Ik kende toen (puberjaren) alleen die nummers van hun en ik vond (vind) ze verschrikkelijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat dat nummer representatief was voor the Beatles of juist omdat je het tof vond? Dat eerste kan ik wel begrijpenDat tweede niet
Gek dat je andere bekende nummers niet kende dan? Let it Be, Hey Jude en Yesterday zijn denk ik de bekendste. Niet per se de beste maar een stuk representatiever dan Yellow Submarinequote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kende toen (puberjaren) alleen die nummers van hun en ik vond (vind) ze verschrikkelijk
Die clip bevat dialoog uit de (geflopte) film: It Couldn't Happen Here. Recent speelden ze de titelsong van die film bij een concert. Neil citeerde toen de Amerikaanse pers: "It Shouldn't Have Happened Anywhere"quote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen in de clip van Always On My Mind hoorde ik die zo ongeveer praten.
Van die dansende kippen is toch waar?quote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg Ferdo, ik begin je nu wel op wat onwaarheden te betrappen.
Beetje zoals mensen die Metallica's Nothing else matters zo mooi vonden en het hele album ongeluisterd kochten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat dat nummer representatief was voor the Beatles of juist omdat je het tof vond? Dat eerste kan ik wel begrijpenDat tweede niet
Dat heb ik gemist, maar Vince zat bij Just can't get enough en We all... was een hit in decemberquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van die dansende kippen is toch waar?
maar.. je bent een fok!ker..quote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je nog en knappe kerel zoekt
Mijn moeder vond dat zo'n mooi nummer, ze wilde daar wel een cd van hebbenquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje zoals mensen die Metallica's Nothing else matters zo mooi vonden en het hele album ongeluisterd kochten.
Rare mensen zijn datquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje zoals mensen die Metallica's Nothing else matters zo mooi vonden en het hele album ongeluisterd kochten.
Ah, dat. Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van die dansende kippen is toch waar?
ik kocht altijd mijn cd's ongeluisterdquote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vince_Clarkequote:Depeche Mode
In 1980 werd zanger David Gahan toegevoegd aan de band en werd de naam weer veranderd in Depeche Mode. Depeche Mode maakte aanvankelijk met synthesizers gemaakte electropopmuziek. Het eerste album was Speak and spell met de Britse hitsingles New life en Just can't get enough in 1981. Depeche Mode verkreeg hierna internationale bekendheid.
Yazoo
Clarke verliet Depeche Mode vlak na het uitbrengen van het eerste album.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat zo'n mooi nummer, ze wilde daar wel een cd van hebbenDat heb ik haar maar meteen afgeraden
Ook op basis van 1 nummer?quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kocht altijd mijn cd's ongeluisterd
Dat is eigenlijk nog veel leukerquote:Op zondag 28 december 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]Ik ken er een paar die niet iemand als jij in de omgeving hadden.
Maar, in Ferdo's defense, niet op de liveversie die we net hoordenquote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vince_Clarke
Dus op Just Can't Get Enough is Vince Clarke wel degelijk te horen.
Ik wil het momentum van mijn grapje terug.
Eigenlijk wel jaquote:
ja.. heb dat toen der tijd bij o.a. evanescence ( spelling? ) , within temptation, green day en vele andere gedaan.. nooit spijt van de cd's gehadquote:
Joh!quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Spinvis! Vroeger vond ik het helemaal niets, maar nu begin ik het te waarderen. Top dat die in de lijst staat
Mijn ouders luisterden toen veel skyradioquote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gek dat je andere bekende nummers niet kende dan? Let it Be, Hey Jude en Yesterday zijn denk ik de bekendste. Niet per se de beste maar een stuk representatiever dan Yellow Submarine
Mja daarvan zijn de singles nog wel enigzins representatief.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. heb dat toen der tijd bij o.a. evanescence ( spelling? ) , within temptation, green day en vele andere gedaan.. nooit spijt van de cd's gehad
+1quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Homdeck het volgende:
ik zal dit wel gewoon niet snappen denk ik
Januari pas, bleef er toen acht weken instaan, maar oké, niet in de lente.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar Vince zat bij Just can't get enough en We all... was een hit in december
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2014 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar, in Ferdo's defense, niet op de liveversie die we net hoorden
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Homdeck het volgende:
ik zal dit wel gewoon niet snappen denk ik
Kom Terug past het beste denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, maar als dit past, passen bagagedrager, aan de oevers van de tijd, astronaut, wespen op de appeltaart en Oostende ook natuurlijk
Moet je eens naar een 80s-party gaanquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?
Eén notering als oeuvre-award is wel genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, maar als dit past, passen bagagedrager, aan de oevers van de tijd, astronaut, wespen op de appeltaart en Oostende ook natuurlijk
Goed bezigquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden toen veel skyradioInmiddels heb ik ze wel een beetje opgevoed
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Spinvis! Vroeger vond ik het helemaal niets, maar nu begin ik het te waarderen. Top dat die in de lijst staat
Slipknotquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog wel een Voor Ik Vergeet (maar dan vertaald in het Engels)
Ja z'n stem is verschrikkelijk, maar ik hou wel van verschrikkelijke stemmenquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.
Omdat die in die uitvoering hier een hit werd.quote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?
Starless (12 min) werd compleet gedraaid.. (maar daar is ook geen 'single version' van, geen idee of die er wel van Roundabout is..)quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op Roundabout.. maar daar zullen ze vast niet de volledige versie van draaien.
Het enige? WTFquote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Deze is dan wel weer heel mooi en het enige Bowie nummer dat ik mooi vind
Ja, ik heb echt 0,0 met Bowie, er zit niets tussen wat mij ligtquote:
Ik vind deze juist niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Eén van zijn betere, maar beslist niet de enige. Hij heeft veel moois gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Dan hadden ze nu al moeten beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op Roundabout.. maar daar zullen ze vast niet de volledige versie van draaien.
toch knap aangezien hij liedjes in veel stijlen heeftquote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt 0,0 met Bowie, er zit niets tussen wat mij ligt
Dat is juist zo mooi aan Spinvis, Joanna Newsom of Régine Chassagnequote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.
Ja het zou kunnen dat er meer is, dat ik niet ken...maar om de hele discography uit te gaan pluizen heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch knap aangezien hij liedjes in veel stijlen heeft
Die is erg fijn inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Roundabout trek ik dan weer wel, maar vooral vanwege de bas
JOANNA!!!quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi aan Spinvis, Joanna Newsom of Régine ChassagneDie laatste twee hebben ook een apart stemgeluid.
Die is er inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Starless (12 min) werd compleet gedraaid.. (maar daar is ook geen 'single version' van, geen idee of die er wel van Roundabout is..)
Er is een verschil tussen een apart stemgeluid hebben en niet kunnen zingen. Ik heb niks tegen artiesten met een apart stemgeluid, maar enig zangtalent is wel prettig.quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi aan Spinvis, Joanna Newsom of Régine ChassagneDie laatste twee hebben ook een apart stemgeluid.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Heroes vind jij vast mooiquote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het zou kunnen dat er meer is, dat ik niet ken...maar om de hele discography uit te gaan pluizen heb ik niet zo'n zin in.
OE! Die is ook wel heeeeeeel erg mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 17:52 schreef Stickertje het volgende:
ik had bijna op david bowie - my death gestemd.. bijna..
Leuke gimmick toch?quote:
Regine kan ik goed handelen maar die kan er soms ook goed naast zitten jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik zal in het nieuwe jaar eens luisteren.quote:
Doe dat, dan hoor ik het wel waar we elkaar weer tegenkomenquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zal in het nieuwe jaar eens luisteren.
Z'n '60-werk is ook de moeite waard (vind ik)quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind Bowie inmiddels wel te gek, maar vooral zijn '70 platen. Zijn hits komen vooral uit de 80's
Dat was de hit hequote:
Staat er wel in: Life on Marsquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil niet snobistisch doen, maar de beste bowie nrs staan er niet in. Warszawa, the man who sold the world en station to station
Ik vind het kitsch.quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef MaJo het volgende:
Yes is ook zo'n band die ik tof vind maar waar ik me nooit echt in verdiept heb
Warzawa is ook mijn favorietquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil niet snobistisch doen, maar de beste bowie nrs staan er niet in. Warszawa, the man who sold the world en station to station
'Close to the Edge' vind ik wel erg tof. Maar het is wel erg over the top allemaal, moet je van houden.quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef MaJo het volgende:
Yes is ook zo'n band die ik tof vind maar waar ik me nooit echt in verdiept heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |