quote:
 !!!RADIO BENDELEIDER!!!
 !!!RADIO BENDELEIDER!!!  

Sorryquote:

Ik word gewoon melig van dit nummerquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ich gebe ein Konzert, für dich alleeeeiiiiiin

) en dan mogen ze 'm ineens allemaal
 ) en dan mogen ze 'm ineens allemaal  

Da's gezond.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een beetje witte afscheiding in mijn broek nu

Heb je Moira's onderbroek wéér aan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een beetje witte afscheiding in mijn broek nu

Ik kleed mij graag als een Duitse onafhankelijke vrouw op vrijdagavond. Dan jodel ik ook gewoon op straat bij gebrek aan bergtoppen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb je Moira's onderbroek wéér aan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"

Met een broodje worst prima te doen, maar ik ben er ook geen fan vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:06 schreef Geralt het volgende:
Als ik iets goor vind is het sauerkraut wel
Wel puike muziek, dat dan weer wel

Nu heb ik zin in een broodje Unoxquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met een broodje worst prima te doen, maar ik ben er ook geen fan van

Haal ze live naar de studio man!!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef Gutz het volgende:
Anita en Ed komen uit Tholen? Dat is 15km van mij vandaan... Daar gaan we eens een expeditie aan wagen!

Mooi man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Gutz het volgende:
Ik wou er een einde aan breien, maar heb nog zoveel alpenknallers klaar staan dat ik sowieso tot ver na 24:00 door ga!
 )
 )

Radio Bendeleider instellen als wekker! Dan ga ik door tot 05:45quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi man.
Jammer dat ik zo naar bed moet (kutwekker rammelt om 0530 alweer)

quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Radio Bendeleider instellen als wekker! Dan ga ik door tot 05:45
 !
!

Mooi geweest ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:52 schreef Gutz het volgende:
De altijd betrouwbare frituur heeft het overgenomen omdat ik langer dan 2 minuten geen verbinding kon maken. Ik laat het erbij voor vanavond.
Zondagavond ga ik weer een paar uurtjes aan de slag!

Dé tegenhanger van radio Hollandia.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook radio Bendeleider kent een lange historie, hier zie je kwaliteitsuser BrauN de meest puike frituurhits de ether in knallen.
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:08 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook radio Bendeleider kent een lange historie, hier zie je kwaliteitsuser BrauN de meest puike frituurhits de ether in knallen.
[ afbeelding ]
 Alleen maar hits
 Alleen maar hits

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |