Het kan zijn dat ik al eens na een snelle rekensom tot de conclusie gekomen ben dat dat in mijn geval zeker niet nodig is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je al een beetje zenuwachtig?
Morgen tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
Vanavond om 00.00 wordt dan eindelijk bekend gemaakt wie de winnaars zijn van de KLB verkiezingen?
Kan zij ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echte liefde kan niet wachten.
Elke fucking keer gebruik ik punctuatie. En wanneer ik dat eens niet doe, heeft meneertje hier weer commentaar. :ssquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Elke fucking keer gebruik ik punctuatie. En wanneer ik dat eens niet doe, heeft meneertje hier weer commentaar. :ss
Verkeerde quote?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Elke fucking keer gebruik ik punctuatie. En wanneer ik dat eens niet doe, heeft meneertje hier weer commentaar. :ss
Geef haar ouders een fles Limoncello, een boeket tulpen en twee puutjes zware shag, al een teken van goede wil.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geef haar ouders een fles Limoncello, een boeket tulpen en twee puutjes zware shag, al een teken van goede wil.
Oh voor jou. Haha. Nee ik bedoelde het niet aanvallerig, het is voor mij ook nog onduidelijk of het nou vanavond of morgen is. Als het foed is 28dec. Maar vele zeggen vanavond. Vandaar..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verkeerde quote?
Ik bedoelde, het was maar een open vraag, geen idee of vanavond, morgen of over 3 weken is. Geen reden tot paniek.
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaar toch in de avond zien?
Limoncello wordt een mens niet vrolijk van. Zoete meuk. Geef die vader - die moet hij immers te vriend houden - maar een lekkere single malt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geef haar ouders een fles Limoncello, een boeket tulpen en twee puutjes zware shag, al een teken van goede wil.
Dat spul is juist lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Limoncello wordt een mens niet vrolijk van. Zoete meuk. Geef die vader - die moet hij immers te vriend houden - maar een lekkere single malt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat spul is juist lekker![]()
Maar malibu staat op 1
Je voelt je altijd zo vreselijk oud als je dit soort dingen lees.quote:
;pquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je voelt je altijd zo vreselijk oud als je dit soort dingen lees.
Jij bent nog hartstikke jong. Jij hebt eigenlijk de perfecte leeftijd die je kunt hebben in het leven. Geen kind meer, genoeg opgedaan om over van alles mee te kunnen praten maar aftakeling ligt nog erg ver weg.quote:
Puur limoen wil je anders ook niet drinken.quote:
Oh Frank, jij weet zelfs mij altijd op te beuren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nog hartstikke jong. Jij hebt eigenlijk de perfecte leeftijd die je kunt hebben in het leven. Geen kind meer, genoeg opgedaan om over van alles mee te kunnen praten maar aftakeling ligt nog erg ver weg.
\Ik drink liever een glaasje rode wijn of whiskey, cognac of jenever. Liever niet die zoete drankjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Puur limoen wil je anders ook niet drinken.
Helaas zal ik je moeten teleurstellen, ik ben niet in Hoogwoud geweest, ik ben sowieso wegens ziekte de afgelopen 2 weken amper de deur uit geweest..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuincentrum de Boet in Hoogwoud (West-Friesland). Is op zich niet onmogelijk. Daar komt volk van alle windstreken. Zelfs Duitsers gaan daar speciaal voor naar Nederland
Ach ja, het is op zich wel een leuk spelquote:
Net was het nog veel erger.quote:
Ja dat welquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, het is op zich wel een leuk spel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Fylax het volgende:
Ik heb al een stuk of 20x eigen goals gemaakt .
#alphaquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verloor toen m'n maagdelijkheid.
Denk trouwens, heel raar misschien ook, dat het deels komt door de halve litertjes, waar het aantal gedurende de avond gestaag toeneemt. Je zal daar niet beter door gaan spelen.quote:
Oh nee die verloor ik pas jaren later.quote:
Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk trouwens, heel raar misschien ook, dat het deels komt door de halve litertjes, waar het aantal gedurende de avond gestaag toeneemt. Je zal daar niet beter door gaan spelen.
Hoogwoud is ook wel echt een kut dorp.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:56 schreef Stratman het volgende:
[..]
Helaas zal ik je moeten teleurstellen, ik ben niet in Hoogwoud geweest, ik ben sowieso wegens ziekte de afgelopen 2 weken amper de deur uit geweest..
Kom trouwens nooit buiten Hilversum___! Tenzij ik echt met iemand een dag weg ga of iets dergelijks.
Schijnt met darten anders wel zo te werken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk trouwens, heel raar misschien ook, dat het deels komt door de halve litertjes, waar het aantal gedurende de avond gestaag toeneemt. Je zal daar niet beter door gaan spelen.
ggmm en die eriksen dude zijn ook wel echt fucking goedquote:
Wel weer teruggevonden of?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verloor toen m'n maagdelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt tegenwoordig wel mee. Vroeger dronken ze ook bier tijdens het darten en waren er een aantal waarvan je echt zag dat ze strontlazerus waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schijnt met darten anders wel zo te werken.
Doet me denken aan de middelbare school.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee. Vroeger dronken ze ook bier tijdens het darten en waren er een aantal waarvan je echt zag dat ze strontlazerus waren.
Je miste net mijn zieke steekpass man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ggmm en die eriksen dude zijn ook wel echt fucking goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je miste net mijn zieke steekpass man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Was jij altijd bier aan het drinken tijdens de les?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de middelbare school.
verkeerd gedacht dan ;Squote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef -supergirl- het volgende:
Dp ik dacht dat je van me hield...
Ben een keer in Friesland geweest in Lange Zwaag, daar was geen kut te beleven, maar de vakantie was wel okquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoogwoud is ook wel echt een kut dorp.
ey braddiequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ben een keer in Friesland geweest in Lange Zwaag, daar was geen kut te beleven, maar de vakantie was wel ok
waarom zou ik niet van je houden danquote:
hoe is de leefquote:
Weet nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou ik niet van je houden dan
Prima.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Stratman het volgende:
[..]
De leef is goed! Met jouw leef?
ahwquote:
wat, hoequote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 443
Hier heeft het de hele dag lichtjes gesneeuwd, maar het is al sinds het eind van de middag aan`t dooien.quote:
Wat een toeval met zo'n usernamequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Stratman het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag lichtjes gesneeuwd, maar het is al sinds het eind van de middag aan`t dooien.
Ik heb een ebolahekel aan sneeuw, maar ok.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat een toeval met zo'n username
Ik vind de sneeuw wel leuk, heel erg sfeervol, hou ik wel van! Maar die gladheid en die kou mogen van mij wel wegblijven.quote:
Tijdje geleden nog 2 uur iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Terrastegel komt zo weer vrij als het goed is.
leer mij haxballen plsquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar was ik ooit een van de betere spelers van europa in. Nu al tihden niet meer actief.
Ik faal altijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar was ik ooit een van de betere spelers van europa in. Nu al tihden niet meer actief.
622quote:
Ah, klote weer. Niks ernstigs?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen weer. Ik lig in bed. Moest vanochtend alweer naar de SEH dus
Ja dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister wordt nog steeds meegeteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |