ja.. heb dat toen der tijd bij o.a. evanescence ( spelling? ) , within temptation, green day en vele andere gedaan.. nooit spijt van de cd's gehadquote:
Joh!quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Spinvis! Vroeger vond ik het helemaal niets, maar nu begin ik het te waarderen. Top dat die in de lijst staat
Mijn ouders luisterden toen veel skyradioquote:Op zondag 28 december 2014 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gek dat je andere bekende nummers niet kende dan? Let it Be, Hey Jude en Yesterday zijn denk ik de bekendste. Niet per se de beste maar een stuk representatiever dan Yellow Submarine
Mja daarvan zijn de singles nog wel enigzins representatief.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. heb dat toen der tijd bij o.a. evanescence ( spelling? ) , within temptation, green day en vele andere gedaan.. nooit spijt van de cd's gehad
+1quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Homdeck het volgende:
ik zal dit wel gewoon niet snappen denk ik
Januari pas, bleef er toen acht weken instaan, maar oké, niet in de lente.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar Vince zat bij Just can't get enough en We all... was een hit in december
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2014 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar, in Ferdo's defense, niet op de liveversie die we net hoorden
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Homdeck het volgende:
ik zal dit wel gewoon niet snappen denk ik
Kom Terug past het beste denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, maar als dit past, passen bagagedrager, aan de oevers van de tijd, astronaut, wespen op de appeltaart en Oostende ook natuurlijk
Moet je eens naar een 80s-party gaanquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?
Eén notering als oeuvre-award is wel genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, maar als dit past, passen bagagedrager, aan de oevers van de tijd, astronaut, wespen op de appeltaart en Oostende ook natuurlijk
Goed bezigquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden toen veel skyradioInmiddels heb ik ze wel een beetje opgevoed
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Spinvis! Vroeger vond ik het helemaal niets, maar nu begin ik het te waarderen. Top dat die in de lijst staat
Slipknotquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog wel een Voor Ik Vergeet (maar dan vertaald in het Engels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |