Vultures, slow dancing in a burning room, gravity en zo kan ik nog wel door gaanquote:Op zondag 28 december 2014 13:13 schreef Cee het volgende:
Alhoewel The Heart of Life, No Such Thing en Bigger Than my Body natuurlijk veel, veel beter zijn dan deze.
Dit zijn nummers waar vooral vrouwen op stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Prachtig trio op komst.
1028 Moby Porcelain
1027 Coldplay Magic
1026 Racoon Brother
Porcelain nietquote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn nummers waar vooral vrouwen op stemmen.
Wat is er mis met vrouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn nummers waar vooral vrouwen op stemmen.
Slow Dancing staat in de lijst volgens mij, toch? Best hoog. Tenminste, dat stond het vorig jaar. Of misschien vergis ik me totaal. Te lui om het op te zoeken.quote:Op zondag 28 december 2014 13:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vultures, slow dancing in a burning room, gravity en zo kan ik nog wel door gaan
Oh ik had zelf ook niet gekeken.quote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Slow Dancing staat in de lijst volgens mij, toch? Best hoog. Tenminste, dat stond het vorig jaar. Of misschien vergis ik me totaal. Te lui om het op te zoeken.
Age of Worry, ook nog zo een
quote:
De ene keer vind ik 'm mooi, de andere keer vind ik 'm weer zo hijgerig en semi-creepy. Het wisselt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Your body is a wonderland vond ik mooi
uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets. Zolang ze maar geen stemrecht hebben. Diaan is het met me eens.
Tony is een hardcore Thatcher-lover.quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, new romanticsmuziek, lekker. Maar wat is Tony saai geworden
Echte bazen wetenquote:
quote:
Thatcherquote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tony is een hardcore Thatcher-lover.
quote:
GOLD!quote:
Lekker nummer dit he?quote:
123gold.nlquote:
Eerst nog Arctic Monkeysquote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je weet dat de bagger straks begint he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |