SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond de opkomstmuziek van Jelle bij de BDO wel goed.
Deze?![]()
Dacht al dat Brown wel wat weg had van de gemiddelde Middlesbrough-fans die ik vandaag zag. Zie nu dat ie 30 kilometer verderop geboren is, een grote inteeltbende daar in het noordoosten.![]()
Dat roze shirt past niet bij zijn uitstraling van een Joegoslavische oorlogsmisdadiger."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat zou je bijna wel zeggen ja...quote:
Nee, het was iets met of van Needlejuice geloof ik, klonk wel appart. Zeker in die entourage![]()
Zijn kleding zegt ook wel iets.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
Dacht al dat Brown wel wat weg had van de gemiddelde Middlesbrough-fans die ik vandaag zag. Zie nu dat ie 30 kilometer verderop geboren is, een grote inteeltbende daar in het noordoosten.
helemaal in de warRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Ik print het uit en leg het op mijn nachtkastje.quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg in ieder geval![]()
Mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik print het uit en leg het op mijn nachtkastje.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ach, het was op zich wel lachen om met 7000 man in het uitvak te staan. Maar heb zelden zo'n overvloed aan malloten en inteeltfiguren gezien, ongelooflijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn kleding zegt ook wel iets.
helemaal in de war![]()
Sharkpot.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Max23 het volgende:
Die Brown is een soort kruising van Lewis en LloydVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
na de wedstrijd lekker het thuisvak opzoeken voor een robbertjequote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, het was op zich wel lachen om met 7000 man in het uitvak te staan. Maar heb zelden zo'n overvloed aan malloten en inteeltfiguren gezien, ongelooflijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zei toch dat Keegan Brown gaat winnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet doen dan word je uitgelachen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat Keegan Brown gaat winnen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Fort Alpha, bazenserie was datquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Tatumdie heeft ook nog nooit wat zinings gedaan in der leven volgens mij
![]()
![]()
Dat verklaart deze breakquote:
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Lewis gaat gewoon verliezen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Carbietdarten
Mooie Olympische Sport.'And I called your name,
Ja die explosieve stof is carbid.
-
Mwah, ik denk dat het qua percentage bodyfat elkaar niet eens zo heel veel ontloopt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch niet dik genoeg, hoe verklaar je dit?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die zijn ze druk aan het vet feeden, moet nog groeien.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch niet dik genoeg, hoe verklaar je dit?![]()
Zo heb je ook af en toe een blanke hardloper, uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch niet dik genoeg, hoe verklaar je dit?'And I called your name,
Dat verklaart waarom kippetje Rowby wat onwennig was.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zijn ze druk aan het vet feeden, moet nog groeien.![]()
Check die tietjes dan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch niet dik genoeg, hoe verklaar je dit?![]()
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
na de wedstrijd lekker het thuisvak opzoeken voor een robbertje
Verder was er alleen een groepje van zo'n 50 pubers naast het uitvak wat liep te provoceren. Met in het midden een blonde sloerie, die nadat ze weigerde haar 'tits te showen for the lads', ze van 7000 man te horen kreeg dat ze chlamydia had en vervolgens ietwat flipte.![]()
Ik kom niet uit de Achterhoek, sorryquote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef RingBewoner het volgende:
Karbiet? Gast, leer eens Nederlands.
'And I called your name,
Ik ken werkelijk waar niemand die karbiet zegt. Altijd carbid hiero.quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de Achterhoek, sorryUI Made bij VanilleKwark.![]()
Deze topshows ga je waarschijnlijk nooit zien in NLquote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.
Verder was er alleen een groepje van zo'n 50 pubers naast het uitvak wat liep te provoceren. Met in het midden een blonde sloerie, die nadat ze weigerde haar 'tits te showen for the lads', ze van 7000 man te horen kreeg dat ze chlamydia had en vervolgens ietwat flipte.![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Brown moest kennelijk beide kerstdagen werken om hiervoor vrij te krijgen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.
![]()
![]()
![]()
![]()
#BANTSquote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Verder was er alleen een groepje van zo'n 50 pubers naast het uitvak wat liep te provoceren. Met in het midden een blonde sloerie, die nadat ze weigerde haar 'tits te showen for the lads', ze van 7000 man te horen kreeg dat ze chlamydia had en vervolgens ietwat flipte.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als je dit al kut vindt.. Kan stukken erger.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Kutregie dit toernooi of ligt het aan mij.![]()
Valt meequote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Kutregie dit toernooi of ligt het aan mij.![]()
Wat is hier erg aan dan?quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Kutregie dit toernooi of ligt het aan mij.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik kijk eigenlijk ook bijna alleen maar rond deze dagen van het jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit al kut vindt.. Kan stukken erger.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waanzinnige wedstrijd, waanzinnig tempoquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Het haalt het nog lang niet bij Gando - Jelle K. gisteren.![]()
![]()
Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk ook bijna alleen maar rond deze dagen van het jaar.
Het WK is nog altijd het mooiste toernooi.![]()
Anderson heeft in de grootste topshows van 2014 gespeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waanzinnige wedstrijd, waanzinnig tempo
Jammer dat bijvoorbeeld Anderson - Kist maar 11 legs duurde.
Jammer dat Anderson verloor van Taylor op de WMP.
![]()
ja wtf zat al te kijken.quote:
-
Lewis net boven de 100 met 50% checkout. Prima, maar zeker nog niet top.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zullen we haxball doen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderson heeft inderdaad zo zijn pieken en dalen, moet wat constanter worden soms![]()
wel voor bdoquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
Lewis net boven de 100 met 50% checkout. Prima, maar zeker nog niet top.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Het waren met name zijn dubbels.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderson heeft inderdaad zo zijn pieken en dalen, moet wat constanter worden soms![]()
In de volgende ronde kan hij het zich wel veroorloven om de gaskraan niet hevig open te gooienquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fking Lewis fanboys![]()
-
Kan voor 70 euro geen goede zijn vermoed ik zo, zeker als je kijkt wat je er nog meer bij krijgt.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Okee RayBar-haterquote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de volgende ronde kan hij het zich wel veroorloven om de gaskraan niet hevig open te gooien![]()
Je bedoelt dat die Brown een kruising is tussen Gerard Joling en Gordon.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Max23 het volgende:
Die Brown is een soort kruising van Lewis en Lloyd![]()
Ik zit op een stream te kijken die toch al achterloopt, als ik dan ook nog haxball speel lag ik als neten![]()
Daar weet ik weinig vanquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan voor 70 euro geen goede zijn vermoed ik zo, zeker als je kijkt wat je er nog meer bij krijgt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Vast wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Fras een room.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Oh ik dacht even dat je het over Lewis had..quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson speelt tegen Reyes, niet tegen de_Knar
Tegen Reyes kan het inderdaad![]()
Ja. Set 1zag hij maar als een opwarmronde dit dat.quote:![]()
-
Keegan Brown is ook wel ranzig dik zeg, jezus christus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neequote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Nober het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat Brown doorgaat en dat Van Barneveld wellicht de kwartfinale haalt?![]()
Ach, hij is tenslotte al 22quote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Keegan Brown is ook wel ranzig dik zeg, jezus christus.![]()
Denk niet dat Brown hier doorgaat.quote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Nober het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat Brown doorgaat en dat Van Barneveld wellicht de kwartfinale haalt?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe kan je mensen zoals Lewis haten met misschien wel de meest geweldige worp.quote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Set 1zag hij maar als een opwarmronde dit dat.![]()
![]()
Harde realitycheck dan als je vriendin bereid is zoveel neer te leggen voor betere seks.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ex van mij had er eentje. Iets van 140 euro als ik mij niet vergis.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Wat?quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je mensen zoals Lewis haten met misschien wel de meest geweldige worp.Lelijke worp man. Mondje elke keer open en alles
-
Het betere smijtwerk, heerlijk om naar te kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat?Lelijke worp man. Mondje elke keer open en alles
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat heeft je mond te maken met een worp.quote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat?Lelijke worp man. Mondje elke keer open en alles
![]()
Niemand kan zo lekker een 180'er in het bord smijten als Lewis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze had hem al voordat wij elkaar kregen en toen is ie in de kast geblevenquote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Harde realitycheck dan als je vriendin bereid is zoveel neer te leggen voor betere seks..
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Leidt af.quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft je mond te maken met een worp.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Kijk ik tien keer liever naar dan een Chisnall bijvoorbeeld. Als het bij Chisnall niet loopt, gaat hij debiel lopen trekken met zijn schouder.quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Niemand kan zo lekker een 180'er in het bord smijten als Lewis.![]()
Gerrie kan er ook wat van.quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Niemand kan zo lekker een 180'er in het bord smijten als Lewis.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft je mond te maken met een worp.![]()
![]()
Keegan zo op 1-2
-
BAM koekoek. Tijd voor nog een biertje'And I called your name,
Keegan is wel homofiel trouwens, niet dat hier iets mis mee is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mensen zoals Lewis en Van Gerwen doen het uit de losse pols. Dat is puur genieten. Dat gaat onmogelijk geforceerd of met de schouder.
Anti-genot wanneer het niet loopt bij een Anderson of een Chisnall. Dan zie je duidelijk dat ze hun rechterarm uit de kom gaan trekken.![]()
zak in elkaar joh kkgekquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haxballen als Lewis tegen Brown speeltVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat janken die gasten steeds over angst met hun Lewis erectie.
-
Je was er net ook hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haxballen als Lewis tegen Brown speeltUI Made bij VanilleKwark.![]()
Stoïcijnse baas die Brown.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Waarvoor gebruik je bij haxball een muis?quote:Op zondag 28 december 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Mijn laptop is traag en geen muis.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Fuck jammerIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hahaha Lewis.
-
Komt goedquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, hopen dat Lewis de reserve snel laat ontbranden.
'And I called your name,
Die Lewis met zoveel angst oo het podium voor BrowngodIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Toch slechts 92 gemiddeld.quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind die Brown toch wel absurd goed dartsen.
10 uit 22 op de dubbels is wel knap voor zo'n jongen.![]()
Ga slapen manquote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lewis 2-2 maken en dan hop hop hop eroverheen walsen'And I called your name,
Heeft geen nut meerquote:. Doe ik morgenochtend wel als ik om 9 uur thuis ben
Zonder wrijving geen glans![]()
Tops tops
'And I called your name,
Geweldige finish. Jammer dat het nauwelijks in beeld was
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De regie is echt van belachelijk niveau. Hele toernooi al.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Zorro het volgende:
Geweldige finish. Jammer dat het nauwelijks in beeld was'And I called your name,
Gewoon gas geven wanneer het moetquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef BartMcCormick het volgende:
Poeh dat doet Lewis dan wel weer heel netjes die laatste twee legs..
Zonder wrijving geen glans![]()
Thursday January 1
Friday January 2
Ik streep Brown alvast door.![]()
Ik vind helemaal leuk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tegenwoordig moeten er ook overal van die zinloze close-ups inquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De regie is echt van belachelijk niveau. Hele toernooi al.
Bij het voetbal mis je ook al regelmatig dingen daardoor, en hier is het helemaal erg.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hopelijk stunt Bunting morgenquote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Nober het volgende:
Thursday January 1
Friday January 2
Opdracht van skyquote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten er ook overal van die zinloze close-ups in
Bij het voetbal mis je ook al regelmatig dingen daardoor, en hier is het helemaal erg.![]()
5 minuten aanhoren hoe ze methun stijve lul aant spelen zijn door lewis.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Nou, joohooquote:
Ok.quote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
5 minuten aanhoren hoe ze methun stijve lul aant spelen zijn door lewis.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het lijkt er wel in te zitten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin in een 9-dart van Lewis.sig verwijderd door FA![]()
10 darter ook goed?quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk heb ik wel zin in een 9-dart van Lewis.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Nober het volgende:
Thursday January 1
Friday January 2
![]()
Die grouping
'And I called your name,
Leuk na een uitgegooide leg of het binnenhalen van een set, maar laat dat achterwege tijdens een beurt of zo,quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Close ups laten de emoties zien, dat is leuk voor de kijkerUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Sked het volgende:
Lewis wordt afgetekend wereldkampioen. Na deze pot alleen maar whitewashes.
'And I called your name,
Dat zou zelfmoord zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom aan Brown, maak gehakt van #viesdikUn dann rettet kein Kavallerie,
Dan heb je wel veel gehakt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom aan Brown, maak gehakt van #viesdik![]()
Ze presteren wel onder druk
'And I called your name,
We worden weer verwend
'And I called your name,
Brown sloopt lewis mentaal.
-
Stijgende lijnquote:'And I called your name,
Hoe kan het dat de caller over sommige eenvoudige scores zo lang moet denken?
Ik zag het net bij een score van 140, waarbij er een behoorlijk tijd zat tussen de laatste pijl en het callen.![]()
Caller heeft dyscalculiequote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef icloud het volgende:
Ik zag het net bij een score van 140, waarbij er een behoorlijk tijd zat tussen de laatste pijl en het callen.![]()
Even checken of een pijl wel of niet in de dubbel zitquote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef icloud het volgende:
Sta jij nooit eens te schrijven naast een dartbord bij een game? Dat is nog best klote om te zien of 'ie er wel of niet inzit. Zeker met zo'n dunne bedrading.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef icloud het volgende:
Je moet gewoon kijken met geluid uit.. Waardeloos commentaarquote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
In de touwen? Hij staat 3-2 achter.![]()
RevalidatieUn dann rettet kein Kavallerie,
Jongens, meer darten na de break! Huahuahauhuahwa'And I called your name,
Oeeeeeehhh'And I called your name,
Tja, niveauquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt vreemd dat Lewis niet allang afstand van Brown genomen heeft.![]()
Bij die 140 van brown was het heel duidelijk te zien, ze zaten niet tegen het randje aan ofzo., je zag de caller ook geen stap opzij zetten om beter te kijken ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sta jij nooit eens te schrijven naast een dartbord bij een game? Dat is nog best klote om te zien of 'ie er wel of niet inzit. Zeker met zo'n dunne bedrading.![]()
Wel aardig wat dubbels gemist.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt vreemd dat Lewis niet allang afstand van Brown genomen heeft.![]()
Oooonneeeeee-Hundred-and-Eiiiiiiiightyyyyyyyyy
Brown staat er op de dubbels beter voor.quote:Op maandag 29 december 2014 00:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel aardig wat dubbels gemist.UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: