Ik draai altijd met Virtual DJquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef SiemeN het volgende:
Weet iemand een goed alternatief? Mac / traktor?
Marlous is toch ook Spaans ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:54 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Geil wijf is het die Marlous.
[ afbeelding ]
quote:
Wij laten ons niet classificeren. Wij zijn een onafhankelijke meute die recht uit het hart van de samenleving komt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
Tijd om in te tunentevens centraal.
Ik heb genoten mijn vriend. Klasse, hulde, Töllquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef SiemeN het volgende:
Ik schei er mee uit voor vandaag. Visite. Tot de volgende!
Wij zijn de rebellen van de samenleving, de chaos dat ons doet opbloeien uit een verwerpelijke cultuur zal zegevieren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij laten ons niet classificeren. Wij zijn een onafhankelijke meute die recht uit het hart van de samenleving komt.
Ja, maar die moeten op dit moment handmatig geaccepteerd worden, dat werkt nog niet optimaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Geralt het volgende:
Die automagische piloot op .eu doet die wat met die requests?
Op welke link?quote:
De blikken export staan al op de kachel. Bewijs komt er aan!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten op dit moment handmatig geaccepteerd worden, dat werkt nog niet optimaal.
Ik ga om 2200 liveeeeee
Dat kan de beste gebeuren; dat zie je maar weer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:59 schreef Gutz het volgende:
Als de muziek uitvalt, dan is het mijn schuld! Ben er bijna!
Ja doe ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan gewoon via de Alpenplayer luisteren ?
Ja, Moira typt dit ook nuquote:
Ja hallo hij schuift zo mijn laptop door terwijl zijn account nog open stondquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:10 schreef Geralt het volgende:
Lekker duidelijk. Gebruik je eigen account doos!!!
Mono de link naar je homepage klopt nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:11 schreef Monopoly het volgende:
Hier Mono weer. Zijn er toevallig ook frikadellen te vinden ?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mono de link naar je homepage klopt niet
Prima keuze. Kwaliteit door je speakers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef rijsttafel het volgende:
Hallo hallo rijsttafel schakelt in op radio Bendeleider.
mono? wat is dit altijd zo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima keuze. Kwaliteit door je speakers.
Mono is wat links georienteerd, ik wat meer naar rechts, zo is alles in balans met Radio Bendeleider!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:25 schreef Geralt het volgende:
WTF op die link van mono hoorde ik hem alleen uit links en nu zit ie op rechts?!
Dan draai mijn request eens manquote:
Een vaste luisteraar van deze zender. Dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
Hoor die man shredden op zijn accordeon.
We hebben de facebook. Wie is daar de beheerder van?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Geralt het volgende:
Kan er niet automatisch een DM ofzo rond gaan als deze zender weer in de lucht is?
Uiteraard, mijn waarde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vaste luisteraar van deze zender. Dat kan niet anders.
Twee biefstukken in de pan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit doet mij deugd jongeman.
Wat zit er in de frituur vanavond ?
ONZ / Mooi begin van het weekendquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef Gutz het volgende:
LudoSanders is de Facebookanier.
Maar plek zat nog hoor voor luisteraars!
[ afbeelding ]
Samen met SiemeN.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:31 schreef Gutz het volgende:
LudoSanders is de Facebookanier.
Maar plek zat nog hoor voor luisteraars!
[ afbeelding ]
Soms moet je een andere ingang proberen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
ABC Woninginrichting heeft een nieuwe ingang zag ik.
Gelukkig is de website nog hetzelfde gebleven.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Gutz het volgende:
[..]
Soms moet je een andere ingang proberen.
't Schijnt dat die Spaanse dat mooi toelaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Gutz het volgende:
[..]
Soms moet je een andere ingang proberen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Schijnt dat die Spaanse dat mooi toelaat.
Zou ze alweer terug zijn van de Dominicaanse Republiek ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Schijnt dat die Spaanse dat mooi toelaat.
Ik maak er nog maar een meester. Morgenvroeg wel de wekker om 0530 dus dat is wel kut, maar ik heb een goed excuus natuurlijkquote:
quote:
Sorryquote:
Ik word gewoon melig van dit nummerquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ich gebe ein Konzert, für dich alleeeeiiiiiin
Da's gezond.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een beetje witte afscheiding in mijn broek nu
Heb je Moira's onderbroek wéér aan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een beetje witte afscheiding in mijn broek nu
Ik kleed mij graag als een Duitse onafhankelijke vrouw op vrijdagavond. Dan jodel ik ook gewoon op straat bij gebrek aan bergtoppen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je Moira's onderbroek wéér aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Met een broodje worst prima te doen, maar ik ben er ook geen fan vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Geralt het volgende:
Als ik iets goor vind is het sauerkraut wel![]()
Wel puike muziek, dat dan weer wel
Nu heb ik zin in een broodje Unoxquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met een broodje worst prima te doen, maar ik ben er ook geen fan van
Haal ze live naar de studio man!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef Gutz het volgende:
Anita en Ed komen uit Tholen? Dat is 15km van mij vandaan... Daar gaan we eens een expeditie aan wagen!
Mooi man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Gutz het volgende:
Ik wou er een einde aan breien, maar heb nog zoveel alpenknallers klaar staan dat ik sowieso tot ver na 24:00 door ga!
Radio Bendeleider instellen als wekker! Dan ga ik door tot 05:45quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi man.
Jammer dat ik zo naar bed moet (kutwekker rammelt om 0530 alweer)
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Radio Bendeleider instellen als wekker! Dan ga ik door tot 05:45
Mooi geweest ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Gutz het volgende:
De altijd betrouwbare frituur heeft het overgenomen omdat ik langer dan 2 minuten geen verbinding kon maken. Ik laat het erbij voor vanavond.
Zondagavond ga ik weer een paar uurtjes aan de slag!
Dé tegenhanger van radio Hollandia.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook radio Bendeleider kent een lange historie, hier zie je kwaliteitsuser BrauN de meest puike frituurhits de ether in knallen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook radio Bendeleider kent een lange historie, hier zie je kwaliteitsuser BrauN de meest puike frituurhits de ether in knallen.
[ afbeelding ]
Hoe precies helpt het zijn van een plaats delict bij alle gemakken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:19 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
De studio is weer van alle gemakken voorzien!
Jouw mixen, van ongeëvenaarde woensel kwaliteitquote:
Ik zet het bier vast warm!quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef SiemeN het volgende:
Allicht liefhebbers voor een live-uitzending vanavond?
Ik moet om 20:45 weg, maar zal m'n laptop ns aanslingeren en tot die tijd wat knallers de ether in gooien.quote:
Ik wil gaarne mijn steentje bijdragen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef SiemeN het volgende:
Wie neemt de kerstuitzending op zich? Of moet ik dat doen?
Wat?????quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:04 schreef Gutz het volgende:
Ik ga de stekker uit de automatische frituur trekken....
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:04 schreef Gutz het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:04 schreef Gutz het volgende:
Heb er momenteel weinig tot geen tijd voor. Wellicht vanaf volgende week weer wat tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik wil gaarne mijn steentje bijdragen.
Ik mis in dit topic tevens de heren LudoSanders en Monopoly, een tijdje terug zaten deze beiden nog vol inspiratie en pril geluk.
Lauwe Schultenbrau ftwquote:
Staat in de koelkast die het niet doet.quote:
Zolang de frituur het maar doet is dat geen probleem!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Staat in de koelkast die het niet doet.
GENRE Contemporary Christianquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:50 schreef r8v2 het volgende:
https://myspace.com/turbo(...)-rmx-9454896-9256080.
Ja! Jammer dat Hemelvaart gisteren wasquote:
Hier kriebelt het ook voorzichtig. Dus gaarne.quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik mis Radio Bendeleider echt heel erg. Zal ik binnenkort weer eens een avondje organiseren?
Graagquote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik mis Radio Bendeleider echt heel erg. Zal ik binnenkort weer eens een avondje organiseren?
En dat dus! Dat niemand het mist. En zo.quote:Op maandag 15 september 2014 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Graag
Misschien een idee om alle posters in dit topic daags van te voren een PM/DM te sturen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Er kan toch wel wat geregeld wordenquote:Op donderdag 11 december 2014 08:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begin te vrezen voor dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |