SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
1058 Sowing The Seeds Of Love Tears For Fears 1989
1057 Diamonds Rihanna 2012
1056 Goodbye My Lover James Blunt 2005![]()
![]()
![]()
![]()
1055 I Don't Wanna Hurt Anouk 2008
1054 The Rising Bruce Springsteen 2002
1053 Budapest George Ezra 2014![]()
1052 Als Het Golft De Dijk 2000
1051 I Started A Joke Bee Gees 1969
1050 I Wish It Would Rain Down Phil Collins 1990
1049 World Of Hurt Ilse DeLange 1998
1048 Oxygene IV Jean Michel Jarre 1977![]()
1047 Lessons In Love Level 42 1986
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is ook mijn idee. Of platen die er de afgelopen jaren zijn uitgevallen maar niet mogen ontbreken.quote:Op zondag 28 december 2014 10:48 schreef Grutsk het volgende:
Ik ga volgend jaar ook alleen op laaggenoteerde nummers stemmenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je had beter nog een uur kunnen blijven liggen.quote:
Over 2 uur wordt het nog erger.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1058 Sowing The Seeds Of Love Tears For Fears 1989![]()
1057 Diamonds Rihanna 2012![]()
1056 Goodbye My Lover James Blunt 2005![]()
1055 I Don't Wanna Hurt Anouk 2008![]()
1054 The Rising Bruce Springsteen 2002![]()
1053 Budapest George Ezra 2014![]()
1052 Als Het Golft De Dijk 2000![]()
1051 I Started A Joke Bee Gees 1969![]()
1050 I Wish It Would Rain Down Phil Collins 1990![]()
1049 World Of Hurt Ilse DeLange 1998![]()
1048 Oxygene IV Jean Michel Jarre 1977![]()
1047 Lessons In Love Level 42 1986![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Morguh Jane
Echt? Dan kunnen we mooi boodschappen gaan doen.quote:Op zondag 28 december 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 2 uur wordt het nog erger.Make love, not war ☮![]()
1058 Tears For Fears Sowing The Seeds Of Love![]()
1057 Rihanna Diamonds![]()
1056 James Blunt Goodbye My Lover![]()
1055 Anouk I Don't Wanna Hurt![]()
1054 Bruce Springsteen The Rising![]()
1053 George Ezra Budapest![]()
1052 De Dijk Als Het Golft![]()
1051 Bee Gees I Started A Joke![]()
1050 Phil Collins I Wish It Would Rain Down![]()
1049 Ilse DeLange World Of Hurt![]()
1048 Jean Michel Jarre Oxygene IV![]()
1047 Level 42 Lessons In Love
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ja, dat zeg je nu!quote:Op zondag 28 december 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had beter nog een uur kunnen blijven liggen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Half 2 (ongeveer) begint het dieptepuntquote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Dan kunnen we mooi boodschappen gaan doen.![]()
Vanaf 1027, rond half 2.quote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Dan kunnen we mooi boodschappen gaan doen.
Ik zou het wel weten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Iedereen is tegenwoordig zo aan de luxe van het op zondag boodschappen kunnen doen gewend hequote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Dan kunnen we mooi boodschappen gaan doen.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja en Ich bin wie du de top 100 in!quote:I love music |Ajax forever
Ja heerlijk!quote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig zo aan de luxe van het op zondag boodschappen kunnen doen gewend heI love music |Ajax forever
Staat ie al...in de homo 100quote:Op zondag 28 december 2014 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en Ich bin wie du de top 100 in!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Als we allemaal meedoen moet het lukken zou je zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en Ich bin wie du de top 100 in!![]()
![]()
Ik heb het jaren geleden 1 keer gedaan, maar zie er het nut niet van in. Ik kom liever op een heel rustig moment in de supermarktquote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig zo aan de luxe van het op zondag boodschappen kunnen doen gewend he![]()
Ik vind het echt ideaal. We doen bijna altijd op zondag boodschappen. Zaterdagen zitten vaak vol met voetbal. Zowel Lennon als Twan voetballen dan.quote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig zo aan de luxe van het op zondag boodschappen kunnen doen gewend heMake love, not war ☮![]()
Hier is het op zondag altijd heerlijk rustig.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden 1 keer gedaan, maar zie er het nut niet van in. Ik kom liever op een heel rustig moment in de supermarktI love music |Ajax forever
Voetbal? Dat moet je niet stimulerenquote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het echt ideaal. We doen bijna altijd op zondag boodschappen. Zaterdagen zitten vaak vol met voetbal. Zowel Lennon als Twan voetballen dan.![]()
![]()
Zou wel tof zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als we allemaal meedoen moet het lukken zou je zeggen
Bij ons is hetde zondagmiddag redelijk rustig, helemaal rond 12:30/13:00 uur. In ieder geval rustiger dan op zaterdagmiddag.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden 1 keer gedaan, maar zie er het nut niet van in. Ik kom liever op een heel rustig moment in de supermarktMake love, not war ☮![]()
Ze kunnen beide best ballen hoor!quote:
In Utrecht was het altijd druk op zondag en hier zijn ze volgens mij niet eens open, in elk geval de 2 supermarkten op 2 minuten lopen niet![]()
Genoeg andere balsportenquote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze kunnen beide best ballen hoor!![]()
![]()
Zo te zien heeft iemand een bezoekje gebracht aan onze schuur. Afrastering kapot en deur open. Zo eens kijken wat ze "geleend" hebben.![]()
Te laat.quote:
Erg leuk hoor. Lennon in de mini's en Twan daarna in de D1. Wereld van verschil.mMake love, not war ☮![]()
Oh neequote:Op zondag 28 december 2014 10:57 schreef nipeng het volgende:
Zo te zien heeft iemand een bezoekje gebracht aan onze schuur. Afrastering kapot en deur open. Zo eens kijken wat ze "geleend" hebben.![]()
bummerquote:Op zondag 28 december 2014 10:57 schreef nipeng het volgende:
Zo te zien heeft iemand een bezoekje gebracht aan onze schuur. Afrastering kapot en deur open. Zo eens kijken wat ze "geleend" hebben.
Ik ga ook meeden dan. Leuke actie!quote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we mogen stemmen dit onderwerp weer even aanhalen
Twan en Lennon kunnen ook wel stemmen tegen die tijd.
Make love, not war ☮![]()
Wtf die hagenees tijdens die berichtjes van de app
Ik heb makkelijk praten hoor, ik werk meestal in het weekend en ga op dinsdagmiddag ofzo boodschappen doen![]()
Damn...quote:Op zondag 28 december 2014 10:57 schreef nipeng het volgende:
Zo te zien heeft iemand een bezoekje gebracht aan onze schuur. Afrastering kapot en deur open. Zo eens kijken wat ze "geleend" hebben.
Ik ben eigenlijk helemaal niet voor zulke acties, maar voor Marianne maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 28 december 2014 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we mogen stemmen dit onderwerp weer even aanhalen
Ben benieuwd welk verschil we kunnen makenquote:Op zondag 28 december 2014 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga ook meeden dan. Leuke actie!
Twan en Lennon kunnen ook wel stemmen tegen die tijd.
Misschien moeten we nog iets omhoog werken, al zal het niet meevallen unanimiteit te krijgen![]()
![]()
Ik ben student, ook makkelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb makkelijk praten hoor, ik werk meestal in het weekend en ga op dinsdagmiddag ofzo boodschappen doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is inderdaad handig. Ik ben alleen op woensdag vrij en heb dan geen auto. En ik ga de weekboodschappen niet met de fiets doen.quote:Op zondag 28 december 2014 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb makkelijk praten hoor, ik werk meestal in het weekend en ga op dinsdagmiddag ofzo boodschappen doenMake love, not war ☮![]()
Da's kutquote:Op zondag 28 december 2014 10:57 schreef nipeng het volgende:
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Nu maar hopen dat ze ons niet ontvalt en onze actie overbodig zal zijnquote:Op zondag 28 december 2014 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet voor zulke acties, maar voor Marianne maak ik een uitzondering.![]()
![]()
Elke stem extra is er 1!quote:Op zondag 28 december 2014 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk verschil we kunnen maken
Misschien moeten we nog iets omhoog werken, al zal het niet meevallen unanimiteit te krijgenI love music |Ajax forever
Dan kunnen we haar misschien wel de top 10 in stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze ons niet ontvalt en onze actie overbodig zal zijn
Alhoewel de winkels 's avonds ook wel open zijn, heb ik dan vaak geen zin meer.mMake love, not war ☮![]()
Ik had al moeite met eentjequote:Op zondag 28 december 2014 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgend jaar toch ook maar 3 stemlijstjes maken denk ik![]()
![]()
Een mens moet ook etenquote:Op zondag 28 december 2014 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Alhoewel de winkels 's avonds ook wel open zijn, heb ik dan vaak geen zin meer.m![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk verschil we kunnen maken
Misschien moeten we nog iets omhoog werken, al zal het niet meevallen unanimiteit te krijgen
Ja maar dan nog. De winkels zijn tot 22:00 uur open. Dan ben ik al lang klaar met eten.quote:Make love, not war ☮![]()
Altijd goed TFF
Ik vond dit vroeger vreselijk... maar ik ben het in de loop van de tijd iets meer gaan waarderen.Make love, not war ☮![]()
Duitstalig, dus ik stem met je mee.quote:Op zondag 28 december 2014 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moeten we Er gehört zu mir maar eens de lijst in stemmen![]()
Nou, het uur begint lekker. Hierna ben ik even weg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soms ben ik er wel heel blij mee, ik kom weleens half 9 thuis en dan kan ik nog even een laatste ingredient halen voor ik ga koken.quote:Op zondag 28 december 2014 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. De winkels zijn tot 22:00 uur open. Dan ben ik al lang klaar met eten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Indoctrinatie helptquote:Op zondag 28 december 2014 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond dit vroeger vreselijk... maar ik ben het in de loop van de tijd iets meer gaan waarderen.
Ja, het is ook wel ideaal.quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel heel blij mee, ik kom weleens half 9 thuis en dan kan ik nog even een laatste ingredient halen voor ik ga koken.
Ik zie nu pas dat Maaike Ouboter op 140 staat, Wtf![]()
Wie zaait, zal oogstenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ook zoiets verschrikkelijks inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 11:08 schreef laxus13 het volgende:
![]()
![]()
Precies Henk, dit is toch wel een beetje kut allemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou, nou, nou....soms, maar niet altijd. Dit niet bijvoorbeeld.![]()
Had je dit al gezien?quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
Soms ben ik er wel heel blij mee, ik kom weleens half 9 thuis en dan kan ik nog even een laatste ingredient halen voor ik ga koken.![]()
http://kultnacht.zdf.de/Z(...)0386125?doDispatch=2
Rex Gildo én Marianne Rosenberg....wat wil een mens nog meer.![]()
Even een oprecht serieus gemeend:quote:Op zondag 28 december 2014 11:08 schreef laxus13 het volgende:
Wie???????Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 11:08 schreef laxus13 het volgende:
De tune
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was veel logischer geweest als dat vorig jaar was geweest? Nu is de hype alweer wat over;quote:Op zondag 28 december 2014 11:08 schreef laxus13 het volgende:
Ik zie nu pas dat Maaike Ouboter op 140 staat, Wtf
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zet jullie allemaal even schrap voor een minuut of 8 pure baggerlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Zij is van programma "beste singwriter van NL". Best leuke zangeres, maar plaats 140quote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even een oprecht serieus gemeend:
Wie???????
Beste Singer-songwriter winnares volgens mijquote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie???????For you, there'll be no more crying.
Bier....en sommige tetten, denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je dit al gezien?![]()
http://kultnacht.zdf.de/Z(...)0386125?doDispatch=2
Rex Gildo én Marianne Rosenberg....wat wil een mens nog meer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dan liever de winnaar...die hoorden we daarstraks alquote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij is van programma "beste singwriter van NL". Best leuke zangeres, maar plaats 140Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
A thx, dat kijk ik nooitquote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij is van programma "beste singwriter van NL". Best leuke zangeres, maar plaats 140
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vind dit gewoon een goed popnummer van Rihanna
Jaja, er staan nog heel wat diamantjes in mensen!I love music |Ajax forever
Michael Prins tochquote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan liever de winnaar...die hoorden we daarstraks al
Dat nummer zong ze ook bij de uitvaart van Friso.quote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie???????Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Afgezien van de Beegees is dit uur sowieso redelijk matig.quote:Op zondag 28 december 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
Precies Henk, dit is toch wel een beetje kut allemaal.Nee en nee.quote:![]()
![]()
ToenooiiiiiittttttWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die vind ik nog slechterquote:
Dat programma kijk ik ook nooitquote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nummer zong ze ook bij de uitvaart van Friso.
You and oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja nee, maar James Bluntquote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van de Beegees is dit uur sowieso redelijk matig.
[..]
Nee en nee.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
En daarna nog Anouk. Genieten, man!quote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gtfo man
en hierna ook nog james bunt![]()
Zelde zo'n saai nummer gehoordquote:
Ik prefereer deze echtwel boven de Boxer RebellionWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rihanna bij de uitvaart van Friso?quote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nummer zong ze ook bij de uitvaart van Friso.![]()
Ja maar die is OOK zwaar kut.quote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik prefereer deze echtwel boven de Boxer RebellionI love music |Ajax forever
Ik ook, die vind ok echt te saai voor woordenquote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik prefereer deze echtwel boven de Boxer Rebellion
Klopt ze won volgens mij in 2012, het jaar voor Michael Prins.quote:Op zondag 28 december 2014 11:11 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Beste Singer-songwriter winnares volgens mijBeter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Dat nummer van Maaike Ouboter staat natuurlijk veel te hoog, maar het is best een mooi nummer wat van mij wel ergens achter in de top 2000 mag staan. Zeker als je het vergelijkt met de meuk die daar soms nu in die regionen staat.![]()
Nee Meike Ouboter.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zal het door de vingers zien, omdat jij het bent, zolang je het maar geen "guilty pleasure" gaat noemen, want dan is de liefde echt voorbij.quote:![]()
![]()
James Blunt![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, deze werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kut ik had eerst geeneens door dat er nu iemand anders zong
Vind ik nog beter als die Prinsquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, deze werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje
quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef Zorro het volgende:
Kut ik had eerst geeneens door dat er nu iemand anders zong
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, niks guilty...ik kom er ruiterlijk voor uit. Daarbij is Johnny Logan al eeuwen mijn guilty pleasure.quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het door de vingers zien, omdat jij het bent, zolang je het maar geen "guilty pleasure" gaat noemen, want dan is de liefde echt voorbij.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ow dat is heftig.quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, deze werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje
Ik vind de zin 'you can't break my spirit, it's my dreams you take' best mooi eigenlijk![]()
En Blunt is een baas
http://www.buzzfeed.com/k(...)ic-twitter-comebacksHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vond m daarvoor ook al kut hoorquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond m daarvoor ook al kut hoor
Ja, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond m daarvoor ook al kut hoorMake love, not war ☮![]()
Zijn stem
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Niks guilty aan Johnny Logan. Dat is gewoon een heel goede songwriter.quote:Op zondag 28 december 2014 11:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niks guilty...ik kom er ruiterlijk voor uit. Daarbij is Johnny Logan al eeuwen mijn guilty pleasure.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, deze werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtjeMoeilijke momenten.
![]()
Ja mensen... de liedjes worden mooier en mooier...
Zonder James waren we al lang ten onder gegaan in WO3When I was a child I had a fever.
Heb je al verdriet, komt dit nummer er nog eens overheen.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Op twitter is ie leuker
Nou, ik leg de link niet zo heel erg als veel mensen gelukkig.quote:
Ondanks dat ik er nu op kwam.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In het middenstuk staat toch wel de meeste baggerquote:Op zondag 28 december 2014 11:18 schreef peaceman het volgende:
Ja mensen... de liedjes worden mooier en mooier...When I was a child I had a fever.
Ik vond het vorige uur behoorlijk fijn eigenlijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh zeker, maar Hold me Now is toch wel een beetje kitsch.quote:Op zondag 28 december 2014 11:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks guilty aan Johnny Logan. Dat is gewoon een heel goede songwriter.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Komde uren echte iedere keer een 2, max 3 leuke nummers. De rest bagger. Moeilijke tijd nu.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat was het ook.quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond het vorige uur behoorlijk fijn eigenlijkI love music |Ajax forever
Mensen kunnen ook niks voor zichzelf houden hé
Anouk
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eergisteren wel een mooie tweet: Gratis af te halen: schoonmoeder (heks)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond het vorige uur behoorlijk fijn eigenlijk
Ik heb net even brood gemaakt...Make love, not war ☮![]()
Ik volg jullie niet helemaal meer
quote:
Kan dit wel hebben van Anouk, ze heeft slechtere gemaakt.For you, there'll be no more crying.
En toch blijven luisteren hè? En ach, samen hier de nummers afkraken, is ook best leuk.quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef Zorro het volgende:
Komde uren echte iedere keer een 2, max 3 leuke nummers. De rest bagger. Moeilijke tijd nu.
Welkom in het top 2000 topicquote:
The Boss![]()
nee, deze had ik ook niet gemist.I love music |Ajax forever
Vind dit niet zo'n boeiende van broes eigenlijkWhen I was a child I had a fever.
Eensquote:Op zondag 28 december 2014 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Bruce... wat een vreselijk nummer dit. Hij klinkt zo nasaal.-XOXO-![]()
Dit is niet mijn ding nee"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Eigenlijk leuker. Anders heb je alleen maar:quote:Op zondag 28 december 2014 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toch blijven luisteren hè? En ach, samen hier de nummers afkraken, is ook best leuk.
"Mooi"
"Ja"
"Gaaf"
"Ja"
Dat is het ook niet he
Maar dan kun je wel weerquote:Op zondag 28 december 2014 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk leuker. Anders heb je alleen maar:
"Mooi"
"Ja"
"Gaaf"
"Ja"
Dat is het ook niet he![]()
![]()
en meezingen enzo
Ik vind het volgende uur wel charmantWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
klopt, het uur daarna echter...quote:Op zondag 28 december 2014 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het volgende uur wel charmantI love music |Ajax forever
Ik moet wel toegeven dat, hoe langer ik naar de nummers kijk, er toch wel steeds een paar meer bij zitten waarvan ik denk "o ja, die is toch ook wel leuk"
Valt nog alles mee
Ik ben er weer. Volgend uur is toch een stuk beter dan deze ZOOI[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, dat is zo saai.quote:Op zondag 28 december 2014 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk leuker. Anders heb je alleen maar:
"Mooi"
"Ja"
"Gaaf"
"Ja"
Dat is het ook niet he
Sinds 2009.quote:Op zondag 28 december 2014 11:26 schreef Chiappucci het volgende:
Sinds wanneer staat deze meuk van Broes erin?![]()
Do I Wanna Know, Brother? Weak...i'm getting Down Manquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat uur maakt alles wat me in het komende uur onverwacht meevalt weer in 1 klap ongedaan.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik kan bij sommige nummers nog steeds meezingen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan kun je wel weer![]()
![]()
en meezingen enzo
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan bij sommige nummers nog steeds meezingen.
Dit nummer mag van mij de Budapest krijgen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien niet de beste van Bruce, maar het is Better Than EzraWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ben laatst naar een concert van George Ezra geweest. Hij is live erg goed
Een van de betere hits van 2014For you, there'll be no more crying.
Hear, hear!quote:Op zondag 28 december 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer mag van mij de Budapest krijgen![]()
Goede grapquote:Op zondag 28 december 2014 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien niet de beste van Bruce, maar het is Better Than Ezra
Dit. Mooiquote:
zal best, maar daar horen we nooit meer wat van schat ik zo in...quote:Op zondag 28 december 2014 11:28 schreef essnhills het volgende:
Ik ben laatst naar een concert van George Ezra geweest. Hij is live erg goedI love music |Ajax forever
Ik hoop het wel, dit is lang niet zijn beste nummerquote:Op zondag 28 december 2014 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal best, maar daar horen we nooit meer wat van schat ik zo in...
Zo'n liedje dat even hoog binnenkomt en dan de weg omlaag inzet.quote:Op zondag 28 december 2014 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal best, maar daar horen we nooit meer wat van schat ik zo in...beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Die staan er heul niet inquote:Op zondag 28 december 2014 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien niet de beste van Bruce, maar het is Better Than Ezra
Nee dat horen wij ook wel.quote:Op zondag 28 december 2014 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dit is lang niet zijn beste nummer
Dat hoop ik voor hem ja, dat het niet het beste nummer is.quote:Op zondag 28 december 2014 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dit is lang niet zijn beste nummerUn dann rettet kein Kavallerie,
20x Springsteen vind ik wat te veel. Laatste jaren zijn er veel nieuwe van hem binnengekomen, maar echt niet allemaal terecht.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Als het golft, dat is wel een fijne van De Dijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inhaken en meedeinen maarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Matig plaatje van De Dijk
De Dijk
Gelukkig komt Niemand in De Stad nog
Yekquote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Komt "Mijn van straat geredde roos" nog? Dat is mijn lievelings.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:![]()
![]()
Of ik heb een Groot Hart
Om het zacht uit te drukkenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 11:34 schreef Zorro het volgende:
Als het golft dan golft het goed
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Om het zacht uit te drukken
Dit doet me aan de Div denken.quote:Op zondag 28 december 2014 11:34 schreef Zorro het volgende:
Als het golft dan golft het goed
[ afbeelding ]![]()
Dit is wel mooi. Toch nog een topshow dit uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
James Bluntstem, maar dan 3 keer.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goeiemorgen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Dit is mooi ja
Dat zou James Blunt willenquote:Op zondag 28 december 2014 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
James Bluntstem, maar dan 3 keer.
De vrouwen vs de mannen:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.htmlAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Jij wilt aandacht he?quote:Op zondag 28 december 2014 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
James Bluntstem, maar dan 3 keer.![]()
![]()
![]()
wel bevestigend staatje he?!quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
quote:
Wie heeft dat vrouwenstemrecht eigenlijk ooit goedgekeurd?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat vrouwenstaatje.quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.htmldat is niet mijn staatje hoor.
quote:![]()
Ja, welke idioot was dat?quote:Op zondag 28 december 2014 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie heeft dat vrouwenstemrecht eigenlijk ooit goedgekeurd?I love music |Ajax forever
Geef het maar gewoon toe, hoor. Het mag wel.quote:Op zondag 28 december 2014 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vrouwenstaatje.dat is niet mijn staatje hoor.
quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.htmlVrouwen het stemrecht afnemen na het zien van deze lijst lijkt me meer dan terecht.quote:Opvallend hoog bij vrouwen
Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij 2011 4 22
Make You Feel My Love Adele 2008 15 60
All Of Me John Legend 2013 21 80
The Rose Bette Midler 1980 24 87
Give Me Love Ed Sheeran 2012 65 219
Oceaan Racoon 2012 6 20
Happy Pharrell 2013 8 24
Waves Mr. Probz 2013 28 78
Angels Robbie Williams 1998 27 73
Formidable Stromae 2013 12 32![]()
Die top 10 van de vrouwenquote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
Dit bij de vrouwenquote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
Happy Pharrell 2013 24-XOXO-![]()
Ja, die ook! Zelfs dan wordt het alweer lastig om het bij 15 platen te houdenquote:Op zondag 28 december 2014 10:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is ook mijn idee. Of platen die er de afgelopen jaren zijn uitgevallen maar niet mogen ontbreken.![]()
![]()
Wat een contrast in kwaliteit zegquote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
Douchetijd... ik wens dat het gaat regenen op mij...
Ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geef het maar gewoon toe, hoor. Het mag wel.Die vrouwen hebben gewoon geen smaak.
Altijd leuk, zo'n knuppel in het hoenderhok
dus eigenlijk wordt alle troep door vrouwen (, homo's, kinderen en buitenlanders) de lijst ingestemd![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 28 december 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen het stemrecht afnemen na het zien van deze lijst lijkt me meer dan terecht.
Ik ga wel stemmen als man dan volgend jaar.
Prima als je een jezusbeeld uit een kerststal jat in je blote tieten, maar stem dan wel op een paar knappe nummers..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
WTF Claudia de Breij WTF WTF WTF.quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
De vrouwen vs de mannen:
x1000
![]()
Hmm.. allemaal manwijven hier
Goed plan. Wel 3 keer graag om de andere vrouwenstemmen te compenseren.quote:Op zondag 28 december 2014 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
Eens
Ik ga wel stemmen als man dan volgend jaar.![]()
Ik ben onschuldig!quote:Op zondag 28 december 2014 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
dus eigenlijk wordt alle troep door vrouwen (, homo's, kinderen en buitenlanders) de lijst ingestemd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Vooroordelen zeggen ze dan.
Man, zo erg had zelfs de meest bevooroordeelde man het niet verwacht
Wat een wijvenstaatjequote:Bohemian Rhapsody Queen 1975 2
Hotel California Eagles 1977 1
Avond Boudewijn de Groot 1997 5
Mag Ik Dan Bij Jou Claudia de Breij 2011 22
Stairway To Heaven Led Zeppelin 1971 3
Oceaan Racoon 2012 20
Piano Man Billy Joel 1974 7
Happy Pharrell 2013 24
Fix You Coldplay 2005 15
Paradise By The Dashboard Light Meat Loaf 1978 18
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
dus eigenlijk wordt alle troep door vrouwen (, homo's, kinderen en buitenlanders) de lijst ingestemd![]()
![]()
Ik heb daar allemaal niet op gestemd!quote:Op zondag 28 december 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen het stemrecht afnemen na het zien van deze lijst lijkt me meer dan terecht.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja hoor. Vrouwen met een vrouwelijke smaak uitlachen maar de vrouwen met een goede smaak manwijven noemenquote:![]()
![]()
Doe ik.quote:Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan. Wel 3 keer graag om de andere vrouwenstemmen te compenseren.Ook namens Twan en Lennon.
Jammer, maar het is te laatquote:Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb daar allemaal niet op gestemd!![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrouwen met een vrouwelijke smaak uitlachen maar de vrouwen met een goede smaak manwijven noemen
HeHet is ook nooit goedquote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrouwen met een vrouwelijke smaak uitlachen maar de vrouwen met een goede smaak manwijven noemen
Dit is niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik stem volgend jaar op Geert.quote:Op zondag 28 december 2014 11:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Ziequote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Hier zal wel een vrouw op gestemd hebbenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik denk dat het eerder andersom is ja. Dit lijstje stel ik me voor als iets van Mien-met-het-korte-pittige-roodharige-kapselquote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrouwen met een vrouwelijke smaak uitlachen maar de vrouwen met een goede smaak manwijven noemenUn dann rettet kein Kavallerie,
ik wil graag een verdere uitspllitsing van de lijst naar religie, sexuele voorkeur, land van herkomst, sociale positiequote:![]()
![]()
Overigens prima als ze een wit t-shirt aan heeftquote:Op zondag 28 december 2014 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier zal wel een vrouw op gestemd hebbenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn moeder heeft niet gestemd, maar die zou ook op 'Happy' stemmen denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef Grutsk het volgende:
Ik schaam me voor mijn geslachtsgenoten![]()
Heb ik zelf niet op gestemd.quote:Op zondag 28 december 2014 11:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
James Blunt stond op nummer 11 van dat lijstje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mijn moeder heeft op Bette gestemd, maar die vind ik nog wel ok.quote:Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft niet gestemd, maar die zou ook op 'Happy' stemmen denk ik.
Maar ook op Blof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |