Ik gebruik louter mooie woorden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boterletter, wat een mooi woord
Ik denk dat het goedkomt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, kloptDe Rellende_Rotscholier vond het minder geslaagd, hopelijk vind jij het wel mooi
Wij waren dat toch ook?quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waren wij ginger buddies?
Zoals ik al zei vergeet ik werkelijk alles wat er vorig jaar gezegd is
Voor het eerst.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig komt het origineel nog want die is echt stukken beter
Hoe wil je het dan noemen? Het is behoorlijk happy andersquote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
welnee.. no good of out of space is geen happy hardcore.
Ik zeg, niks meer aan doen!quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik gebruik louter mooie woorden.
Nee, gisteren ging het over gingerhaat en toen bleek de helft ginger te zijn. Ik weet niet of jij daar bij zat. Of dat je een ginger bent. Ben je een ginger? Kijk dan uit voor Stickertje.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waren wij ginger buddies?
Zoals ik al zei vergeet ik werkelijk alles wat er vorig jaar gezegd is
Nope vorig jaar stond ie er ook al inquote:
Was kennelijk een eyeopener toen het nieuw binnenkwam.quote:
Hij staat bij mij op een Happy Hardcore verzamelalbumquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen? Het is behoorlijk happy anders
Geldt dat niet voor bijna alle top2000 noteringen?quote:
in elk geval geen happy hardcore zoals er hier in Nederland werd gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk een generatiekloof hierquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hun versie van We used to wait.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk dat het goedkomt.
Maar de beste Nederlandse coverband vind ik Di-rect![]()
Ja maar toen onder dezequote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope vorig jaar stond ie er ook al in
Dat hij hoger staat dan dit, bedoelde hij.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope vorig jaar stond ie er ook al in
Mijn trommelvliezen zijn zich nog aan het herstellen van die audiodiarree van net. Dit is dan wel even prettig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Jovatov het volgende:
dit is wel een inkaknummer na the prodigy zeg
Want?quote:
nee hoor, de helft mag wel blijven..quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor bijna alle top2000 noteringen?
quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Jovatov het volgende:
dit is wel een inkaknummer na the prodigy zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |