Duizenden stemmers zijn het met je eens, ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Spies het volgende:
Ben ik de enige die You're Beautiful wel een mooi nummer vindt?Nou ja, is ook een beetje jeugdsentiment voor me.
quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1GmL9YqoYvT
Iedereen hier weet dat titels enzo mij niks zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar als dat wel zo was, wat voegt dit toe?
Zong je jezelf daarmee huilend in slaap?quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Spies het volgende:
Ben ik de enige die You're Beautiful wel een mooi nummer vindt?Nou ja, is ook een beetje jeugdsentiment voor me.
En quoten we met een RTquote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Tijdens James Blunt mogen hier alleen nog maar twitter berichten gepost worden.
Als je niet in slaapt valt tijdens het eerste nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gaat je komend uur vermaken met een aantal mooie nummers die je niet kent. Vooral die van The Beatles en Supertramp zijn prachtig.
Give a little bit x1000quote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
Doe
[..]
Doe eens een stukje dan? Ik ken hem namelijk vast wel
vlak die daarna niet uit. Mijn radio gaat bij Dustyquote:Op zondag 28 december 2014 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je niet in slaapt valt tijdens het eerste nummer.
Welkom bij de Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er nou weer zo budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.
Morgen Lullaby, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er nou weer zo'n budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.
Die tweede zegt mij niksquote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vlak die daarna niet uit. Mijn radio gaat bij Dustyweer aan
Echtniet dat jij m uitzet bij mindere nummersquote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vlak die daarna niet uit. Mijn radio gaat bij Dustyweer aan
Vanwege de blue note op het eind.quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat er nou weer zo'n budtnummer van The Cure in terwijl ze zoveel betere hebben.
ik ben al vanaf coldplay aan het youtuben met de Bee Gees, radio is echt uit (en nee, dat doe ik idd nooit)quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Echtniet dat jij m uitzet bij mindere nummers
Mensonterend.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen Lullaby, is toch heerlijk man.
jeetjequote:Op zondag 28 december 2014 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben al vanaf coldplay aan het youtuben met de Bee Gees, radio is echt uit (en nee, dat doe ik idd nooit)
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.quote:1014 The Beatles - She's Leaving Home
1013 Nick & Simon - Kijk Omhoog
The Beatles zijn ook vreselijk overschat hoor. Maar Nick & Simon staan er over een paar jaar toch niet meer in.quote:Op zondag 28 december 2014 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.
'quote:Op zondag 28 december 2014 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt als ik lees dat Nick & Simon met welk nummer dan ook boven The Beatles staan.
Of überhaupt in de top 2000quote:Op zondag 28 december 2014 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |