Klopt.quote:Op zondag 28 december 2014 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar lijkt enkel in Oost-EU/Azie/Afrika te gebeuren.. Al zullen er wel meer incidenten zijn die niet gemeld worden omdat te weinig passagiers
Ik deed mee rond klok van 12 tot Fylax begon te kloten. Hij wou perse verstoppertje-map spelenquote:Op zondag 28 december 2014 12:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt gister wat gemist
haxball met o.a. deadprez en frank
Krijg je met 13-jarigen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik deed mee rond klok van 12 tot Fylax begon te kloten. Hij wou perse verstoppertje-map spelenEn totaal niet willen luisteren naar anderen
quote:Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik deed mee rond klok van 12 tot Fylax begon te kloten. Hij wou perse verstoppertje-map spelenEn totaal niet willen luisteren naar anderen
en toen ragequitquote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij begon wel 5 keer opnieuw terwijl niemand meewerkte
quote:Op zondag 28 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis een nieuw plaatje, afschuwelijk
Paint-talentquote:
Dat valt mee men, ik met gele ogen en tanden.. Walgelijk, zo zie ik er helemaal niet uitquote:
Alsof er vrouwen op FOK! zittenquote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt mee men, ik met gele ogen en tanden.. Walgelijk, zo zie ik er helemaal niet uit
Zo krijgen de dames hier een slechte indruk van mij
Inderdaad, ik ben ook een man.quote:
Hahahaquote:
Oeh... neuken?quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook een man.
gr gr
wauwquote:Op zondag 28 december 2014 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je het ook met overleden mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |