Ed? Die is niet helemaal goed in zijn hoofd. En saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zanger heb ik live gezien trouwens.
Was weinig aan
En gisteren bleek wel weer uit die statistieken dat dat zo had moeten blijven.quote:
Of de x-rated versie: It is a man's sword.quote:
censuskiesrecht bij de top 2000 lijkt me een goed ideequote:Op maandag 29 december 2014 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En gisteren bleek wel weer uit die statistieken dat dat zo had moeten blijven.
in het algemeen eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 december 2014 10:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
censuskiesrecht bij de top 2000 lijkt me een goed idee
Ik heb besloten om man te wordenquote:Op maandag 29 december 2014 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En gisteren bleek wel weer uit die statistieken dat dat zo had moeten blijven.
Volgens mij zei ie James Bondquote:Op maandag 29 december 2014 10:47 schreef cafca het volgende:
Ik verstond: "hier komt de grote James Blunt"
quote:Op maandag 29 december 2014 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb besloten om man te worden
I Got You ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 10:48 schreef Gehenna het volgende:
James Brown staat er maar 2 keer in![]()
Niet eens met Payback..
Bazennummer
Nou heeft hij sowieso nooit meer dan drie noteringen gehad. Deze twee hebben er wel altijd ingestaan trouwens.quote:
krijgt een matige 2.9/5 op RYM...quote:Op maandag 29 december 2014 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de grootste draak van Snow Patrol
Final StrawEn ik wil nu toch echt weten of dat eerste album wat is, als het wordt vergeleken met My Bloody Valentine.
Voor een Godfather of soul blijft het weinig natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou heeft hij sowieso nooit meer dan drie noteringen gehad. Deze twee hebben er wel altijd ingestaan trouwens.
Hmm, dan zal het een The Verveje zijn ben ik bang. Al heb ik an sich wel plezier gehad aan A Storm in Heavenquote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
krijgt een matige 2.9/5 op RYM...
Die eerste comments gelijk hahahaquote:
Ja, maar anders is er geen plek voor Claudia.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Godfather of soul blijft het weinig natuurlijk.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Godfather of funk and soul blijft het weinig natuurlijk.
dat is maar 1 nummer.. er kunnen best een stuk of 15 notering van coldplay uit.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar anders is er geen plek voor Claudia.
Die vind ik wel weer geweldigquote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, dan zal het een The Verveje zijn ben ik bang. Al heb ik an sich wel plezier gehad aan A Storm in Heaven
Middelbare blanke mannen luisteren niet naar funk en soul.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Godfather of soul blijft het weinig natuurlijk.
eet smakelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Het Sky radio gehalte is zo hoog dat mijn teelballen inmiddels in mijn keel zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |