In dit geval andersomquote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na het zoet komt toch weer het zuur.
Ik had liever beter nummers gezienquote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er moeten meer van die jongere stemmers bijkomen
Wat een boterletter is dat. Die kan er he-le-maal niets van.quote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Torre Florim van De Staat heeft dit lied een keer gecuvered en er een hele andere versie van gemaakt. Die is ook heel mooi
Hij vertelde eens in een interview dat mensen vaak bang voor hem zijn als ze met hem in de lift staan ofzo, moet daar altijd nog om lachenquote:
Die kent iedereenquote:
Eerder EY EY EYquote:
In het café zijn er zo te zien wel fans.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dit vind ik wat minderzo te zien ben ik de enige
nou dat, wat een treurnisquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een boterletter is dat. Die kan er he-le-maal niets van.
Ah die bewaar ik voor de reclame, covers van de staat vind ik in het algemeen heel leukquote:Op zondag 28 december 2014 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Torre Florim van De Staat heeft dit lied een keer gecuvered en er een hele andere versie van gemaakt. Die is ook heel mooi
Ik steun je ook in deze.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef DeJori het volgende:
Dit vind ik wat minderzo te zien ben ik de enige
quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn eerste keer UB40 was op Pinkpop '81. Om je helemaal jong te laten voelen.
U2 was daar ook en die hadden het niet over Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |