Liever dan mijn leven zingt hij.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef djenneke het volgende:
Liever dan mijn lever. Moet je minder drinken joh.
Ik was je 25 jaar voorquote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook het trouwliedje bij het huwelijk van mijn schoonzus.
Wij hebben Stef Bos vaak gezien live, maar nu wel een klein beetje Stef Bos moe.
Ik ben een groot fan van Radiohead en ik vind het een van hun minderen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel een goed instapnummer voor mensen die niet al te bekend zijn met Radiohead.
Morgen ben ik overdag hier weinig te vinden. MOet werken.... en ik denk dat ik geen tijd heb om hier te posten.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dank.
Morgen doe ik weer mee vanaf:
823 Crowded House ~ Four Seasons In One Day
of
822 Japan ~ Nightporter.
Radiohead heeft zo'n uiteenlopend repetoire dat twee fans een totaal andere muzieksmaak kunnen hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Radiohead en ik vind het een van hun minderen.
Ik op No Surprises. Genot dus.quote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
ik heb op radiohead - creep gestemd
Street spirit vind ik het mooiste, maar ik kan hier niets bij bedenken.quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik op Street Spirit vorig jaarquote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
Dat is midden in de nacht ergens.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef nipeng het volgende:
Dank.
Morgen doe ik weer mee vanaf:
823 Crowded House ~ Four Seasons In One Day
of
822 Japan ~ Nightporter.
Volgens mij geldt over het algemeen dat de die-hard fans de meest bekende nummers niet de beste vinden.quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet?quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef laxus13 het volgende:
De Radiohead na Ok Computer vind ik niks, daarvoor was het een prima band
Ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
I wan't you to notice when I'm not around.quote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Godver, Sticker, we hebben iets gemeen.
Karma Police, dat is niet zo verrassend. Maar ik vind Creep ook helemaal niks aan. Terwijl die weer superhoog staat.quote:
Ik probeer Exit Music for a Film al een tijdje via vrije keuze in de lijst te krijgen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef Stickertje het volgende:
Probeer In Rainbows eens! Dat is voor mensen die Kid A niets vinden ook nog wel een goed album.quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef laxus13 het volgende:
De Radiohead na Ok Computer vind ik niks, daarvoor was het een prima band
Goed is ie héquote:
Oh nee laat maar, ik ging net m'n lijst nog na bij wijze van dubbelcheck en het is gesneuveld in de longlist.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]is het weer een paar graden koeler geworden in hel?
Humberto?quote:
Niveautje Blof, maar dan in het engelsquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
I wan't you to notice when I'm not around.
Dat zijn treffende teksten!
Stond heel hoog bij de snob 2000. Kansje dat het volgend jaar lukt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer Exit Music for a Film al een tijdje via vrije keuze in de lijst te krijgen.
Ken ik maar vind ik helaas ook niksquote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer In Rainbows eens! Dat is voor mensen die Kid A niets vinden ook nog wel een goed album.
waar heb je dan wel op gestemd?quote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, ik ging net m'n lijst nog na bij wijze van dubbelcheck en het is gesneuveld in de longlist.HOE DAN.
Ba dum tssssquote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
Wacht even er zit iets heel storends door m'n boxen heen te rammelen.
Die is ook mooi. Creep is gewoon de bekendste denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Karma Police, dat is niet zo verrassend. Maar ik vind Creep ook helemaal niks aan. Terwijl die weer superhoog staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |