Respect voor zo''n lage "ik help de VVD" streek? Typisch Telegraaf.quote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als persoon lijkt hij mij een gigantische anus, maar als journalist heb ik toch wel diep respect voor hem.
quote:
Die zijn nu weer alleen maar het CDA aan het steunen dus je praat weer onzin Kloppekind.quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Respect voor zo''n lage "ik help de VVD" streek? Typisch Telegraaf.
Als ze Rutte diezelfde vragen hadden gesteld, had hij dan wel geweten wat een pak melk kost?quote:Op maandag 29 december 2014 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
Was vergeten hoezeer Cohen een modderfuguur sloeg.
Man man man, plaatsvervangende schaamte.
Onzin.quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Respect voor zo''n lage "ik help de VVD" streek? Typisch Telegraaf.
Die had zich er met een grap vanaf gemaakt. Dat was het hele punt. Die getallen zijn niet relevant, maar Job maakte ze relevant.quote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als ze Rutte diezelfde vragen hadden gesteld, had hij dan wel geweten wat een pak melk kost?
Twan Huys praat met boter op z'n hoofd. Als hij met Amerika aan komt zetten dan moet hij elke politicus dezelfde behandeling geven. Het tegendeel is waar.
Bron?quote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zijn nu weer alleen maar het CDA aan het steunen dus je praat weer onzin Kloppekind.
En dan zou Huys alsnog door zijn blijven zeuren na zo'n grap als je hem op zijn woorden moet geloven.quote:Op maandag 29 december 2014 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die had zich er met een grap vanaf gemaakt. Dat was het hele punt. Die getallen zijn niet relevant, maar Job maakte ze relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |