SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Was wel druk daar.quote:Op zondag 28 december 2014 10:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Gelukkig konden Mascha en Foef die avond hun stress kwijt bij de Onepiece-party
Vond het wel respectloos dat Jimmy boy een smoking aan had. Wilde hij Mascha en Foef kleineren ofzo?quote:
Dat was toch gewoon de bediende?quote:Op zondag 28 december 2014 10:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond het wel respectloos dat Jimmy boy een smoking aan had. Wilde hij Mascha en Foef kleineren ofzo?
In mijn wereld betekend dat gewoon platonische geliefde.quote:Op zondag 28 december 2014 10:08 schreef Chai het volgende:
Ik ben een Vlaming en daar betekent foef voorbips lol xD
Ik weet het niet, hij komt de laatste tijd vaak voor in de vlogs en loopt een beetje nonchalant te doen. Mascha maakt er steeds een grapje van.quote:Op zondag 28 december 2014 10:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon de bediende?
Betekentquote:Op zondag 28 december 2014 10:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In mijn wereld betekend dat gewoon platonische geliefde.
Hij doet me denken aan het kereltje dat op m'n pakje shag staat. Krijg altijd zin in thee van hem.quote:Op zondag 28 december 2014 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij komt de laatste tijd vaak voor in de vlogs en loopt een beetje nonchalant te doen. Mascha maakt er steeds een grapje van.
wil dit srsquote:Op zondag 28 december 2014 10:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is de beauty/vloggloss SC.
huh watquote:Op zondag 28 december 2014 10:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar je begrijpt toch wel waarom je de hele tijd moe bent en slecht slaapt. Als je even kijkt naar hoelaat je de afgelopen tijd naar bed bent gegaan, dat is eigenlijk absurd laat. Ik zou gewoon proberen wat meer op één tijdstip te slapen. En als je een probleem hebt met vroeg in slaap vallen kan je misschien een uurtje van te voren wat minder op je computer te zitten en op je telefoon en proberen een boek te lezen of iets in die richting. Doordat je constant op je scherm kijkt blijven je hersenen wakker en is het lastiger om in slaap te vallen. Voor de rest was het weer een super leuke vlog. xxx
Typisch weer een casual volger. Mascha heeft zo'n 21 lievelingsboeken dus die leest letterlijk wel genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 10:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar je begrijpt toch wel waarom je de hele tijd moe bent en slecht slaapt. Als je even kijkt naar hoelaat je de afgelopen tijd naar bed bent gegaan, dat is eigenlijk absurd laat. Ik zou gewoon proberen wat meer op één tijdstip te slapen. En als je een probleem hebt met vroeg in slaap vallen kan je misschien een uurtje van te voren wat minder op je computer te zitten en op je telefoon en proberen een boek te lezen of iets in die richting. Doordat je constant op je scherm kijkt blijven je hersenen wakker en is het lastiger om in slaap te vallen. Voor de rest was het weer een super leuke vlog. xxx
Elk boek dat in de vlogs voorbijkomt is letterlijk haar lievelingsboek.quote:Op zondag 28 december 2014 10:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Typisch weer een casual volger. Mascha heeft zo'n 21 lievelingsboeken dus die leest letterlijk wel genoeg.
Kan het me ook letterlijk voorstellen. Alle boeken gaan over hoe je je goed kan voelen, dat is een proces, iedere stap is letterlijk weer een stap voor uit. Omdat het letterlijk een proces is, wordt het letterlijk iedere keer weer beter. En omdat het letterlijk een stap vooruit is, kan dat ieder boek letterlijk daarna letterlijk je lievelingsboek zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Elk boek dat in de vlogs voorbijkomt is letterlijk haar lievelingsboek.
Crip ik voel letterlijk zo veel gemeenschappelijke dingen tussen ons nu.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Echte naam is Gregor maar ze noemen elkaar Foef/Foefje.
Dit is de serieuze SC. Voor verzinsels en andere hersenspinsels moet je in de KLB SC zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
Dacht zal wel een verzinsel val jullie zijn
In elkaar geslagen door Foef waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 10:17 schreef housesoftheholy het volgende:
srs wat was hier aan de hand met manis
[ afbeelding ]
Manis ziet hier wel even ratchet uit damn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:17 schreef housesoftheholy het volgende:
srs wat was hier aan de hand met manis
[ afbeelding ]
ohquote:Op zondag 28 december 2014 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Crip ik voel letterlijk zo veel gemeenschappelijke dingen tussen ons nu.
Daarom is Mascha letterlijk zo'n inspiratie. Zij weet hoe zij zich goed moet voelen over zichzelf, omdat ze daar letterlijk boeken over leest. Zij heeft dat proces letterlijk afgemaakt. Niemand kan haar slecht over zichzelf laten voelen. Behalve verkopers die letterlijk denken dat ze arm is.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan het me ook letterlijk voorstellen. Alle boeken gaan over hoe je je goed kan voelen, dat is een proces, iedere stap is letterlijk weer een stap voor uit. Omdat het letterlijk een proces is, wordt het letterlijk iedere keer weer beter. En omdat het letterlijk een stap vooruit is, kan dat ieder boek letterlijk daarna letterlijk je lievelingsboek zijn.
Dat doet Mascha voor haar fans.quote:Op zondag 28 december 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
Gvd, je zal maar zo iemand tijdens je high tea erbij hebben.Telkens dat gelul tegen die camera en dat totaal gefixeerd op zichzelf zijn.
Ik heb zomaar het vermoeden dat Chai vanaf nu af aan ook een Maschanist is.quote:Op zondag 28 december 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
Gvd, je zal maar zo iemand tijdens je high tea erbij hebben.Telkens dat gelul tegen die camera en dat totaal gefixeerd op zichzelf zijn.
Dat doet ze maar in haar eentje en met Foef.quote:Op zondag 28 december 2014 10:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat doet Mascha voor haar fans.
Ja ik bedoel van die dingen die een fijn geluid geven.quote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wut? Research in Social Stratification and Mobility?
stel me Foef liever niet in zo'n seksuele setting voorquote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet ze maar in haar eentje en met Foef.
ASMR skkltje, damn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik bedoel van die dingen die een fijn geluid geven.
Een homo die een droge neuker is, dat is zonder vaseline?quote:Op zondag 28 december 2014 10:22 schreef Crip het volgende:
Foef lijkt me echt zo'n slome en droge neuker
Voor echte beauty moet je bij VeraCamilla zijnquote:Op zondag 28 december 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
Had van een beautyvlogger wel wat mooiere dagelijkse make-up verwacht en een beter kapsel.
Hoeft geen echte beauty te zijn, maar wel iemand die het maximale uit haar natuurlijke schoonheid haalt.quote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor echte beauty moet je bij VeraCamilla zijn
wow beetje te ver doorgedacht Chai.quote:Op zondag 28 december 2014 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Een homo die een droge neuker is, dat is zonder vaseline?
Voor de aquariumlook, lol.quote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Haar make up was vroeger hilarisch, soms vraag ik me af hoe ze bekend is geworden
DMN
Misschien had ze toen nog geen blending kwast.quote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Haar make up was vroeger hilarisch, soms vraag ik me af hoe ze bekend is geworden
DMN
Ja die eyeshadow was gewoon een streep en veel te veel 1 kleur. Ughhhhhhhh blenden gurl. ;cquote:Op zondag 28 december 2014 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien had ze toen nog geen blending kwast.
quote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft geen echte beauty te zijn, maar wel iemand die het maximale uit haar natuurlijke schoonheid haalt.
haar foundation ziet altijd afschuwelijk uitquote:
Gelukkig was het kerst.quote:Op zondag 28 december 2014 10:26 schreef Crip het volgende:
[..]
wow beetje te ver doorgedacht Chai.
Nee gewoon iemand die zo heel droog Oh oh ohhhhh zegt.
Vanaf nu wel xquote:Op zondag 28 december 2014 10:27 schreef eend112 het volgende:
https://youtube.com/user/sophie
Volg je deze ook voeder
Sta in touch met je vrouwelijke kant man flikkertje.quote:Op zondag 28 december 2014 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit hier met verbazing te kijken naar wat ik allemaal lees in eerste twee a drie pagina's... Geen woorden voor
quote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
Sta in touch met je vrouwelijke kant man flikkertje.
Ok, leuk dat je even komt melden dat je niets te zeggen hebt.quote:Op zondag 28 december 2014 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit hier met verbazing te kijken naar wat ik allemaal lees in eerste twee a drie pagina's... Geen woorden voor
Ach, het zonnetje in huis is er nogquote:Op zondag 28 december 2014 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, leuk dat je even komt melden dat je niets te zeggen hebt.
Hoef je niet te doen alsof je je eerste menstruatie hebt gehad.quote:Op zondag 28 december 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
Ja Hoink je taalgevoel is gigantisch het was ook vast niet opzettelijk.
quote:Op zondag 28 december 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoef je niet te doen alsof je je eerste menstruatie hebt gehad.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:56 schreef Stratman het volgende:
[..]
Helaas zal ik je moeten teleurstellen, ik ben niet in Hoogwoud geweest, ik ben sowieso wegens ziekte de afgelopen 2 weken amper de deur uit geweest..
Kom trouwens nooit buiten Hilversum___! Tenzij ik echt met iemand een dag weg ga of iets dergelijks.
quote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta in touch met je vrouwelijke kant man flikkertje.
quote:Op zondag 28 december 2014 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok, leuk dat je even komt melden dat je niets te zeggen hebt.
Sinds ik vloggloss kijk snap ik mijn vriendin letterlijk zoooo veel beter.quote:
Je neukpop opmakenquote:Op zondag 28 december 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds ik vloggloss kijk snap ik mijn vriendin letterlijk zoooo veel beter.
Sinds ik vloggloss kijk snap ik zoooo veel beter waarom ik geen vriendje hebquote:Op zondag 28 december 2014 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds ik vloggloss kijk snap ik mijn vriendin letterlijk zoooo veel beter.
Hehe.quote:Op zondag 28 december 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sinds ik vloggloss kijk snap ik zoooo veel beter waarom ik geen vriendje heb
Een vriendje zou jou tegenhouden om de hele dag jezelf te filmen?quote:Op zondag 28 december 2014 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sinds ik vloggloss kijk snap ik zoooo veel beter waarom ik geen vriendje heb
Nee, ik begrijp nu mijn tekortkomingen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vriendje zou jou tegenhouden om de hele dag jezelf te filmen?
Meat Loafquote:Op zondag 28 december 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
quote:Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En waarom in godsnaam Claudia de Breij?
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt lul bijna mn hechtingen eruitgelachen
quote:Op zondag 28 december 2014 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het knap dat je erin slaagt om iedereen vrij oud te weergeven in je plaatjes, Slaapzak
Ik vind het knap dat je erin slaagt om iedereen vrij oud te weergeven in je plaatjes, Slaapzak
quote:Op zondag 28 december 2014 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrij accuraat, alleen geen lange nek en geen bruin haar
Heeft ie geelzucht?quote:
Verf het blondquote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel blondnu heb ik donkerbruin haar
natuur
quote:Op zondag 28 december 2014 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga m'n haar niet vervenben toch geen meid
rightquote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, lijkt sprekend op mijn nieuwe pf.
wat is pf?quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, lijkt sprekend op mijn nieuwe pf.
Chelseaquote:
is gewonnen geld van boxing dayquote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
44 ekkies inzet is wel gedurfd
Ah ja, ken je dan niet beter 20 opzij zetten en doorbetten met 20?quote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is gewonnen geld van boxing day
had toen saus en tottenham to win
Mij niet kennenquote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, ken je dan niet beter 20 opzij zetten en doorbetten met 20?
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2014 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar lijkt enkel in Oost-EU/Azie/Afrika te gebeuren.. Al zullen er wel meer incidenten zijn die niet gemeld worden omdat te weinig passagiers
Ik deed mee rond klok van 12 tot Fylax begon te kloten. Hij wou perse verstoppertje-map spelenquote:Op zondag 28 december 2014 12:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt gister wat gemist
haxball met o.a. deadprez en frank
Krijg je met 13-jarigen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik deed mee rond klok van 12 tot Fylax begon te kloten. Hij wou perse verstoppertje-map spelenEn totaal niet willen luisteren naar anderen
quote:Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik deed mee rond klok van 12 tot Fylax begon te kloten. Hij wou perse verstoppertje-map spelenEn totaal niet willen luisteren naar anderen
en toen ragequitquote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij begon wel 5 keer opnieuw terwijl niemand meewerkte
quote:Op zondag 28 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis een nieuw plaatje, afschuwelijk
Paint-talentquote:
Dat valt mee men, ik met gele ogen en tanden.. Walgelijk, zo zie ik er helemaal niet uitquote:
Alsof er vrouwen op FOK! zittenquote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt mee men, ik met gele ogen en tanden.. Walgelijk, zo zie ik er helemaal niet uit
Zo krijgen de dames hier een slechte indruk van mij
Inderdaad, ik ben ook een man.quote:
Hahahaquote:
Oeh... neuken?quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook een man.
gr gr
wauwquote:Op zondag 28 december 2014 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je het ook met overleden mensen?
Misschien als je wat jonger geweest wasquote:
ja kloptquote:Op zondag 28 december 2014 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n type lijkt het me wel
Dat gaat me te furquote:Op zondag 28 december 2014 12:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja klopt
Als het moet een makreel
Zaktabak pls.quote:Op zondag 28 december 2014 12:49 schreef hoink581 het volgende:
IK HEB GODVERDOMME EEN PAINT GEMAAKT.
pffffff LEEFTIJDSDISCRIMAZI POLITIE!!!!!!!!!!!!!!! POLITIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2014 12:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien als je wat jonger geweest was
144!!!quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
pffffff LEEFTIJDSDISCRIMAZI POLITIE!!!!!!!!!!!!!!! POLITIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar even... ik heb je vaak gepaint, maar volgens mij geen portretquote:Op zondag 28 december 2014 12:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien als je wat jonger geweest was
Wat heb je dan gepeent van Willoowquote:Op zondag 28 december 2014 12:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar even... ik heb je vaak gepaint, maar volgens mij geen portret
quote:Op zondag 28 december 2014 12:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Maar even... ik heb je vaak gepaint, maar volgens mij geen portret
bedoel je niet 14.45?quote:Op zondag 28 december 2014 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal de kelders in om 15.40
Arsenal - Liverpool gezien laatst?quote:Op zondag 28 december 2014 12:54 schreef Toto69 het volgende:
en als man united en chelsea niet winnen word ik heeeeeeel chagrijnig
Nee, boeit me ook niet.quote:
chelsea gaat verliezenquote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Als Man U en Chelsea verliezen:
[ afbeelding ]
ga wegquote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chelsea gaat verliezen
gr gr
Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien. Incl. 7 minuten blessure tijd.quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moeilijke saaie wedstrijd
quote:Op zondag 28 december 2014 12:53 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet het eigenlijk niet, volgens mij wel een keer.
1-2quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
2-1 voor sauzsszszszhampTon
Dus je zag alleen balotelli stunten?quote:Op zondag 28 december 2014 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien. Incl. 7 minuten blessure tijd.
Je vergeet Braddie's hoofd erop te painten.quote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Als Man U en Chelsea verliezen:
[ afbeelding ]
gedetailleerde beschrijving danquote:Op zondag 28 december 2014 13:02 schreef Toto69 het volgende:
het probleem is dat ik weet hoe ze eruitziet
neequote:Op zondag 28 december 2014 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gedetailleerde beschrijving dan
Ik heb het niet over die van 2 dagen geleden, maar op 21/22 dec of zo. Dat Liverpool in de blessuretijd nog heel veel kansen kreeg en ook nog gelijk maakte in de 97e minuut.quote:Op zondag 28 december 2014 13:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus je zag alleen balotelli stunten?
oh. nou dat is behoorlijk ambetant danquote:Op zondag 28 december 2014 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die van 2 dagen geleden, maar op 21/22 dec of zo. Dat Liverpool in de blessuretijd nog heel veel kansen kreeg en ook nog gelijk maakte in de 97e minuut.
Dat weet jij van iedereen of niet, hosselaar.quote:Op zondag 28 december 2014 13:02 schreef Toto69 het volgende:
het probleem is dat ik weet hoe ze eruitziet
nee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weet jij van iedereen of niet, hosselaar.
Damn, wat een tieten heb ik hierquote:
Scheer mezelf altijd standard na 3 dagenquote:Op zondag 28 december 2014 13:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb een baardal dik 2 weken niet geschoren
Ik ben er te lui voor nuquote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Stratman het volgende:
[..]
Scheer mezelf altijd standard na 3 dagen
jaja, smoesjes van dames op leeftijdquote:Op zondag 28 december 2014 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt zo doordat de verhoudingen zijn verandert.
Moet ook wel als je een vieze baard hebt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef Stratman het volgende:
[..]
Scheer mezelf altijd standard na 3 dagen
mijn baard is normaalquote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet ook wel als je een vieze baard hebt.
Of van die willekeurige plukjes overal.
21.quote:Op zondag 28 december 2014 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaja, smoesjes van dames op leeftijd
kuikenquote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
21.
Maar vind het niet erg hoor, ben sinds mijn 16e juist knapper geworden, laatbloeier.
Echt?quote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
21.
Maar vind het niet erg hoor, ben sinds mijn 16e juist knapper geworden, laatbloeier.
Ik was altijd al prachtigquote:Op zondag 28 december 2014 13:13 schreef Toto69 het volgende:
ik ben denk ik wel knapper geworden sinds m'n 14e of zo
al ben ik nog steeds niet om aan te gluren
hahaquote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef hoink581 het volgende:
Toto als hij zijn geld verliest:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
DIt wordt een ban, dat weet je hè?quote:
Godsammequote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
ALWEER?!quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Pas je op, straks kan je naar het ziekenhuis
Hoezo, als geen enkele mod het ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
"Waarom kun je ten alle tijden boos worden?"quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo, als geen enkele mod het ziet.
3 TR's gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo, als geen enkele mod het ziet.
ik iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Waarom kun je ten alle tijden boos worden?"
"Dat is mijn geheim, het hebben van kutvrienden."
Willoow?quote:Op zondag 28 december 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:
als united en chelsea winnen neem ik een bepaald iemand mee uit eten
Te fok!en met toto.quote:Op zondag 28 december 2014 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zit toch alleen maar op haar mobiel te fokken als ze uit eten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |