Ik ging gisteren de voorsteluitzending terugkijken. Zijn unibrow stoort me echt erg.quote:
Dat uiteindelijk blijkt dat Tom de Wietse van dit seizoen isquote:
Dat is raar resp. belachelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging gisteren de voorsteluitzending terugkijken. Zijn unibrow stoort me echt erg.
Hoop dat hij hem daarna geëpileerd heeft en hij vanavond unibrowloos in beeld is.![]()
Hoezo? Is een normale man die even een klap kreeg en een shock te verwerken heeft. Volgens het AD lieten zijn vrienden/kennissen weten dat hij een door de wol geverfde man is, met oog voor vrouwelijk schoon.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat uiteindelijk blijkt dat Tom de Wietse van dit seizoen is![]()
![]()
ditquote:
Denk dat ik alleen meeleesquote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben in twijfel of ik hier in alle drukte mee ga posten, normaal zit ik zo in de live-topics dat ik de helft van de aflevering mis
Dat is ook wel een idee ja, alleen dan wil ik te graag meelullenquote:
quote:
Dat is de makkelijkste gok eigenlijkquote:
Dacht precies hetzelfde inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2015 20:24 schreef OProg het volgende:
Lucky TV. Sommige stemmetjes hoef je niks meer aan te doen.
quote:
Die komen uit het fröbeltopicquote:Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Cee het volgende:
Mensen die knutselwerkjes maken moet je sowieso al niet kiezen.
Inderdaad. Dan vliegt je inkomen rechtstreeks naar de Action.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Cee het volgende:
Nee voor je het weet heet ze Gerda en staat de stal vol met dat gefrobelquote:Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Cee het volgende:
Die is er denk ik niet op het eiland.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan vliegt je inkomen rechtstreeks naar de Action.
Dat viel mij ook al op..quote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef marcodej het volgende:
Ilva heeft een vrij uitgesproken mondje.
Het is dat ik niet op een eiland wil wonen....quote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Robbin krijgt na vanavond echt wel post
Wel dusquote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is er denk ik niet op het eiland.
Leuke gastquote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Robbin krijgt na vanavond echt wel post
Want een man heeft geen handwerk nodig?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Ze is goed met handwerken. Kan ze dan niet beter die boerin schrijven? xD
xDquote:Op zondag 4 januari 2015 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Het is geen toffe peer, het is een stoofpeer.
Idd zeg, godsammequote:
Prima toch? Geen gedoe met camera's achter je aan maat je hebt wel een berg brieven.quote:
Elke Action is nieuwjaarsdag dicht lijkt me.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Donderdag gesloten.![]()
http://www.openingstijden.nl/Action/Den-Burg/Weverstraat-23/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |