quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Bami-Powner het volgende:
Ej boys wat denken jullie van deze pipa:
http://www.armslist.com/p(...)ol-22lr-5--20rd-blue
450 dollar, fantastisch toch?
uziquote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Bami-Powner het volgende:
mp5quote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uzi![]()
ben je spleetoog ofzo
beter neem je mp5 dan
Niet via the Silk road ongeregistreerde wapens kopen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Bami-Powner het volgende:
lekker compact en maakt de klus snel klaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uzi![]()
ben je spleetoog ofzo
beter neem je mp5 dan
Jij bent een echte G he.quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lekker compact en maakt de klus snel klaar
idd mattie, money over bitchesquote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij bent een echte G he.
Money over bitches toch
ja tog met je goonz op de hoekquote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
idd mattie, money over bitches
en voor de klus zeker even schaften bij sumoquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lekker compact en maakt de klus snel klaar
Hallo,quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
op de hoek? op scooters aan het runnen
hangt af van de klus, voor echte gangwars op straat is een ak-47 of een m4 noodzakelijk, voor binnen is een mp5 praktischerquote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
is uzi een must in een triad bami?
echte gangstertje jijquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hangt af van de klus, voor echte gangwars op straat is een ak-47 of een m4 noodzakelijk, voor binnen is een mp5 praktischer
allemaal zwarte trainingspakjes, zwarte bivakmusten en handschoenen, schoenen ook zwartquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echte gangstertje jij
met volautomatische wapens op straat gaan sprayen
fuck ogen toch
geloof je directquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Bami-Powner het volgende:
n toch
allemaal zwarte trainingspakjes, zwarte bivakmusten en handschoenen, schoenen ook zwart
zwarte BMW en Mercedes-Benz we stappen alleen uit als het echte gangwars zijn, maar meestal gewoon drive-by's
je kan ook met roald trouwenquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
Welcome to Fake Documents Service- the unique producer of quality fake documents. We offer only original high-quality fake passports, driver's licenses, ID cards, stamps and other products for following countries: Australia, Belgium, Brazil, Canada, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, UK, USA and some others.
Hhhhhhhhhhhhhhh, ik heb al een Nlse nationaliteit skkltje.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan ook met roald trouwen
krijg je ook een verblijfsvergunning
heeft een nederlandse marokkaan jouw opgepikt in marokko?quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh, ik heb al een Nlse nationaliteit skkltje.
Nee ben hier geboren.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
heeft een nederlandse marokkaan jouw opgepikt in marokko?
weet ik toch poepiequote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhh, ik heb al een Nlse nationaliteit skkltje.
beter hier toch?quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Of ik nou hier of in Marokko geboren was.
okquote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Bami-Powner het volgende:
nbchjski cbndhzio cbndhesiunhdzijsk,enjzdk,njeizkd,kfijekold;keozslqsdk,jzisk,njziskd,ejziskd,ezijskdzijskdziskd,zijskzaoplqskoaqplkjcn qsjiaqkpokazijnhufvcjdk,szkoenjdk,szalzoeknj,sza;lmpqslzkoe
doe maar niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik gaf mijn toetsenbord een korte massage
ik heb hem uitgezetquote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe maar niet meer
zet je computer ook maar uit
beter voor ons allen
maar ik moet contact houden met sommige mensen!quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
telefoon/tablet ook maar uitzetten
je moet niksquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Bami-Powner het volgende:
maar ik moet contact houden met sommige mensen!
quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet niks
dat is slechts een illussie
Nope, boven de lijn Alkmaar Zwolle viel geen sneeuw. Het was wel moer koud vannacht.quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Last gehad van de winter neerslag?
Ze hebben toch van die straalkacheltjes in treinen?quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, boven de lijn Alkmaar Zwolle viel geen sneeuw. Het was wel moer koud vannacht.
Ja, maar als je rangeerdienst hebt loop je over het emplacement in de gure wind de hele nachtquote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze hebben toch van die straalkacheltjes in treinen?
Ah, rangeerdienst. Matigquote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar als je rangeerdienst hebt loop je over het emplacement in de gure wind de hele nacht
Mwoah, doe het liever dan heen en weer kachelen tussen allemaal dorpen. Liever gewoon lekker rammen in de rangeerdienstquote:
Gewoon door het stootblok tochquote:Op zondag 28 december 2014 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, doe het liever dan heen en weer kachelen tussen allemaal dorpen. Liever gewoon lekker rammen in de rangeerdienst
Als je door een stootblok gaat?quote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben dan wel 2 dagen vrij en mag opnieuw voor de keuring
Ah, zo. Als je door een rood sein gaat, wordt toch automatisch de noodrem ingeschakeld? Op het gewone spoor dan.quote:Op zondag 28 december 2014 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, een stootblok is een rood sein.
Ja, op het rangeerterrein niet. De beveiliging en regelgeving werkt daar anders.quote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo. Als je door een rood sein gaat, wordt toch automatisch de noodrem ingeschakeld? Op het gewone spoor dan.
Daar heb je geen ATB en ERTMS enzulks he?quote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, op het rangeerterrein niet. De beveiliging en regelgeving werkt daar anders.
Wel ATB, maar het is net als op de stations de EG variant. Dat wil zeggen, maximaal 40. Je kan daar met 40 door een rood sein heen janken als er geen andere variant van ATB ligt. De VV zorgt er voor dat je een snelremming krijgt voor het gevaarpunt. En dat is niet het rode sein, maar de wissels er achter.quote:Op zondag 28 december 2014 21:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daar heb je geen ATB en ERTMS enzulks he?
Ah, zo. Duidelijk ja.quote:Op zondag 28 december 2014 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel ATB, maar het is net als op de stations de EG variant. Dat wil zeggen, maximaal 40. Je kan daar met 40 door een rood sein heen janken als er geen andere variant van ATB ligt. De VV zorgt er voor dat je een snelremming krijgt voor het gevaarpunt. En dat is niet het rode sein, maar de wissels er achter.
Dus dan jank je er alsnog door heen. Op een rangeerterrein is het net zo, en daar rijdt je volgens de regelgeving "rijden op zicht", dat wil zeggen dat je voor alles wat stoppen gebiedt, te kunnen stoppen. Aangezien je daar ook zelf je wissels moet omgooien is er een grotere kans op ontsporing en aanrijdingen met andere treinen of personeel. Daardoor rijd je heel voorzichtig en moet je goed uit je doppen blijven kijken.
Ja, en op de terugweg kom ik het station niet vinden, dus miste ik de laatste trein huiswaartsquote:
en toen bleef je maar slapen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, en op de terugweg kom ik het station niet vinden, dus miste ik de laatste trein huiswaarts
Dat ding staat altijd op Nee geloof ik.quote:
jij?quote:Op zondag 28 december 2014 21:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat ding staat altijd op Nee geloof ik.
Laatst was de brug voor Dordrecht stuk. Raad eens wie er in die trein zat
hoe lang zat je?quote:Op zondag 28 december 2014 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Plottwist: het was je kale vader.
Nee garpers, ondergetekende
wat zit je dan nog te pauperen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Half uur vertraging opgelopen
Krijg 1/12e van mijn abo terug
We reden terug naar Barendrecht, en toen over een andere wisselquote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat zit je dan nog te pauperen?ik dacht 5 uur ofzo
sowieso openbaar vervoerquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
We reden terug naar Barendrecht, en toen over een andere wissel
wat is het prijsverschil?quote:Op zondag 28 december 2014 21:36 schreef DrNick het volgende:
Geen petjes en bontkraagjes, stroom, verstelbare stoelen, sowieso bijna geen mensen, het is er schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |