Vultures, slow dancing in a burning room, gravity en zo kan ik nog wel door gaanquote:Op zondag 28 december 2014 13:13 schreef Cee het volgende:
Alhoewel The Heart of Life, No Such Thing en Bigger Than my Body natuurlijk veel, veel beter zijn dan deze.
Dit zijn nummers waar vooral vrouwen op stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Prachtig trio op komst.
1028 Moby Porcelain
1027 Coldplay Magic
1026 Racoon Brother
Porcelain nietquote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn nummers waar vooral vrouwen op stemmen.
Wat is er mis met vrouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn nummers waar vooral vrouwen op stemmen.
Slow Dancing staat in de lijst volgens mij, toch? Best hoog. Tenminste, dat stond het vorig jaar. Of misschien vergis ik me totaal. Te lui om het op te zoeken.quote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vultures, slow dancing in a burning room, gravity en zo kan ik nog wel door gaan
Oh ik had zelf ook niet gekeken.quote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Slow Dancing staat in de lijst volgens mij, toch? Best hoog. Tenminste, dat stond het vorig jaar. Of misschien vergis ik me totaal. Te lui om het op te zoeken.
Age of Worry, ook nog zo een
quote:
De ene keer vind ik 'm mooi, de andere keer vind ik 'm weer zo hijgerig en semi-creepy. Het wisselt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Your body is a wonderland vond ik mooi
uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets. Zolang ze maar geen stemrecht hebben. Diaan is het met me eens.
Tony is een hardcore Thatcher-lover.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, new romanticsmuziek, lekker. Maar wat is Tony saai geworden
Echte bazen wetenquote:
quote:
Thatcherquote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tony is een hardcore Thatcher-lover.
quote:
GOLD!quote:
Lekker nummer dit he?quote:
123gold.nlquote:
Eerst nog Arctic Monkeysquote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je weet dat de bagger straks begint he?
Bazenusernamequote:
lijkt me meer een gesprek voor na 20.00 uur.quote:
Ik weet waaromquote:
Postal Gold?quote:
Een nummer uit mijn Top 20 allertijden. Vorig jaar nog als vrije keuze op gestemd. Dit jaar voor het eerst in de keuzelijst en meteen binnen op #1028.quote:
quote:
Ik ookquote:
High fivequote:
Ben ik ook wel benieuwd naar dan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag net een bericht waar stond dat iemand een stukje van het nummer Supper's Ready van Genesis gejat zou hebben. Over welk nummer ging dat?
dat hoort er een beetje bij he?!quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een geruis op de achtergrond
Gelukkig maar. Welkom terugquote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Fred_B het volgende:
Goeiemiddag mensen. Ik ben weer heelhuids terug naar huis geglibberd
Yo Fredquote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Fred_B het volgende:
Alsof het in 1942 is opgenomen.quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
Dat zijn synthesizers.quote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
Hallo Fredquote:Op zondag 28 december 2014 13:24 schreef Fred_B het volgende:
tja de opnameapparatuur was toen nog niet ruis-vrij.quote:
Eska en ik zijn het hiermee eens.quote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
Zeker als je bedenkt dat een "You Don't Have To Say You Love Me" van Dusty Springfield niet eens in de lijst staat.
Meest radiovriendelijk waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Cee het volgende:
Ah, dit nummer. Prima nummer van de AM maar ik vraag me af waarom juist deze.
Een hoop nummers van Whatever People Say zijn veeeeel beter inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Cee het volgende:
I Bet That You.. was beter geweest. Maar ach, deze is ook heerlijk!quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Cee het volgende:
Komend uur al komt de hoogste notering van Dusty. Ze staat niet eens in de Top 1000. Schande.quote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eska en ik zijn het hiermee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |