Er staat nu een heater onder de caravanquote:Op zondag 28 december 2014 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet quoten.
@doddie: hoe heb je nu water? Das bijzonder rottig
@onlogisch dank je
Volgens mij tot zaterdagquote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er staat nu een heater onder de caravanen de kraan laten we nu een beetje druppen zodat het blijft doorlopen, dus nu is het goed. Hopelijk hebben we morgen niet hetzelfde weer
Dan blijft ie tot zaterdag staan gvdquote:
Ja of je gewoon tot zaterdag niet meer wassenquote:
Jij wil a.s woensdag in die geur zitten?quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of je gewoon tot zaterdag niet meer wassen:)
Buurquote:
Ain't that sum fucked up shit right therequote:
Nou, ga danquote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ain't that sum fucked up shit right there![]()
Beter ga ik alleen wel zo, anders komt er wederom niks van terecht
Bijnaquote:
Ik wil op bed, me opkrullen en er niet meer uitkomen tot ik me weer helemaal goed voelquote:
Ik weet niet hoe laat je de deur uit moet, maar ik zou het gewoon doen, mits het nog even kan that isquote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil op bed, me opkrullen en er niet meer uitkomen tot ik me weer helemaal goed voel
Zo om 3 uur komt mijn broertje mn verlaatte cadeautje brengen en om 5 uur heb ik afgesproken. Dus helaasquote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je de deur uit moet, maar ik zou het gewoon doen, mits het nog even kan that is
Dat wordt krap dan iddquote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo om 3 uur komt mijn broertje mn verlaatte cadeautje brengen en om 5 uur heb ik afgesproken. Dus helaas
Als ik vanavond thuis kom, ga ik dat gewoon doenquote:Op maandag 29 december 2014 14:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wordt krap dan iddMeh, ik voel met je mee
Gelukkig zijn wij hot chicks with superpowers, dus we gaan het redden, jij en ik :$
Maar goed, ik sluit nu af en ga eens even kledij aantrekken. Moet ook gebeuren![]()
Geen leuk weekend gehad?quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik vanavond thuis kom, ga ik dat gewoon doenEn tot morgenavond dan alleen maar stoned zijn en me kut voelen
Jazekerquote:
Ah op die manier.quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JazekerAlleen de eenzaamheid omarmt me altijd extra erg als scharrel net de deur uit loopt. Dan voel ik me gewoon verrot. Net als de eerste nacht alleen na een aantal nachten samen. Ik kan daar gewoon niet zo goed tegen. Die eenzaamheid ineens weer.
Goodquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat niet heel slecht ofzo
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mezelf, vet intiem
Ja en een beetje met die leuke nakende meisjes op het internet, maar die weten van niksquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en een beetje met die leuke nakende meisjes op het internet, maar die weten van niks
ik wordtquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wordt gewoon uitgelachen
Ja, geen probleemquote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij wil a.s woensdag in die geur zitten?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
nou dat wordt gezellig
tam en vinnie als modje
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
nou dat wordt gezellig
tam en vinnie als modje
TOPSHOWquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
nou dat wordt gezellig
tam en vinnie als modje
ECHT EH.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
ik zou noten als ik jullie was
wat een stomme opmerking
Heb wel genoeg weggehaald net.quote:
Wat kjoetquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan niet hoor
je bent een goede mod
[/fylaxslijm]
Topshow gaat het wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
nou dat wordt gezellig
tam en vinnie als modje
hihiquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat kjoetzie nu al wie hier mn favorietje word. Wat een schatje ben jij. Prrprr.
Pootje van de kad.
2laatquote:
Helaasquote:
Zolang het werkt ...quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, fylax is de grootste inlikker van FOK!. Maar dat wisten jullie vast al
Ik was heel serieus indd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is deze Tammi?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat kjoetzie nu al wie hier mn favorietje word. Wat een schatje ben jij. Prrprr.
Pootje van de kad.
Iemand moet het doen toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Jou in de gaten houdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:
Waar komen al die blauwe opeens vandaan?
Alsof jij er niet van geniet als ik je kont schoon likquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Lewd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof jij er niet van geniet als ik je kont schoon lik
tyf opquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof jij er niet van geniet als ik je kont schoon lik
Fijn he!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
Zo het was hier gezellig. Wat blauw op straat doet he?!
Sterretjes?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:00 schreef Tamashii het volgende:
En nu slapen. Morgen veel mensen over de vloer en vuurwerk
Ik geniet er van.quote:
Nou ik bedacht me net ja dat je dat vuurwerk dan wel moet kopen...quote:
'quote:
Ik heb niks met vuurwerk eigenlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik bedacht me net ja dat je dat vuurwerk dan wel moet kopen...
Ik wel, om te zienquote:Op woensdag 31 december 2014 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks met vuurwerk eigenlijk.
Tammi, ook voor jou de beste wensen en al het goeds voor 2015 natuurlijk hequote:
Hier ging het tot half 4 doorquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tammi, ook voor jou de beste wensen en al het goeds voor 2015 natuurlijk he
Ik was gister nog ff naar mijn oude kroeg geweest en daar stookte er 1 onverwacht om een uur of 2 nog zo'n mat af. Van de schrik ben ik maar gaan drinken.
Dus ik hoef geen afscheidsspeech te maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:49 schreef Tamashii het volgende:
Nee joh. Er zijn altijd tijden geweest dat het hier rustiger was. Komt wel weer.
Sure notquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen afscheidsspeech te maken?
Speech speech speech !quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen afscheidsspeech te maken?
Wordt hier gewoon een speech door mijn neus heen geboord.quote:
Ja sorry hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt hier gewoon een speech door mijn neus heen geboord.![]()
![]()
Dat is goed, ik verteer mijn eten het best met een mooie speechquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.
Volgende keer zal ik een mooie speech houden tijdens het eten voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is goed, ik verteer mijn eten het best met een mooie speech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat van het vele vleesch heb ik gezien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat van het vele vleesch heb ik gezien ja.
quote:
Ik heb min of meer wel al huiswerk gedaan. En ontbeten. En ben redelijk wakker. En we hebben de boodschappen al in huis, maar die werden dan ook bezorgd....quote:Op zondag 4 januari 2015 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel gedaan inderdaad
Ik heb ook ontbeten.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb min of meer wel al huiswerk gedaan. En ontbeten. En ben redelijk wakker. En we hebben de boodschappen al in huis, maar die werden dan ook bezorgd....
Kei chill.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ontbeten.
En dat was het eigenlijk wel.
Ja ik ken het gevoel.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kei chill.
De werkweek begint morgen weer.![]()
Geen zin in.
Thats all.
Ben nou gewend aan vakantie.
Oh, ik kan morgen gelukkig nog uitslapen.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het gevoel.
Half 6 de wekker weer morgen.
Nee niet echt.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, ik kan morgen gelukkig nog uitslapen.
Je hebt er dus geen zin in?
Ook dat ben ik volledig met je eens. Voor 10 uur geen plezier. Ergens zouden we natuurlijk gewoon vroeger naar bed moeten gaan dan.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef perro. het volgende:
[..]
relax
ik ben niet gemaakt om vroeg uit bed te moeten.
ja. maar de nacht is altijd zo relax.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook dat ben ik volledig met je eens. Voor 10 uur geen plezier. Ergens zouden we natuurlijk gewoon vroeger naar bed moeten gaan dan.
Ik kan echt niet vroeg naar bed gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook dat ben ik volledig met je eens. Voor 10 uur geen plezier. Ergens zouden we natuurlijk gewoon vroeger naar bed moeten gaan dan.
Ach, dat hangt er toch vanaf wat je in bed doet? Er valt vast iets spannends voor durfals in bed te bedenken.quote:
I know. De nacht is mooi en leuk en ben ik altijd veel actiever.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. maar de nacht is altijd zo relax.
vroeg naar bed is saai. en voor mietjes.
hehe, ik ook niet geloof ik. Al was het vannacht half 7. Dat is ook vroeg toch?!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet vroeg naar bed gaan.
Een spannende horror kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ach, dat hangt er toch vanaf wat je in bed doet? Er valt vast iets spannends voor durfals in bed te bedenken.
ik ook. en dan is het voor je het weet alweer 6u of zo.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know. De nacht is mooi en leuk en ben ik altijd veel actiever.
Eens. Enige nadeel van de zomer vind ik dan ook dat de nacht zo kort duurt.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know. De nacht is mooi en leuk en ben ik altijd veel actiever.
hou op. kom je net lekker in je ritme zo rond 3u. half uur later schemert het alweer. 3.45u licht die de duisternis verdrijft.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Enige nadeel van de zomer vind ik dan ook dat de nacht zo kort duurt.
Jup.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ook. en dan is het voor je het weet alweer 6u of zo.
Haha. Zulke dingen moet ik ook nog in elkaar flansen.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:01 schreef perro. het volgende:
[..]
werken. notulen voor morgenvroeg tijdens de maandagmorgenwakkerwordvergadering.
Ja, maar dan kan je lekker lang buiten zitten. <3quote:Op zondag 4 januari 2015 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Enige nadeel van de zomer vind ik dan ook dat de nacht zo kort duurt.
En dan proberen te slapen terwijl die kutvogels een tyfusherrie makenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
hou op. kom je net lekker in je ritme zo rond 3u. half uur later schemert het alweer. 3.45u licht die de duisternis verdrijft.
Hebben we geregeld meegemaakt. Dat we gaan slapen en de vogels horen fluiten en het licht is op het moment dat je het licht uit doet.......quote:Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
hou op. kom je net lekker in je ritme zo rond 3u. half uur later schemert het alweer. 3.45u licht die de duisternis verdrijft.
Klopt dat is wel lekker, maar mag van mij wel tot 8 uur ofzo donker blijven.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Zulke dingen moet ik ook nog in elkaar flansen.
[..]
Ja, maar dan kan je lekker lang buiten zitten. <3
Nou gmta.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan proberen te slapen terwijl die kutvogels een tyfusherrie maken
ja inderdaad zeg. en ik maar denken dat een rolluik wel enigszins zou helpen. maar nee. al is een jachtgeweer vanuit je bed ook weer zo drastisch.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan proberen te slapen terwijl die kutvogels een tyfusherrie maken
maar wel blij wakker worden als de zon schijnt en het lekker warm (+30) is buiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hebben we geregeld meegemaakt. Dat we gaan slapen en de vogels horen fluiten en het licht is op het moment dat je het licht uit doet.......
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 17:06 schreef perro. het volgende:
[..]
maar wel blij wakker worden als de zon schijnt en het lekker warm (+30) is buiten.
ik ga altijd topless. ofc.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaen dan lekker zonnen buiten. In sex style ofcc dus topless.
Nee, niet iedereen. Mijn ouders zijn bij mij op bezoek geweest. Allemaal een heel gelukkig 2015 toegewenst overigens.quote:
Ik heb best gefeest ja. Niet zo zeer met o&n want daar was ook fam bij. Maar de dagen ervoor en erna wel.quote:
Ook leuk toch. Vind het ook wel echte familie dingen en tradities. Zou eigenlijk niet anders willen. :$quote:Op zondag 4 januari 2015 18:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen. Mijn ouders zijn bij mij op bezoek geweest. Allemaal een heel gelukkig 2015 toegewenst overigens.
vakantie voorbij enzoquote:Op maandag 5 januari 2015 10:34 schreef Helsinki het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Lazy Sunday zit er inmiddels weer op. Nu pas het gevoel alsof alles weer een beetje normaal is
.
Ook dat. Al heb ik donderdag pas weer lesquote:
both, het AH-leventje gaat ook gewoon doorquote:Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ook dat. Al heb ik donderdag pas weer les. En ik heb gewoon gewerkt in de vakantie.
Studie of werk?
Zwaar leven en alles.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
both, het AH-leventje gaat ook gewoon door
Absoluut! En er blijven nog genoeg andere dagen over voor leuke kleine en grotere feestjes!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook leuk toch. Vind het ook wel echte familie dingen en tradities. Zou eigenlijk niet anders willen. :$
En the same ofcc.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Absoluut! En er blijven nog genoeg andere dagen over voor leuke kleine en grotere feestjes!
sex stylequote:Op zondag 4 januari 2015 17:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaen dan lekker zonnen buiten. In sex style ofcc dus topless.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
katje.hoe gaat het? ben je al een milf inmiddels?
Moest lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
katje.hoe gaat het? ben je al een milf inmiddels?
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Zin om te knuffelen, zoenen en iemand het hof te maken.
Jij hebt tenminste iemandquote:
Zolang mensen reageren, valt dat best mee. Al kan het geen kwaad, elke sc heeft eens in de zoveel tijd last van rust. En dan leeft het weer op.quote:
Ik las pielquote:
Het is ook niet erg. Veel posters die hier zaten, zitten ook in een andere SC. Er was veel overlap.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zolang mensen reageren, valt dat best mee. Al kan het geen kwaad, elke sc heeft eens in de zoveel tijd last van rust. En dan leeft het weer op.
Dan moet je echt nodig iemand het hof maken.quote:
Check.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je echt nodig iemand het hof maken.
je suis charliequote:Op maandag 19 januari 2015 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee is groen, je bent kleurenblind.
Vin.... U have got to be kidding me...quote:
Waarom denk je dat ik het ken?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vin.... U have got to be kidding me...
In de zomerquote:
Mooooooi.quote:
Denk het niet nee. Liefst is Las Vegas en bam.quote:
Daar kun je natuurlijk wel goed feestenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk het niet nee. Liefst is Las Vegas en bam.
Daar hoef ik niet voor in Las Vegas te zijn :$quote:Op maandag 19 januari 2015 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk wel goed feesten
truequote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor in Las Vegas te zijn :$
Ik moest hard lachen.quote:
Ik kom even langs om je uit te lachen.quote:
Stoer man.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kom even langs om je uit te lachen.
Hoef je niet weg te halen hoor, zo gaat hij nooit het nieuws kijkenquote:
Je kan normaal doen of niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je niet weg te halen hoor, zo gaat hij nooit het nieuws kijken
Gewoon erg lachwekkend.quote:
Schattigquote:
Beetje triest als collegamod, maar ik bemoei niet.quote:
Terecht.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kom even langs om je uit te lachen.
Allebei?quote:
Je wist het zeker zelf ook niet? Weten jullie wel waar Parijs ligt?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje triest als collegamod, maar ik bemoei niet.
Weet niet wat zijn modschap er mee te maken heeft. Maar als je niet weet wat er in Parijs is gebeurt afgelopen week dan let je echt niet op.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zolderautist heur, ik weet heel niks :$ kom nooit ergens behalve hier.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wist het zeker zelf ook niet? Weten jullie wel waar Parijs ligt?
http://jeugdjournaal.nl/quote:Op maandag 19 januari 2015 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zolderautist heur, ik weet heel niks :$ kom nooit ergens behalve hier.
Je moet toch kunnen lachen in het levenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zal even kijken, ga jij dan naar onz?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://jeugdjournaal.nl/
Nou veel succes, op de grote blauwe knop drukken, dan kan je kijken. Dag dag
Een beetje domme mensen uitlachen is toch geen rel?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef Tamashii het volgende:
En nou is het weer klaar met afzeiken en speciaal hierkomen om een rel aan te moedigen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vrijheid van meningsuiting wordt niet getolereerd
[ afbeelding ]
Speciaal daarvoor naar een sc komen vind ik vrij pathetisch.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje domme mensen uitlachen is toch geen rel?
Er kwam toch bijna niemand meer verderquote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Speciaal daarvoor naar een sc komen vind ik vrij pathetisch.
Ach, is er een keer iemand...quote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik krijg trek van dat woord.quote:
Nee.quote:
Iew, olijven.quote:
Klaargekomen.quote:
Pics van je tribute.quote:
Kom maar. Heb wat kapsalon voor je.quote:
Hnnnnngquote:Op maandag 19 januari 2015 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom maar. Heb wat kapsalon voor je.
Inb4 "wat is een kapsalon?"quote:Op maandag 19 januari 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, ik denk dat zelfs kapsalon dit topic niet kan redden.
Ik heb nu zin in kapsalon.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, ik denk dat zelfs kapsalon dit topic niet kan redden.
Vast wel iemand die er een met je wil delen hierquote:Op maandag 19 januari 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moet nog kapsalonontmaagd worden. :$
Ik deel mijn kapsalon alleen met jouquote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast wel iemand die er een met je wil delen hier
Gelukkigquote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deel mijn kapsalon alleen met jou
Schattig.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deel mijn kapsalon alleen met jou
Daar zijn er meer van!quote:Op maandag 19 januari 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
Samen delen?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. :$ Talk me through it.quote:
Die film heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. :$ Talk me through it.#thenotebook
Je mist niet zoveel, hoor. De hoofdpersonen gaan seksen en dan zegt zij dus: talk me through it.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Die film heb ik nog nooit gezien.
#schaamte
Klinkt als iets waar ik wat aan kan hebben.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mist niet zoveel, hoor. De hoofdpersonen gaan seksen en dan zegt zij dus: talk me through it.
Lol wat.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mist niet zoveel, hoor. De hoofdpersonen gaan seksen en dan zegt zij dus: talk me through it.
merkwaardig.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vrijheid van meningsuiting wordt niet getolereerd
[ afbeelding ]
Klinkt niet als een film die ik wil zien.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit te weinig eten in zekerquote:Op maandag 19 januari 2015 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt niet als een film die ik wil zien.
wat is jouw magic line dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt niet als een film die ik wil zien.
Moest lachenquote:
Heb ik nietquote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest lachen
Idd, ik lees geen verhaaltjes voor het slapen gaan, nee ik kijk kookfilmpjes
Dan slaap ik lekkerder
Goed gedachtquote:
jij sleurt diegene meteen mee naar boven?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet
Het is geen theekransje
Gewoon meteen zaken doen en mond toequote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
jij sleurt diegene meteen mee naar boven?
heet dat tegenwoordig zaken doen? ik word echt oud.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon meteen zaken doen en mond toe
"Business"quote:Op maandag 19 januari 2015 23:00 schreef perro. het volgende:
[..]
heet dat tegenwoordig zaken doen? ik word echt oud.![]()
lekker suggestief ook.
Ik kan het aanraden, mijn eerste was twee weken geleden en de tweede een week laterquote:Op maandag 19 januari 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Zin om te knuffelen, zoenen en iemand het hof te maken.
Genau!quote:
Waarom? Waarschijnlijk wel snel.quote:
Klopt. Maar als iets goed is, is het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |