Mwah, ik denk dat het qua percentage bodyfat elkaar niet eens zo heel veel ontloopt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch niet dik genoeg, hoe verklaar je dit?
Die zijn ze druk aan het vet feeden, moet nog groeien.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo heb je ook af en toe een blanke hardloper, uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom kippetje Rowby wat onwennig was.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zijn ze druk aan het vet feeden, moet nog groeien.
Check die tietjes dan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
na de wedstrijd lekker het thuisvak opzoeken voor een robbertje
Ik kom niet uit de Achterhoek, sorryquote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef RingBewoner het volgende:
Karbiet? Gast, leer eens Nederlands.
Ik ken werkelijk waar niemand die karbiet zegt. Altijd carbid hiero.quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de Achterhoek, sorry
Deze topshows ga je waarschijnlijk nooit zien in NLquote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.
Verder was er alleen een groepje van zo'n 50 pubers naast het uitvak wat liep te provoceren. Met in het midden een blonde sloerie, die nadat ze weigerde haar 'tits te showen for the lads', ze van 7000 man te horen kreeg dat ze chlamydia had en vervolgens ietwat flipte.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de rust probeerde een doorgewinterde Blackburn hooligan het uitvak in zijn eentje te bestormen. Hoewel hij drie stewards en een agent omver wierp, mocht het uiteindelijk niet baten.
Verder was er alleen een groepje van zo'n 50 pubers naast het uitvak wat liep te provoceren. Met in het midden een blonde sloerie, die nadat ze weigerde haar 'tits te showen for the lads', ze van 7000 man te horen kreeg dat ze chlamydia had en vervolgens ietwat flipte.
#BANTSquote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Als je dit al kut vindt.. Kan stukken erger.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Kutregie dit toernooi of ligt het aan mij.
Valt meequote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Wat is hier erg aan dan?quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Ik kijk eigenlijk ook bijna alleen maar rond deze dagen van het jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit al kut vindt.. Kan stukken erger.
Waanzinnige wedstrijd, waanzinnig tempoquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Het haalt het nog lang niet bij Gando - Jelle K. gisteren.
Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk ook bijna alleen maar rond deze dagen van het jaar.
Anderson heeft in de grootste topshows van 2014 gespeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waanzinnige wedstrijd, waanzinnig tempo
ja wtf zat al te kijken.quote:
Zullen we haxball doen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderson heeft inderdaad zo zijn pieken en dalen, moet wat constanter worden soms
wel voor bdoquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
Lewis net boven de 100 met 50% checkout. Prima, maar zeker nog niet top.
Het waren met name zijn dubbels.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderson heeft inderdaad zo zijn pieken en dalen, moet wat constanter worden soms
In de volgende ronde kan hij het zich wel veroorloven om de gaskraan niet hevig open te gooienquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan voor 70 euro geen goede zijn vermoed ik zo, zeker als je kijkt wat je er nog meer bij krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |