Ik speel mijn kaarten via jou?quote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, ik kan het hebben
Ja blijkbaar kan je er niet meer tegen om het zelf te krijgenquote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik heb je net nog liefde gegeven
Jawel hoor, we gaan toch al kapsalon schranzen en jointjes klappen samen?quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kan je er niet meer tegen om het zelf te krijgen
Dit laat ik mij natuurlijk geen 2 x zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onterechte angst, kan het hebben
Maakt niet uit, daar hebben er veel last vanquote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, we gaan toch al kapsalon schranzen en jointjes klappen samen?
Onterechte angst, ik kan het hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit laat ik mij natuurlijk geen 2 x zeggen
quote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik kan het hebben
quote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onterechte angst, ik kan het hebben
Doe maar. Dan keur ik ze wel op een lewdness schaal.quote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Dqod het volgende:
Ik wil trouwens even kwijt dat ik enorm veel om twi geef en zijn posts te allen tijde waardeer. Zelfs wanneer hij niet lief is tegen me
[..]
Ik speel mijn kaarten via jou?
Kakhielmoves winnen altijdquote:
Ik had zojuist al besloten om te beginnen met een percentage van ong 5% op de schaal van lewd :$quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar. Dan keur ik ze wel op een lewdness schaal.
DOE HET, dingen op je muur kalken geven zoveel bevrediging.quote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil keigroot BOR op mijn muur spuiten, vanavond Illustrator maar opstarten
Ik ben sowieso van plan dat iedereen die wil er wat op mag spuiten. Met voorkeur verf, thoughquote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DOE HET, dingen op je muur kalken geven zoveel bevrediging.
Ik heb een rups op een paddenstoel met een waterpijp als uitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |