Gewoon het nieuws volgen. Heb je nooit verhalen gehoord over Jihad-gangers, dat ze het ene moment nog normaal zijn en een tijdje later radicaal? Ik heb het natuurlijk niet over dagen maar het hoeft ook geen jaren te duren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:37 schreef Reddead het volgende:
[..]
En waaruit leid je dat af? Sensatieberichten van FOX News en CNN?
Martin Bosma, ben jij het?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gewoon het nieuws volgen. Heb je nooit verhalen gehoord over Jihad-gangers, dat ze het ene moment nog normaal zijn en een tijdje later radicaal? Ik heb het natuurlijk niet over dagen maar het hoeft ook geen jaren te duren.
Duitsland was ook een vrij land tot Hitler die staatsgreep pleegde.quote:Op zondag 28 december 2014 21:15 schreef Evertjan het volgende:
Als jij dat wil dan mag dat we leven gelukkig in een vrij land waar iedere gek een mening mag hebben.
Jij bent nooit bang voor iets dat belangrijk voor je is?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb een grondige hekel aan bange mensen. Kom op man, gedraag je als een vent ipv een pussy.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh maar je kan ook saboteren en daarmee de energievoorziening ontregelen zonder op te blazen. Dat is ze bij Doel goed gelukt.
Ben je altijd zo correct? Zou jij je 3-jarige kind met evenveel vertrouwen achterlaten bij een mannelijk oppas als bij een vrouwelijk oppas? (op het kinderdagverblijf of thuis)quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb een grondige hekel aan bange mensen. Kom op man, gedraag je als een vent ipv een pussy.
Zou juist heel goed kunnen, ze hebben niet echt een idee. Ze dachten onder andere aan milieuactivisten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij bent nooit bang voor iets dat belangrijk voor je is?
[..]Eindelijk heb ik een keer wat aan je. Dat was me helemaal ontschoten. In België is er misschien al sprake van sabotage geweest door personeel. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het geen christelijke autochtone Belgen waren die dat gedaan hebben.
Waarom zouden uitgerekend milieuactivisten het hele land voor de komende duizenden jaren onleefbaar willen maken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou juist heel goed kunnen, ze hebben niet echt een idee. Ze dachten onder andere aan milieuactivisten.
Ja tuurlijk. Van waar al die angst voor de maatschappij joh?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo correct? Zou jij je 3-jarige kind met evenveel vertrouwen achterlaten bij een mannelijk oppas als bij een vrouwelijk oppas? (op het kinderdagverblijf of thuis)
Voorzichtigheid. Voorzichtigheid heeft ook zijn voordelen. Ik zou bijvoorbeeld mijn kinderen niet aan de rand van een ravijn laten spelen. Ook zal ik nooit onder de spoorbomen lopen om de trein nog even snel te halen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Van waar al die angst voor de maatschappij joh?
Het was een sabotage in het non-nucleaire deel van de centrale. Deze kwam daardoor bijna een half jaar stil te liggen en de discussie over het voortbestaan van kernenergie in België kwam weer volop op gang.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zouden uitgerekend milieuactivisten het hele land voor de komende duizenden jaren onleefbaar willen maken?
En? Het onderzoek al gelezen?quote:Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat online terug te lezen ? Ben wel benieuwd naar dit onderzoek.
Ik vind het wel vergezocht. 65.000 liter olie is er ook weggelopen. Ik zie niet in hoe een milieuactivist dat over zijn hart kan verkrijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het was een sabotage in het non-nucleaire deel van de centrale. Deze kwam daardoor bijna een half jaar stil te liggen en de discussie over het voortbestaan van kernenergie in België kwam weer volop op gang.
Dit was juist een type 'aanslag' wat voor een Jihadist vrij onaantrekkelijk is. Namelijk zonder directe schade en chaos.
Het is een van de opties. Van die milieuactivisten laten ook pelsdieren vrij uit fokkerijen. Dat is uit natuuroogpunt ook onlogisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vergezocht. 65.000 liter olie is er ook weggelopen. Ik zie niet in hoe een milieuactivist dat over zijn hart kan verkrijgen.
Ik ga er niet over speculeren. Als het sabotage is en ik mijn geld in zou moeten zetten dan zou ik eerder kiezen voor radicale moslims dan voor radicale milieu-activisten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een van de opties. Van die milieuactivisten laten ook pelsdieren vrij uit fokkerijen. Dat is uit natuuroogpunt ook onlogisch.
Maar welk moslimcomponent zie jij er in?
Dat is totalitairisme van de meerderheid. En ook nog eens discriminerend gericht op bepaalde etnische groepen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef MouzurX het volgende:
Aangezien wat mij betreft iedereen die ernstig afwijkende gedachtes heeft gedeporteerd mag worden.
Is dat verkeerd dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is totalitairisme van de meerderheid. En ook nog eens discriminerend gericht op bepaalde etnische groepen.
Maar op basis waarvan speculeer je die kant op?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga er niet over speculeren. Als het sabotage is en ik mijn geld in zou moeten zetten dan zou ik eerder kiezen voor radicale moslims dan voor radicale milieu-activisten.
De grote vraag is: ga jij een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk houden voor het gedrag van individuele leden van de groep? Wantrouw jij liever onterecht het grootste deel van de groep of vertrouw je liever onterecht een minuscuul deel daarvan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voorzichtigheid. Voorzichtigheid heeft ook zijn voordelen. Ik zou bijvoorbeeld mijn kinderen niet aan de rand van een ravijn laten spelen. Ook zal ik nooit onder de spoorbomen lopen om de trein nog even snel te halen.
"Mensen zonder angst" kunnen niet zonder "mensen met angst". De reden dat er geen volken bestaan zonder angst is omdat ze allemaal uitgeroeid zijn in het verleden.
Jaquote:
Onzin..... het alternatief is laat mensen maar hun eigen ideeën denken en vrij de mening uiten.quote:Het alternatief is het onkruid laten groeien totdat het het hele gazon bedekt.
Dus een discussie over dat vrouwen helemaal bedekt zouden moeten rondlopen zou jij toejuichen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja
[..]
Onzin..... het alternatief is laat mensen maar hun eigen ideeën denken en vrij de mening uiten.
Dat is gewoon nodig voor de democratie.
Geen discussie over vaststaande waarden, normen en ideeën van de meerderheid is verstarring
Welke landen zijn nu geheel overgenomen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus een discussie over dat vrouwen helemaal bedekt zouden moeten rondlopen zou jij toejuichen?![]()
Dat hele theedrinken werkt niet met extremisten, die nemen dan gewoon de zaak over net als je in vele moslimlanden ziet.
Iran, Turkije, Syrië etc.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Welke landen zijn nu geheel overgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |