Ohja. Is gemeente erger dan UWV? Kan dat?quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijstand wordt geregeld door de gemeente, niet door het UWV. Dus feestje is groter
32 jaar inmiddels.
[..]
Ik enkel voor de exclusives
Is gemeente erger? Kan dat??quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijstand wordt geregeld door de gemeente, niet door het UWV. Dus feestje is groter
32 jaar inmiddels.
[..]
Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ohja. Is gemeente erger dan UWV? Kan dat?
[..]
Is gemeente erger? Kan dat??
Zodra je WW stopt, kom je in aanmerking voor de bijstand. En die wordt geregeld door de gemeente. Daar staat het UWV verder buiten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ohja. Is gemeente erger dan UWV? Kan dat?
[..]
Is gemeente erger? Kan dat??
En dat ja. Inspanningsverplichting, wat inhoud 20 sollicitaties in 4 weken tijd. Dan moet je een heleboel gegevens meenemen als je na die periode nog geen werk hebt gevonden. En die kunnen ook best privé zijn, zoals bankgegevens en wat erop staat bijvoorbeeld.quote:
[..]quote:
Jammer dat de PS4 nog zo godsvergeten duur is..quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
32 jaar inmiddels.
[..]
Kost die tegenwoordig?quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer dat de PS4 nog zo godsvergeten duur is..
I knowquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat ja. Inspanningsverplichting, wat inhoud 20 sollicitaties in 4 weken tijd. Dan moet je een heleboel gegevens meenemen als je na die periode nog geen werk hebt gevonden. En die kunnen ook best privé zijn, zoals bankgegevens en wat erop staat bijvoorbeeld.
UWV valt eigenlijk reuze mee. Hier althans.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Haha oei. Das mooi kut, vind het UWV al een zooi ongeregeldheid met rare regels
Ik vind het eigenlijk best meevallen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zoek een GTA V of AC Unity pack eigenlijk, maar die zijn er niet..quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best meevallen.
Zijn best wel goede deals te vinden.
True. Maar zoveel leuks is er nog niet voor uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Steam is wel leukquote:
Nou hier niet. Ben soms echt stijl achterover geslagen van fouten en onbeschofte mensenquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
UWV valt eigenlijk reuze mee. Hier althans.
Die gta V packs wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zoek een GTA V of AC Unity pack eigenlijk, maar die zijn er niet..
Mjah, ik kan het net niet opbrengen helaas.. Misschien als ik m'n PS3 + games zou kunnen inruilen..quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, valt me best mee eigenlijk
Tuurlijk, wie niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog iets uitgespookt met kerst?
Voor een spelcomputer.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, valt me best mee eigenlijk
Komen er weer aan. Feestdagen enzo he.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zoek een GTA V of AC Unity pack eigenlijk, maar die zijn er niet..
Dat is wel beschamend jaquote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Maar zoveel leuks is er nog niet voor uit.
[..]
Steam is wel leuk
[..]
Nou hier niet. Ben soms echt stijl achterover geslagen van fouten en onbeschofte mensen
Hou het voorlopig nog maar bij de PS3. Kan je nog goed op gamenquote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik kan het net niet opbrengen helaas.. Misschien als ik m'n PS3 + games zou kunnen inruilen..
Nee uggs zijn lekker goedkoop.quote:
Ik heb er zelf geen want geen gamer maar 400 euro voor iets waar je veel gebruik van maakt en plezier van hebt vind ikzelf een prima deal.quote:
Maar ik wil Co-op Assassins Creed doenquote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hou het voorlopig nog maar bij de PS3. Kan je nog goed op gamenIk doe mijn oude consoles ook niet weg.
Dat dus. Mensen kopen ook een zooi nieuwe kleren waar ze veel gebruik van maken en plezier van hebben, en dat is nog duurder soms.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen want geen gamer maar 400 euro voor iets waar je veel gebruik van maakt en plezier van hebt vind ikzelf een prima deal.
Weet ik maar het zijn gewoon belachelijke prijzen. Dan zit er nog niet eens een spel bij.quote:
Eerlijk gezegd vind ik dat een nutteloze toevoegingquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik wil Co-op Assassins Creed doen![]()
Tot dat er een nieuwe uit komt. Moet je uiteindelijk weer overstappen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen want geen gamer maar 400 euro voor iets waar je veel gebruik van maakt en plezier van hebt vind ikzelf een prima deal.
Vaak wel. En dan komt er 50 euro bij, dat maakt dan nog niet uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet ik maar het zijn gewoon belachelijke prijzen. Dan zit er nog niet eens een spel bij.
Jawel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet ik maar het zijn gewoon belachelijke prijzen. Dan zit er nog niet eens een spel bij.
Sommige mensen kunnen dingen niet in perspectief zien. Huilen als ze 50 cent moeten betalen voor een wc, maar gaan wel veel geld uitgeven aan allerlei luxe onzin.quote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen kopen ook een zooi nieuwe kleren waar ze veel gebruik van maken en plezier van hebben, en dat is nog duurder soms.
Ik denk dat mensen aan kleding meer uitgegeven per jaar dan mensen aan een nieuwe console eens in de vijf jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tot dat er een nieuwe uit komt. Moet je uiteindelijk weer overstappen.
Mja oke maar mediaspelers zijn niet zo heel duur he.quote:Op zondag 28 december 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik vind het dus echt best meevallen. Het is ook meteen een bluray/mediaspeler. Kan netflix etc op.
True. Ik geef zelfs een fooitje aan de jongen die mijn auto voorwast als ik bij de wasstraat sta.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dingen niet in perspectief zien. Huilen als ze 50 cent moeten betalen voor een wc, maar gaan wel veel geld uitgeven aan allerlei luxe onzin.
Klein verschil dat je kleding toch echt ook wel nodig hebt, zeker gezien de momentele kou buiten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen aan kleding meer uitgegeven per jaar dan mensen aan een nieuwe console eens in de vijf jaar.
Nou ja, kleding heb je nodig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen aan kleding meer uitgegeven per jaar dan mensen aan een nieuwe console eens in de vijf jaar.
Zelf de auto wassen zoals Inolvi en ik doenquote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik geef zelfs een fooitje aan de jongen die mijn auto voorwast als ik bij de wasstraat sta.
Ik geef per maand alleen al 400 euro aan kleding uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Ik kan ook cosmetica nemen wat ook veel mensen kopen en veel geld aan uitgeven.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klein verschil dat je kleding toch echt ook wel nodig hebt, zeker gezien de momentele kou buiten.
Ja maar kleding is 'nodig' en een spelcomputer is een vrije tijdsproduct. Ik vind het gewoon belachelijk om zoiets te vragen voor een spelcomputer maar goed.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel met het verschil dat de meeste mensen kleren minstens 12 uur per dag dragen en die hoeveelheid tijd aan gamen besteden nogal ongezond zou zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee maar tel het allemaal eens op.quote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja oke maar mediaspelers zijn niet zo heel duur he.
Nah, het lijkt me wel gaafquote:Op zondag 28 december 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat een nutteloze toevoeging
Hou het singleplayer en doe co-op apart in een ander gametype of zo
Dat ga ik niet eens in een half jaar of een jaar redden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geef per maand alleen al 400 euro aan kleding uit.
Volensmij is de PS3 zelfs al 8 jaar oudquote:Op zondag 28 december 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelf de auto wassen zoals Inolvi en ik doen
Ook niet met schoenen erbij enzo?quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ga ik niet eens in een half jaar of een jaar redden.
Zoals ik al zei, ik had ook cosmetica kunnen nemen als voorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar kleding is 'nodig' en een spelcomputer is een vrije tijdsproduct. Ik vind het gewoon belachelijk om zoiets te vragen voor een spelcomputer maar goed.
Ik game best veel (al is het geen 12 uur of zo). Doe er ook veel dingen naast.quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel met het verschil dat de meeste mensen kleren minstens 12 uur per dag dragen en die hoeveelheid tijd aan gamen besteden nogal ongezond zou zijn.
Heel soms speel ik wel eens een spel op mijn PC maar langer dan twee uur kan ik dat onmogelijk volhouden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel met het verschil dat de meeste mensen kleren minstens 12 uur per dag dragen en die hoeveelheid tijd aan gamen besteden nogal ongezond zou zijn.
Jij denkt vrouw dus cosmetica?quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik had ook cosmetica kunnen nemen als voorbeeld.
[..]
Ja maar je koopt het voor het gamegedeelte (in eerste instantie). Kijk, ik kan mijn kleding ook gebruiken voor allerlei doeleinden maar dat maakt het niet meteen meer waard.quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar tel het allemaal eens op.
Dan is puur het spelcomputer gedeelte niet zo duur meer.
Ik doe lang met mijn schoenen en ik koop niet alles voor de hoofdprijs. Ik vind zelf dat ik er prima uitzie en dat kost me niet eens zo gek veel. Ik heb 2-3 paar schoenen en dan reken ik mijn motorlaarzen vanzelfsprekend niet eens mee.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook niet met schoenen erbij enzo?
Ik heb een vrij beperkte garderobe, maar dat geef ik makkelijk uit in een halfjaar.
Deed ik vroeger ook, ik heb een paar jaar lang ongeveer 8 uur per dag aan MMORPGs besteedquote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik had ook cosmetica kunnen nemen als voorbeeld.
[..]
Ik game best veel (al is het geen 12 uur of zo). Doe er ook veel dingen naast.
Veel vrouwen denken dat mannen enkel gamen. En veel mannen denken dat vrouwen veel aan cosmetica uitgeven.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij denkt vrouw dus cosmetica?![]()
Oh my, het mannenbrein van Thijs mensen..
Je kan ook goedkope kleding kopen natuurlijk. Is een optie he.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klein verschil dat je kleding toch echt ook wel nodig hebt, zeker gezien de momentele kou buiten.
Maar een goede winterjas kost bijvoorbeeld al snel 100 euro, een redelijk paar schoenen rond de 50.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe lang met mijn schoenen en ik koop niet alles voor de hoofdprijs. Ik vind zelf dat ik er prima uitzie en dat kost me niet eens zo gek veel. Ik heb 2-3 paar schoenen en dan reken ik mijn motorlaarzen vanzelfsprekend niet eens mee.
Dat is het voornaamste. En dan nog zit ik als het goed weer is meer op de motor dan achter mijn PC of TV.quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, ik heb een paar jaar lang ongeveer 8 uur per dag aan MMORPGs besteed
Maar nou ja, als je er plezier in hebt, waarom ook niet.
Wtfquote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geef per maand alleen al 400 euro aan kleding uit.
Je kan ook een goedkope spelcomputer kopen of een voetbal in plaats van FIFA.quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan ook goedkope kleding kopen natuurlijk. Is een optie he.
Vroeger liep ik er altijd bij als een sjappie, maar als je eenmaal dure kleding gaat dragen dan ben je meestal wel hooked.quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, welk punt wil je precies maken? Dat er dan wel geld over is voor een console?quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien wat prijsbewuster gewordenquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een goede winterjas kost bijvoorbeeld al snel 100 euro, een redelijk paar schoenen rond de 50.
Die 400 euro heb ik dan gewoon snel op
Ik doe het sinds ik mijn haar donkerder ben gaan verven, omdat het anders zou contrasteren.quote:
Ik heb een goeie winterjas voor 25 euroquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een goede winterjas kost bijvoorbeeld al snel 100 euro, een redelijk paar schoenen rond de 50.
Die 400 euro heb ik dan gewoon snel op
Ik kom per jaar niet aan de 400euro hoor, wees gerust.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien wat prijsbewuster gewordenAls ik zie wat ik het laatste halfjaar aan kleding heb gekocht, dan kom ik net niet aan de 300.
Nee we kopen het niet puur meer voor het game gedeelte denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar je koopt het voor het gamegedeelte (in eerste instantie). Kijk, ik kan mijn kleding ook gebruiken voor allerlei doeleinden maar dat maakt het niet meteen meer waard.
Nee, dat iedereen in de eerste plaats moet doen wat hij of zij wil. Het is zijn of haar geld, en dat mogen ze toch besteden op hun eigen manier.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, welk punt wil je precies maken? Dat er dan wel geld over is voor een console?
Want met goedkope kleding ben je natuurlijk meteen een sjappie. Ligt meer aan jezelf dan aan kleding hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vroeger liep ik er altijd bij als een sjappie, maar als je eenmaal dure kleding gaat dragen dan ben je meestal wel hooked.
Tja, het zal best kunnen, blijkbaar. Ik kom ze nooit tegen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een goeie winterjas voor 25 euro
Het is maar waar je voor kiest..
Dat er dan weer geld is voor een console jaquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, welk punt wil je precies maken? Dat er dan wel geld over is voor een console?
De mijne was 50 of zo. En hij is heerlijk warmquote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een goeie winterjas voor 25 euro
Het is maar waar je voor kiest..
Ik draag pakken voor mijn werk en krijg daarvoor ook een vergoeding. Dan wil je ook dat het goed spul is met een goede pasvorm. Dan wil je een mooi overhemd erbij (kost minimaal 100 euro) en lekkere schoenen (250 euro), etc etc. Loopt hard op dan hoor, vorige week een nieuwe winterjas gekocht, in de uitverkoop 400 euro.quote:
Wie niet hequote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Koettie het volgende:
Maar wil best 400 per maand kleding budget
Leuk tochquote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef aeque het volgende:
Ja laten we oordelen over hoe iemand zijn geld spendeert, echt een top discussie.
Ik niet, dan moet je gaan winkelen enzoquote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik wil ook wel 400 per maand uit kunnen geven aan kleding.
Ik niet. Kan het wel nuttiger besteden. Of sparen. De auto gaat ook niet eeuwig mee bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik wil ook wel 400 per maand uit kunnen geven aan kleding.
Ik weet niet, misschien zou ik het zo doen als ik het geld ervoor had.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik draag pakken voor mijn werk en krijg daarvoor ook een vergoeding. Dan wil je ook dat het goed spul is met een goede pasvorm. Dan wil je een mooi overhemd erbij (kost minimaal 100 euro) en lekkere schoenen (250 euro), etc etc. Loopt hard op dan hoor, vorige week een nieuwe winterjas gekocht, in de uitverkoop 400 euro.
Het is meer in perspectief plaatsen. Als je ziet hoeveel mensen aan kleding uitgeven, die ze eigenlijk niet echt nodig zijn, dan valt zo'n spelcomputer nog heel erg mee.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef aeque het volgende:
Ja laten we oordelen over hoe iemand zijn geld spendeert, echt een top discussie.
Tuurlijk, sloeg ook alleen maar op mij.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Want met goedkope kleding ben je natuurlijk meteen een sjappie. Ligt meer aan jezelf dan aan kleding hoor.
Online shoppen Yv. En past het niet dan komen ze het gewoon weer thuis ophalen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik niet, dan moet je gaan winkelen enzo
Online shoppen Yv.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik niet, dan moet je gaan winkelen enzo
Ik dacht echt dat ik de PS2 voor 120 euro nieuw had maar blijkbaar heb ik me vergist.quote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee we kopen het niet puur meer voor het game gedeelte denk ik.
Het zijn gewoon entertainment machines geworden.
En dan is 400 euro toch wat minder dan de 1200 gulden die ik toen neerlegde voor de playstation 2.
Waar je verder alleen een dvd op af kon spelen.
Nee, dat vind ik helemaal niks.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Online shoppen Yv. En past het niet dan komen ze het gewoon weer thuis ophalen.
Iets zegt mij dat daar dan ook budget voor is Thijs.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet. Kan het wel nuttiger besteden. Of sparen. De auto gaat ook niet eeuwig mee bijvoorbeeld.
Ik gebruik mijn PS3 ook als Blu-Ray speler bijv.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de PS2 voor 120 euro nieuw had maar blijkbaar heb ik me vergist.
Maar oke, misschien kun je er nu wel veel meer mee maar in eerste instantie is het voor games. Weinig mensen (die niet gamen) waar een PS4 in huis staat denk ik zo.
Want daar is het winkelen minder erg?quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Online shoppen Yv.
En anders gaan we toch meteen een weekend naar Londen of Parijs.
Tsja, als je het vergoed krijgt... Maar een jas van 400 of zo, is toch wat te gek. Dan maar een made in Bangladesh jas van de New Yorker of zo.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik draag pakken voor mijn werk en krijg daarvoor ook een vergoeding. Dan wil je ook dat het goed spul is met een goede pasvorm. Dan wil je een mooi overhemd erbij (kost minimaal 100 euro) en lekkere schoenen (250 euro), etc etc. Loopt hard op dan hoor, vorige week een nieuwe winterjas gekocht, in de uitverkoop 400 euro.
Werkt prima. Ik doe het vrij vaak en vooral nu is dat best handig. En ga ik voor wat anders de stad in dan kijk ik meteen even verder.quote:
Ja toen ie al 10 jaar uit was.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de PS2 voor 120 euro nieuw had maar blijkbaar heb ik me vergist.
Maar oke, misschien kun je er nu wel veel meer mee maar in eerste instantie is het voor games. Weinig mensen (die niet gamen) waar een PS4 in huis staat denk ik zo.
Gewoon op maandagmiddagen ofzo gaan winkelen, dan is alles leegquote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want daar is het winkelen minder erg?
Nee, je hebt het zeker niet nodig om er goed bij te lopen, maarja smaak valt niet over te twisten. Maar we hebben het geld en dan ben ik er zelf heel simpel in. Maar een maatpak bijvoorbeeld ben je minimaal, echt niet overdreven 800 euro kwijt.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien zou ik het zo doen als ik het geld ervoor had.
Het is echter niet alsof je het nodig hebt om er netjes bij te lopen om dat soort bedragen neer te tellen.
Kom maar op met de pics om aan te tonen dat je niet zo vrouwelijk bent.quote:Op maandag 29 december 2014 00:05 schreef Koettie het volgende:
Oh ik zou wak gaan met 400 euro. *droomstand aan*
Ben niet vaak heel vrouwelijk maar kledingshoppen daar gaat mn hartje sneller van hoor
Maken we er toch een leuk weekendje van.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want daar is het winkelen minder erg?
Ja, doe ik ook als het moetquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon op maandagmiddagen ofzo gaan winkelen, dan is alles leeg
Ligt er maar net aan hoe je het besteed. Ik ben niet zo'n kleding-koper.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat daar dan ook budget voor is Thijs.
Ja maar daar koop je hem niet voor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn PS3 ook als Blu-Ray speler bijv.
Daarom gewoon tien jaar wachten toch.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toen ie al 10 jaar uit was.
Niet op de dag van release.
Haha. Nahquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom maar op met de pics om aan te tonen dat je niet zo vrouwelijk bent.
Neequote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom gewoon tien jaar wachten toch.
Toen ik hem kocht wel medequote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar daar koop je hem niet voor.
Het ging over kledingbudget. Leuke weekendjes tellen niet echt denk ik daarvan.quote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maken we er toch een leuk weekendje van.
Kan je met kleding ook doen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom gewoon tien jaar wachten toch.
Ik laat me dan altijd door de winkelbedienden kleren brengen waarvan zij denken dat ze leuk staan terwijl ik zelf in het pashokje blijf, ik voel me dan altijd zo adellijkquote:
Je bent lastigquote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het ging over kledingbudget. Leuke weekendjes tellen niet echt denk ik daarvan.
Dat doe je ook alleen maar als het echt bij je functie hoort (en niet als ACN-mannetje over wil komenquote:Op maandag 29 december 2014 00:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, je hebt het zeker niet nodig om er goed bij te lopen, maarja smaak valt niet over te twisten. Maar we hebben het geld en dan ben ik er zelf heel simpel in. Maar een maatpak bijvoorbeeld ben je minimaal, echt niet overdreven 800 euro kwijt.
Oh dat zou ik heel ongemakkelijk vinden juist.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat me dan altijd door de winkelbedienden kleren brengen waarvan zij denken dat ze leuk staan terwijl ik zelf in het pashokje blijf, ik voel me dan altijd zo adellijk
Ik snap niet zo goed meer wat ik vroeger zo erg vond aan kleding en winkelen
Jupquote:
Ik vind het nog steeds niks, maar ik ga ook altijd alleen, waardoor het wat saai is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat me dan altijd door de winkelbedienden kleren brengen waarvan zij denken dat ze leuk staan terwijl ik zelf in het pashokje blijf, ik voel me dan altijd zo adellijk
Ik snap niet zo goed meer wat ik vroeger zo erg vond aan kleding en winkelen
Zo neemt niemand je mee een weekend weg hequote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat zou ik heel ongemakkelijk vinden juist.
[..]
Jup
Waarom? Zij staan zich op dat soort momenten ook alleen maar een beetje te vervelen hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat zou ik heel ongemakkelijk vinden juist.
I knowquote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo neemt niemand je mee een weekend weg he
Misschien wil ze dat ook niet. Ook een optie.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo neemt niemand je mee een weekend weg he
Ik ga ook altijd alleen, vrienden liegen altijd over hoe het staat.quote:Op maandag 29 december 2014 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niks, maar ik ga ook altijd alleen, waardoor het wat saai is.
Omdat het lastiger is om uit te leggen wat ik leuk vind, dan zelf door de rekken te neuzen denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Zij staan zich op dat soort momenten ook alleen maar een beetje te vervelen hoor.
Klopt, ik werk voor een accountantskantoor en je komt gewoon in pak naar je werk, anders heb je een probleem.quote:Op maandag 29 december 2014 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat doe je ook alleen maar als het echt bij je functie hoort (en niet als ACN-mannetje over wil komen)
Als ik al de stad in ga, ga ik altijd alleen. Alleen wat ik nodig heb in de meeste gevallen, en soms loop ik wat verder door, en dan klaar en terug naar huis.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Koettie het volgende:
nee alleen shoppen is hemel. Anders gaan mensen altijd zeiken.
Zou kunnen jaquote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat ook niet. Ook een optie.
Doe een setje kleding aan waarvan je zelf vindt dat het echt bij je past/jouw stijl is en zeg dat dat een beetje is waarnaar je op zoek bent, dan weten zij het verder zelf wel.quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat het lastiger is om uit te leggen wat ik leuk vind, dan zelf door de rekken te neuzen denk ik.
Haha, ik ga 'even' de stad in en dan eindig ik in elke winkel in de wijde omtrek. Beetje windowshoppen, lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik al de stad in ga, ga ik altijd alleen. Alleen wat ik nodig heb in de meeste gevallen, en soms loop ik wat verder door, en dan klaar en terug naar huis.
En proberen ze je extra dingen aan te smeren.quote:Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe een setje kleding aan waarvan je zelf vindt dat het echt bij je past/jouw stijl is en zeg dat dat een beetje is waarnaar je op zoek bent, dan weten zij het verder zelf wel.
Ik eindig altijd in de coffeeshop.quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha, ik ga 'even' de stad in en dan eindig ik in elke winkel in de wijde omtrek. Beetje windowshoppen, lekker
Ben je zelf bij toch.quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En proberen ze je extra dingen aan te smeren.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd alleen, vrienden liegen altijd over hoe het staat.
Als je hen moet geloven staat alles je geweldig en besef je pas maanden later dat het echt bepaald niet afkleedt ofzo
Zelfs dat niet eens. Heel soms ga ik op een terras zitten maar ook maar eventjes en dan weer verder.quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha, ik ga 'even' de stad in en dan eindig ik in elke winkel in de wijde omtrek. Beetje windowshoppen, lekker
lol, wel met kleding of dat dan ook niet eens?quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eindig altijd in de coffeeshop.
/junkstruggles.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eindig altijd in de coffeeshop.
/junkstruggles.
Je moet natuurlijk wel kieskeurig zijn en alleen hetgene nemen wat je het leukst vindtquote:Op maandag 29 december 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En proberen ze je extra dingen aan te smeren.
Ze proberen het toch wel. Al zeg ik dan gewoon nee, dit is wat ik nodig heb. Anderen laten zich misschien makkelijker ompraten.quote:
Dat wel hoor, als ik de kledingwinkel tenminste eerder ben tegengekomen dan de shopquote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, wel met kleding of dat dan ook niet eens?
Misschien zie jij eruit als een makkelijk doelwitquote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze proberen het toch wel. Al zeg ik dan gewoon nee, dit is wat ik nodig heb. Anderen laten zich misschien makkelijker ompraten.
Oh uiteraard. Al kijk ik ook naar de prijs, krent die ik ben.quote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel kieskeurig zijn en alleen hetgene nemen wat je het leukst vindt
Maar ja, iedereen heeft zijn favoriete manier van dingen kopen natuurlijk.
En zo werkt het in de grote mensen wereld.quote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze proberen het toch wel. Al zeg ik dan gewoon nee, dit is wat ik nodig heb. Anderen laten zich misschien makkelijker ompraten.
Lang niet overal gebeurt dit hoor. Lijkt me dat ze ook gewoon klanten met een gevoel willen achterlaten, anders komen ze niet weer.quote:Op maandag 29 december 2014 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh uiteraard. Al kijk ik ook naar de prijs, krent die ik ben.
Waar gaan we heen?quote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Potverdorie Royco, nu heb ik zin in een weekendje weg.
Nee, juist niet. Zoals ik net al aangaf zeg ik gewoon nee en that's it.quote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zie jij eruit als een makkelijk doelwit
Klopt.quote:
Van hennepquote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maakte je niet eigen kleding, Loka?
Story of my life.quote:Op maandag 29 december 2014 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zo werkt het in de grote mensen wereld.
Snap ik ook wel. Maar sommige zijn net wolvenquote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lang niet overal gebeurt dit hoor. Lijkt me dat ze ook gewoon klanten met een gevoel willen achterlaten, anders komen ze niet weer.
Precies dat.quote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie niet
Als ze me shorts van 40 euro proberen aan te smeren geef ik wel even aan dat dat niet is wat ik van plan was te betalen voor een broek die bestaat uit minder stof dan de gemiddelde boxer van een man
Moet ze met jou weg dan?quote:
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Story of my life.
[..]
Snap ik ook wel. Maar sommige zijn net wolven
[..]
Precies dat.
[..]
Moet ze met jou weg dan?
Soms, rokjes enzo, of jasjesquote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maakte je niet eigen kleding, Loka?
Oh, je wil niet zien hoe ik er binnenshuis bijloop, daar wordt ma Flodder nog bang van. Dikke sokkenquote:Op maandag 29 december 2014 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik brei wel van die lelijke dikke sokken, soms
Voor binnenshuis
Niet heel verrassend toch?quote:Op maandag 29 december 2014 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wel wat je wil
Mijn zusje heeft van die badstof sokken met nopjes aan de onderkant tegen het uitglijdenquote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, je wil niet zien hoe ik er binnenshuis bijloop, daar wordt ma Flodder nog bang van. Dikke sokken
Nee eigenlijk nietquote:
Ik loop op van die hondensloffen van de schoenenreus of nepcrocs. Heerlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft van die badstof sokken met nopjes aan de onderkant tegen het uitglijden
quote:Op maandag 29 december 2014 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft van die badstof sokken met nopjes aan de onderkant tegen het uitglijden
quote:Op maandag 29 december 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd om kont te schoppen en kauwgom te kauwen, en helaas heb ik geen kauwgom meer.
En daarna slapen.
Welterusten lieverds van me
En Yv
Ik wil van die sloffen die lijken op hobbitvoeten, maar kan ze nog niet vinden tegen redelijke verzondkostenquote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik loop op van die hondensloffen van de schoenenreus of nepcrocs. Heerlijk.
quote:
Slapen is voor butjes tochquote:Op maandag 29 december 2014 00:28 schreef Koettie het volgende:
Alle goede top2000 nummers komen 's nachts
Ik heb zin in het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Voel mij alweer wat beter. Dit geluid en de MI's van Coulthard en Kimi kan ik wel weer waarderen.
Misschien dat ik toch niet ziek word
Hoezo dan?quote:Op maandag 29 december 2014 00:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik nog niet eigenlijk![]()
Baal nog van het vorige seizoen.
Nja het hele F1 spelletje draaide altijd wel om geld, maar dit jaar leek dat echt iets te overduidelijk. Echt alles en iedereen was dit seizoen openlijk verpest. Jammer.quote:
Ja dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 29 december 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het hele F1 spelletje draaide altijd wel om geld, maar dit jaar leek dat echt iets te overduidelijk. Echt alles en iedereen was dit seizoen openlijk verpest. Jammer.
Nou dit jaar was wel echt de grens. Gevaarlijke auto's, teams die het jaar niet afmaken, rijders last-minute wijzigen vanwege geld. Wel echt te extreem geworden nu.quote:Op maandag 29 december 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens.
Het is er allemaal niet leuker op geworden.
Ja kloptquote:Op maandag 29 december 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dit jaar was wel echt de grens. Gevaarlijke auto's, teams die het jaar niet afmaken, rijders last-minute wijzigen vanwege geld. Wel echt te extreem geworden nu.
Okequote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know!
1 spelletje doen voor ik ga slapen?
Ik heb gewoon veel liefde voor het spelletjequote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo lekker makkelijk
Jij wilt gewoon nog even winnen voor het slapen gaanquote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel liefde voor het spelletje
Van jou altijd Yvquote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon nog even winnen voor het slapen gaan
Ik was 5 min terug nog de printer aan het repareren, dus moeheid is nog ff verquote:Op maandag 29 december 2014 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is altijd de vraag wanneer de slaap ook komt opzetten
Waarom dat?quote:Op maandag 29 december 2014 00:58 schreef perro. het volgende:
[..]
wordt wel een uurtje of 5, half 6.
hoe laat lag je er in?quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, het was 2 uur vanmiddag ofzo
hier half 3.quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, het was 2 uur vanmiddag ofzo
Een uur of 3, viel bijna in slaap op de tinychatquote:
Tofquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef perro. het volgende:
wel al 1gb van de 4gb van je musicstick vol.
dat zag ik nog dat je wegvielquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een uur of 3, viel bijna in slaap op de tinychat
Maar het was een zelf opgewekte slaap dus ik kon lekker bijna 12 uur liggen om alle gemiste slaap in te halen
Ga je echt de 4gig volmaken?quote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef perro. het volgende:
wel al 1gb van de 4gb van je musicstick vol.
Ik had wat ernstige nachtjes achter de rug, dus het was wel even heel fijnquote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zag ik nog dat je wegviel![]()
12 uur slaap, dat heb ik echt jaren niet meer gehad
Slaap lekker en bedanktquote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef Royco1 het volgende:
Ja, mijn bedje in met een aflevering Sherlock![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef Royco1 het volgende:
Ja, mijn bedje in met een aflevering Sherlock![]()
Wie heeft er gewonnen dan?quote:
Hehe.quote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij. Ik kan alleen winnen als Straw erbij is.
quote:
dan zekerquote:Op maandag 29 december 2014 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had wat ernstige nachtjes achter de rug, dus het was wel even heel fijn
oh, dus je stapt af van je succesformule?quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
al staan er nu wel verschillende nrs van dezelfde bands etc op, dat was vroeger met cassettes niet.
De tijden zijn veranderd he.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dus je stapt af van je succesformule?
cassettesquote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
al staan er nu wel verschillende nrs van dezelfde bands etc op, dat was vroeger met cassettes niet.
succesformule? voor wat?quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, dus je stapt af van je succesformule?
jep. stick wil je niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar![]()
Anders had ik gewoon een Made by Perro bandje gehad
oh. ja, even afwachten nog of de muziek naar lokameisje haar gading is. 60 minuten is toch wat anders dan 60(?) uur.quote:
Ik was heel hard aan warme dingen aan het denken en het heeft gewerktquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Koen66 het volgende:
Wtf, vanochtend stond er nog op KNMI dat er een paar dagen met forse vorst zouden komen, nu niks meer van over
wanneer heb je voor het laatst cassettes gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. ja, even afwachten nog of de muziek naar lokameisje haar gading is. 60 minuten is toch wat anders dan 60(?) uur.
nu nog ff de zon terugdenken en de regen weg en de lente kan beginnenquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was heel hard aan warme dingen aan het denken en het heeft gewerkt
Dat kan ik allemaal niet alleen hoor, dat is te veel van het goede.quote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu nog ff de zon terugdenken en de regen weg en de lente kan beginnen
opgenomen is een beter woord.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst cassettes gemaakt?
da's feitelijk al best laat, ik maakte eind jaren 90 al vrij vaak verzamel cd's, cassettedeck is ver weg in de kastquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef perro. het volgende:
[..]
opgenomen is een beter woord.
uh. ik denk zo'n 12 jaar geleden ongeveer? geen idee eigenlijk, lang geleden wel.
Jij was toen gewoon zo'n stomme cd hipster. Cassettes all the way!quote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's feitelijk al best laat, ik maakte eind jaren 90 al vrij vaak verzamel cd's, cassettedeck is ver weg in de kast
als we nu als Fok team allemaal tegelijk denkenquote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal niet alleen hoor, dat is te veel van het goede.
Dan nog is de zon 's nachts wel erg veel gevraagd hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we nu als Fok team allemaal tegelijk denken
Ik ga binnenkort ergens eens een opstelling maken met platenspeler, cassettedeck en VHSquote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij was toen gewoon zo'n stomme cd hipster. Cassettes all the way!
Ja.quote:
oh ik ook wel eerder hoor, maar je vroeger wanneer voor het laatst. al weet ik het dus niet zeker, ligt in een vaag grijs verleden.quote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's feitelijk al best laat, ik maakte eind jaren 90 al vrij vaak verzamel cd's, cassettedeck is ver weg in de kast
je zit op internet. heiden.quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij was toen gewoon zo'n stomme cd hipster. Cassettes all the way!
Sh*t betrapt. Al hadden wij thuis volgens mij tegelijk internet toen ik voor het eerst zo'n mini-cassette-toren kreeg hoor.quote:
Nu Micro SD in de auto. Klotedingen om op te slaanquote:Op maandag 29 december 2014 01:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ik ook wel eerder hoor, maar je vroeger wanneer voor het laatst. al weet ik het dus niet zeker, ligt in een vaag grijs verleden.
cd's ook even gedaan, maar dat was vooral voor in de auto. scheelde wisselen.
telefoon of laptop?quote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Inolvidable het volgende:
FOK logt me de hele tijd uit omdat ik verbonden ben aan een ander IP. Wtf.
dat is nogal een verschil in de mate van geavanceerdheid in technologisch opzicht.quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sh*t betrapt. Al hadden wij thuis volgens mij tegelijk internet toen ik voor het eerst zo'n mini-cassette-toren kreeg hoor.
Laptop.quote:
ik plug mijn ipod nu in.quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu Micro SD in de auto. Klotedingen om op te slaan
Ja, zit even te zoeken wel jaar dat was. Maar woonde in een van de eerste gemeentes met kabelinternet. Dus vandaar de verkeerde volgorde denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is nogal een verschil in de mate van geavanceerdheid in technologisch opzicht.
door de mand gevallen. guess who.
raar.quote:
uhu. ik denk het ook.quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zit even te zoeken wel jaar dat was. Maar woonde in een van de eerste gemeentes met kabelinternet. Dus vandaar de verkeerde volgorde denk ik.
radio slikt huidige foon niet (Nexus 5) vorige wel (galaxy S3)quote:
Ik weet het ook niet, heb er vaker last van.quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar.
Met een foon kan ik me voorstellen dat als je aanlogt op Fok en het vinkje bij Ip staat aan dat ie uitlogt als je tussen WiFi en 3/4g flippert
apple ftw. vraag maar aan yviechickie.quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
radio slikt huidige foon niet (Nexus 5) vorige wel (galaxy S3)
ah dus hij flippert toch ookquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, heb er vaker last van.![]()
Maar ik heb sowieso problemen met verbinding maken hier. Er zit hier een betaalde KPN en Ziggo verbinding waar hij eerder verbinding mee zoekt dan met mijn eigen netwerk.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
apple ftw. vraag maar aan yviechickie.
Mwah, heb wel een iPad, maar ben niet echt zo'n Apple freakquote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef perro. het volgende:
[..]
apple ftw. vraag maar aan yviechickie.
Nah, hij flippert niet want via KPN en Ziggo heb ik geen verbinding met FOK.quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dus hij flippert toch ook![]()
Vinkje bij inloggen Fok uitzetten dan heb je er geen last meer van
ja rond die tijd kregen wij ook kabel. 2mbit.quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
En 1996 volgens mij dus dat kan wel kloppen dan.
raar dingquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah, hij flippert niet want via KPN en Ziggo heb ik geen verbinding met FOK.
misschien slikt ie je ipad wel.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah, heb wel een iPad, maar ben niet echt zo'n Apple freak
Tja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
ziek aan het worden?quote:Op maandag 29 december 2014 01:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niet in de stemming daarvoor.
Te misselijk voor een dirty mind op het moment
quote:Op maandag 29 december 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Foto's aan het bewerken van m'n hond. Tien minuten gelachen om deze foto.
leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
kop thee met honing pakken.quote:Op maandag 29 december 2014 01:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoop het niet, vooralsnog gewoon misselijk.
En hier sneeuwt het niet hoor, leugenaar
Poepie he.quote:
Honing is veel te zoet en niet lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef perro. het volgende:
[..]
kop thee met honing pakken.
hier wel. al zijn het minivlokken. wel al wit hier. al sneeuw gehad.
maar wel goed.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Honing is veel te zoet en niet lekker.
Klinkt dramatisch.quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er maar eens een einde aan maken
truste allquote:Op maandag 29 december 2014 01:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt dramatisch.
Ik ga iig gewoon proberen te slapen.![]()
Welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |