SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas[/b] v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 D Webster/Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Taylor/M Webster v Kim Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/M. Webster/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
Deano aan de darteritus. Dit komt niet meer goed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Prima teksten Gerald, en we gaan weer terug naar de wedstrijd!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Painter een beter gemiddelde zowel scorend als op de dubbels. Evenveel legs gewonnen, maar toch exit Artist.quote:![]()
Curlingquote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het Nederlands curlingteam ziet er wel uit als een groepje Fokkers trouwens
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Vroeger was je toch helemaal niet zo semi-grappig, maar een gerespecteerde user? Of heb ik dit mis.quote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Prima teksten Gerald, en we gaan weer terug naar de wedstrijd!![]()
That's darts.quote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Painter een beter gemiddelde zowel scorend als op de dubbels. Evenveel legs gewonnen, maar toch exit Artist.![]()
Marcel Maijer had een diepgaand gesprek over de mindgame willen houdenquote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Prima teksten Gerald, en we gaan weer terug naar de wedstrijd!![]()
Een gerespecteerde user? Nou dat kan nooit.quote:Op zondag 28 december 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger was je toch helemaal niet zo semi-grappig, maar een gerespecteerde user? Of heb ik dit mis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat werd één pijpfestijn.twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:32:20En @AdVoiceOver Goed schort! http://t.co/cBLwaiLC3c reageer retweet
![]()
Werkdarts... gvd...quote:Op zondag 28 december 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel constanter en weinig werkdarts.![]()
![]()
Ad bij het koken vast een hele fles olijfolie erin flikkeren terwijl een halve is toegestaan.-quote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Dat werd één pijpfestijn.twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:32:20En @AdVoiceOver Goed schort! http://t.co/cBLwaiLC3c reageer retweet
![]()
Waterstofbom op die gek.quote:Op zondag 28 december 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ad bij het koken vast een hele fles olijfolie erin flikkeren terwijl een halve is toegestaan.-![]()
Nouja, nu loop je beetje te trollen in NWS en hier de grappen van Vermeer te maken.quote:Op zondag 28 december 2014 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een gerespecteerde user? Nou dat kan nooit.![]()
Wat zijn dit?quote:Op zondag 28 december 2014 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja, nu loop je beetje te trollen in NWS en hier de grappen van Vermeer te maken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Webster gaat ook nog wel choken als de overwinning in zicht komt, net als een paar weken terug.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tops-tops is alleen voor de echte helden en niet voor de nobuddies.![]()
![]()
Boortoren.quote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Dat werd één pijpfestijn.twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 17:32:20En @AdVoiceOver Goed schort! http://t.co/cBLwaiLC3c reageer retweet
Jack does it in real time...![]()
Stand up when you love the darts.quote:Op zondag 28 december 2014 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
Al die bijnamen ook voor al die darters en commentatoren hier. Ik ga stuk![]()
Nee, dat zie ik niet gebeuren. Wat doen de odds eigenlijk? Heb nog wat centen op mijn Unibet staan.quote:'And I called your name,
177
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doe ik.quote:Op zondag 28 december 2014 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stand up when you love the darts.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Mark Webster gaat winnen vanavond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Keegan Brown ook.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het publiek schreeuwt ''tieten! tieten!''|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
VGerwen gooit altijd sterk tegen sterke tegenstanders. Maar, toegegeven, met die odds is het wellicht lucratief om wat op Jenkins te zetten. Wellicht dat de betters daar vooral op de naam van vGerwen afgaan, hence the odds.quote:Op zondag 28 december 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo. MVG gooit nog niet best en Jenkins gooit tot nu toe sterk
[..]
[ afbeelding ]'And I called your name,
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
20 Euro op Jenkins jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo. MVG gooit nog niet best en Jenkins gooit tot nu toe sterk
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef Nober het volgende:
Op weg naar 3-3, haags_kwartiertje is aan het genieten.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat Van Gerwen altijd sterk gooit is niet altijd zo geweest. Maar goed, ik wil het best geloven.quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
VGerwen gooit altijd sterk tegen sterke tegenstanders. Maar, toegegeven, met die odds is het wellicht lucratief om wat op Jenkins te zetten. Wellicht dat de betters daar vooral op de naam van vGerwen afgaan, hence the odds.![]()
De unibet stream loopt een seconde of 7 voor. Nu kan ik jullie avond verpesten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zal jou eens verpestenquote:Op zondag 28 december 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
De unibet stream loopt een seconde of 7 voor. Nu kan ik jullie avond verpesten.![]()
GSM!quote:Op zondag 28 december 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
De unibet stream loopt een seconde of 7 voor. Nu kan ik jullie avond verpesten.![]()
![]()
Waar zijn de tijden gebleven dat darters zich irriteerden aan het publiek en gingen klagenHad Taylor ook vaak een handje van.
'And I called your name,
Gewaagde uitspraak met Darren Webster aan het bord.quote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef IbanMayo het volgende:
Laatste leg van de wedstrijd. U hoorde het hier eerst.![]()
Mervyn King...quote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat darters zich irriteerden aan het publiek en gingen klagenHad Taylor ook vaak een handje van.
Die raakte bij de gezapige bende bij de BDO nog in de war...![]()
Een echte prof trekt zich niks aan van het publiekquote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Taylor in 2013 nogquote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef Me_Wesley het volgende:
die ergerde zich kapot aan het publiek in de QF tegen Van Gerwen![]()
Joepie... gvd moet er om 01.00 uit vannachtquote:. Wilde nog een paar uurtjes slapen, gaat hem niet worden zo
quote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef IbanMayo het volgende:
Laatste leg van de wedstrijd. U hoorde het hier eerst.
Of Airco-gate. Was dat niet ook Taylor ?quote:Op zondag 28 december 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor in 2013 nog
die ergerde zich kapot aan het publiek in de QF tegen Van Gerwen'And I called your name,
Gewoon doorgaan tot je erbij neervalt.quote:Op zondag 28 december 2014 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joepie... gvd moet er om 01.00 uit vannacht. Wilde nog een paar uurtjes slapen, gaat hem niet worden zo
![]()
Adrian Lewis 6-5 James Wadequote:Op zondag 28 december 2014 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of Airco-gate. Was dat niet ook Taylor ?![]()
Nachtdienst?quote:Op zondag 28 december 2014 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joepie... gvd moet er om 01.00 uit vannacht. Wilde nog een paar uurtjes slapen, gaat hem niet worden zo
'And I called your name,
Volgens mij ook King. Net zoals toen tegen Hofstra dat gehuil over de hoogte van het bord...quote:Op zondag 28 december 2014 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Of Airco-gate. Was dat niet ook Taylor ?![]()
![]()
180
Allebeiquote:
Had Van Gerwen ook tegen Lewis in de kwartfinale van het WK 2013.quote:
Maakte 'ie er 2-2 van met een 83 finish om vervolgens de leg te openen met een aids score![]()
Succesquote:ik ken het gevoel. Allang blij dat ik alle feestdagen vrij ben dit jaar
'And I called your name,
Tijd voor Philgod
'And I called your name,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 Justin Pipe England +£171,200
18 Jamie Caven England +£164,850
19 Raymond van Barneveld Netherlands +£152,150
20 Michael Smith England +£140,100
21 Kevin Painter England +£139,050
22 Steve Beaton England +£137,900
23 Vincent van der Voort Netherlands +£123,550
24 Ronnie Baxter England +£109,650
25 Stephen Bunting England +£106,250
26 Dean Winstanley England +£103,550
27 Jelle Klaasen Netherlands +£100,700
28 Paul Nicholson Australia +£99,350
29 Andy Smith England +£92,350
30 Richie Burnett Wales £86,400
31 John Part Canada +£84,200
32 Mark Webster Wales +£80,000![]()
Mij maakt het niet zoveel uitquote:Op zondag 28 december 2014 21:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Succesik ken het gevoel. Allang blij dat ik alle feestdagen vrij ben dit jaar
Vind het ergens ook wel leuk
Jij krijgt gok ik toeslagen voor nacht en feestdagen, dat maakt het alweer een stuk aantrekkelijkerquote:Op zondag 28 december 2014 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uitVind het ergens ook wel leuk
'And I called your name,
Sets: 58 [15x 3-0, 23x 3-1, 19x 3-2, 1x 4-2]
Legs: 238
100+: 596
140+: 332
180: 111
Most maximums: 14, Gary Anderson
Fewest maximums: 1, Laurence Ryder
Most legs played: 33, Darren Webster v Dean Winstanley
Fewest legs played: 12, Terry Jenkins v Laurence Ryder
Highest finish: 164, Terry Jenkins
Lowest highest finish in a match: 40, Robert Thornton
Highest average: 103.02, Gary Anderson
Lowest average: 84.48, Ronnie Baxter
Highest check out percentage: 47.22% (17/36), Gary Anderson
Lowest check out percentage: 0% (0/6), Laurence Ryder![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Winstanley zo laag staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 Justin Pipe England +£171,200
18 Jamie Caven England +£164,850
19 Raymond van Barneveld Netherlands +£152,150
20 Michael Smith England +£140,100
21 Kevin Painter England +£139,050
22 Steve Beaton England +£137,900
23 Vincent van der Voort Netherlands +£123,550
24 Ronnie Baxter England +£109,650
25 Stephen Bunting England +£106,250
26 Dean Winstanley England +£103,550
27 Jelle Klaasen Netherlands +£100,700
28 Paul Nicholson Australia +£99,350
29 Andy Smith England +£92,350
30 Richie Burnett Wales £86,400
31 John Part Canada +£84,200
32 Mark Webster Wales +£80,000![]()
Ja, niet te zuinig. En ben leidinggevende, beter kan gewoon nietquote:Op zondag 28 december 2014 21:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij krijgt gok ik toeslagen voor nacht en feestdagen, dat maakt het alweer een stuk aantrekkelijker.
Moet ie maar beter gooien.quote:Op zondag 28 december 2014 21:45 schreef jaykop het volgende:
[..]
Jammer dat Winstanley zo laag staat![]()
Werkse dan maarquote:Op zondag 28 december 2014 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, niet te zuinig. En ben leidinggevende, beter kan gewoon niet.
'And I called your name,
Opa vertelt
'And I called your name,
Leuker dan dat gekut met die kerstinkopen. Dit is gewoon tof en informatief, wist helemaal niet dat het in zo'n mooi gebouw was, dacht dat het best wel downtown london was en gewoon een modern gebouw.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
The Power mag er van mij zo snel mogelijk uit. Gaat niet gebeuren vanavond, helaas
Staat hij wel stabiel genoeg?quote:Op zondag 28 december 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Die Arjan zou wel een goede darter zijn, dat zie je meteen.![]()
Doe eens normaal manquote:Op zondag 28 december 2014 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
The Power mag er van mij zo snel mogelijk uit. Gaat niet gebeuren vanavond, helaas
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hele dag oefenenquote:Op zondag 28 december 2014 21:49 schreef RingBewoner het volgende:
En Giessen spreekt ook best goed Engels.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
'And I called your name,
Als je Taylor niet kan waarderen kan je beter iets anders gaan kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spreek graag mijn wens uitVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Samen met Bristow en Whitlock chillen de hele dagquote:Op zondag 28 december 2014 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En een paar whiskey's drinken.![]()
Het zal toch wel Whisky zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En een paar whiskey's drinken.![]()
Hoor Taylor dan
Dat gaat gewoon een 110 gemiddelde worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is die norm dan?quote:Op zondag 28 december 2014 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ben je volgens de NLD norm al vrij snel...![]()
Meer dan 1x per week 3 eenheden, ofzoquote:'And I called your name,
Die Sibon is ook maar een dooie die je de woorden uit zn strot moet trekken. Hij was toch voetballer? Wat doet hij dan daar?Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.![]()
F. de Boer imiteren.quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Die Sibon is ook maar een dooie die je de woorden uit zn strot moet trekken. Hij was toch voetballer? Wat doet hij dan daar?![]()
Dan ga ik me snel aanmelden bij de kliniekquote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Meer dan 1x per week 3 eenheden, ofzo![]()
Ach, je gezelschap kan denk ik een stuk minder aangenaam zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Samen met Bristow en Whitlock chillen de hele dagUI Made bij VanilleKwark.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De beveiliger vond "Fuck her right in the pussy" niet leuk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik heb respect voor wat die man bereikt heeft. Maar fan van hem zal ik nooit worden.quote:Op zondag 28 december 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Taylor niet kan waarderen kan je beter iets anders gaan kijken.Zonder wrijving geen glans![]()
Beide, er zijn namelijk ook een paar lekkere Wiskey's te verkrijgen daar.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Kut, dat heb ik dus weer net gemistquote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef heywoodu het volgende:
De beveiliger vond "Fuck her right in the pussy" niet leuk![]()
Kan. Dat heb ik met Van Barneveld.quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat die man bereikt heeft. Maar fan van hem zal ik nooit worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Smerige linkshandige gespot.quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan een linkshandige?![]()
Het is iig gelukt om jouw aandacht te trekken.quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had die jongen achter Phill nou een condoom over zijn hoofd getrokken?
sig verwijderd door FA![]()
Dagelijks 2 glazen of meer. Maar ook als je in het weekend, dus op vrijdag en zaterdag drink kan je ook in aanmerking komen. Dan is het dacht ik als je 2 dagen meer dan 8 drinkt en de rest van de week 2.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
HISTORY MAKING!
RECORD BREAKING!
16 TIMES CHAMPION OF THE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
IT'S PHIL!
THE POWER!
TAAAAAAAYLOR!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat kijkt gewoon niet mooi weg. Motorisch klopt het niet.quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan een linkshandige?![]()
Het zag er erg raar uit inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is iig gelukt om jouw aandacht te trekken.
Mijn reactie heeft iig jouw aandacht weten te trekken.![]()
Voor de camera is het niet echt handig nee.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kijkt gewoon niet mooi weg. Motorisch klopt het niet.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het is niet eens zozeer het linkshandige wat betreft die Webster. Hij gooit gewoon als een tamme.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Linkshandigen gaan ooit nog eens in opstand komen en de wereld overnemen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kijkt gewoon niet mooi weg. Motorisch klopt het niet.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Zoiets ja... erg tam iig.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dagelijks 2 glazen of meer. Maar ook als je in het weekend, dus op vrijdag en zaterdag drink kan je ook in aanmerking komen. Dan is het dacht ik als je 2 dagen meer dan 8 drinkt en de rest van de week 2.![]()
![]()
Ik meld me.quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Linkshandigen gaan ooit nog eens in opstand komen en de wereld overnemen.
( I know stuff )![]()
Dit is in ieder geval niet bedacht door een beetje een levensgenieter. Dit is eerder zo'n bessen- en notenvreter met bietensapjes enzo.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
heywoodu
![]()
Ik vind hem gewoon net zo irritant om naar te kijken als Dolan. Weet niet waarom, iets met z'n hoofd ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Het is niet eens zozeer het linkshandige wat betreft die Webster. Hij gooit gewoon als een tamme.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Daarom zegt Gal&Gal altijd prettig weekend in haar reclames. Wat een onzin. Alsof je doordeweeks niet mag zuipen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dagelijks 2 glazen of meer. Maar ook als je in het weekend, dus op vrijdag en zaterdag drink kan je ook in aanmerking komen. Dan is het dacht ik als je 2 dagen meer dan 8 drinkt en de rest van de week 2.![]()
Ik ben ook een linkspootquote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik meld me.
( I know stuff )
Zonder linkshandigen had deze wereld een probleem.quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik meld me.
( I know stuff )UI Made bij VanilleKwark.![]()
Dat heb ik met Painter, maar die is er alweer uit zag ik.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon net zo irritant om naar te kijken als Dolan. Weet niet waarom, iets met z'n hoofd ofzoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Afwijking/neukfoutjes.quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Sked het volgende:
Linkshandig gooien ziet er gewoon onnatuurlijk uit![]()
heywoodu
![]()
quote:
PHIL TAYLOR
Match Average
92.17
Check Out Percentage
... 0/2
Player Image
Highest Finish N/A
100 x1 140 x2 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
1
MARK WEBSTER
Match Average
83.5
Check Out Percentage
33.33% 1/3![]()
Van nature links, maar kan ook met rechts schrijven.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ook een linkspoot
Dart met rechtsdat dan wel weer
![]()
![]()
Nouja, stel je voor dat je bijvoorbeeld op Donderdag of Dinsdag een vaste kroegavond met vrienden hebt waar je, laten we zeggen, 3-5 biertjes drinkt en hetzelfde doe je op vrijdag en zaterdag en zondagavond misschien ook nog 2 of 3 dan ben je dus alcoholist, dat is echt belachelijk snel.quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarom zegt Gal&Gal altijd prettig weekend in haar reclames. Wat een onzin. Alsof je doordeweeks niet mag zuipen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Absoluut !quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zonder linkshandigen had deze wereld een probleem.![]()
Darten met rechts..... als ik dat doe dan wordt mijn muur en vloer 1 grote gatenkaasquote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Van nature links, maar kan ook met rechts schrijven.
In alles rechts, behalve fappenquote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Van nature links, maar kan ook met rechts schrijven.
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Darten met rechts..... als ik dat doe dan wordt mijn muur en vloer 1 grote gatenkaasHeeft ook wel iets artistieks
![]()
![]()
Met alles links, ook met fappen kan ik tenminste met rechts de muis bedienen, want dat doe ik dan wel weer rechts. Evenals schakelen natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
In alles rechts, behalve fappenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Combo fappenquote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
In alles rechts, behalve fappen![]()
![]()
Wat weer zou passen bij een linkshandige wat die zijn van nature artistieker en creatiever.quote:Op zondag 28 december 2014 22:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Heeft ook wel iets artistieks
UI Made bij VanilleKwark.![]()
HIL TAYLOR
Match Average
100.06
Check Out Percentage
25% 1/4
Player Image
Highest Finish 32
100 x3 140 x3 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
1
119
MARK WEBSTER
Match Average
87.77
Check Out Percentage
33.33% 1/3
Player Image
Highest Finish 32
100 x5 140 x0 180 x0
Sportradar Logo![]()
Ja ok leukquote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef Zipportal het volgende:
HIL TAYLOR
Match Average
100.06
Check Out Percentage
25% 1/4
Player Image
Highest Finish 32
100 x3 140 x3 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
1
119
MARK WEBSTER
Match Average
87.77
Check Out Percentage
33.33% 1/3
Player Image
Highest Finish 32
100 x5 140 x0 180 x0
Sportradar LogoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ge-wel-dig.quote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef Zipportal het volgende:
HIL TAYLOR
Match Average
100.06
Check Out Percentage
25% 1/4
Player Image
Highest Finish 32
100 x3 140 x3 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
1
119
MARK WEBSTER
Match Average
87.77
Check Out Percentage
33.33% 1/3
Player Image
Highest Finish 32
100 x5 140 x0 180 x0
Sportradar Logo|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
thxquote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef Zipportal het volgende:
HIL TAYLOR
Match Average
100.06
Check Out Percentage
25% 1/4
Player Image
Highest Finish 32
100 x3 140 x3 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
1
119
MARK WEBSTER
Match Average
87.77
Check Out Percentage
33.33% 1/3
Player Image
Highest Finish 32
100 x5 140 x0 180 x0
Sportradar Logo![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef Zipportal het volgende:
HIL TAYLOR
Match Average
100.06
Check Out Percentage
25% 1/4
Player Image
Highest Finish 32
100 x3 140 x3 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
1
119
MARK WEBSTER
Match Average
87.77
Check Out Percentage
33.33% 1/3
Player Image
Highest Finish 32
100 x5 140 x0 180 x0
Sportradar Logo![]()
Ik ben linkshandig, dart met links, bowl met rechts, schrijf met links, gooi met rechts en tweebenig met voetbal
Harde struggles man.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Les "mc Danger" Wallace.quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Sked het volgende:
Linkshandig gooien ziet er gewoon onnatuurlijk uit![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 28 december 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat weer zou passen bij een linkshandige wat die zijn van nature artistieker en creatiever.Ik ookquote:![]()
![]()
Dit soort dingen heb ik ook last van.quote:Op zondag 28 december 2014 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben linkshandig, dart met links, bowl met rechts, schrijf met links, gooi met rechts en tweebenig met voetbal
Harde struggles man.
Ik vind het fascinerend dat ik met links dart en met rechts schrijf en beide andersom simpelweg niet kan lukken![]()
Toch maar mooi een odd van 1.65 op die eerste set binnengeharkt. #winningsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, kende alleen die Nieuwlaat ofzo. Maar die noemen jullie volgens mij anders.quote:Op zondag 28 december 2014 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die commentator die niet wist dat een nederlaag bij het WK ook meteen einde WK is.UI Made bij VanilleKwark.![]()
#viesdikquote:Op zondag 28 december 2014 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, kende alleen die Nieuwlaat ofzo. Maar die noemen jullie volgens mij anders.![]()
Misschien wel leuk om ze een tweet te sturen met de link van deze reeks. Kunnen ze waarderen.quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Vooral het commentaar op Ad in de middagsessies zullen ze zeer waarderenquote:Op zondag 28 december 2014 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om ze een tweet te sturen met de link van deze reeks. Kunnen ze waarderen.![]()
https://www.google.nl/web(...)an+gameren&tbs=qdr:dquote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral het commentaar op Ad in de middagsessies zullen ze zeer waarderen![]()
Misschien nodigen ze mij wel uit om mijn steunbetuigingen richting Ad.quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral het commentaar op Ad in de middagsessies zullen ze zeer waarderen![]()
Gvd...quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)an+gameren&tbs=qdr:d![]()
![]()
Dat was best wel geinig ja, leuker dan een aantal dan die partijen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral het commentaar op Ad in de middagsessies zullen ze zeer waarderenUI Made bij VanilleKwark.![]()
Zag het vanmiddag voorbij komen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)an+gameren&tbs=qdr:dUI Made bij VanilleKwark.![]()
FOK!quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)an+gameren&tbs=qdr:d![]()
![]()
Zou ik leuk vinden, in de laatste aflevering kan dat wel.quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien nodigen ze mij wel uit om mijn steunbetuigingen richting Ad.UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij was ik degene die Ad steun betuigdequote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien nodigen ze mij wel uit om mijn steunbetuigingen richting Ad.![]()
![]()
Heeft iemand Anonymous nog ergens gespot vandaag? Heb nog een cadeau dat ik moet krijgen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]Koekoek daar ben ik weer`!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zal dan wel niet durvenquote:Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef RingBewoner het volgende:
Heeft iemand Anonymous nog ergens gespot vandaag? Heb nog iets tegoed.![]()
Ad-voice...quote:Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdient Ad ook wel, waardeloze vent![]()
WAAROM AD?quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens op klikken
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.
Uitstekend regiseerbaar.
Flexibel, betrouwbaar en snel.
Heel goed met taal.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.
HOE WERK IK?
Opdrachten kan ik op vele manieren ontvangen en aannemen (flexibel).
Dat mag volledig digitaal, u stuurt de tekst / opdracht via mail en ik zorg ervoor dat de opdracht snel en goed wordt ingesproken. Het ‘ formaat’ mag u kiezen: WAV, MP3. Alles is mogelijk: U kunt alleen de ‘ kale’ stem krijgen en die zelf afmixen, of kiezen voor een door mij afgemixte versie.
Of, dat kan ook, ik kom naar een door de klant gekozen locatie om daar in te spreken.
REFERENTIES
"Dat z'n stem warm en enthousiast klinkt? Ik zou zeggen probeer 't maar uit, dan weet je wat ik bedoel"
Ferry Maat: oa Soulshow, TROS, Radio Veronica, Radio 10![]()
Taylor
Maar Ad-Voice is van Debby...quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WAAROM AD?
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.
Uitstekend regiseerbaar.
Flexibel, betrouwbaar en snel.
Heel goed met taal.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.
HOE WERK IK?
Opdrachten kan ik op vele manieren ontvangen en aannemen (flexibel).
Dat mag volledig digitaal, u stuurt de tekst / opdracht via mail en ik zorg ervoor dat de opdracht snel en goed wordt ingesproken. Het ‘ formaat’ mag u kiezen: WAV, MP3. Alles is mogelijk: U kunt alleen de ‘ kale’ stem krijgen en die zelf afmixen, of kiezen voor een door mij afgemixte versie.
Of, dat kan ook, ik kom naar een door de klant gekozen locatie om daar in te spreken.
REFERENTIES
"Dat z'n stem warm en enthousiast klinkt? Ik zou zeggen probeer 't maar uit, dan weet je wat ik bedoel"
Ferry Maat: oa Soulshow, TROS, Radio Veronica, Radio 10![]()
Die reactiesquote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/AdVoiceOver/status/549168553501679617![]()
.
UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: