Kan het me ook letterlijk voorstellen. Alle boeken gaan over hoe je je goed kan voelen, dat is een proces, iedere stap is letterlijk weer een stap voor uit. Omdat het letterlijk een proces is, wordt het letterlijk iedere keer weer beter. En omdat het letterlijk een stap vooruit is, kan dat ieder boek letterlijk daarna letterlijk je lievelingsboek zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Elk boek dat in de vlogs voorbijkomt is letterlijk haar lievelingsboek.
Crip ik voel letterlijk zo veel gemeenschappelijke dingen tussen ons nu.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Echte naam is Gregor maar ze noemen elkaar Foef/Foefje.
Dit is de serieuze SC. Voor verzinsels en andere hersenspinsels moet je in de KLB SC zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
Dacht zal wel een verzinsel val jullie zijn
In elkaar geslagen door Foef waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 10:17 schreef housesoftheholy het volgende:
srs wat was hier aan de hand met manis
[ afbeelding ]
Manis ziet hier wel even ratchet uit damn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:17 schreef housesoftheholy het volgende:
srs wat was hier aan de hand met manis
[ afbeelding ]
ohquote:Op zondag 28 december 2014 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Crip ik voel letterlijk zo veel gemeenschappelijke dingen tussen ons nu.
Daarom is Mascha letterlijk zo'n inspiratie. Zij weet hoe zij zich goed moet voelen over zichzelf, omdat ze daar letterlijk boeken over leest. Zij heeft dat proces letterlijk afgemaakt. Niemand kan haar slecht over zichzelf laten voelen. Behalve verkopers die letterlijk denken dat ze arm is.quote:Op zondag 28 december 2014 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan het me ook letterlijk voorstellen. Alle boeken gaan over hoe je je goed kan voelen, dat is een proces, iedere stap is letterlijk weer een stap voor uit. Omdat het letterlijk een proces is, wordt het letterlijk iedere keer weer beter. En omdat het letterlijk een stap vooruit is, kan dat ieder boek letterlijk daarna letterlijk je lievelingsboek zijn.
Dat doet Mascha voor haar fans.quote:Op zondag 28 december 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
Gvd, je zal maar zo iemand tijdens je high tea erbij hebben.Telkens dat gelul tegen die camera en dat totaal gefixeerd op zichzelf zijn.
Ik heb zomaar het vermoeden dat Chai vanaf nu af aan ook een Maschanist is.quote:Op zondag 28 december 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
Gvd, je zal maar zo iemand tijdens je high tea erbij hebben.Telkens dat gelul tegen die camera en dat totaal gefixeerd op zichzelf zijn.
Dat doet ze maar in haar eentje en met Foef.quote:Op zondag 28 december 2014 10:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat doet Mascha voor haar fans.
Ja ik bedoel van die dingen die een fijn geluid geven.quote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Wut? Research in Social Stratification and Mobility?
stel me Foef liever niet in zo'n seksuele setting voorquote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet ze maar in haar eentje en met Foef.
ASMR skkltje, damn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik bedoel van die dingen die een fijn geluid geven.
Een homo die een droge neuker is, dat is zonder vaseline?quote:Op zondag 28 december 2014 10:22 schreef Crip het volgende:
Foef lijkt me echt zo'n slome en droge neuker
Voor echte beauty moet je bij VeraCamilla zijnquote:Op zondag 28 december 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
Had van een beautyvlogger wel wat mooiere dagelijkse make-up verwacht en een beter kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |