SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Ik vind deze toch we heel goed.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Cee het volgende:
Ah, dit nummer. Prima nummer van de AM maar ik vraag me af waarom juist deze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nieuw topic openen lukte niet mobiel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nog maar drie Dusty's ?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Idem hier.quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Jovatov het volgende:
Arctic Monkeys eigenlijk nooit echt geluisterd![]()
Dit klinkt wel lekkerDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik zal nooit snappen wat er zo bijzonder is aan de Arctic Monkeys. Het is echt geen slecht liedje, dit. Maar waarom het in de Top 2000 staat?Vooruit, het is een leuke nummer 1915 of zo.
![]()
Ik ben echt goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht m niet al te hoog eigenlijk. Plaats 1000 ofzo, misschien wel lager[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind ze wel wat overgewaardeerd inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal nooit snappen wat er zo bijzonder is aan de Arctic Monkeys. Het is echt geen slecht liedje, dit. Maar waarom het in de Top 2000 staat?Vooruit, het is een leuke nummer 1915 of zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, ginger nummer 5...is de rest er ook nog?quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De familie Wemel?quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ginger nummer 5...is de rest er ook nog?![]()
De platen die hierna komen durf ik gerust 'Weak' te noemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En verder met Moby
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Hoppa, Porcelain, eindelijk in de lijst.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dit heb ik iets van 10x in mijn vrije keuze gezet in het verleden trouwens
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Jacobuspower het volgende:
Twee zeer goede nieuwe binnenkomers achter elkaar!![]()
![]()
Ik heb een cd van Moby liggen, maar waarom? Geen idee, ik luister het nooit. Vind dit wel ok hoor, maar niet om heel enthousiast van te worden.![]()
Natural Blues had er ook wel in gemogen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook. Tot dit jaar, toen kon ik op 'why does my heart feel so bad?' stemmen, dus gedaan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Fred_B het volgende:
Dit heb ik iets van 10x in mijn vrije keuze gezet in het verleden trouwensThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Play is een pareltje.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een cd van Moby liggen, maar waarom? Geen idee, ik luister het nooit. Vind dit wel ok hoor, maar niet om heel enthousiast van te worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Porcelain
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Deze vind ik ook niet zo bijzonder. Lekker downtempo, maar doet me ook niet veel. Why Does My Heart vind ik stukken beter.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een cd van Moby liggen, maar waarom? Geen idee, ik luister het nooit. Vind dit wel ok hoor, maar niet om heel enthousiast van te worden.
Overigens stonden in 2001 slechts 3 platen uit dit uur in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuk nummer. Porcelain is alleen 10 keer beter. En staan dan (volkomen terecht) een stuk hoger.quote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik ook. Tot dit jaar, toen kon ik op 'why does my heart feel so bad?' stemmen, dus gedaan.![]()
![]()
![]()
Aanwinst voor de lijst."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Present!quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ginger nummer 5...is de rest er ook nog?![]()
Niet het beste nummer van Coldplay maar wel gewoon lekker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is dit.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Met Moby redden?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit vind ik dan wel weer een prima ColdplayFor you, there'll be no more crying.
Als die het niet had gedaan, was die wel al eerder in de lijst binnengekomen.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
MagicMooi liedje.
quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat liedje van Coldplay best aardig, maar waarom staat het zo váák in de top 2000?
Oceans ook want een Parachutes nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Dit is het enige goede nummer van dat album.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze staat er maar 1 keer in hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat liedje van Coldplay best aardig, maar waarom staat het zo váák in de top 2000?![]()
Ik zie liever Coldplay die rol pakken dan de Arctic Monkeys, moet ik zeggen. Die kwamen net kijken, toen werden ze al met The Beatles vergeleken. Maak eerst eens 4-5 albums, zeg ik dan. Gaan we dan wel kijken.quote:
Voorlopig moet Coldplay nog wel even, trouwens. The Beatles staan 41 keer in de lijst, Coldplay 19. Ik vind "Magic" trouwens maar middelmatig. Ze hebben veel, veel, veel betere nummers gemaakt.![]()
Je bent wat laatquote:Op zondag 28 december 2014 13:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook wel een mooi liedje van Racoon vind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niets mis met deze.quote:Op zondag 28 december 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook wel een mooi liedje van Racoon vind.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Liever dit dan Oceaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
geef mij maar hun uptempo nummer, dit is niet veel
Maar dat is dan ook niet zo moeilijkquote:
Brother, Happy Family en Clean Again. En ik vergeet er nog 1 denk ikquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oceaan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brother, Happy Family en Clean Again. En ik vergeet er nog 1 denk ikReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er bestaat niet iets als 'de nieuwe Beatles'.quote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie liever Coldplay die rol pakken dan de Arctic Monkeys, moet ik zeggen. Die kwamen net kijken, toen werden ze al met The Beatles vergeleken. Maak eerst eens 4-5 albums, zeg ik dan. Gaan we dan wel kijken.
Voorlopig moet Coldplay nog wel even, trouwens. The Beatles staan 41 keer in de lijst, Coldplay 19. Ik vind "Magic" trouwens maar middelmatig. Ze hebben veel, veel, veel betere nummers gemaakt.
The Beatles hadden zoveel aspecten in hun formule dat zowel de Artic Monkeys, The Kik, Oasis, One Direction, Coldplay en Kings Of Leon allemaal als 'de nieuwe Beatles' kunnen worden bestempeld, maar dat kan niet, want de Beatles ging om die formule. Klaar nu.
Feel like flying.quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brother, Happy Family en Clean Again. En ik vergeet er nog 1 denk ik![]()
Took a Hit?quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brother, Happy Family en Clean Again. En ik vergeet er nog 1 denk ik![]()
Als je op tijd de radio uitzet niet.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Die staat toch niet in de lijst, mag ik hopen?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Die staat toch niet in de lijst, mag ik hopen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op 20quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Die staat toch niet in de lijst, mag ik hopen?![]()
Iets te hoog wel-XOXO-![]()
Ben het eigenlijk ook wel met je eens. Wat The Beatles hebben neergezet, is uniek.quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als 'de nieuwe Beatles'.
The Beatles hadden zoveel aspecten in hun formule dat zowel de Artic Monkeys, The Kik, Oasis, One Direction, Coldplay en Kings Of Leon allemaal als 'de nieuwe Beatles' kunnen worden bestempeld, maar dat kan niet, want de Beatles ging om die formule. Klaar nu.![]()
![]()
Echt héquote:Op zondag 28 december 2014 13:42 schreef Cee het volgende:
"Deze is er een die veel wordt gedraaid op begrafenissen, altijd gezellig!"
-XOXO-![]()
Geheel terecht overigens, Oceaan is onNederlands goed. Gewoon een pareltje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je ziet wat ik net postte, Hans.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is gedraaid op je begrafenis?quote:Op zondag 28 december 2014 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi liedje, te veel herinneringen, dus mute
Je moet ook wel een kut leven gehad hebben als dit op je begrafenis zou willen hebben.
Dit vind ik maar niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nooit wat aan gevonden deze Italiaanse jankmuziek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heel Nederland verstaat ineens Italiaans?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik vind Con Te Bonke nog wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2014 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Nooit wat aan gevonden deze Italiaanse jankmuziek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt door Marco.quote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Pandaplint het volgende:
Heel Nederland verstaat ineens Italiaans?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Godverquote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Con Te Bonke nog wel leuk.
-XOXO-![]()
Ik geloof dat ik Skunk Anansie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon mooi nummer ook al versta ik er niets van. Soms heb je dat.quote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Pandaplint het volgende:
Heel Nederland verstaat ineens Italiaans?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
One Direction heb ik ook er trouwens niet voor niets tussengezet, vanwege de wereldwijde populariteit en de groupies. Dat is zeker wel een aspect wat overeenkomt. Maar muzikaal en inhoudelijk? Nee. Verre van.quote:Op zondag 28 december 2014 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk ook wel met je eens. Wat The Beatles hebben neergezet, is uniek.
Maar muzikaal heb je weer andere bands die lijken op The Beatles, maar die zijn niet zo populair. En invloed op andere (toekomstige) muzikanten heb je ook, maar die zijn muzikaal weer anders en slechts populair in kleinere kringen.
Dus uiteindelijk de dezelfde samenstelling van dezelfde aspecten als The Beatles hebben, is zo goed als imitatie.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Deze vind ik tof
The Beatles zijn nooit bedoeld geweest als bij elkaar gecast boybandje. Alleen daarom al gaat die vergelijking compleet mank. Dat de hysterie groot was, verandert daar niks aan. The Beatles zijn evenmin een band die bijna alleen vrouwelijke fans heeft en had.quote:Op zondag 28 december 2014 13:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
One Direction heb ik ook er trouwens niet voor niets tussengezet, vanwege de wereldwijde populariteit en de groupies. Dat is zeker wel een aspect wat overeenkomt. Maar muzikaal en inhoudelijk? Nee. Verre van.
Maar muzikaal heb je weer andere bands die lijken op The Beatles, maar die zijn niet zo populair. En invloed op andere (toekomstige) muzikanten heb je ook, maar die zijn muzikaal weer anders en slechts populair in kleinere kringen.
Dus uiteindelijk de dezelfde samenstelling van dezelfde aspecten als The Beatles hebben, is zo goed als imitatie.![]()
Goede herinneringen aan deze ook
quote:For you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wéér dat kut U2.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Can you feel. FEEHEEHEEEEEEEEEL
Zo achteraf valt dit halve uur nog best mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1021 You're Beautiful James Blunt 2005
1020 Need You Now Lady Antebellum 2010
1019 Everybody's Changing Keane 2004
1018 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield 1968
1017 Sammy Ramses Shaffy 1966
1016 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr. 1972
1015 Close To Me The Cure 1985
1014 She's Leaving Home The Beatles 1967
1013 Kijk Omhoog Nick & Simon 2007
1012 An American Trilogy Elvis Presley 1972
1011 Stir It Up Bob Marley & The Wailers 1979
1010 Perhaps Love John Denver 1981
1009 Hald Mich 's Vas Neet Oet Lottum 2005
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
1009, que.quote:Op zondag 28 december 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ook!quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Fred_B het volgende:
Dit heb ik iets van 10x in mijn vrije keuze gezet in het verleden trouwens
Eindelijk Moby erin!![]()
Ja, dit is de allerbeste van U2 Gijsje
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze moet ik quoten.quote:Op zondag 28 december 2014 13:52 schreef Jovatov het volgende:
En ik bedenk me nu dat U2 in het engels letterlijk 'jij ook' betekent, nooit eerder bedachtHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1021 You're Beautiful James Blunt 2005![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1014 She's Leaving Home The Beatles 1967![]()
![]()
1013 Kijk Omhoog Nick & Simon 2007![]()
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, dat klopt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ten tijde hadden The Beatles een redelijke groep van gestoorde fans achter zich aan hoor. En hun merchandise werd heel goed verkocht, net zoals er nu heel veel crap te vinden is van 1D. (Alleen hebben we tegenwoordig nog belachelijkere items)quote:Op zondag 28 december 2014 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Beatles zijn nooit bedoeld geweest als bij elkaar gecast boybandje. Alleen daarom al gaat die vergelijking compleet mank. Dat de hysterie groot was, verandert daar niks aan. The Beatles zijn evenmin een band die bijna alleen vrouwelijke fans heeft en had.
Maar gecast zijn ze inderdaad niet, maar dat was ook niet wat ik aanhaalde.
Om over het grote verschil tussen de muzikale kwaliteiten *kuch* van de twee maar niet te spreken.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
The international version van Lady Antebellum ipv de country versionquote:Op zondag 28 december 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trotste mama van Ambar
Heb jij daar niet wat leuks over te vertellen, Henk?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1018 Son Of A Preacher Man Dusty Springfield 1968![]()
1017 Sammy Ramses Shaffy 1966![]()
1016 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr. 1972![]()
1015 Close To Me The Cure 1985![]()
1012 An American Trilogy Elvis Presley 1972![]()
1010 Perhaps Love John Denver 1981![]()
1009 Hald Mich 's Vas Neet Oet Lottum 2005![]()
Door zijn geweldige manier van reageren op Twitter is James Blunt een soort cult geworden.quote:Op zondag 28 december 2014 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
She's Leaving Home en Give a Little Bit ken je wel.quote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In het hart van maain gevoel
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Voor deze van De Kast heb ik wel zwak
Doe eens stukje zingen?quote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
She's Leaving Home en Give a Little Bit ken je wel.
Ken je Supertramp niet?quote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik vind alles prima, maar eenquote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977bij Give A Little Bit?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977Die laatste is juist het beste van het hele uurquote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
Die kent iedereen boven de 15 jaar![]()
![]()
En ik weet praktisch zeker dat ik Mr Bojangles ken, maar ik weet nu niet hoe het liedje gaat dus
Ik kende het niet totdat het vorig jaar bij de Top 2000 voorbij kwam. Meteenquote:
1020 Need You Now Lady Antebellum 2010![]()
1019 Everybody's Changing Keane 2004![]()
![]()
![]()
1011 Stir It Up Bob Marley & The Wailers 1979![]()
1008 Give A Little Bit Supertramp 1977![]()
De enige twee nummers die ik niet ken volgend uur (of in ieder geval, waarvan de titels me zo niets zeggen) zijn van twee van m'n favoriete bands/artiesten.Zo favoriet zijn ze dus blijkbaar nog niet bij mij.
![]()
![]()
James Blunt heeft echt humor, maar ja, die berggeitskyradiomuziek, daardoor wil ik van een brug springen![]()
Ben jij n00b in dit topic?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn ook meteen de enige twee leuke nummers dat uur.quote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
She's Leaving Home en Give a Little Bit ken je wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DoeDoe eens een stukje dan? Ik ken hem namelijk vast welquote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, maar eenbij Give A Little Bit?
She's leaving home after living alone for so many years?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het origineel is van Robbie W.quote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:
En ik weet praktisch zeker dat ik Mr Bojangles ken, maar ik weet nu niet hoe het liedje gaat dusDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is de maag al leeg? Oh nee, nog niet:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2014 13:57:04 ]![]()
Tijdens James Blunt mogen hier alleen nog maar twitter berichten gepost worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ben ik de enige die You're Beautiful wel een mooi nummer vindt?Nou ja, is ook een beetje jeugdsentiment voor me.
![]()
Nee, maar als dat wel zo was, wat voegt dit toe?quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Je gaat je komend uur vermaken met een aantal mooie nummers die je niet kent. Vooral die van The Beatles en Supertramp zijn prachtig.quote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
Dat is tekst quotenquote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
She's leaving home after living alone for so many years?![]()
Ik bedoel zoals net met vertigo: Can you feeheel, can you FEEHEEEEEHEEEEL
Dat is zingen online
Ooit vond ik het wel om aan te horen, maar het je werd er zo ontzettend verschrikkelijk mee dood gegooid. Ik kan het niet meer aanhoren.quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Spies het volgende:
Ben ik de enige die You're Beautiful wel een mooi nummer vindt?Nou ja, is ook een beetje jeugdsentiment voor me.
Duizenden stemmers zijn het met je eens, ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Spies het volgende:
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1GmL9YqoYvT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen hier weet dat titels enzo mij niks zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar als dat wel zo was, wat voegt dit toe?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zong je jezelf daarmee huilend in slaap?quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Spies het volgende:
![]()
Gelukkig heeft James Blunt zijn excuses al aangeboden voor zijn muziek.Trotste mama van Ambar
En quoten we met een RTquote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Tijdens James Blunt mogen hier alleen nog maar twitter berichten gepost worden.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Als je niet in slaapt valt tijdens het eerste nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gaat je komend uur vermaken met een aantal mooie nummers die je niet kent. Vooral die van The Beatles en Supertramp zijn prachtig.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Give a little bit x1000quote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
Doe
[..]
Doe eens een stukje dan? Ik ken hem namelijk vast welHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
vlak die daarna niet uit. Mijn radio gaat bij Dustyquote:Op zondag 28 december 2014 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je niet in slaapt valt tijdens het eerste nummer.weer aan
![]()
Waarom staat er nou weer zo'n budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Welkom bij de Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er nou weer zo budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Rellende_Rotscholier
![]()
Morgen Lullaby, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er nou weer zo'n budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die tweede zegt mij niksquote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vlak die daarna niet uit. Mijn radio gaat bij Dustyweer aan
![]()
![]()
Echtniet dat jij m uitzet bij mindere nummersquote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vlak die daarna niet uit. Mijn radio gaat bij Dustyweer aan
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vanwege de blue note op het eind.quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er nou weer zo'n budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik ben al vanaf coldplay aan het youtuben met de Bee Gees, radio is echt uit (en nee, dat doe ik idd nooit)quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Echtniet dat jij m uitzet bij mindere nummers![]()
Mensonterend.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen Lullaby, is toch heerlijk man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit uur mijn favoriete plaat: mr. Bojangles. Maar wat een poep eromheen.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
jeetjequote:Op zondag 28 december 2014 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben al vanaf coldplay aan het youtuben met de Bee Gees, radio is echt uit (en nee, dat doe ik idd nooit)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.quote:1014 The Beatles - She's Leaving Home
1013 Nick & Simon - Kijk Omhoog![]()
![]()
Kijk Omhoog en Sammy in dit uur.
En dan ook nog Ramses Shaffy.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Beatles zijn ook vreselijk overschat hoor. Maar Nick & Simon staan er over een paar jaar toch niet meer in.quote:Op zondag 28 december 2014 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
'quote:Op zondag 28 december 2014 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.
De opvolger van de Beatles, Nick& Simon, fuck Coldplay!![]()
![]()
Of überhaupt in de top 2000quote:Op zondag 28 december 2014 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Of ze moeten ineens door een trein aangereden wordenquote:Op zondag 28 december 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Beatles zijn ook vreselijk overschat hoor. Maar Nick & Simon staan er over een paar jaar toch niet meer in.
Ik vind de stemmen van N&S minder erg dan die van Chrisquote:Op zondag 28 december 2014 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'
De opvolger van de Beatles, Nick& Simon, fuck Coldplay!![]()
Ik denk dat de coke uiteindelijk hun ondergang wordt.quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Of ze moeten ineens door een trein aangereden wordenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vanochtend waren er vier C-artiesten op rij:quote:Op zondag 28 december 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk Omhoog en Sammy in dit uur.
En dan ook nog Ramses Shaffy.
1071 Chicago 25 Or 6 To 4
1070 Canned Heat On The Road Again
1069 Clannad Theme From Harry's game
1068 Cheap Trick I Want You To Want Me
Waarom vertel ik dit? Geen idee...![]()
The Beatles zijn overrated.
Ze hebben grote invloed gehad op de hedendaagse popmuziek. Maar om nu elk liedje op te gaan hemelen alsof het poep van goden is. Nee.
Ik heb niets met zingende kevers en mijn ouders gelukkig ook niet.
Alleen Here comes the Sun is
Trotste mama van Ambar
Ik luister beide liever niet.quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind de stemmen van N&S minder erg dan die van Chris![]()
Ja dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de coke uiteindelijk hun ondergang wordt.For you, there'll be no more crying.
noobie, kijk, er is er een die ons overtreft qua geen leven hebbenquote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanochtend waren er vier C-artiesten op rij:
Ik vind hun vroege periode wat overgewaardeerd, maar het meeste vanaf 1965 is wel erg strak.quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben grote invloed gehad op de hedendaagse popmuziek. Maar om nu elk liedje op te gaan hemelen alsof het poep van goden is. Nee.
Alleen Here comes the Sun is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"She's Leaving Home" is prachtig. Zeker één van de tien beste Beatles-nummers ooit.quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen Here comes the Sun is![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
noobie, kijk, er is er een die ons overtreft qua geen leven hebben
My life is brilliant
Your life's a joke[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
noobie, kijk, er is er een die ons overtreft qua geen leven hebben![]()
Het viel me gewoon op toen ik de lijst bekeek.![]()
Ik vind dit wel z'n minst vervelende denk ik. Alleen is ie te fucking vaak gedraaid.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stiekem zit iedereen gewoon mee te zingen
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
en dat klinkt beter dan james zelfquote:Op zondag 28 december 2014 14:06 schreef laxus13 het volgende:
Stiekem zit iedereen gewoon mee te zingen![]()
Zet het zelf nooit op, zou er ook nooit op stemmen en het is ongelooflijk overplayed indertijd.
Maar de nostalgische waarde wint het wat mij betreft. Van mij mag het.
Ik kan hem ook woord voor woord meezingen![]()
![]()
Ik vind Bonfire Heart best leuk.quote:Op zondag 28 december 2014 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel z'n minst vervelende denk ik. Alleen is ie te fucking vaak gedraaid.Wel gejat van Philip Philips en Dotan, maar toch.
![]()
Eén dag naar Sky Radio luisteren en je hebt hem vaak genoeg gehoord om mee te kunnen zingen toch?quote:Op zondag 28 december 2014 14:06 schreef laxus13 het volgende:
Stiekem zit iedereen gewoon mee te zingenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
twitter:JamesBlunt twitterde op zondag 28-12-2014 om 14:06:38Greetings to all my Dutch fans who listen Top 2000 at Radio 2. Special greetings to Mani89 reageer retweet
![]()
Haha, even tussendoor. Mijn moeder is nu boos omdat ik dat artikel voorlas van nummers waar vrouwen op hebben gestemd. En ze vond ze allemaal mooi en stelde dat het met emoties te maken had![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:07 schreef Jovatov het volgende:
Zet het zelf nooit op, zou er ook nooit op stemmen en het is ongelooflijk overplayed indertijd.
Maar de nostalgische waarde wint het wat mij betreft. Van mij mag het.
Ik kan hem ook woord voor woord meezingen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee dat was geen playbackpoging, dat was kokhalzenquote:Op zondag 28 december 2014 14:06 schreef laxus13 het volgende:
Stiekem zit iedereen gewoon mee te zingenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:JamesBlunt twitterde op zondag 28-12-2014 om 14:06:38Greetings to all my Dutch fans who listen Top 2000 at Radio 2. Special greetings to Mani89 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
dankje James.
Ik moet eerlijk toegeven dat de tekst zelf best okee is, maar het had een veel betere uitvoering/arrangement kunnen krijgen.
Oh en zanger uiteraard.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Viel mij ook opquote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanochtend waren er vier C-artiesten op rij:
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef Grutsk het volgende:
Haha, even tussendoor. Mijn moeder is nu boos omdat ik dat artikel voorlas van nummers waar vrouwen op hebben gestemd. En ze vond ze allemaal mooi en stelde dat het met emoties te maken had![]()
![]()
haha.quote:Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef Grutsk het volgende:
Haha, even tussendoor. Mijn moeder is nu boos omdat ik dat artikel voorlas van nummers waar vrouwen op hebben gestemd. En ze vond ze allemaal mooi en stelde dat het met emoties te maken had
Hoe oud is jouw mama? Vast niet heel veel ouder dan ik![]()
Opvliegers zal ze bedoelenquote:Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef Grutsk het volgende:
Haha, even tussendoor. Mijn moeder is nu boos omdat ik dat artikel voorlas van nummers waar vrouwen op hebben gestemd. En ze vond ze allemaal mooi en stelde dat het met emoties te maken hadWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
49quote:Op zondag 28 december 2014 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
haha.
Hoe oud is jouw mama? Vast niet heel veel ouder dan ik![]()
Deze zullen de meesten ook wel goed mee kunnen blèren denk ik"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan ga ik met noobie mee: de overgang![]()
![]()
Yay!quote:
Wee zo'n dood gedraaid nummer
quote:Op zondag 28 december 2014 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je het eindelijk voor elkaar
Ik zal James vragen om jou ook eens te noemen in een tweet, misschien word je dan minder zuur.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ken dit echt alleen van de Top.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hadden deze eigenlijk om kwart voor 1 moeten draaien."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat een niemendalletje dit. Waarom staat dit in de Top 2000?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:12 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden deze eigenlijk om kwart over 1 moeten draaien."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik faal
door skyradioquote:Op zondag 28 december 2014 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat een niemendalletje dit. Waarom staat dit in de Top 2000?![]()
Ooit nummer 210 dit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Vrouwen met opvliegers en emoties.quote:Op zondag 28 december 2014 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat een niemendalletje dit. Waarom staat dit in de Top 2000?![]()
Heb hem destijds echt te vaak op de radio gehoordquote:Op zondag 28 december 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken dit echt alleen van de Top.For you, there'll be no more crying.
![]()
![]()
![]()
Tijd voor één van mijn favoriete bands nu. Helaas aan een sabbatical bezig. Als ze Kane maar niet gaan volgen.![]()
Keanequote:Op zondag 28 december 2014 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
Tijd voor één van mijn favoriete bands nu. Helaas aan een sabbatical bezig. Als ze Kane maar niet gaan volgen.
Grutsk's moederquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb gestemd op deze![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |