SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 30-12-2014 19:26:39 ]F means you're fucked![]()
Je gaat nu vanmiddag nog een keer lopen? Waarom?quote:Op maandag 29 december 2014 12:21 schreef Maraca het volgende:
Fietspad hier was redelijk schoon. Dacht slim te zijn door gewoon een schoon stukje uit te kiezen en dan heen en weer te rennen. Alleen toen werd het een beetje een coopertest en was ik na 10 minuten kapotHad me ook veel te warm aangekleed
Dat gaan we vanmiddag even opnieuw proberen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou ja, zat nu op 1,5kmquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat nu vanmiddag nog een keer lopen? Waarom?(ben na die 10 minuten gestopt) Maar ik kijk wel even.. kan zijn dat ik het hier ook bij laat
YUR, kan je me uit de OP halen voor deze wedstrijd? Had me niet ingeschreven namelijkquote:Op maandag 29 december 2014 11:39 schreef mosselmossel het volgende:
twitter:MarathonRdam twitterde op maandag 29-12-2014 om 11:38:58Wegens overweldigende belangstelling is de populaire 1/4 Marathon Rotterdam uitverkocht! #MR15 reageer retweet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Je moet het zelf weten hoorquote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, zat nu op 1,5kmMaar ik kijk wel even.. kan zijn dat ik het hier ook bij laat
maar ik heb zelf altijd zoiets van "nou ja, jammer dan, volgende keer beter". Die training doe ik de volgende keer nog wel weer een keer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, zat nu op 1,5km(ben na die 10 minuten gestopt) Maar ik kijk wel even.. kan zijn dat ik het hier ook bij laat
[..]
YUR, kan je me uit de OP halen voor deze wedstrijd? Had me niet ingeschreven namelijk
F means you're fucked![]()
Is ook zoquote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten hoormaar ik heb zelf altijd zoiets van "nou ja, jammer dan, volgende keer beter". Die training doe ik de volgende keer nog wel weer een keer.
Er staat sowieso nog een krachttraining op de planning en spinning dus grote kans dat ik straks geen zin meer heb
quote:wijze les voor volgend jaar
Zat op app eerst te kijken inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
op de gewone site kun je dat zien, niet in de app
Volgens site zit ik op 160km voor dit jaar.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Oh joh, lekker die krachttraining nog pakken vandaag danquote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook zoEr staat sowieso nog een krachttraining op de planning en spinning dus grote kans dat ik straks geen zin meer heb
Er komen heus nog wel startbewijzen vrij van mensen die m uiteindelijk toch niet gaan lopen. Ik zou vanaf maart een kijkje nemen op www.startbewijshulp.nl als ik jou wasquote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook zoEr staat sowieso nog een krachttraining op de planning en spinning dus grote kans dat ik straks geen zin meer heb
[..]wijze les voor volgend jaar
Ah, dat is een goede tipquote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Er komen heus nog wel startbewijzen vrij van mensen die m uiteindelijk toch niet gaan lopen. Ik zou vanaf maart een kijkje nemen op www.startbewijshulp.nl als ik jou wasDan weet ik ook beter of 10,5km realistisch is voor mij (dat was ook de reden waarom ik mij nog niet had ingeschreven)
Andersom geldt natuurlijk ook: Gewoon inschrijven volgende keer. Mocht je onverhoopt niet kunnen lopen, raak je je startnummer voor zo'n groot evenement toch wel weer kwijtquote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is een goede tipDan weet ik ook beter of 10,5km realistisch is voor mij (dat was ook de reden waarom ik mij nog niet had ingeschreven)
Je kan vast die van Toekito wel overnemen. Die slapjanus traint toch niet.quote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is een goede tipDan weet ik ook beter of 10,5km realistisch is voor mij (dat was ook de reden waarom ik mij nog niet had ingeschreven)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er zijn nog tig andere, veel leukere loopjes! Die niet vol gaan zijn, en waarvoor je dus pas op her laatste moment hoeft te beslissen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
lekker door de slushpuppy gelopen in het bos, waar verder bijna niemand was.
Dacht dat het in het bos lastig lopen zou zijn, maar het was op straat/stoep verradelijker.
In het bos moest je meer oppassen dat je geen haffel smeltende sneeuw op je dakpan kreeg
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat dus. Rotterdam is leuk, maar 2 jaar geleden kwam ik zelfs in de achterhoede opstoppingen tegen door de drukte op het parcours. Dat je gewoon echt stilstond zeg maar.quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Er zijn nog tig andere, veel leukere loopjes! Die niet vol gaan zijn, en waarvoor je dus pas op her laatste moment hoeft te beslissen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Even een technische vraag: bij veel schema's (bijv. runnersweb) zie ik dat je de lange duurloop op heel langzaam tempo moet lopen. Bijv. meer dan 7:00 min/km. Terwijl ik nu 10 km kan lopen in één uur (6:00m/km). Dan moet ik echt wel mijn best doen. Bij een tempo van 6:20/km loop ik al een stukje comfortabeler. (Ik ben nog een redelijke newbie, half september begonnen met lopen).
Voor een tempo van meer dan 7:00/km kan ik me niet goed motiveren. Wil wel een beetje het gevoel hebben dat ik wat aan het doen ben. (Oftewel: met een rood verhit hoofd de training uitlopen).
Is het een probleem als ik de lange duurloop op een sneller tempo loop (ook al zit ik dan niet in de juiste hartslagzone)? Of kom ik dan in de knoei met overbelasting?![]()
Dit is je valkuil, want dit moet dus niet elke keer per se. Overbelasting ligt, zoals je zelf al zegt, op de loer dan.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef steffelonio het volgende:
Even een technische vraag: bij veel schema's (bijv. runnersweb) zie ik dat je de lange duurloop op heel langzaam tempo moet lopen. Bijv. meer dan 7:00 min/km. Terwijl ik nu 10 km kan lopen in één uur (6:00m/km). Dan moet ik echt wel mijn best doen. Bij een tempo van 6:20/km loop ik al een stukje comfortabeler. (Ik ben nog een redelijke newbie, half september begonnen met lopen).
Voor een tempo van meer dan 7:00/km kan ik me niet goed motiveren. Wil wel een beetje het gevoel hebben dat ik wat aan het doen ben. (Oftewel: met een rood verhit hoofd de training uitlopen).
Is het een probleem als ik de lange duurloop op een sneller tempo loop (ook al zit ik dan niet in de juiste hartslagzone)? Of kom ik dan in de knoei met overbelasting?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat Gup zegt en je zal minder snel progressie boeken. LDL's in 6:30 a 6:40 lopen en intervallen op 5:50 of 5:45 gaan lopen (bv 12x200m 100m rust)quote:Op maandag 29 december 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dit is je valkuil, want dit moet dus niet elke keer per se. Overbelasting ligt, zoals je zelf al zegt, op de loer dan.![]()
Ik kan 10 km onder de 47 minuten lopen en ik doe mijn langzame duurlopen ook boven de 6.00quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef steffelonio het volgende:
Is het een probleem als ik de lange duurloop op een sneller tempo loop (ook al zit ik dan niet in de juiste hartslagzone)? Of kom ik dan in de knoei met overbelasting?
Omdat de topsnelheid van ons gewone stervelingen niet zo hoog is moet je echt langzaam lopen voor je gevoel om in de juiste zone te lopen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga denk ik zo voor een rondje van een kilometer of vijf.. Veel te lekker weer om vanavond in het donker te gaan lopen.
Oh, iemand hier die een startbewijs voor de midwintermarathon wilt? 16 km of 25 km (van mossel)? Ik heb mossel een weekend Rome cadeau gedaan en had er bij het inschrijven niet aan gedacht dat dat in hetzelfde weekend is.![]()
oe... hmz.quote:Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ga denk ik zo voor een rondje van een kilometer of vijf.. Veel te lekker weer om vanavond in het donker te gaan lopen.
Oh, iemand hier die een startbewijs voor de midwintermarathon wilt? 16 km of 25 km (van mossel)? Ik heb mossel een weekend Rome cadeau gedaan en had er bij het inschrijven niet aan gedacht dat dat in hetzelfde weekend is.![]()
Bedankt Guppy, Swets en LT voor de reacties. Het is me duidelijk: ik zal rustiger de duurloopjes moeten gaan doen dus, om op de langere termijn meer progressie te kunnen boeken. (Verstandig zijn is niet altijd leuk).
Hoe vaak mag je eigenlijk voluit lopen? Zit daar een max op?![]()
Zou niet sneller dan 6:40 doen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef steffelonio het volgende:
Is het een probleem als ik de lange duurloop op een sneller tempo loop (ook al zit ik dan niet in de juiste hartslagzone)? Of kom ik dan in de knoei met overbelasting?
Is toch ook juist lekker een uur lang hardlopen en nergens last van hebben.![]()
Als je echt een langer stuk doet, max 1 keer per week. Korte intervallen (200/400m) kunnen eventueel twee keer maar voor relatieve beginners ook beter 1 keer.quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef steffelonio het volgende:
Bedankt Guppy, Swets en LT voor de reacties. Het is me duidelijk: ik zal rustiger de duurloopjes moeten gaan doen dus, om op de langere termijn meer progressie te kunnen boeken. (Verstandig zijn is niet altijd leuk).
Hoe vaak mag je eigenlijk voluit lopen? Zit daar een max op?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: