Naja, er zijn al 5 songs waar je eerder aan denkt dan Omen bij Prodigyquote:
mijne in 2015quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn eerste keer UB40 was denk ik in 1985 of 1986. In Arnhem, in de Rijnhal.
Ik kan het me voorstellen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij vertelde eens in een interview dat mensen vaak bang voor hem zijn als ze met hem in de lift staan ofzo, moet daar altijd nog om lachen
Ja, kloptquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah die bewaar ik voor de reclame, covers van de staat vind ik in het algemeen heel leukDeze dus:
welnee.. no good of out of space is geen happy hardcore.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het een keerpunt was in het oeuvre van the Prodigy, daarvoor maakten ze happy hardcore
van ons lijstjequote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barst, The The komt vannacht. Een van die liedjes die ik alleen met de Top hoor.
Boterletter, wat een mooi woordquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een boterletter is dat. Die kan er he-le-maal niets van.
De Staatquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah die bewaar ik voor de reclame, covers van de staat vind ik in het algemeen heel leukDeze dus:
dat klopt misschien wel, maar die zijn niet beter.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, er zijn al 5 songs waar je eerder aan denkt dan Omen bij Prodigy
Ons?quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig mis met De Staat, maar ze moeten wel hun eigen liedjes spelen..
Ga je schamenquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat het een keerpunt was in het oeuvre van the Prodigy, daarvoor maakten ze happy hardcore
Waren wij ginger buddies?quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen.Hij heeft na Outer Space ook een mega-transformatie ondergaan.
Ook een ginger trouwens als ik me niet vergis.
Maar wel klassiekerquote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klopt misschien wel, maar die zijn niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |