SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mooie TT
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
goeie ttIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
F*ck, faal ik met de titel...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Goede TT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waar kan ik vorige uren terug luisteren?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat boek van Isa natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 10:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, dat ophangen deed hij niet vorig jaar pas, waarom dan toen zijn entree?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
youtubequote:Op maandag 29 december 2014 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Waar kan ik vorige uren terug luisteren?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
op Spotifyquote:Op maandag 29 december 2014 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Waar kan ik vorige uren terug luisteren?![]()
Ja, waarom nu pas Prodigy, Blind Melon of SOaD in de Top2000...quote:Op maandag 29 december 2014 10:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, dat ophangen deed hij niet vorig jaar pas, waarom dan toen zijn entree?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
¡Muchas gracias!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Ok top jongens, bedankt!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Minus eventuele nummers van de Beatles, AC/DC of Taylor Swift...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De originele videoclip is veel beterquote:![]()
![]()
Op de R2-site kun je volledige uren terugluisterenquote:Op maandag 29 december 2014 10:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Minus eventuele nummers van de Beatles, AC/DC of Taylor Swift...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niks mis met 4'33quote:Op maandag 29 december 2014 10:20 schreef Specularium het volgende:
Klinkt lekker, ik hoor nu niks meer.
Wel terecht bij dit nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het cafe
I love music |Ajax forever
Ook met reclames erbij. Dus zullen we ze allemaal horen?quote:Op maandag 29 december 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de R2-site kun je volledige uren terugluisteren
Die van DE PANDA WEL!
Beste nummer van die band
Waarheidquote:Op maandag 29 december 2014 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
De originele videoclip is veel beter
-XOXO-![]()
Hoe erg moet Bløf dan wel niet zijn...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dacht dat jij het druk had..quote:
Als het ... dan ... het goedquote:
en op die puntjes kun je bijna alles invullen.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
ja, via KPN dan...ik denk Noord-Korea weer bezigquote:Op maandag 29 december 2014 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
Doet cultura bij jullie ook raar?![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe erg moet Bløf dan wel niet zijn...
Robert Moog died for our synths![]()
Ik heb Ziggo.quote:Op maandag 29 december 2014 10:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, via KPN dan...ik denk Noord-Korea weer bezig-XOXO-![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:21 schreef peaceman het volgende:
Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het cafeI love music |Ajax forever
pure poëzie!quote:Op maandag 29 december 2014 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als het ... dan ... het goed
en op die puntjes kun je bijna alles invullen.![]()
Ik hoor het gewoon niet
mooiste zin uit het liedje! By far!quote:I love music |Ajax forever
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 29 december 2014 10:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
pure poëzie!![]()
Ik hoor het gewoon niet![]()
Ik denk hetquote:Op maandag 29 december 2014 10:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook met reclames erbij. Dus zullen we ze allemaal horen?
Die van DE PANDA WEL![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooiste zin uit het liedje! By far!![]()
![]()
Ik val de top2000 binnen met de zin "iedereen gaat maar dood"Lekker dan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 10:21 schreef peaceman het volgende:
Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het cafe
Ik kwam binnen met blof, dus het kan altijd erger.quote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Leuke binnekomerquote:Op maandag 29 december 2014 10:24 schreef MaJo het volgende:
![]()
Doet Brian hier ook May?I love music |Ajax forever
queen
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Valt wel wat rauw op mijn dak zo hoorquote:Ik eerder vandaag met Snow Patrolquote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kwam binnen met blof, dus het kan altijd erger.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dit is toch die band van Hotel California?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Queen
Mijn radio onderweg stopte bij London Grammar. Op zich wel begrijpelijk....quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kwam binnen met blof, dus het kan altijd erger.![]()
Ik ken deze niet echt
Led Zeppelin niet kennenquote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Dit is toch die band van Hotel California?
Goede radio heb je!quote:Op maandag 29 december 2014 10:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn radio onderweg stopte bij London Grammar. Op zich wel begrijpelijk....I love music |Ajax forever
Ga je eens schamen!quote:I love music |Ajax forever
Deze vind ik mwoah[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blijft een lekker geluidje, die zelfgebouwde gitaar van may.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Een van de leukste van Queen vind ik
dat noem ik niet drukquote:Op maandag 29 december 2014 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb ik ook.Maar af en toe kijk ik hier ook wel even.
Plaspauze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel volledig terecht dat dit boven queen staat natuurlijk.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:28 schreef peaceman het volgende:
Wel volledig terecht dat dit boven queen staat natuurlijk.![]()
-XOXO-![]()
onerepublic
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Stemde zelf op Liar.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze vind ik wel leuk
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan iemand in deze reeks trouwens uitleggen waarom keane 600 keer in de lijst staat
Cpt. Slowquote:Op maandag 29 december 2014 10:29 schreef DeJori het volgende:
Ik ben vooral fan van de gitarist van Queen, James May:
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Je hebt nog 1 kansquote:Op maandag 29 december 2014 10:27 schreef Gehenna het volgende:
Verdikkeme heb ik toch net even Cuby gemist![]()
![]()
Guilty pleasure deze![]()
Nee, dit is de top 2000 met de beste platen ooit gemaakt.quote:
Nou lekker. Kom ik binnen, is de goede muziek net geweest en is de rest van het uur eigenlijk reden om direct weer weg te gaan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
het is wel dr. May hèdie Brian
Hij astrofysicusquote:![]()
Zoals Mag Ik Dan Bij Jou en Sterrenstofquote:Op maandag 29 december 2014 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dit is de top 2000 met de beste platen ooit gemaakt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is trouwens echt een zaadnummerIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Sterrenstof is tofquote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals Mag Ik Dan Bij Jou en SterrenstofDe Jeugd
Dit is geen 3fm-muziek. Zelfs 3fm staat hierboven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
6 keer zelfsquote:Op maandag 29 december 2014 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand in deze reeks trouwens uitleggen waarom keane 600 keer in de lijst staat3/6 ken ik wel, op zich aardige britpop, trek ik stukken beter dan Snow Patrol bijv.
En Hou Vol Hou Vast en dergelijke topplaten..quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals Mag Ik Dan Bij Jou en SterrenstofI love music |Ajax forever
Ik heb het meest met Ik neem je May van Gers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, daarom staat er bagger in natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef D. het volgende:
Die van Queen vond ik niet zo bijzonder, maar dan hoor je dit en waardeer je Queen alweer meer![]()
Is dat familie van Brian?quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef cafca het volgende:
Geef mij Maggie May maar. Staat ook veels te laagUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Of maggie de blockquote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef cafca het volgende:
Geef mij Maggie May maar. Staat ook veels te laag![]()
![]()
dit is meer 538quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is geen 3fm-muziek. Zelfs 3fm staat hierbovenI love music |Ajax forever
Meer de oude werkgever van Gijs, Wout en Jasper dan?quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is geen 3fm-muziek. Zelfs 3fm staat hierboven"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Omdat de band onlangs is gestopt!quote:Op maandag 29 december 2014 10:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand in deze reeks trouwens uitleggen waarom keane 600 keer in de lijst staatThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Zal ik nog een keer mijn Snow Patrol-betoog voor je houden?quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
6 keer zelfs3/6 ken ik wel, op zich aardige britpop, trek ik stukken beter dan Snow Patrol bijv.
Ken jij het eerste album van ze, toevallig?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is geen 3fm-muziek. Zelfs 3fm staat hierbovenquote:Aantal keer on-air Artiest Titel
415 One Republic Counting Stars![]()
6 keer keane daar moet een fanclub achter zitten ofzo....quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
6 keer zelfs3/6 ken ik wel, op zich aardige britpop, trek ik stukken beter dan Snow Patrol bijv.
heb je lang moeten wachten op een momentje?quote:Op maandag 29 december 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het meest met Ik neem je May van Gers.![]()
ja klopt, maar dit was wel het nummer waar ik al jaren op stemquote:
Verder: Window of my Eye
Maar het geeft me geen 3fm-associatie.quote:
Dan eerder dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
van m'n favo album allertijden!The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ook beter dan A Forest vind ik
I saw a spider hanging from a tree
Dit is dat liedje met die clip van een man die zijn slaapkamer eens goed moet schoonmaken, en zijn lippen ook
Ik blijf het zeggen: binnenkort fusie tussen radio2 en Qmusicquote:Op maandag 29 december 2014 10:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Meer de oude werkgever van Gijs, Wout en Jasper dan?![]()
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 29 december 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer mijn Snow Patrol-betoog voor je houden?
Ken jij het eerste album van ze, toevallig?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat je de band misschien niet hoog hebt zitten, okee, maar het verwarren met dat bandje van Dinand W., come on!quote:Op maandag 29 december 2014 10:32 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Omdat de band onlangs is gestopt!
Ohjathe cure
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?
quote:Op maandag 29 december 2014 10:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?tot 5 januari
Nopequote:Op maandag 29 december 2014 10:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?![]()
De voorlaatste alweer, maar het afscheid duurt gelukkig nog even."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 10:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?-XOXO-![]()
A Forest vind ik niet zo bijzonderquote:
wordt een lange lijst.. zucht..quote:
Ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 10:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ga even aan het werk, anders gebeurt er niks. Zijn jullie allemaal vrij?Hoef me 5 januari pas weer te melden
![]()
![]()
Totdat ik werk heb welquote:Op maandag 29 december 2014 10:35 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 10:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
A Forest vind ik niet zo bijzonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
Ik niet hoor. Ik ben ook aan het werk.quote:Op maandag 29 december 2014 10:35 schreef MaJo het volgende:
Make love, not war ☮![]()
quote:quote:Jullie fokken graag in de baas z'n tijd?quote:![]()
Ik hoor liever een Friday I'm In Love ofzoquote:
Ik kan hem drummenquote:Al is dat niet zo heel moeilijk, wel heel snel
Zo druk is het nu toch niet.quote:Op maandag 29 december 2014 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie fokken graag in de baas z'n tijd?![]()
ja dat zien we..quote:Op maandag 29 december 2014 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben ook aan het werk.
Mijn postaantallen zijn het hoogst als ik op mijn werk benquote:Op maandag 29 december 2014 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie fokken graag in de baas z'n tijd?
ja, ik overweeg het ookquote:Op maandag 29 december 2014 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgend jaar (voor het eerst) meer dan 1 stemlijstje maak![]()
Nou hier juist wel, alles moet op het laatste moment en liefst dit jaar nog afquote:
ja dit vind ik toch wel mooi hoor
Cool! Ik heb wel eens wat geprobeerd op gitaar, maar dat ging niet bestquote:Op maandag 29 december 2014 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan hem drummenAl is dat niet zo heel moeilijk, wel heel snel
Hurt
Het origineel van Nine Inch Nails is beter.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze ga ik toch lekker vals meezingen
Dit kan ik ook wel waarderen
quote:Op maandag 29 december 2014 10:38 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het origineel van Nine Inch Nails is beter.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
neem de versie van weird alquote:![]()
rest van haar kan me gestolen worden, maar voor dit nummer heb ik een zwak.I love music |Ajax forever
Schreeuwen..quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat doet Christina tegenwoordig eigenlijk ?![]()
![]()
Daar heb ik me helemaal op suf gemasturbeerd vroeger.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is er iets wat je wel kunt waarderen van de afgelopen tien jaar?quote:Op maandag 29 december 2014 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je neemt me de woorden uit de mond![]()
Alleen als ik langs komquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoi Maniquote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik me helemaal op suf gemasturbeerd vroeger.![]()
Mad?quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er iets wat je wel kunt waarderen van de afgelopen tien jaar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zit ze ook niet in de jury van zo'n The Voice Idol with the X-Factor-achtig iets?quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat doet Christina tegenwoordig eigenlijk ?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
foutief beleggen is ze mee gestopt zegt wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Christina_der_Nederlandenquote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat doet Christina tegenwoordig eigenlijk ?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik me helemaal op suf gemasturbeerd vroeger.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik me helemaal op suf gemasturbeerd vroeger.amen
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
nee niksquote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er iets wat je wel kunt waarderen van de afgelopen tien jaar?![]()
Hey man, ik heb net met een verhuiswagen al mijn illegale vuurwerk opgehaald. Topshow!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
toen verloor ze haar onschuldquote:
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Jammer wel, ik kan best goede muziek noemen van de laatste 10 jaarquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan nu by far het meest overgewaardeerde nummer van Live.
Vannacht toevallig in Den Bosch geweest?quote:Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey man, ik heb net met een verhuiswagen al mijn illegale vuurwerk opgehaald. Topshow!Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wel van de brievenbussen en voordeuren afblijven.quote:Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey man, ik heb net met een verhuiswagen al mijn illegale vuurwerk opgehaald. Topshow!
Nee dat is overcomequote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef peaceman het volgende:
En dan nu by far het meest overgewaardeerde nummer van Live.
Overcome vergeten?quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef peaceman het volgende:
En dan nu by far het meest overgewaardeerde nummer van Live.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee dit ging mij veel te ver.quote:
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vond die van Christina van net leuker dan deze
Beetje vies is wel lekkerquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
hmm oke die strijden om de eer.quote:I love music |Ajax forever
Ik vind dit bandje Live toch beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit, maar na Distance ging het wel heeeeeeel erg achteruitquote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
Van Live is elk album minder goed geworden.
Throwing Copper was...
Deze is lekker, man!quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef peaceman het volgende:
En dan nu by far het meest overgewaardeerde nummer van Live.![]()
Ja, de promotiecampagne voor dát nummer is dan wel weer wat overdreven geweest.quote:
Nee maar iedereen die ik hier in de buurt niet mag gaat het weten haha!quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vannacht toevallig in Den Bosch geweest?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
veels te veel gehoord en had van mij gerust in de vergetelheid mogen geraken.quote:I love music |Ajax forever
Jouw moppentrommel heeft ook geen bodem hè!?quote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit bandje Live toch beter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou kappen met dat gesjor... christina zit alweer in de kastOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lolquote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, de promotiecampagne voor dát nummer is dan wel weer wat overdreven geweest.My friends all drive horses![]()
Deze zanger heb ik live gezien trouwens.
Was weinig aan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien heeft ie zijn grapjurk, grapjas of lobroek aan.quote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw moppentrommel heeft ook geen bodem hè!?
Ja en One Direction is ook al geweest. Even kijken wat er nog meer te genieten valt de komende uren.quote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Nizno het volgende:
Nou kappen met dat gesjor... christina zit alweer in de kastReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
250...quote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Gehenna het volgende:
Uiteraard staat Overcome zo'n 150 plaatsen hogen_!
mooi, dan komt ie vannacht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een gedrocht is datquote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Gehenna het volgende:
Uiteraard staat Overcome zo'n 150 plaatsen hogen_!
![]()
![]()
Komend uur Baggy Trousers en Barney Army
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
IT IS A MANS WORDIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
dat was dan ook het beste moment.quote:
Ed? Die is niet helemaal goed in zijn hoofd. En saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zanger heb ik live gezien trouwens.
Was weinig aan![]()
En gisteren bleek wel weer uit die statistieken dat dat zo had moeten blijven.quote:
Of de x-rated versie: It is a man's sword.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
censuskiesrecht bij de top 2000 lijkt me een goed ideequote:Op maandag 29 december 2014 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En gisteren bleek wel weer uit die statistieken dat dat zo had moeten blijven.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
in het algemeen eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 10:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
censuskiesrecht bij de top 2000 lijkt me een goed idee
Ik heb besloten om man te wordenquote:Op maandag 29 december 2014 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En gisteren bleek wel weer uit die statistieken dat dat zo had moeten blijven.![]()
helaas niet de lange versie
Volgens mij zei ie James Bondquote:Op maandag 29 december 2014 10:47 schreef cafca het volgende:
Ik verstond: "hier komt de grote James Blunt"![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb besloten om man te worden
Hey, deze is van die ene reclame!The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Gaat hij erdoorheen lullen terwijl hij al niet lang duurt
En dan voor het contrast krijg je deze troepIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is wel de grootste draak van Snow Patrol
Final StrawEn ik wil nu toch echt weten of dat eerste album wat is, als het wordt vergeleken met My Bloody Valentine.
I Got You ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 10:48 schreef Gehenna het volgende:
James Brown staat er maar 2 keer in![]()
Niet eens met Payback..
Bazennummer
Dit nummer![]()
![]()
Just Saai YesFor you, there'll be no more crying.
Nou heeft hij sowieso nooit meer dan drie noteringen gehad. Deze twee hebben er wel altijd ingestaan trouwens.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
krijgt een matige 2.9/5 op RYM...quote:Op maandag 29 december 2014 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de grootste draak van Snow Patrol
Final StrawEn ik wil nu toch echt weten of dat eerste album wat is, als het wordt vergeleken met My Bloody Valentine.
Dit nummer gaat over Bill Cosby.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Voor een Godfather of soul blijft het weinig natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou heeft hij sowieso nooit meer dan drie noteringen gehad. Deze twee hebben er wel altijd ingestaan trouwens.I love music |Ajax forever
Hmm, dan zal het een The Verveje zijn ben ik bang. Al heb ik an sich wel plezier gehad aan A Storm in Heavenquote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
krijgt een matige 2.9/5 op RYM...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die eerste comments gelijk hahahaquote:![]()
---
jacco hell
1 week ago
Boula the besttttttttttttttttttt fuck gaynaldo
Reply
·
...
torrokarimjo
4 years ago
Verdiende loon opgedonderd met die kut ronaldo zaadnichtThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ja, maar anders is er geen plek voor Claudia.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Godfather of soul blijft het weinig natuurlijk.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Godfather of funk and soul blijft het weinig natuurlijk.
James Brown lijdt een beetje aan jet Jimi Hendrix, The mars volta's, Keiji Haino complex...
Ze vergeten op te bouwen.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
dat is maar 1 nummer.. er kunnen best een stuk of 15 notering van coldplay uit.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar anders is er geen plek voor Claudia.I love music |Ajax forever
Het Sky radio gehalte is zo hoog dat mijn teelballen inmiddels in mijn keel zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die vind ik wel weer geweldigquote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, dan zal het een The Verveje zijn ben ik bang. Al heb ik an sich wel plezier gehad aan A Storm in Heaven
Maar Snow Patrol krijgt wel een mini-tagje 'shoegaze' mee, dus wie weet zit er toch iets in.. Maar ik verwacht meer shoegaze zoals M83Robert Moog died for our synths![]()
Hierna Suzie Q
Middelbare blanke mannen luisteren niet naar funk en soul.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Godfather of soul blijft het weinig natuurlijk.
Ik wil Parliament in de lijst!My friends all drive horses![]()
eet smakelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Het Sky radio gehalte is zo hoog dat mijn teelballen inmiddels in mijn keel zitten.I love music |Ajax forever
suzy Q is dit wel de 23 min versie?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
M83 kan ik ook waarderen. Al kan ik hun laatste plaat het best waarderen, daar zit weer weinig effect opquote:Op maandag 29 december 2014 10:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die vind ik wel weer geweldig
Maar Snow Patrol krijgt wel een mini-tagje 'shoegaze' mee, dus wie weet zit er toch iets in.. Maar ik verwacht meer shoegaze zoals M83[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |