Hoi Maniquote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik me helemaal op suf gemasturbeerd vroeger.
Mad?quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er iets wat je wel kunt waarderen van de afgelopen tien jaar?
Zit ze ook niet in de jury van zo'n The Voice Idol with the X-Factor-achtig iets?quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat doet Christina tegenwoordig eigenlijk ?
foutief beleggen is ze mee gestopt zegt wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Christina_der_Nederlandenquote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Wat doet Christina tegenwoordig eigenlijk ?
quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
nee niksquote:Op maandag 29 december 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er iets wat je wel kunt waarderen van de afgelopen tien jaar?
Hey man, ik heb net met een verhuiswagen al mijn illegale vuurwerk opgehaald. Topshow!quote:
toen verloor ze haar onschuldquote:
Jammer wel, ik kan best goede muziek noemen van de laatste 10 jaarquote:
Vannacht toevallig in Den Bosch geweest?quote:Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey man, ik heb net met een verhuiswagen al mijn illegale vuurwerk opgehaald. Topshow!
Wel van de brievenbussen en voordeuren afblijven.quote:Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey man, ik heb net met een verhuiswagen al mijn illegale vuurwerk opgehaald. Topshow!
Nee dat is overcomequote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef peaceman het volgende:
En dan nu by far het meest overgewaardeerde nummer van Live.
Overcome vergeten?quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef peaceman het volgende:
Nee dit ging mij veel te ver.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vond die van Christina van net leuker dan deze
Beetje vies is wel lekkerquote:
hmm oke die strijden om de eer.quote:
Dit, maar na Distance ging het wel heeeeeeel erg achteruitquote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
Van Live is elk album minder goed geworden.
Throwing Copper was...
Deze is lekker, man!quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef peaceman het volgende:
Ja, de promotiecampagne voor dát nummer is dan wel weer wat overdreven geweest.quote:
Nee maar iedereen die ik hier in de buurt niet mag gaat het weten haha!quote:Op maandag 29 december 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vannacht toevallig in Den Bosch geweest?
veels te veel gehoord en had van mij gerust in de vergetelheid mogen geraken.quote:
Jouw moppentrommel heeft ook geen bodem hè!?quote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit bandje Live toch beter.
Lolquote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, de promotiecampagne voor dát nummer is dan wel weer wat overdreven geweest.
Misschien heeft ie zijn grapjurk, grapjas of lobroek aan.quote:Op maandag 29 december 2014 10:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw moppentrommel heeft ook geen bodem hè!?
Ja en One Direction is ook al geweest. Even kijken wat er nog meer te genieten valt de komende uren.quote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Nizno het volgende:
Nou kappen met dat gesjor... christina zit alweer in de kast
250...quote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Gehenna het volgende:
Uiteraard staat Overcome zo'n 150 plaatsen hogen_!
mooi, dan komt ie vannacht.quote:
Wat een gedrocht is datquote:Op maandag 29 december 2014 10:44 schreef Gehenna het volgende:
Uiteraard staat Overcome zo'n 150 plaatsen hogen_!
dat was dan ook het beste moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |