quote:
en het is toch perfect voor de DJ's, lekker door het einde heen lullenquote:Op zondag 28 december 2014 14:30 schreef Ferdo het volgende:
In 1999 werd A Forest nog buiten de lijst gehouden...
Dat zouden ze moeten verbieden.quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het is toch perfect voor de DJ's, lekker door het einde heen lullen
Jammer Mexi, daar ging je laatste klankquote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten verbieden.
Ja ik ben nu echt mad.quote:Op zondag 28 december 2014 14:32 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Jammer Mexi, daar ging je laatste klank
Ik heb alweer 3 kwartjes verdiend afgelopen 3 liedjesquote:
Ik snap wel wat je bedoelt, jaquote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
She's Leaving Now, volgens Staverman.
She's Leaving Home heet het nummer. Keane avant la lettre.
Hoe kan het ook anders.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Jane het volgende:
Net op tijd terug voor She's Leaving Home
Goed idee. Het is nu een hoog gehalte Nonsens Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar misschien eens een Non Stop 2000 doen.
Ik heb zo'n DAB+ radio'tje in m'n keuken en die heeft een non stop top 2000 zender. Staat ie vrijwel altijd op als ik in de keuken sta.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar misschien eens een Non Stop 2000 doen.
En door het outro van Karma Policequote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef HPLC het volgende:
Wedden voor 10 euro dat ze door de intro van Paranoid gaan praten?
Preciesquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En door het outro van Karma Police
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang vanquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles
Wat later al gauw door mellotrons werd vervangen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Zorro het volgende:
Toen bestonden er nog geen synths, Keane is alleen maar synths
Hier zit gewoon een echt orkest achter
Het leuke aan "Paul is dead" is dat er zelfs allerlei "aanwijzingen" over zijn dood zitten verstopt in hoezen van singles die jaren eerder dan de vermeende overlijdensdatum uitkwamen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles
Die heb ik ook nog op cassettequote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang van
De tering, inderdaad ja...quote:
Dat was echt eng inderdaad... Ik heb er volgens mij nog een nacht wakker van gelegen toenquote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang van
Haha ja, als kind heb ik daar eens een docu over gekeken en toen durfde ik niet meer op bedquote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nick. nee Simon. Nee Nick.quote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef HPLC het volgende:
Wie is nou de tweede die begon met zingen? Die heeft zo'n irritante stem
ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef D. het volgende:
*weer inhaakt
[..]
Die heb ik ook nog op cassette
Simonquote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef HPLC het volgende:
Wie is nou de tweede die begon met zingen? Die heeft zo'n irritante stem
Die andere heeft wel een aardige stem
In t 2e couplet was Nick de 2equote:
Omdat mooie teksten van henquote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Nick en Simon in de Top2000. Hoe kan dat?!
Nederlanders en smaak. Daaromquote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Maar Simon is degene die telkens het hoge aaaah doet.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In t 2e couplet was Nick de 2e
I buried Paulquote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind de overspannen reacties hierop ook niet echt terecht.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind dit een mooie van Nimon en Sick
Ik wil in 2015 een Volendam-filter. Vooruit, 2 nummers van The Cats, één van Piet Veerman, één van BZN en één van Jan Smit. Maar dat is dan echt maximaal. Meer beslist niet.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Wel een Jan Smit, geen N&S?quote:Op zondag 28 december 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil in 2015 een Volendam-filter. Vooruit, 2 nummers van The Cats, één van Piet Veerman, één van BZN en één van Jan Smit. Maar dat is dan echt maximaal. Meer beslist niet.
Costello?quote:
Ik vind N&S beter dan Jan Smit hoorquote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik tolereer 1 Jan Smit-nummer. Ik tolereer geen Nick & Simon. Ik krijg acute braakneigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |