen of dat er dingen fout gaan.
Teknoparty in roffaquote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waar raakte je die ook al weer kwijt?
Haha nicequote:Op maandag 29 december 2014 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste keer X, was de tweede keer dat ik afsprak met mijn ex, we hadden ook stiekem alleen maar afgesproken omdat we allebei graag drugs wilden proberen, de relatie die eruit kwam was meer een bijkomstigheid
We hadden onszelf buitengesloten uit mijn appartement, geen sleutels geen telefoons niets, en moesten toen bij allemaal random mensen in de flat aanbellen om het nummer van de woningbouw te regelen, als dank gaven we iedereen blokjes chocola. Uiteindelijk toch een reservesleutel gefixt via hun.
Het was zo'n avontuur, ga het nooit meer vergeten![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 29 december 2014 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste keer X, was de tweede keer dat ik afsprak met mijn ex, we hadden ook stiekem alleen maar afgesproken omdat we allebei graag drugs wilden proberen, de relatie die eruit kwam was meer een bijkomstigheid
We hadden onszelf buitengesloten uit mijn appartement, geen sleutels geen telefoons niets, en moesten toen bij allemaal random mensen in de flat aanbellen om het nummer van de woningbouw te regelen, als dank gaven we iedereen blokjes chocola. Uiteindelijk toch een reservesleutel gefixt via hun.
Het was zo'n avontuur, ga het nooit meer vergeten![]()
quote:
quote:
Mijn eerste echte van de wereld gaande tripervaring was met een oudjaarsavond.quote:Op maandag 29 december 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt goed
Mijn eerste keer X was een emotie explosieBuiten onder het vuurwerk gerend en luidkeels afgevraagd waarom mensen nog alcohol dronken. Ik heb iedereen geknuffeld en verteld dat ik van ze hield. Het eindigde met een jointje en de jeugd van tegenwoordig op de speakers. Half meezingend viel ik in slaap
Mijn ouders waren zeer verbaasd te horen dat ik van ze hield.quote:Op maandag 29 december 2014 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste echte van de wereld gaande tripervaring was met een oudjaarsavond.
Ik heb de jaarwisseling zelf volledig niet meegemaakt, pas na een uur kreeg ik ineens het idee mensen te gaan bellen, ik krijg nu nog van ze te horen wat voor dingen ik allemaal heb gezegd
Heerlijk toch. Ik hou van mijn voorkeur voor kuthumor. It makes me feel alive man :$quote:
Was ook veel te weinigquote:
Mijn moeder zei, bel maar weer terug als je niet meer aan de drugs zitquote:Op maandag 29 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ouders waren zeer verbaasd te horen dat ik van ze hield.
"Ja ik was goed dronken"
Kuthumor is awesome.quote:
Ik had gelukkig niet gebeldquote:Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zei, bel maar weer terug als je niet meer aan de drugs zit
Over een maand mag het weer.quote:Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was ook veel te weinigKomt goed, de volgende keer
Ze accepteren het nu wel van mequote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had gelukkig niet gebeld
De mijne weten net dat ik blow, laat ik de rest maar even geheim houdenquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze accepteren het nu wel van me
Al zou ik ze niet de frequentie durven opbiechten
quote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
Even azijnzeiken
Waarom (en ook wanneer) houdt die kuthond nou eens op met z'n kutgeblaf, waarom ga ik niet naar de wc terwijl m'n blaas ubervol zit en waarom heb ik nog niet gegeten
Oh well, komt zo wel
Hoeveel had je genomen dan?quote:
Alsof ze dat zelf niet ook ooit gedaan hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De mijne weten net dat ik blow, laat ik de rest maar even geheim houden
50mg, is dat niet de treshhold?quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel had je genomen dan?
Ik ben blijkbaar extreem gevoelig, mijn eerste keer was op een kleine derde van een 160mg pil
De mijne niet, ik moet nog steeds een keer mijn vader een joint laten rokenquote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof ze dat zelf niet ook ooit gedaan hebben.
Ik had er nog maar 1, dus moesten we met z'n 3en delenquote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar extreem gevoelig, mijn eerste keer was op een kleine derde van een 160mg pil
Nope. Mijn moeder sowieso niet, streng gereformeerd opgevoed. Heeft qua drank genoeg ingehaald volgens mij, maar wiet nooit. Mijn pa is er wat chiller mee, weet niet of hij het geprobeerd heeft of niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof ze dat zelf niet ook ooit gedaan hebben.
Ik had het geweldigquote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
50mg, is dat niet de treshhold?
Als ouder dat samen met je kind doen als hij/zij 16 wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne niet, ik moet nog steeds een keer mijn vader een joint laten roken
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom
En als troost een foto van ons psychedelische plafond
[ afbeelding ]
Groetjes :$
quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom gaat alles tegelijk stuk?quote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
Even azijnzeiken
Waarom (en ook wanneer) houdt die kuthond nou eens op met z'n kutgeblaf, waarom ga ik niet naar de wc terwijl m'n blaas ubervol zit en waarom heb ik nog niet gegeten
Oh well, komt zo wel
Tsja, ik ben het dubbele, schoon aan de haakquote:Op maandag 29 december 2014 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het geweldigMaar woog toen ook 50 kilo.
Ah dat is ook wel aan de schrale kantquote:Op maandag 29 december 2014 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had er nog maar 1, dus moesten we met z'n 3en delen
Echt vette shit hoor, vooral onder invloed dusquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt
Waarom ben ik een theelepel kwijtquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom gaat alles tegelijk stuk?
120-90-40, dat redosen na steeds 2 uur.quote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doorgaans begin ik met een halfje. Van pillen die meestal rond de 200 mg zitten
Daaromquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah dat is ook wel aan de schrale kant
Ja dat kan ik niet handelenquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doorgaans begin ik met een halfje. Van pillen die meestal rond de 200 mg zitten
Maar niet voor je verjaardag meer, dus?quote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt vette shit hoor, vooral onder invloed dus
Daarom wil ik echt een stukje mee wanneer ik het verlaat
Meestal hou ik het bij 2 halfjes en dan vind ik het wel mooi geweestquote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
120-90-40, dat redosen na steeds 2 uur.
Ik help je er wel doorheenquote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet handelen
Ofja, dan ben ik echt even gevloerd het eerste kwartier.
ik ben toch je lepeltjequote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom ben ik een theelepel kwijt
Kusje op je stukke dingen
Ik heb de eerste keer heel, half kwart gedaan. 180-190 de pil, ik ging heerlukquote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meestal hou ik het bij 2 halfjes en dan vind ik het wel mooi geweest
Of half-half-heel, maar dan sta je zo strak aan t einde eh
Twee halfjes van zo een van 200, dat is ook wel een stukje meer dan de aanbevolen hoeveelheidquote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meestal hou ik het bij 2 halfjes en dan vind ik het wel mooi geweest
Of half-half-heel, maar dan sta je zo strak aan t einde eh
Nee, want blijkbaar is dat testcentrum dus alleen op donderdagen open. Althans, dat stond op die sitequote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet voor je verjaardag meer, dus?
Sws bby :$quote:
Ik had het meer over het verhuizenquote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar is dat testcentrum dus alleen op donderdagen open. Althans, dat stond op die site
En om nou helemaal naar Nimma te moeten reizen. Meh
Miss ga ik wel acid proberen dan trouwensLijkt me ook wel tof
That's good to hearquote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer heel, half kwart gedaan. 180-190 de pil, ik ging heerluk
Gwn yolo :$quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee halfjes van zo een van 200, dat is ook wel een stukje meer dan de aanbevolen hoeveelheid
Oh lolquote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het meer over het verhuizen
Ik doe alleen een jointje in de come down, voor de zachte landingquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's good to hear![]()
Vooral dat jointje na de 2e piek. Boh. Alleen vergeet ik daarna wel steeds waarover ik aan t praten ben
[..]
Gwn yolo :$
That's true gewoon 300mic LSDquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's good to hear![]()
Vooral dat jointje na de 2e piek. Boh. Alleen vergeet ik daarna wel steeds waarover ik aan t praten ben
[..]
Gwn yolo :$
In bed liggen en knuffelen vind ik altijd wel genoeg voor de come downquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe alleen een jointje in de come down, voor de zachte landing
Ja hier ook hoor, daarom dus na de piek. Niet DIRECT na de piek, maar gewoon. Comedown dus ook. En dan lekker zeewieren en vergeten waar je t over hadquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe alleen een jointje in de come down, voor de zachte landing
quote:
De eerste keer was dus voor mij meezingen met de jeugd, daarna knuffelde ik in gedachte met mijn vriendinquote:Op maandag 29 december 2014 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In bed liggen en knuffelen vind ik altijd wel genoeg voor de come down
Ik voelde me toen zo goed en ik had zoiets van I want moaaarquote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor, daarom dus na de piek. Niet DIRECT na de piek, maar gewoon. Comedown dus ook. En dan lekker zeewieren en vergeten waar je t over had
[..]!
Eerste keer hou ik t maar bij een half zegeltje denk ik :$
Ik moet zo werken, helaasquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
I'm in desperate need of a massage btw.. Sjeuzus, wat een druk
Voor 1 zo'n avond stel ik me miss ook niet geheel verantwoordelijk op en ga ik die avond/nacht gewoon lekker flink losquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voelde me toen zo goed en ik had zoiets van I want moaaar
Maar misschien niet zo verantwoordelijk nee
Ja gvdquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet zo werken, helaas
Same vibe over here :$quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zin om te fappen, maar moet zo weg. Helaas.
#zwaarlevenquote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zin om te fappen, maar moet zo weg. Helaas.
Dan gaan we vanavond samen, maar toch niet samen masturberenquote:
Je kunt wel een gezamenlijk onderwerp afspreken, voor de bonding enzoquote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaan we vanavond samen, maar toch niet samen masturberen
Godverdomme wat gezellig
We vallen allebei op vrouwen, dat scheeltquote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt wel een gezamenlijk onderwerp afspreken, voor de bonding enzo
quote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaan we vanavond samen, maar toch niet samen masturberen
Godverdomme wat gezellig
Ik denk dat ik mijn onderwerp al heb. En dat ik daar zo toch wel even een gaatje (hihaho) voor vrijmaak :$quote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt wel een gezamenlijk onderwerp afspreken, voor de bonding enzo
Als je daar wat van doorstuurt, kan ik vanavond het zelfde onderwerp gebruikenquote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Wel sfeervol indeed
[..]
Ik denk dat ik mijn onderwerp al heb. En dat ik daar zo toch wel even een gaatje (hihaho) voor vrijmaak :$
Well played sirquote:Op maandag 29 december 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je daar wat van doorstuurt, kan ik vanavond het zelfde onderwerp gebruiken
Hehe.quote:Op maandag 29 december 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je daar wat van doorstuurt, kan ik vanavond het zelfde onderwerp gebruiken
quote:Op maandag 29 december 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Did I play it well enough?
quote:
flapjes masserenquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
I'm in desperate need of a massage btw.. Sjeuzus, wat een druk
Wat heb ik daar nou aan. Daar gaat de pijn in m'n onderrug niet minder van worden hoorquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan. Daar gaat de pijn in m'n onderrug niet minder van worden hoor
Da's beter, dank je welquote:
Oh sorry.quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan. Daar gaat de pijn in m'n onderrug niet minder van worden hoor
Nee, geeft niet :$quote:
Al lievdevolle dm's binnen?quote:
klein kind ben je ook hequote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
Er zit ei op m'n gezicht. Ik kan ook niet normaal eten eh
Ik giecheldequote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klein kind ben je ook he
Helemaal niksquote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al lievdevolle dm's binnen?
quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Omg wat een trieste paint is dit geworden
[ afbeelding ]
*teleurgesteldquote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Omg wat een trieste paint is dit geworden
[ afbeelding ]
Fixedquote:
Boleurgesteld. It's even better than "teleurgesteld"quote:
Duidelijkquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vroeg het boek der antwoorden of ik dit jaar de liefde ga vinden, ik sla hem open bij 'neem de leiding'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vroeg het boek der antwoorden of ik dit jaar de liefde ga vinden, ik sla hem open bij 'neem de leiding'
[ afbeelding ]
diepquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, da's iig duidelijk dusquote:Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of ik minder junk zou worden in 2015 zei het 'Wees avontuurlijk'
moest gniffelenquote:Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik vroeg of ik minder junk zou worden in 2015 zei het 'Wees avontuurlijk'
ik heb de neiging dkutje in mijn armen te sluiten, maar niet door vertellen hequote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de neiging dit boek in mijn armen te sluiten
"Ga met de stroming mee"quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de neiging dit boek in mijn armen te sluiten
wat is de volgende stap die ik moet zetten?quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Noem eens een levensvraag dan sla ik er een antwoord op open
Zou toelaten :$quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb de neiging dkutje in mijn armen te sluiten, maar niet door vertellen he
Heb ik volgend jaar in week 2 een logeerpartijtje?quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Gedraag je alsof het al zo is.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is de volgende stap die ik moet zetten?
Weer neem de leiding op dezequote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik volgend jaar in week 2 een logeerpartijtje?
neenquote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gedraag je alsof het al zo is.
Slaat dat ergens op?
quote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou toelaten :$
[..]
Heb ik volgend jaar in week 2 een logeerpartijtje?
Het zal de dingen er zeker interessanter op makenquote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Royco1 het volgende:
Ga ik dit jaar financieel onafhankelijk worden?
ja godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, nog een poging dan
Je weet het nu beter dan ooit
quote:
Zegt het boek dat?quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zal de dingen er zeker interessanter op maken
Bohquote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Je mag bij mij wel logeren
Vertrouw op je eerste ingevingquote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Nog eentje dan;
Heb ik nog 50 cent in mijn portemonnee voor een winkelkarretje?
Hardop gelachenquote:
Wonderboekquote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
En mijn eerste ingeving was;
http://instantrimshot.com/index.php?sound=drumroll
Wait for it!!!!!
CORRECT!!!
Doeiquote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
En dan is nu de tijd gekomen om te gaan. Maar wees gerust, beste menschen. Ik verlaat jullie niet voor altijd. Don't cry for me ditdat.
Hvj, kusjes, xoxox, lobi van/voor jullie allemaal :$![]()
Zal het er zo even bij pakken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word ik volgens jouw boek dit jaar financieel onafhankelijk?
Neequote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Heb ik wat lewds gemist?
De lewd-o-meterquote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Heb ik wat lewds gemist?
Het is niet het juiste moment om nog meer te vragen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word ik volgens jouw boek dit jaar financieel onafhankelijk?
Wat een kut antwoord.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is niet het juiste moment om nog meer te vragen.
Je bent zelf een kut antwoord.quote:
Geen gezonde dingetjes?quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet maar wat boodschapjes halen voor oud jaar.
Chipjons halen en nootjes en drinken.
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op maandag 29 december 2014 14:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut antwoord.
http://jijhebtgeen.nl/kutantwoordquote:Op maandag 29 december 2014 14:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut antwoord.
Doeiquote:Op maandag 29 december 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/kutantwoord
K, aangekleed, tas gepakt, doei
Wie niet.quote:
Gezond is relatiefquote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka en Fera maken geloof ik iets gezonds.
Iets met pillen zekerquote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka en Fera maken geloof ik iets gezonds.
Ik wel.quote:
Ga ik ooit nog een relatie krijgen?quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Je zult moeten improviserenquote:Op maandag 29 december 2014 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog een relatie krijgen?
Zeg je nu dat ik dom ben?quote:
Ik weet niet hoe ik me hier bij moet voelen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stt, hij mag dat niet weten, dan gaat de date-rape niet werken
Ik mag je niet meer nu.quote:
Sure, waarom niet.quote:Op maandag 29 december 2014 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog een relatie krijgen?
Jammer. Ben ik wel.quote:
Zeker.quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fylax, ben je al helemaal doorgedraaid van je vriendloosheid?
Ik ook niet.quote:
Whyquote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk daar dan maar eens goed over na
Moet je ook niet willenquote:
Heel lief nog welquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, kijk bijvoorbeeld eens naar mij.
Ik ben heel lief, alleen een beetje zelfingenomen
quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je later groot bent snap je dit wel
Ik vind jou wel lief.quote:
als je later groot bentquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je later groot bent snap je dit wel
Ik zou wel wat anders warm willen maken. Huehue.quote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je maakt mijn hartje warm hoor.
Wees eens wat specifieker.quote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou wel wat anders warm willen maken. Huehue.
Fax legt liever wat anders in de mond.quote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gvd faxie, leg haar nu geen woorden in de mond
Blij dat ik er niet ben dit jaarquote:Helaas zijn er de afgelopen jaren ook vernielingen geweest op de <insert straatnaam>. Het asfalt voor de rode flat smolt door grote vuren, fietsen werden verbrand, de brandweer kwam langs i.v.m. metershoge vuren vlak voor de rode flat en er werden gevaarlijke vuurwerkbommen afgestoken.
Ik leg liever iets anders in dr mondquote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gvd faxie, leg haar nu geen woorden in de mond
He verdorie, je bent me voorquote:Op maandag 29 december 2014 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax legt liever wat anders in de mond.
Ik dacht al wel dat jij de eerste zou zijn die hem zou inkoppen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax legt liever wat anders in de mond.
Wat voor achterbuurt woon jij?quote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ons woonbestuur over vorig oud en nieuw:
[..]
Blij dat ik er niet ben dit jaar
Het is een gavequote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat jij de eerste zou zijn die hem zou inkoppen.
Jezus, wat is dat voor kansenwijk.quote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ons woonbestuur over vorig oud en nieuw:
[..]
Blij dat ik er niet ben dit jaar
Hehe, studentenflat in een wijk vol tokkieflats en open inrichtingen met gestoorde personenquote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, studentenflat in een wijk vol tokkieflats en open inrichtingen met gestoorde personen
Het is nu al elke dag raak met de vuurwerkbommetjes enzo.
Gefeliciteerd en verjaardagskusjesquote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat voor kansenwijk.
Het is wel gezellig in de bossen. Waar ik 's nachts overigens niet doorheen durf te lopen en waar het vol ligt met naalden, en niet degenen die uit de bomen zijn gevallen.quote:
Nog een kamer vrij daar?quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel gezellig in de bossen. Waar ik 's nachts overigens niet doorheen durf te lopen en waar het vol ligt met naalden, en niet degenen die uit de bomen zijn gevallen.
Durf ik niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat voor kansenwijk.
Klinkt als de perfecte plek om inspiratie op te doen voor mijn debuutalbum.quote:Op maandag 29 december 2014 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne over een maand of 5 hopelijk
Nee man, dan moet je gewoon naar de holtenbronx in zwolle gaan, van die gasten kun je veel leren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte plek om inspiratie op te doen voor mijn debuutalbum.
Kan niet naar de bronx.quote:Op maandag 29 december 2014 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee man, dan moet je gewoon naar de holtenbronx in zwolle gaan, van die gasten kun je veel leren.
In zwollywood vergeven ze jequote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet naar de bronx.
East-west beef dit dat
Jammer dat op nieuwjaarsdag alle winkels dicht zijn, anders had ik de 1e naar de tolkienwinkel gekund, die is altijd open op donderdagquote:Op maandag 29 december 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, heb wat knabbeltjes in huis gehaald. En wat te eten voor de ochtend er na.
Nu nog drinken.
Waarom heb je mij dit niet verteld Kaneel?quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in Leiden, het is echt een orgasmische ervaring om daar doorheen te lopen
http://www.tolkienwinkel.nl/contents/nl/about.htmlquote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb je mij dit niet verteld Kaneel?
Struggles.quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat op nieuwjaarsdag alle winkels dicht zijn, anders had ik de 1e naar de tolkienwinkel gekund, die is altijd open op donderdag
Ik wist niet dat je zo'n fan was.quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb je mij dit niet verteld Kaneel?
Mja, woon er nu dik 2,5 jaar maar ga weg. Leuke gemoedelijke stad, dat welquote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geboortegronden, I will never forget.
Ik zou er nu ook niet meer willen wonen. Beter de bewoonde wereld in trekkenquote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, woon er nu dik 2,5 jaar maar ga weg. Leuke gemoedelijke stad, dat wel
Grote stad andersquote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er nu ook niet meer willen wonen. Beter de bewoonde wereld in trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |