hoe weet ik datquote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof Bendeleider zomaar ''radio'' is
Wel binnen 2 minuten opdrinken he.quote:
moet kunnen voor een keerquote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wel binnen 2 minuten opdrinken he.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik deel vanavond verse frituursnacks uit in de trein op het werk.
Ja, een maand geleden deed hij het nogquote:Op donderdag 11 december 2014 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
Potverdikkeme, de website is uit de godganse kanker lucht.
Nu moeten we het doen zonder die prachtige sfeerbeelden vanuit Tirol.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, een maand geleden deed hij het nog
Ik heb alle Users uit het vorige topic uitgenodigd voor een borrel met hapjes. Afwachten is nou of ze komen opdagen,quote:Op donderdag 11 december 2014 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu moeten we het doen zonder die prachtige sfeerbeelden vanuit Tirol.
De automagischefrituur is aan het warm draaien, enkel wacht deze nog op nieuw materiaal.
Hulde, dat had ik ook nog op de agenda staan voor vandaag namelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb alle Users uit het vorige topic uitgenodigd voor een borrel met hapjes. Afwachten is nou of ze komen opdagen,
Verwacht ook wel dat ze zich allemaal voor 18:00 melden hier. Anders moet jij er nog maar even een schop achteraan doenquote:Op donderdag 11 december 2014 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hulde, dat had ik ook nog op de agenda staan voor vandaag namelijk.
SiemeN jongen, kom eens door met die hits!quote:Op donderdag 6 november 2014 15:34 schreef SiemeN het volgende:
De donkere dagen komen er weer aan. Nog maar even tot de volgende Radio Bendeleider kerstspecial.
Wist je nog dat Radio Bendeleider je aids genas?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik deel vanavond verse frituursnacks uit in de trein op het werk.
Ben benieuwd of Radio Bendeleider mij van mn Ebola af kan helpen.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wist je nog dat Radio Bendeleider je aids genas?
Tuurlijk, het vet staat al uren te pruttelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:40 schreef r8v2 het volgende:
Is die cholera server nu onderhand in de lucht of wat? M'n Schultenbrau wordt koud.
Komt omdat LudoSanders nog bezig is met Uploaden, dan begint de playlist telkens opnieuw. Is straks wel klaarquote:
Klopt, het is even wachten tot iemand de Bendeleider Collectie upload. Ik ben niet in de gelegenheid dit te doen momenteel.quote:
Mono moet even vanuit de trein wat uploadenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, het is even wachten tot iemand de Bendeleider Collectie upload. Ik ben niet in de gelegenheid dit te doen momenteel.
Ik heb nog wel wat ergens als het goed isquote:Op donderdag 11 december 2014 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, het is even wachten tot iemand de Bendeleider Collectie upload. Ik ben niet in de gelegenheid dit te doen momenteel.
We DM'en.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef Geralt het volgende:
2,6 gieg in totaal 658 bestanden in tig mappen.
Waar moet het heen en hoe?
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:34 schreef r8v2 het volgende:
Per DM uitgenodigd worden voor dit glorieuze topic.
Na dat lange wachten op RBL kan dit er ook nog wel bij.quote:
Uit een oud topic geplukt:quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef Facepalm het volgende:
![]()
Ik heb dat hele Radio Bendeleider nog nooit eerder gehoord, hoe is het ontstaan eigenlijk?![]()
quote:Volksradio Bendeleider gaat nog steeds succesvol door. Wij zijn van plan een kerstspecial te doen. Als klap op de vuurpijl!
Dj's Bendeleider & BrauN zorgen 24/7 voor Duitse en Nederlandse Schlagers met af en toe een streepje bier- en frituurmuziek!
Omdat dit een kerstspecial zal worden ontbreken de kankerhardekerstknallers niet!
Ik doe niks meer; schijf is vol denk ikquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doe niks meer; schijf is vol denk ik
Wat?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doe niks meer; schijf is vol denk ik
Ik zal vandaag of morgen eens een belletje plegen naar Kinrooi of ze daar interesse hebben om een grotere pan te willen sponsoren.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat de Frituur vol zit. Op een gegeven moment stroomt het over
Probleem is alleen dat er niet zo heel veel vet meer is, dus of het echt nodig is.......quote:Op donderdag 11 december 2014 20:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal vandaag of morgen eens een belletje plegen naar Kinrooi of ze daar interesse hebben om een grotere pan te willen sponsoren.
Denk dat er ergens nog wel een vaatje aangebroken gaat worden. Daarnaast zie ik ook Aerosmith met Love is an elevator er tussenstaan, dus de lijst mag ook nog wel even nagekeken worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er niet zo heel veel vet meer is, dus of het echt nodig is.......
Dat denk ik ook, even de vieze stukjes er tussenuit halen en er past zo weer een liter bijquote:Op donderdag 11 december 2014 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat er ergens nog wel een vaatje aangebroken gaat worden. Daarnaast zie ik ook Aerosmith met Love is an elevator er tussenstaan, dus de lijst mag ook nog wel even nagekeken worden.
Staat wel meer van dat tussen hoor. Geen idee waarom dat er ooit bij gezet is.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat er ergens nog wel een vaatje aangebroken gaat worden. Daarnaast zie ik ook Aerosmith met Love is an elevator er tussenstaan, dus de lijst mag ook nog wel even nagekeken worden.
Op een zelfde manier als dat het er nu weer staat, gewoon bulk upload.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Staat wel meer van dat tussen hoor. Geen idee waarom dat er ooit bij gezet is.
Frituren en lauw bier zuipen voor kankerquote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
Weet er iemand nog een goed doel voor dit jaar of gewoon wederom frituren tegen kanker?
Nog een nieuw Kerstnummer opgenomen voor dit jaar of moeten we het met die van vorig jaar doen?quote:
Druk druk druk!quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog een nieuw Kerstnummer opgenomen voor dit jaar of moeten we het met die van vorig jaar doen?
Ook in drukke tijden us het zeer belangrijk goed te eten, daarom ga ik over iets meer dan een uur lunchen met curryworsten op de Kerstmarkt hier.quote:
INderdaad ja. wat let jequote:Op zaterdag 13 december 2014 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
Tijd dat er eens iemand plaatsneemt achter de schuiven!
Ik kan een playlist fabriceren van wat er in de Auto DJ staat? Of hoe werkt dat?quote:
Nee, je hebt toch wel een draaiprogramma?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan een playlist fabriceren van wat er in de Auto DJ staat? Of hoe werkt dat?
Jawel, maar dan ga ik streamen en dat is vanwege locatie een beetje mweh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, je hebt toch wel een draaiprogramma?
Ja maar als je het via de autoDJ doet doe je eigenlijk hetzelfdequote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik streamen en dat is vanwege locatie een beetje mweh.
Die staan op de server, dan ben ik niet aan het uploaden toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar als je het via de autoDJ doet doe je eigenlijk hetzelfde
Nee, maar dan stream jij vanaf een ander IP die toevallig in het buitenland zit, volgens mij maakt dat niet uitquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die staan op de server, dan ben ik niet aan het uploaden toch?
Wanneer ik nu vanuit programma met de server verbinding maak en dus vanaf mijn computer muziek daar naar toe stream ben ik via mijn internetverbinding aan het uploaden. Voor je het weet staat de Gestapo hier op de deur te kloppen. Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar dan stream jij vanaf een ander IP die toevallig in het buitenland zit, volgens mij maakt dat niet uit
Ja ik heb echt geen idee hoe dat daar werktquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer ik nu vanuit programma met de server verbinding maak en dus vanaf mijn computer muziek daar naar toe stream ben ik via mijn internetverbinding aan het uploaden. Voor je het weet staat de Gestapo hier op de deur te kloppen. Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?
Ik ook niet, probeer het via Google te vinden maar tot op heden geen resultaat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen idee hoe dat daar werkt
Raar dat dat dan niet duidelijk vermeld staat. terwijl ze daar aardig streng zijnquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook niet, probeer het via Google te vinden maar tot op heden geen resultaat.
Nou ja, dat het niet mag officieel is wel duidelijk. Ik probeer alleen te vinden of ze het op deze manier ook controleren of risico loop gepakt te worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Raar dat dat dan niet duidelijk vermeld staat. terwijl ze daar aardig streng zijn
Ja dat is moeilijk. In Nederland heb je zo'n amateurradio forum. is zoiets er daar niet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou ja, dat het niet mag officieel is wel duidelijk. Ik probeer alleen te vinden of ze het op deze manier ook controleren of risico loop gepakt te worden.
Ik zeg doen! (zie DM )quote:Op zondag 21 december 2014 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil zondagavond (vanavond) ook wel een fraaie live frituurshow doen. Ik heb immers genoeg bier in huis.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef dubidub het volgende:
Nondeju.. Even het FOKaccount uit het frituurvet gehaald, voor een verse puntzak Bendeleider. Staat er morgen nog wat op het program?
Even de platenkoffer ordenen. Heb zojuist mijn intrek in de knusse, door ABC Wooninrichting ingerichte, studio genomen.quote:
Dan hoop ik wel dat je nu de goede audiokabels weer aansluitquote:Op zondag 28 december 2014 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Even de platenkoffer ordenen. Heb zojuist mijn intrek in de knusse, door ABC Wooninrichting ingerichte, studio genomen.
Klopt, heb alleen wel mijn speakers omgedraaid. Ik hoorde het linkergeluid rechts.quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende keer met kleurtjes die kabels maar aanduiden, maar volgens mij klopt het nu?
Wut?quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
Oh en nu komt het geluid door mijn microfoon, maar verder klinkt het wel goed
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Tijd om in te tunentevens centraal.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee da's mijn kachel en handschrift.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
Hoor die man shredden op zijn accordeon.
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:48 schreef Sfeermaker het volgende:
Goeiemorgen. Leuq dat dit radiostation weer in de lucht is!
Niets prettiger dan om een treurige herfstdag te beginnen met de kankerharde hits van radio Bendeleider.
Ein Reich
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
GVD het enige nadeel van de Alpenplayer is dat ik nu geen beeld heb bij mister Nightlife!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:14 schreef wimbo het volgende:
Wat een stilte hier?
Vroeger was het hier nog wel eens druk
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft bij mij gewerkt.
quote:
DAAAAAARISTIEWEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou haar op date nemen naar de Edionstraat voor een delletje, daarna naar Kinrooi - tenzij het een rustdag is -.quote:Op zondag 28 december 2014 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
Daar zou ik wel een delletje mee willen eten.
De propaganda blaast door de headphonesquote:Op zondag 28 december 2014 20:27 schreef LudoSanders het volgende:
Zet je schrap, een echte klassieker op komst.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.tonsoftattoos.(...)igd-op-schouder.html
Wellicht de mooiste stervendehoerenkankerkachel-verwijzing die ik heb gezien.quote:Op zondag 28 december 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas stierf deze prostituekachel aan ongeremde celdeling
De echte Friturist blijft door frituren in vet met zwarte spikkels.quote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
Server Status: Server is currently up and public.
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 5 listeners (5 unique)
Fucking geil. Snel extra frituurvet kopen!!!
In principe 6, want voor mij heeft 't weinig nut als ik 't ook nog eens op m'n laptop aanzetquote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
Server Status: Server is currently up and public.
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 5 listeners (5 unique)
Fucking geil. Snel extra frituurvet kopen!!!
quote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De echte Friturist blijft door frituren in vet met zwarte spikkels.
Wij zijn immers Kankerhard de lekkerste!
Ja oke, maar ik ga er vanuit dat Ludo zelf ook luistert. die telt dan weer niet mee.quote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
In principe 6, want voor mij heeft 't weinig nut als ik 't ook nog eens op m'n laptop aanzetLuister dus van Moner mee.
Fair enoughquote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ga er vanuit dat Ludo zelf ook luistert. die telt dan weer niet mee.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 28 december 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon de magnetron even gebruiken. 1 minuutje op 700 watt. Hatseflatz!
Woensdag is hun nieuwe rustdag.quote:ABC Woninginrichting, uw partner voor de raambekleding op maat!
Wij ontvangen u in onze showroom in een familiale sfeer en met vakkundig advies. Voor advies op maat en opmetingen komen wij graag bij u aan huis, steeds met vrijblijvende offerte.
Gordijnen en overgordijnen worden geconfectionneerd in ons eigen atelier. Ook de plaatsing wordt steeds door onszelf verzorgd, alsook de service na verkoop.
ABC Woninginrichting, een familiebedrijf met een aanbod van A tot Z!
Openingsuren:
Ma- Vr 10.00-12.00 & 13.30-18.00u
Za doorlopend 10.00-16.00u
Woensdag, zon- en feestdagen gesloten
heldquote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)-van-weggeweest.html
quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Paul het volgende:
Bwehehe.quote:Op zondag 28 december 2014 20:52 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Ah, Micky KrauseDie wil ik komend jaar nog een keer live zien.
Oh. Sorry.quote:
Neen.quote:
Doe mij maar een mexicanoquote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
Voor wie kan ik er nog wat in gooien?
[ afbeelding ]
Vrees dat ik deze niet in de platenkoffer mee heb genomen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Moira. het volgende:
Mag ik de Stoopjes - de Achtbaan aanvragen?
kipnuggetsquote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
* huiltquote:Op zondag 28 december 2014 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrees dat ik deze niet in de platenkoffer mee heb genomen.
450 bitterballen p.p. gaarne.quote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede kwaliteitskroket, die zijn er tegenwoordig in veel verschillende soorten hequote:Op zondag 28 december 2014 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Van Dobben kalfskroketquote:Op zondag 28 december 2014 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Een goede kwaliteitskroket, die zijn er tegenwoordig in veel verschillende soorten he
Die jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:06 schreef DrNick het volgende:
Oh, Anita en Ed - Chinees Indisch Restaurant
Eensquote:Op zondag 28 december 2014 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die jaDie is wel een half uur geleden al geweest maar kan prima met 30 min interval
Oh echt? Toen luisterde ik nog nietquote:Op zondag 28 december 2014 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die jaDie is wel een half uur geleden al geweest maar kan prima met 30 min interval
Dit is een prachtige klassieker, hoor die intonatie. Dat is toch prachtigquote:
Maar waar luister ik naar hee, wie zingt er met wie meequote:Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is een prachtige klassieker, hoor die intonatie. Dat is toch prachtig
Zo doen mijn oren momenteel.quote:Op zondag 28 december 2014 21:09 schreef Moira. het volgende:
Zo slecht dat het mooi is dit.
[ afbeelding ]
Frans ten Doornkaat.quote:Op zondag 28 december 2014 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar waar luister ik naar hee, wie zingt er met wie mee
Nooohquote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
Anita en Ed komen er zo aan, de overige verzoekjes kan ik helaas pas volgende keer meenemen.
Kom op Paul, waarborg de kwaliteit een beetje.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom op Paul, waarborg de kwaliteit een beetje.
Starla - Bailaquote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
Hoe heet dat nummer nou trouwens (was zo'n youtubevideo voor een green screen) van een jong stel die een vreselijk nummertje zingen over feesten op vakantie ofzo
Hee da's die chick van housequote:Op zondag 28 december 2014 21:14 schreef ACT-F het volgende:
En we zingen met z'n allen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Verwarming, ja?quote:Op zondag 28 december 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet zo helaas werken, maar de pintjes liggen al op de verwarming.
Hij waardeert gewoon echte kwaliteit niet.quote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef Fylax het volgende:
Mijn vader kwam net binnen en schrok van de muziek die ik aanhad
RBL?quote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
RBL luister je enkel met lauw bier.
Hey ik heb niet gezegd dat hij het slecht vindt.quote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij waardeert gewoon echte kwaliteit niet.
Even de frituur aanzetten danquote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
RBL luister je enkel met lauw bier.
quote:
Oh okiquote:Op zondag 28 december 2014 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had wss de pohi gecheckt en meerdere van dezelfde spamposts aangetroffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |