na de wedstrijd lekker het thuisvak opzoeken voor een robbertjequote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, het was op zich wel lachen om met 7000 man in het uitvak te staan. Maar heb zelden zo'n overvloed aan malloten en inteeltfiguren gezien, ongelooflijk.
Niet doen dan word je uitgelachen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat Keegan Brown gaat winnen.
Fort Alpha, bazenserie was datquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Tatumdie heeft ook nog nooit wat zinings gedaan in der leven volgens mij
Dat verklaart deze breakquote:
Mwah, ik denk dat het qua percentage bodyfat elkaar niet eens zo heel veel ontloopt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch niet dik genoeg, hoe verklaar je dit?
Die zijn ze druk aan het vet feeden, moet nog groeien.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo heb je ook af en toe een blanke hardloper, uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom kippetje Rowby wat onwennig was.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zijn ze druk aan het vet feeden, moet nog groeien.
Check die tietjes dan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
na de wedstrijd lekker het thuisvak opzoeken voor een robbertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |