Nu heb ik zin in een broodje Unoxquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met een broodje worst prima te doen, maar ik ben er ook geen fan van
Haal ze live naar de studio man!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef Gutz het volgende:
Anita en Ed komen uit Tholen? Dat is 15km van mij vandaan... Daar gaan we eens een expeditie aan wagen!
Mooi man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Gutz het volgende:
Ik wou er een einde aan breien, maar heb nog zoveel alpenknallers klaar staan dat ik sowieso tot ver na 24:00 door ga!
Radio Bendeleider instellen als wekker! Dan ga ik door tot 05:45quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi man.
Jammer dat ik zo naar bed moet (kutwekker rammelt om 0530 alweer)
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Radio Bendeleider instellen als wekker! Dan ga ik door tot 05:45
Mooi geweest ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Gutz het volgende:
De altijd betrouwbare frituur heeft het overgenomen omdat ik langer dan 2 minuten geen verbinding kon maken. Ik laat het erbij voor vanavond.
Zondagavond ga ik weer een paar uurtjes aan de slag!
Dé tegenhanger van radio Hollandia.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook radio Bendeleider kent een lange historie, hier zie je kwaliteitsuser BrauN de meest puike frituurhits de ether in knallen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook radio Bendeleider kent een lange historie, hier zie je kwaliteitsuser BrauN de meest puike frituurhits de ether in knallen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |