http://www.npo.nl/2doc-om-de-laatste-zetel/29-12-2014/AT_2023002quote:Reconstructie van de historische verkiezingsrace van 2010 die op één zetel werd beslecht. Job Cohen, Jan Peter Balkenende en Mark Rutte streden gedrieën om het premierschap. Wat speelde zich voor én achter de schermen van hun campagnes af?
Als persoon lijkt hij mij een gigantische anus, maar als journalist heb ik toch wel diep respect voor hem.quote:
Het lot van Balkenende staat Rutte denk ik ook te wachten bij de volgende verkiezingen. Tenzij hij de rit uitzit.quote:
Weet niet. Vooralsnog is het vooral de PvdA die lijdt onder kabinetsdeelname.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lot van Balkenende staat Rutte denk ik ook te wachten bij de volgende verkiezingen. Tenzij hij de rit uitzit.
Het is wat Wiegel zei, maximaal twee kabinetten. Als Rutte eerder weggaat dan houdt hij niet te lang vast aan de macht.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lot van Balkenende staat Rutte denk ik ook te wachten bij de volgende verkiezingen. Tenzij hij de rit uitzit.
Wie moet het dan gaan doen?quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het is wat Wiegel zei, maximaal twee kabinetten. Als Rutte eerder weggaat dan houdt hij niet te lang vast aan de macht.
Nouja, ze profiteren van een zeer zwak CDA inderdaad. Rutte zie ik niet voortijdig weggaan. Tenzij Schippers zich nog beter kan profileren.quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet. Vooralsnog is het vooral de PvdA die lijdt onder kabinetsdeelname.
Ik denk dat de schade voor de VVD wel mee zal vallen, ook als het kabinet voortijdig valt. 40 zetels gaat hem denk ik niet worden, maar de VVD wordt wel de grootste.
Zouden ze Rutte niet voor de verkiezingen al inwisselen trouwens?
Die Eliasquote:
Kon me zo'n VVD hockeymeisje met dikke tieten nog wel goed herinneren die daar op het podium stond te hossen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zie die Elias staan met z'n dikke kop op dat podium.
Hij deed nog een dappere poging om te swingen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar adem stond te happen toen Teeven los gingquote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die is ook te licht. Een vrouw, dat valt op. En Schippers staat haar mannetje.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef karton2 het volgende:
[..]
Goede vraag.. van Zijlstra word ik niet enthousiast in ieder geval..
Nah, te kille uitstraling.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die is ook te licht. Een vrouw, dat valt op. En Schippers staat haar mannetje.
Vraag me af of dat gedoe met die zorgwet haar wordt aangerekend.. Begin je meteen met een achterstand aan een campagne.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die is ook te licht. Een vrouw, dat valt op. En Schippers staat haar mannetje.
Daarom moest men er ook uitkomen, anders was zij al beschadigd voordat ze goed en wel begonnen was.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Vraag me af of dat gedoe met die zorgwet haar wordt aangerekend.. Begin je meteen met een achterstand aan een campagne.
Jij zou je er ook prima vermaken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal types Erik en GS in die tent.
Als er maar bier is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |