quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Bami-Powner het volgende:
Ej boys wat denken jullie van deze pipa:
http://www.armslist.com/p(...)ol-22lr-5--20rd-blue
450 dollar, fantastisch toch?
uziquote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Bami-Powner het volgende:
mp5quote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uzi![]()
ben je spleetoog ofzo
beter neem je mp5 dan
Niet via the Silk road ongeregistreerde wapens kopen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Bami-Powner het volgende:
lekker compact en maakt de klus snel klaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uzi![]()
ben je spleetoog ofzo
beter neem je mp5 dan
Jij bent een echte G he.quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lekker compact en maakt de klus snel klaar
idd mattie, money over bitchesquote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij bent een echte G he.
Money over bitches toch
ja tog met je goonz op de hoekquote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
idd mattie, money over bitches
en voor de klus zeker even schaften bij sumoquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lekker compact en maakt de klus snel klaar
Hallo,quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
op de hoek? op scooters aan het runnen
hangt af van de klus, voor echte gangwars op straat is een ak-47 of een m4 noodzakelijk, voor binnen is een mp5 praktischerquote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
is uzi een must in een triad bami?
echte gangstertje jijquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hangt af van de klus, voor echte gangwars op straat is een ak-47 of een m4 noodzakelijk, voor binnen is een mp5 praktischer
allemaal zwarte trainingspakjes, zwarte bivakmusten en handschoenen, schoenen ook zwartquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echte gangstertje jij
met volautomatische wapens op straat gaan sprayen
fuck ogen toch
geloof je directquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Bami-Powner het volgende:
n toch
allemaal zwarte trainingspakjes, zwarte bivakmusten en handschoenen, schoenen ook zwart
zwarte BMW en Mercedes-Benz we stappen alleen uit als het echte gangwars zijn, maar meestal gewoon drive-by's
je kan ook met roald trouwenquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
Welcome to Fake Documents Service- the unique producer of quality fake documents. We offer only original high-quality fake passports, driver's licenses, ID cards, stamps and other products for following countries: Australia, Belgium, Brazil, Canada, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, UK, USA and some others.
Hhhhhhhhhhhhhhh, ik heb al een Nlse nationaliteit skkltje.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan ook met roald trouwen
krijg je ook een verblijfsvergunning
heeft een nederlandse marokkaan jouw opgepikt in marokko?quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh, ik heb al een Nlse nationaliteit skkltje.
Nee ben hier geboren.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
heeft een nederlandse marokkaan jouw opgepikt in marokko?
weet ik toch poepiequote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh, ik heb al een Nlse nationaliteit skkltje.
beter hier toch?quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Of ik nou hier of in Marokko geboren was.
okquote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
nbchjski cbndhzio cbndhesiunhdzijsk,enjzdk,njeizkd,kfijekold;keozslqsdk,jzisk,njziskd,ejziskd,ezijskdzijskdziskd,zijskzaoplqskoaqplkjcn qsjiaqkpokazijnhufvcjdk,szkoenjdk,szalzoeknj,sza;lmpqslzkoe
doe maar niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik gaf mijn toetsenbord een korte massage
ik heb hem uitgezetquote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe maar niet meer
zet je computer ook maar uit
beter voor ons allen
maar ik moet contact houden met sommige mensen!quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
telefoon/tablet ook maar uitzetten
je moet niksquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Bami-Powner het volgende:
maar ik moet contact houden met sommige mensen!
quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet niks
dat is slechts een illussie
Nope, boven de lijn Alkmaar Zwolle viel geen sneeuw. Het was wel moer koud vannacht.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Last gehad van de winter neerslag?
Ze hebben toch van die straalkacheltjes in treinen?quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, boven de lijn Alkmaar Zwolle viel geen sneeuw. Het was wel moer koud vannacht.
Ja, maar als je rangeerdienst hebt loop je over het emplacement in de gure wind de hele nachtquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze hebben toch van die straalkacheltjes in treinen?
Ah, rangeerdienst. Matigquote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar als je rangeerdienst hebt loop je over het emplacement in de gure wind de hele nacht
Mwoah, doe het liever dan heen en weer kachelen tussen allemaal dorpen. Liever gewoon lekker rammen in de rangeerdienstquote:
Gewoon door het stootblok tochquote:Op zondag 28 december 2014 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, doe het liever dan heen en weer kachelen tussen allemaal dorpen. Liever gewoon lekker rammen in de rangeerdienst
Als je door een stootblok gaat?quote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben dan wel 2 dagen vrij en mag opnieuw voor de keuring
Ah, zo. Als je door een rood sein gaat, wordt toch automatisch de noodrem ingeschakeld? Op het gewone spoor dan.quote:Op zondag 28 december 2014 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, een stootblok is een rood sein.
Ja, op het rangeerterrein niet. De beveiliging en regelgeving werkt daar anders.quote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo. Als je door een rood sein gaat, wordt toch automatisch de noodrem ingeschakeld? Op het gewone spoor dan.
Daar heb je geen ATB en ERTMS enzulks he?quote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, op het rangeerterrein niet. De beveiliging en regelgeving werkt daar anders.
Wel ATB, maar het is net als op de stations de EG variant. Dat wil zeggen, maximaal 40. Je kan daar met 40 door een rood sein heen janken als er geen andere variant van ATB ligt. De VV zorgt er voor dat je een snelremming krijgt voor het gevaarpunt. En dat is niet het rode sein, maar de wissels er achter.quote:Op zondag 28 december 2014 21:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daar heb je geen ATB en ERTMS enzulks he?
Ah, zo. Duidelijk ja.quote:Op zondag 28 december 2014 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel ATB, maar het is net als op de stations de EG variant. Dat wil zeggen, maximaal 40. Je kan daar met 40 door een rood sein heen janken als er geen andere variant van ATB ligt. De VV zorgt er voor dat je een snelremming krijgt voor het gevaarpunt. En dat is niet het rode sein, maar de wissels er achter.
Dus dan jank je er alsnog door heen. Op een rangeerterrein is het net zo, en daar rijdt je volgens de regelgeving "rijden op zicht", dat wil zeggen dat je voor alles wat stoppen gebiedt, te kunnen stoppen. Aangezien je daar ook zelf je wissels moet omgooien is er een grotere kans op ontsporing en aanrijdingen met andere treinen of personeel. Daardoor rijd je heel voorzichtig en moet je goed uit je doppen blijven kijken.
Ja, en op de terugweg kom ik het station niet vinden, dus miste ik de laatste trein huiswaartsquote:
en toen bleef je maar slapen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, en op de terugweg kom ik het station niet vinden, dus miste ik de laatste trein huiswaarts
Dat ding staat altijd op Nee geloof ik.quote:
jij?quote:Op zondag 28 december 2014 21:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat ding staat altijd op Nee geloof ik.
Laatst was de brug voor Dordrecht stuk. Raad eens wie er in die trein zat
hoe lang zat je?quote:Op zondag 28 december 2014 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Plottwist: het was je kale vader.
Nee garpers, ondergetekende
wat zit je dan nog te pauperen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Half uur vertraging opgelopen
Krijg 1/12e van mijn abo terug
We reden terug naar Barendrecht, en toen over een andere wisselquote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat zit je dan nog te pauperen?ik dacht 5 uur ofzo
sowieso openbaar vervoerquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
We reden terug naar Barendrecht, en toen over een andere wissel
wat is het prijsverschil?quote:Op zondag 28 december 2014 21:36 schreef DrNick het volgende:
Geen petjes en bontkraagjes, stroom, verstelbare stoelen, sowieso bijna geen mensen, het is er schoon
dat is veelquote:Op zondag 28 december 2014 21:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
30 voor 2e klas Weekend Vrij, 45 voor 1e klas.
quote:
hij heeft een lijstje bij weke fokkers hij nog op bezoek moet gaanquote:Op zondag 28 december 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij reist gewoon elk weekend nu opeens
SVquote:Op zondag 28 december 2014 21:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
hij heeft een lijstje bij weke fokkers hij nog op bezoek moet gaan
Uur of 3-3,5.quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoelang is het wel niet reizen van Zeeland naar Almere?
okequote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef DrNick het volgende:
3 uur 20 zonder overstappen, half uur korter met.
quote:
Hoe hoog woon je?quote:
ga bami vreten of zoquote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zijn jullie aan het balkonseksen?
1 WAT 1 APPEL 1 BANAAN 1MILILITER????!!!!?? (zo was mijn leerkrachtquote:
Had je die toen in elkaar geslagenquote:Op zondag 28 december 2014 22:48 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
1 WAT 1 APPEL 1 BANAAN 1MILILITER????!!!!?? (zo was mijn leerkracht)
Wanneer gaan wij daten?quote:
ik zei altijd netjes meter of centimeterquote:
1 centimeter?quote:Op zondag 28 december 2014 22:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik zei altijd netjes meter of centimeter
hij zei dat tegen anderen, al schreeuwend/roepend
quote:
Nietquote:
Groningen?quote:
Ik ga jou toch nooit doen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Straks ben je geen maagd meer, dat moet we toch niet willen hè.
Meer dan 5 uur voor de lol in een trein zitten, het is maar wat je leuk vindt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Yish, en dan pak ik de trein die in één keer rijdt
Gewoon een unieke ervaring.quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meer dan 5 uur voor de lol in een trein zitten, het is maar wat je leuk vindt.
Dat is ook niet het punt. We hebben een maagd nodig als Paus.quote:
Je anaal laten uitwonen met een stuk hout met roestige spijkers erop is ook een unieke ervaring, betekent niet dat ik die ervaring rijker zou willen zijn.quote:
Dat ik me nog liever anaal zou laten uitwonen door een stuk hout met roestige spijkers erop dan 5 uur lang in een NS trein te moeten zitten.quote:
Is gewoon rustig hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik me nog liever anaal zou laten uitwonen door een stuk hout met roestige spijkers erop dan 5 uur lang in een NS trein te moeten zitten.
Lekker boeien, ik zou leukere dingen kunnen verzinnen. Ik vond 2,5 uur al lang.quote:
Strand.quote:
Niks mis met reizen met een directe intercityquote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik me nog liever anaal zou laten uitwonen door een stuk hout met roestige spijkers erop dan 5 uur lang in een NS trein te moeten zitten.
Is niet de snelste lijn hè. Persoonlijk reis ik het liefste zo snel mogelijk met de trein, dan maar wat meer overstappen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks mis met reizen met een directe intercity
Intercity direct naar Bredaquote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet de snelste lijn hè. Persoonlijk reis ik het liefste zo snel mogelijk met de trein, dan maar wat meer overstappen.
Grappig. Ik ben in staat om 20 minuten langer op het station te wachten als dat betekent dat ik gewoon drie uur lang kan blijven zitten ipv dat ik halverwege m'n spullen in moet pakken en overstappen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet de snelste lijn hè. Persoonlijk reis ik het liefste zo snel mogelijk met de trein, dan maar wat meer overstappen.
Alhoewel ik snap waarom het best geinig zou zijn om van de ene naar de andere kant in één ruk te reizen, gaat het me iets te ver om het uniek te noemen.quote:
Gewoon even tussendoor de benen strekken en als een mongool in een meute rennen, jwz.quote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben in staat om 20 minuten langer op het station te wachten als dat betekent dat ik gewoon drie uur lang kan blijven zitten ipv dat ik halverwege m'n spullen in moet pakken en overstappen.
Ja ik kan zien waarom dat beter is dan gewoon drie uur lekker relaxed zitten met een laptopje of een boek. Of, nee, wacht, ik bedoel niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon even tussendoor de benen strekken en als een mongool in een meute rennen, jwz.
Relaxt zegt hij dan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik kan zien waarom dat beter is dan gewoon drie uur lekker relaxed zitten met een laptopje of een boek. Of, nee, wacht, ik bedoel niet.
3 uur lang, waar reis jij naartoe?quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik kan zien waarom dat beter is dan gewoon drie uur lekker relaxed zitten met een laptopje of een boek. Of, nee, wacht, ik bedoel niet.
Horkquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 uur lang, waar reis jij naartoe?
Oh, terecht danquote:
Ik laat ze naar mij komenquote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet reizen om te zuipen (en neuken).
Jij laat je enkel komen door je rechterhand.quote:
ohhhhhh snapquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij laat je enkel komen door je rechterhand.
Wist niet dat mijn enkel kon ejaculeren.. nu ben ik toch wel benieuwdquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij laat je enkel komen door je rechterhand.
quote:
Wat?quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist niet dat mijn enkel kon ejaculeren.. nu ben ik toch wel benieuwd
Stel je voor, een man met een huis, een baan, geld, enz enz.quote:
Ja dat doe je zelf, ik ga ook niet klagen dat het opklaptafeltje te zwak is om m'n gietijzeren antieke typmachine te kunnen ondersteunen. Je bent mobiel of je bent het niet. Heb ook 17 inch laptops gehad. Leuk, dat grote scherm. Maar 13" 16:10 met hoge resolutie werkt net zo goed.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Relaxt zegt hij dan.Mijn laptop is veel te groot ja.
#FWP
[ afbeelding ]
En een vrouwquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Stel je voor, een man met een huis, een baan, geld, enz enz.
Rotterdam -> Leeuwarden, en heb een paar keer Rotterdam -> Groningen gedaan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 uur lang, waar reis jij naartoe?
Niet?quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat doe je zelf, ik ga ook niet klagen dat het opklaptafeltje te zwak is om m'n gietijzeren antieke typmachine te kunnen ondersteunen. Je bent mobiel of je bent het niet. Heb ook 17 inch laptops gehad. Leuk, dat grote scherm. Maar 13" 16:10 met hoge resolutie werkt net zo goed.
Dat doe je ook niet elke week neem ik aan?quote:Op zondag 28 december 2014 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam -> Leeuwarden, en heb een paar keer Rotterdam -> Groningen gedaan.
Mijn zusje woont in Friesland.
FTFYquote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook even door de stad leiden lijden, Rezje vond dat ook heel interessant
Je ziet t gelijkquote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hotdogs, benen, benen, hotdogs. Sowieso!
Godzijdank niet. Heb het wel eens in een zomervakantie drie keer in twee weken gedaan, maar meestal eens in de paar maanden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet elke week neem ik aan?
Jij laat me altijd lijden. Snap nu wel waarom je weet wel wie zo veel over je zeikt.quote:
Ik zal eens over jou zeikenquote:Op zondag 28 december 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij laat me altijd lijden. Snap nu wel waarom je weet wel wie zo veel over je zeikt.
Wat gaan we doen in Leiden?quote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga ik jou ook even door de stad leiden, Rezje vond dat ook heel interessant
Ik doe daar niet aan, Nick misschien wel. Of je weet wel wie.quote:
Volgens Rezje lijkt dat heel erg op Groningen, dus ik denk niet dat ik me daar ooit ga vertonen. Hij vond Groningen alleen nét iets leuker!quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan, Nick misschien wel. Of je weet wel wie.
Ohhhhhhh, valt mee.quote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Heb het wel eens in een zomervakantie drie keer in twee weken gedaan, maar meestal eens in de paar maanden.
Nick, hoe zou jij dat vinden?quote:Op zondag 28 december 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens Rezje lijkt dat heel erg op Groningen, dus ik denk niet dat ik me daar ooit ga vertonen. Hij vond Groningen alleen nét iets leuker!
[..]_!
Is gewoon een troll, kan niet andersquote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
LIF / Elitekleding voor school
Mapima, domme kuthoer.
Goh, echt waar joh? Meen je die?quote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is gewoon een troll, kan niet anders
Die neem ik niet serieusquote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
En Leiden is leuker, vraag maar aan je weet wel wie die nu je weet wel wat studeert en bij de je weet wel wat werkt.
quote:
Ik vond het ook altijd wel heerlijk om, als mijn reis in de spits viel, een 2 -> 1 kaartje te halen bovenop m'n studenten OV en dan drie uur in de eerste klas te zitten. Zit heerlijk. En stroom voor de laptop. En rustig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, valt mee.
Reis zo 1/2x per maand naar mn ouders. Ook 2 uurtjes maar rechtstreeks, boh
Jij en je weet wel wie die je weet wel wat studeert en werkt bij de je weet wel wat zou ik ook niet op kunnen fappen.quote:
Jeweetwel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
En Leiden is leuker, vraag maar aan je weet wel wie die nu je weet wel wat studeert en bij de je weet wel wat werkt.
Spitsquote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd wel heerlijk om, als mijn reis in de spits viel, een 2 -> 1 kaartje te halen bovenop m'n studenten OV en dan drie uur in de eerste klas te zitten. Zit heerlijk. En stroom voor de laptop. En rustig.
Want mijn god, de reisgenoten soms.
Etsu?quote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en je weet wel wie die je weet wel wat studeert en werkt bij de je weet wel wat zou ik ook niet op kunnen fappen.
Nee, dat is je weet wel wie, niet je weet wel wie die je weet wel wat studeert en bij de je weet wel wat werkt.quote:
Ik wil niet de hele dag met die gozer geconfronteerd wordenquote:Op zondag 28 december 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en je weet wel wie die je weet wel wat studeert en werkt bij de je weet wel wat zou ik ook niet op kunnen fappen.
Die werkt dus met mij?quote:Op zondag 28 december 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is je weet wel wie, niet je weet wel wie die je weet wel wat studeert en bij de je weet wel wat werkt.
Idk, werkt jij je weet wel waar?quote:
Maar ik wil wel dat jij dat wordt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil niet de hele dag met die gozer geconfronteerd worden
AH Rotterdamquote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, werkt jij je weet wel waar?
[..]
Maar ik wil wel dat jij dat wordt.
Same naar Middelburg en was tot aan Middelburg nog volquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer de drie uur naar Leeuwarden moeten staan in een overvolle trein.
Met die ogen, die neus, en die mond ja!quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het wie ik denk dat het is? Die ene, je weet wel wie.
quote:
Waar dan?quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 keer geweest, nooooooiiiiiit meer!
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een keer de drie uur naar Leeuwarden moeten staan in een overvolle trein.
Gvd, gelijk een week lang verminderd gehoor toen. Niet mijn beste moment.quote:
Ga naar Perronquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, gelijk een week lang verminderd gehoor toen. Niet mijn beste moment.
Yes, dat dit een slecht idee was had toch al in de planningsfase boven water moeten komen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, gelijk een week lang verminderd gehoor toen. Niet mijn beste moment.
Daten?quote:
Zoiets had ik al vernomen ja.quote:Op zondag 28 december 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens Rezje lijkt dat heel erg op Groningen, dus ik denk niet dat ik me daar ooit ga vertonen. Hij vond Groningen alleen nét iets leuker!
[..]_!
Ik sta voor alles open.quote:
Die is failliet toch?quote:
Geil.quote:
WE GINGEN SCHAATSEN ZEIDEN ZE! MUTSEN EN SOKKEN MEE ZEIDEN ZE! IK WERD BEDROGEN JA!quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, dat dit een slecht idee was had toch al in de planningsfase boven water moeten komen.
Weer? Oké, maar deze keer in de wc, niet onder de bar.quote:
Behalve voor mij, rip boner.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zoiets had ik al vernomen ja.
[..]
Ik sta voor alles open.
Dan zou Nick nu al jaloers moeten zijnquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geil.En dan gaan wel samen mannen spotten, enkel om Nick jaloers te maken.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is failliet toch?
[..]
Geil.En dan gaan wel samen mannen spotten, enkel om Nick jaloers te maken.
[..]
WE GINGEN SCHAATSEN ZEIDEN ZE! MUTSEN EN SOKKEN MEE ZEIDEN ZE! IK WERD BEDROGEN JA!
[..]
Weer? Oké, maar deze keer in de wc, niet onder de bar.
[..]
Behalve voor mij, rip boner.
Nee manquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef DrNick het volgende:
De pintelier, is dat zo'n gaybar met van die sex swings?
Ik ben nimmer jaloers.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan zou Nick nu al jaloers moeten zijn
Terechte klacht voor jou ja, je weet niet wat je mist.quote:
Dat is hij sowieso, ik ben de mannelijkheid zelve namelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan zou Nick nu al jaloers moeten zijn
Als je lief kijkt wel ja.quote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef DrNick het volgende:
De pintelier, is dat zo'n gaybar met van die sex swings?
Je ging voor het schaatsen, je bleef voor het klunen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
WE GINGEN SCHAATSEN ZEIDEN ZE! MUTSEN EN SOKKEN MEE ZEIDEN ZE! IK WERD BEDROGEN JA!
Dat bedoelde ik niet maar goedquote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is hij sowieso, ik ben de mannelijkheid zelve namelijk.
Voor de flugel ja.quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je ging voor het schaatsen, je bleef voor het klunen.
Nou nou nou.quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een heel betrouwbaar persoon
Ik wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet maar goed
quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een heel betrouwbaar persoon
Daar gaat je twinkstatus.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
Want ik heb wel baardgroei, ik noem maar wat.
Die had ik sowieso niet, jij en pax zijn dat.quote:
heb je spieren?quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
Want ik heb wel baardgroei, ik noem maar wat.
Ja, anders val ik om.quote:
Dat zou nogal raar zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet al in de trein zit?
Been there, done that, got the tshirt. Kom jij maar eens, lui varken.quote:
Yolo togquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, anders val ik om.
[..]
Dat zou nogal raar zijn.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Been there, done that, got the tshirt.
bruhquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, anders val ik om.
[..]
Dat zou nogal raar zijn.
Regels eens je eigen stekje danquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Been there, done that, got the tshirt. Kom jij maar eens, lui varken.
Misschien maak je wel kans bij mijn vader dan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik word al bijna gay als ik in dit topic mee lees. De atmosfeer is tastbaar. En vochtig.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien maak je wel kans bij mijn vader dan.
Noem je me nou oud?quote:Op zondag 28 december 2014 23:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien maak je wel kans bij mijn vader dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |